پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۰۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 13 اسفند 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 1 اسفند 1394 العالم 2 اسفند 1394 العالم 8 اسفند 1394 العالم 9 اسفند 1394 العالم 10 اسفند 1394 العالم 11 اسفند 1394 العالم 12 اسفند 1394 العالم 13 اسفند 1394 العالم 14 اسفند 1394 العالم 15 اسفند 1394 العالم 16 اسفند 1394 العالم 17 اسفند 1394 العالم 18 اسفند 1394 العالم 19 اسفند 1394 العالم 20 اسفند 1394 العالم 21 اسفند 1394 العالم 22 اسفند 1394 العالم 23 اسفند 1394 العالم 24 اسفند 1394 العالم 25 اسفند 1394 العالم 26 اسفند 1394 العالم 27 اسفند 1394 العالم 28 اسفند 1394 العالم 29 اسفند 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
العالم معاون شورای فرماندهی گروه های داوطلب مردمی عراق تاکید کرد که جنگنده های ائتلاف بین المللی در عملیات آزادسازی جزیره سامرا مشارکت نکردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۱    
العالم مجمع عمومی احزاب عربی با انتقاد از تصمیم شورای همکاری علیه حزب الله، تاکید کرد که این تصمیم نوعی تاکید بر همکاری و هماهنگی با رژیم اشغالگر در دیدار شاهزادگان سعودی با سران اسراییل و نوعی ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد اعلام کرد که تداوم آتش بس در سوریه قابل اطمینان نیست.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۶    
فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان در پایان نشست هفتگی خود در بیروت، تصمیم شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریستی خواندن این گروه مقاومت را محکوم کرد و آن را اقدامی خصمانه و جاهلانه دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۷    
العالم شورای عالی قضایی سوریه اعلام کرد که تعداد ثبت نام کنندگان برای شرکت در انتخابات پارلمانی این کشور تاکنون از 11 هزار نفر فراتر رفته است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۲    
یمن، العالم بر اثر اصابت موشک حرارتی به یکی از تجهیزات نظامی مزدوران سعودی در منطقه الخنجر واقع در شرق جوف در یمن، 20 تن از آنان کشته یا زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
نخست وزیر عراق با درخواست های مطرح شده برای عدم مشارکت بسیج مردمی در عملیات آزادسازی شهر موصل مخالفت کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۹    
روزنامه فیسکال تایمز امروز پنجشنبه در گزارشی نوشت: روسیه برای تغییر اصول و ضوابط جنگ هوائی درپی برداشتن گامی بلند است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۴    
منابع خبری از سرنگونی یک فروند بالگرد ترکیه در 27 بهمن گذشته توسط عناصر حزب کارگران کردستان "پ.ک.ک" در شمال کردستان عراق خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۴    
اتحادیه کل اصناف و احزاب تونس، ضمن محکوم کردن مصوبه وزیران کشور اعضای اتحادیه عرب مبنی بر "تروریست دانستن حزب الله لبنان" خواستار لغو آن شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۵    
معاون نخست وزیر روسیه به اظهارات یک افسر بلندپایه ناتو به شدت واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۵    
یک سازمان مردم نهاد اردنی، اقدام "وزیران کشور" عرب در تروریست معرفی کردن جنبش حزب الله لبنان را مضحک دانست و تأکید کرد: مایه تمسخر است؛ عربستان که به عنوان مرکز تروریسم و حامی مالی آن به شمار می آید ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۵    
خودرو زرهی روسی موسوم به اورال وی، در برابر انفجار مین ها و بمب های قوی، مقاوم است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
پس از انتشار اخباری درباره احتمال اقدام نظامی دولت ایتالیا در لیبی، یک مسؤول ایتالیایی وجود "اتاق جنگ" در رم برای هماهنگی میان هم پیمانان غربی به منظور دخالت نظامی در لیبی را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۹    
داعش از اموالی که در عراق سرقت کرده، در بازارهای بورس جهان برای درآمدزایی استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
آنکارا، (العالم) - ناظران و فعالان ترکیه ای، توقیف یک کشتی حامل سلاح این کشور در مسیر عزیمت به لبنان را دلیل جدیدی بر دست داشتن این کشور در بحران ها و جنگ های منطقه دانستند واز سیاست های دولت حزب ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
صنعا، العالم - قبایل استان صنعا یمن نشستی را در منطقه ارحب برگزار و آمادگی خود را برای حمایت از ارتش و کمیته های مردمی در برابر تجاوز عربستان و مزدورانش تا آزادسازی کامل کشور خود اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
دو زن مسلح با نارنجک به یک مرکز پلیس در شهر استانبول ترکیه حمله بردند و پس از تیراندازی و درگیری با نیروهای پلیس، کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۶    
العالم - قارچ ها دسته ای جداگانه از یوکاریوت ها را تشکیل می دهند که نه گیاه هستند و نه جانور؛ این دسته همگی برای رشد و تکثیر به ترکیبات آلی برای دریافت انرژی و کربن نیاز دارند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۷    
العالم - سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درسخنرانی روز سه شنبه یازدهم اسفند خود گفت که بهترین کاری که درزندگی اش انجام داده ...
