دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 1 آبان 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آبان 1397 فانوس 2 آبان 1397 فانوس 3 آبان 1397 فانوس 4 آبان 1397 فانوس 5 آبان 1397 فانوس 6 آبان 1397 فانوس 7 آبان 1397 فانوس 8 آبان 1397 فانوس 9 آبان 1397 فانوس 10 آبان 1397 فانوس 11 آبان 1397 فانوس 12 آبان 1397 فانوس 13 آبان 1397 فانوس 14 آبان 1397 فانوس 15 آبان 1397 فانوس 16 آبان 1397 فانوس 17 آبان 1397 فانوس 18 آبان 1397 فانوس 19 آبان 1397 فانوس 20 آبان 1397 فانوس 21 آبان 1397 فانوس 22 آبان 1397 فانوس 23 آبان 1397 فانوس 24 آبان 1397 فانوس 25 آبان 1397 فانوس 26 آبان 1397 فانوس 27 آبان 1397 فانوس 28 آبان 1397 فانوس 29 آبان 1397 فانوس 30 آبان 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۶    
مواد لازم: 18 گرم شکر قنادی ادویه دلخواه مانند پوست لیمو یا پرتغال یا استوقدوس خامه با چربی 11 درصد قهوه اسپرسو دابل
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۲    
این اتفاق بارها رخ داده و با وجود نقدهای افکارعمومی، باز هم تکرار شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۰    
اران شدید باران نیز موجب اختلال در رفت و آمد در برخی از خیابان های شهر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۱    
هاآرتص: 50 سال بود منتظر آمدن فردی مثل بن سلمان بودیم/ برکناری او برای اسرائیل ویرانگر است / یک رسانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد بن سلمان فردی است که اسرائیل 50 سال انتظارش را می کشید و برکناری وی برای ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: دو بنای تاریخی مهم در استان سمنان با حضور رئیس و اعضای گروه بین المللی ایسکارسا (ISCARSAH) مورد بررسی قرار گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۷    
درچند روز گذشته خبری شکه آور پیرامون قطعی اینترنت و تحریم آن از سوی آمریکا در حال پخش شدن می باشد که واکنش منفی بسیاری از کاربران اینترنت در ایران را داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۱    
بسیاری از فرایند هایی که متابولیسم بدن را کند می کنند، نادیده گرفته می شوند و همین، دلیل ابتلا به افزایش وزن و مشکلات خاص سلامتی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۶    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: 14 نفر از دانش آموزان در شهرستان بستان آباد راهی بیمارستان شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۷    
به گزارش فانوس، با پیشنهاد فرمانده ناجا و تصویب فرمانده معظم کل قوا، سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین فرمانده ناجا و سردار محمدعلی نوری نژاد به عنوان معاون هماهنگ کننده ناجا منصوب شدند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۲    
خلاصه بازی پرسپولیس -السد با گزارش عباس قانع را ببیند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۰    
یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تقدیم استفساریه مستثنی شدن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان با بیش از 142 رای به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۷    
روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه در اطلاعیه ای از واگذاری سهام و خروج این مجموعه، از شرکت توسعه اعتماد مبین مربوط به سهامداری شرکتهای مخابرات ایران و همراه اول خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۵    
بررسی جمعیت و میانگین سنی افراد مردم ایران در نیم قرن گذشته را ببینید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۲    
اردوغان :خاشقچی به صورت وحشیانه ای کشته شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۱    
JOE MOXLEY عکاس 47 ساله این تصویر خیره کننده را از آسمان تگزاس با نام تنفس اژدها به ثبت رسانده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۰    
با وجود اتمام جنگ علیه داعش در عراق، یتیم خانه های این کشور همچنان میزبان بسیاری از فرزندان پیکارجویان گروه تروریستی داعش هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به وضعیت نامناسب فضای آموزشی این کلانشهر گفت: پایتخت برای دستیابی به میانگین کشوری نیازمند حداقل یکهزار و 200 مدرسه 12 کلاسه است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۵    
نشانه و بروز بیماری لثه را در افراد میتوان از 30سالگی به بعد مشاهده کرد و اولین نشانه آن خونریزی از لثه ها هنگام مسواک زدن و خوردن مواد غذایی است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۲    
بی خوابی یک مشکل سلامتی در سطح جهانی است که حدود یک سوم جمعیت عمومی را تحت تأثیر قرار می دهد. در مطالعات ثابت گردیده است که ملاتونین جهت بهبود کیفیت خواب مؤثر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۶    
ورزش کردن و خوردنِ مواد غذایی سالم، تضمینی ترین راه برای لاغری شکم و کاهش وزن است. همه افراد دوست دارند اندامی متناسب داشته باشند، کمر باریک و شکمی صاف، زیبایی اندام را چند برابر می کند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۰    
دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز شد که ظرفیت ورزشگاه آزادی از ساعت ها قبل تکمیل شده بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۷    
یک دستگاه خودروی پراید پس از برخورد شدید با گاردریل وسط بزرگراه، با سقف بر روی حفاظهای فلزی افتاد و به حالت نیمه واژگون درآمد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۷    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک کارگر شهرداری در حین انجام کار خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۱    