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
وزیر دفاع لبنان از آمادگی ایران برای تأمین تمام نیازمندیهای ارتش لبنان به سلاح خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
وزیر کشور بحرین بار دیگر به پیروان اهل بیت علیهم السلام که اکثریت ساکنان اصلی این کشور را تشکیل می دهند، توهین کرد
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
نیروهای ترکیه همچنان به سرکوب اعتراض ها در شهر دیابکر در جنوب شرقی این کشور ادامه می دهند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
العالم - شخصیت ها و گروههای مختلف سیاسی در لبنان، بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله را محکوم کرده و آن را در راستای خدمت به رژیم اسرائیل دانستند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۶    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بحرین اقدام اخیر مزدوران آل خلیفه در حمله به پنج تکیه شیعیان در شهر سنابس را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۳    
العالم - سازمان ملل متحد ادعای ائتلاف متجاوزان سعودی درخصوص توقیف محموله سلاح های ایران در یک کشتی حامل کمک های بشر دوستانه این سازمان برای مردم یمن را رد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۸    
العالم - نیروهای انقلابی بحرین از مردم این کشور خواستند تا برای محکوم کردن اشغالگری ارتش سعودی در کشورشان، نافرمانی مدنی برگزار کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۸    
46 اسیر فلسطینی دربند بازداشتگاه صهیونیستی آتصیون از فردا پنجشنبه دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهند زد تا خواستار انتقال از این مرکز شوند که در شرایط زندگی فعاجعه باری در آن به سر می برند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۸    
گزارشگران ویژه سازمان ملل از دریافت اطلاعاتی درخصوص تبعیض مداوم علیه شیعیان بحرین و اعمال محدودیت علیه آنان و اماکن عبادیشان خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
اعدام- یک منبع محلی در استان نینوا در عراق اعلام کرد که یک دختر 12 ساله عضو گروه تروریستی داعش 5 زن را در این استان اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
ساکنان شهر "جیزره" در جنوب شرقی ترکیه پس از پایان درگیری ها و لغو محدود قانون منع رفت و آمد رفته رفته به شهر خود بازمی گردند اما شاهد ویرانی و خرابی های گسترده ناشی از این درگیری ها هستند.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
پایگاه ارتش سعودی در استان مارب یمن هدف یک فروند موشک بالستیک از نوع "توشکا" قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۰    
گروه تروریستی داعش، شش تن از پرسنل پلیس کرکوک را در مرکز شهر الحویجه واقع در جنوب غربی کرکوک سر برید.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۰    
العالم - وزیرخارجه تونس اعلام کرد که به دلیل ناتوانی در پرداخت نقدی ، دولت این کشور با واگذاری یک قطعه زمین به جای خسارت حمله حدود سه سال قبل به سفارت آمریکا در تونس موافقت کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۷    
نیروهای ارتش رژیم اسرائیل دو جوان فلسطینی را در شمال کرانه باختری رود اردن شهید کردند.