فرمانده یگان انتظامی مترو از دستگیری دو سارق در ایستگاه مترو تئاترشهر خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۱    
مرد میانسال وقتی متوجه شد همسر و پسرش قصد دارند او را در کمپ ترک اعتیاد بستری کنند، در اقدامی هولناک پسرش را آتش زد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۲    
11 مرد اصلی باواریایی ها برای دیدار هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل آاک آتن مشخص شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۲    
برخی از هواداران پرسپولیس که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند با استفاده از اسکوربورد داخل ورزشگاه به تماشای بازی نشستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۶    
عادل فردوسی پور که شایعه شده بود پس از حذف برنامه اش (نود) در دو هفته ی گذشته، برخلاف اعلام قبلی، گزارشگر بازی امروز پرسپولیس السد هم نخواهد بود، در نهایت این بازی را برای شبکه سه تلویزیون گزارش کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیرکشور به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۱    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا دقیقه 20 با یک گل به سود السد در حال برگزاری است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۱    
به منظور تسهیل و تسریع امور دریافت ارز زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع)، نحوه تحویل ارز زائران تغییر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۵    
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی روان در محورهای مواصلاتی مرزهای سه گانه انجام می شود، گفت: با اقدامات اندیشیده شده تردد در این محورها به سهولت در حال انجام است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۲    
جلسه کارگروه ساماندهی و بهینه سازی املاک و فضاهای آموزشی متعلق به آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۶    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر حادثه جاده ای برخورد سه خودرو در محور ساوه - همدان، چهار نفر کشته شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: تعداد مراجعات از روز گذشته به 12 هزار مورد افزایش داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۶    
رئیس جمهور آبان ماه را میعاد تاریخی استقلال طلبی و مبارزه ملت ایران با استبداد و استثمار دانست و گفت: افتخار بزرگ نهضت اسلامی، ایستادگی شجاعانه رهبران انقلاب و امام آن بر استقلال کشور است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای فاز دوم طرح کاهش که از امروز در کل شهر تهران اجرا می شود، گفت: با هماهنگی پلیس خودروهای فاقد معاینه فنی تا دو هفته جریمه نمی شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۷    
عربستان و بحرین که از متهمین نامدار به نقض حقوق بشر محسوب می شوند، سپاه پاسداران ایران و سردار قاسم سلیمانی را در فهرست تروریستی خود قرار دادند!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۷    
2 نفر براثر تصادف سه اتومبیل در جاده مرند – خوی، جان خود را از دست دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۷    
دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز شد که ظرفیت ورزشگاه آزادی از ساعت ها قبل تکمیل شده بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۱    
وزیر نفت گفت: تلاش می شود به روش های مختلف در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مقابله شود هرچند که روش های مقابله با تحریم ها بیان نمی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۱    
رییس کل بانک مرکزی طی احکامی جداگانه، مدیر دو اداره نظارت ارز و بین الملل را منصوب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۶    
نفرات برگزیده برانکو ایوانکویچ برای بازی با السد قطر اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل بهزیستی استان تهران از آغاز اجرای طرح غربالگری بینایی کودکان از ابتدای آبان ماه در پایگاه های دائم و سیار بهزیستی استان تهران خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا پایان آذر ادامه خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۰    
مطابق آمارهای مرکز آمار ایران در مهرماه سال جاری تمامی بخش های زیر مجموعه شاخص کل افزایش قیمت داشته اند که سهم خوراکی ها و آشامیدنی ها 16.8 بوده است. همچنین دخانیات با 46 ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: زائران در زمان پارک، آدرس و محل دقیق وسایل نقلیه خود را یادداشت کنند تا در زمان برگشت با مشکل مواجه نشوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۷    
هواداران پرسپولیس با شعارهای خود از مجری برنامه 90 حمایت کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۱    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی وضع هوای شهر کربلا شرایط جوی مسیر حرکت زائران را پیش بینی کرد و گفت: طی دو روز آینده (2 و 3 آبان ماه) در قصر شیرین و مهران ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۱    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: برای ادامه طرح تحول سلامت نیازمند مدیریت صحیح منابع، سطح بندی خدمات، استفاده از راهنماهای بالینی، استقرار نظام ارجاع، سرمایه گذاری بیشتر روی پیشگیری و آموزش ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۵    
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفت: بر اساس پژوهش ها خانواده های ایرانی کمتر از نیم ساعت در روز با یکدیگر مکالمه انجام می دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
عصر امروز سامانه های ثبت تردد خودروها در معابر ورودی و خروجی شهر تهران با حضور معاون شهردار و رییس پلیس راهور تهران افتتاح شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۷    
دادستان تهران از دستگیری 53 متهم ارزی در 10 روز گذشته خبر داد و گفت: فردی 240 میلیون دلار ارز دولتی اخذ کرده و آن را در بازار آزاد فروخته و با سود حاصله و با مابه التفاوت بهای ارز دولتی و آزاد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی کشور از اختصاص بسته حمایتی دولت برای 20 میلیون خانوار کم درآمد در هفته اول آبان خبر داد و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۷    
کتاب بی دل هوا زهرا سعیدی بررسی شد و او این کتاب را حاصل تجربه خود در حوزه بازیگری دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۵    
ثبت نام برای سفر اربعین تا جمعه این هفته، 4 آبان ماه ادامه دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دلایل به تعویق افتادن اجرای دو هفته ای فاز دوم طرح کاهش در سطح شهر تهران را تشریح کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۶    
مرکز آمار نرخ تورم 12 ماهه منتهی به مهر امسال را 13,4 درصد اعلام کرد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل 2.1 واحد درصد افزایش داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۶    
مراسم رونمایی کتاب تالستوی، فروید، الیاس برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که در صورتی که با رای نمایندگان بر مسند این وزارتخانه بنشیند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۱    
سنگربان تیم ملی هندبال گفت: با میل شخصی خودم در برابر تیم صهیونیستی قرار نگرفتم چرا که می خواستم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: حدود 140 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه تحت پوشش این سازمان قرار دارند که 65 هزار نفر در سیستم تلفیقی و حدود 75 هزار نفر در سیستم جداسازی مشغول به تحصیل هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستان در توئیتر در تازه ترین اظهارنظر خود گفته است، ولیعهد عربستان تلاش می کند که نزدیکان خود را مسؤول قتل روزنامه نگار منتقد سعودی معرفی کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل پرسپولیس می گوید عظمت پرسپولیس با حضور هواداران پرشور این تیم در ورزشگاه مشخص شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
تصویری از خواهران بازیگر مونا و مارال فرجاد را در واتیکان ایتالیا ببینید. تور اروپایی نمایش مدیترانه به کارگردانی علی شمس از ایتالیا آغاز شده است و مارال فرجاد بازیگر این نمایش است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس جمهور، رسالت و نقش دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان را در روند زدودن سریعتر مشکلات جامعه، محوری و بسیار مهم برشمرد و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل فرآورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تدوین سند ملی ایمنی غذا در کشور خبر داد و گفت: قدم اول در تضمین امنیت غذایی وجود سیستمی کارا و موثر برای کنترل ایمنی غذا در سراسر کشور است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۲    
رئیس کلانتری 121سلیمانیه از دستگیری دو زورگیر در شرق تهران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۷    
دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حفظ و صیانت از حقوق داوطلبان و به جهت رعایت عدالت در پذیرش دانشجو، پیرو اعلام نتایج نهایی ذخیره رشته های گروه علوم پزشکی در 23 مهرماه و عدم تکمیل ظرفیت ابلاغی وزارت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۱    
یک استاد روانشناسی گفت: داشتن یک ارتباط دوستانه و قوی اکتسابی است پس چه خوب است همه ما سعی کنیم این مهارت بسیار ارزشمند را بیاموزیم و در زندگی از آن بهره ببریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۵    
تیم ملی کشتی آزاد روسیه به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 بوداپست دست یافت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۲    
معاون علمی رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به ایده های جدید در حوزه صنایع غذایی نسبت به سیاسی کردن مسائل علمی در همه حوزه ها از جمله حوزه غذا گلایه کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۶    
فیلم سینمایی دایان به کارگردانی بهروز نورانی پور در بخش رقابتی بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم سنگاپور به نمایش گذاشته می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰    
به دلیل برخی موانع در تامین کارت های بانکی، پیشنهادهایی برای تمدید اعتبار کارت های موجود در اختیار مشتریان بانک ها وجود دارد که موجب صرفه جویی در مصرف آن خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۶    
معاون شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به دنبال وقوع طوفان در مرز مهران و قطع برخی دکل های موبایل و بروز اختلال در بخشی از شبکه ارتباطی کشور، هم اکنون وضعیت این مناطق عادی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۶    
سیدحمید حسینی تحلیلگر اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی نوشت:درباره میزان قاچاق و قیمت واقعی بنزین اعداد غیرقطعی و برآوردی است. این موضوع ممکن است سیاستگذار را به اشتباه بیندازد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۷    
جانشین رئیس پلیس امنیت اخلاقی فاتب تهران بزرگ، خبر ممنوع الفعالیت بودن چند تن از بازیگران زن سینمای کشور را تکذیب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه امروز سه شنبه در نشست حزب عدالت و توسعه به مرور جزئیات قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی پرداخت و از عربستان سعودی خواست تیم 15 نفره ای که برای این عملیات به ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۲    
سعود القحطانی، مشاور ارشد ولیعهد عربستان از طریق اسکایپ با روزنامه نگار منتقد صحبت کرده و احتمال می رود که حتی صحنه ی قتل او را تماشا کرده باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۶    
قائم مقام معاون آمار، فناوری، اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت گفت: دفترچه بیمه سلامت از بهمن ماه امسال از چرخه ارائه خدمات درمانی سراسر کشور حذف می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۰    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون 116 هزار و 852 نفر متقاضی دریافت دینار اربعین هستنند، گفت: باجه های ارزی برای تسهیل دریافت دینار زائران در عراق از امروز شبانه روز فعالیت می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری از آغاز هوشمندسازی ایستگاه های اتوبوس شهری در ارومیه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۱    
به دنبال اظهار نظر پلیس در مورد تعویق احتمالی اجرای مرحله دوم طرح کاهش یا (LEZ) ، دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با تاکید بر اینکه نباید افراد قانون گریز مبنای تصمیم گری و عمل قرار گیرند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران می گوید اینکه اصفهانیان به اشتباهات داورانش اعتراف کند برای نساجی امتیاز نمی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۱    
پس از گذشت یک هفته از ربوده شدن بسیجیان و نیروهای هنگ مرزی میرجاوه، نگرانی ها پیرامون این حادثه بیشتر شده و به ویژه در فضای مجازی مردم به مطالبه گری در این باره روی آورده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۵    
معامله گران بورس تهران امروز شاهد کاهش قیمت سهام در گروه خودرو بودند و این کاهش در تعدادی از گروه ها نیز مشهود بود اما نمادهایی در گروه پالایشی و پتروشیمی سعی کردند از کاهش شاخص جلوگیری کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۸    
فرمانده قرارگاه اربعین نیروی زمینی ارتش در جلسه ویدئو کنفرانس با معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از اعلام آمادگی پلیس برای عبور6 میلیون زائر اربعین از مرزها خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۸    
رئیس اداره تصادفات راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک کارگر شهرداری در تصادف با خودروی سواری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۲    
وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم کارآمد شدن تولیت حوزه غذا و قانون محور شدن اقدامات همه دستگاه های ذیربط در این حوزه گفت: نقش دستگاه قضایی هم در این زمینه ویژه است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۲    
محموله های نفتی تکی خاورمیانه پس از این که تولیدکنندگان این منطقه، عرضه خود را برای جایگزینی نفت ایران افزایش دادند و بلایای طبیعی در ژاپن به تقاضای این کشور آسیب زد، به قیمت ارزان تری معامله می شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۶    
عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با اشاره به این که ایده محصول تفکر انسان و تفکر محصول نگرش انسان است، گفت: تا زمانی که ما نگرش خود را نسبت به کسب درآمد و شغل آینده عوض نکینم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
رییس اتحادیه زعفران فروشان مشهد گفت: تجار به دلیل عدم پرداخت 38 درصد عوارض به کشورهای چین، هندوستان، آمریکا و عربستان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۱    
مسئولان شهرداری تهران خبر دادند که از امروز طرح کاهش آلودگی هوا اجرایی شد و ساعتی بعد پلیس خبر داد که احتمالا این طرح به دلیل آماده نبودن زیر ساخت ها فعلا اجرا نمی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس کانون پخش کنندگان گفت: سینماهای کشور در مهرماه 97 بیش از 2 برابر نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، افزایش فروش و مخاطب داشته اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۲    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد تقلیل ساعت پایه دوازدهم از 35 ساعت به 24 ساعت در این شورا رد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۶    
فعالان بخش خصوصی امروز در جلسه دیدار خود با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی ایران به ارائه نظرات خود پرداختند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۶    
زلزله ای به قدرت 3.5 ریشتر حوالی دهرم در استان فارس را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۷    
سرامیک به دلیل داشتن طبیعت سرد دارای عوارضی برای افراد خصوصا کودکان می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱    
یک متخصص طب سنتی گفت: منظور از مزاج صحی مزاجی است که در اصل متعلق به دوران کودکی فرد است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱    
سردار رحیمی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به کشف 10 قبضه کلت کمری، 2 قبضه کلاش جنگی و 2 عدد نارنجک دست ساز و تعداد زیادی فشنگ از دستگیرشدگان تصریح کرد: 64 قبضه انواع و اقسام سلاح سرد، شمشیر ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۲    
یک رسانه آمریکایی فاش کرد سفیر سعودی در واشنگتن چند ماه پیش از قتل جمال خاشقجی با وی دیدار کرده بود.
  • ۱