دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۲۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 10 آبان 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آبان 1397 فانوس 2 آبان 1397 فانوس 3 آبان 1397 فانوس 4 آبان 1397 فانوس 5 آبان 1397 فانوس 6 آبان 1397 فانوس 7 آبان 1397 فانوس 8 آبان 1397 فانوس 9 آبان 1397 فانوس 10 آبان 1397 فانوس 11 آبان 1397 فانوس 12 آبان 1397 فانوس 13 آبان 1397 فانوس 14 آبان 1397 فانوس 15 آبان 1397 فانوس 16 آبان 1397 فانوس 17 آبان 1397 فانوس 18 آبان 1397 فانوس 19 آبان 1397 فانوس 20 آبان 1397 فانوس 21 آبان 1397 فانوس 22 آبان 1397 فانوس 23 آبان 1397 فانوس 24 آبان 1397 فانوس 25 آبان 1397 فانوس 26 آبان 1397 فانوس 27 آبان 1397 فانوس 28 آبان 1397 فانوس 29 آبان 1397 فانوس 30 آبان 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۱    
کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه سرود و موسیقی فردا در سی و یکمین نشست شنبه های انقلاب بررسی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۶    
رویترز: به 5 دلیل ترامپ به هدف خود از تحریم ایران نمی رسد / رویترز در مطلبی از سید حسین موسویان، سفیر سابق ایران در آلمان در مورد دور بعدی تحریم های آمریکا علیه ایران نوشت حداقل 5 دلیل وجود دارد که ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش از بازنشستگی 60 هزار نفر در سال جاری، افزایش دومیلیونی جمعیت دانش آموزی در شش سال آینده و نیاز به 90 هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس فرسوده خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۷    
ازدواج دختران بدون اذن پدر موضوع بحث برانگیزی است که بعد از سال ها تلاش فعالین این حوزه هنوز مخالفان بسیاری دارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۷    
آناتولی آکساکوف رئیس کمیسیون امور مالی دومای روسیه روز پنجشنبه گفت: همکاری های فنی با ایران در حال انجام و امکان پرداخت های مستقیم با شرکت های ایرانی بوجود آمده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۱    
به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر (متادون و شیشه) بوده و زمان گزارش مشاهده و پیدا شدن اجساد ساعت 22 اعلام گردیده در حالی که زمان فوت مربوط به ساعات قبل از آغاز شب می باشد و مرگ آنان هیچ ارتباطی به ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس پلیس راه مازندران تصادف شدید دو مامور پلیس راه استان بر اثر بی احتیاطی راننده متخلف نیسان را تایید کرد و گفت:این فیلم مربوط به مرداد ماه است .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس جمهور از زحمات و خدمات انوشیروان بندپی و سید رحمت الله اکرمی در مدت تصدی سرپرستی وزارتخانه های رفاه و اقتصاد تشکر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۵    
گوزن های پارک جنگلی سیاهداران تالش به 2 پارکبان که در حال مایه کوبی و ضدعفونی گوزن ها بودند حمله کرد که یکی از آن ها پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۶    
در پی فرونشت چهارراه مولوی در شب گذشته سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 12 با اشاره به تلاش 8 ساعته نیروهای خدمات شهری شهرداری، از بازگشایی این محور از ساعت 5 صبح امروز خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۱    
شیرزاد گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از یکصد و چهل هزار تن کود مورد نیاز کشاورزان توسط تعاونی های روستایی تأمین و توزیع شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۲    
با توجه به از دست رفتن خون در الگو های رژیم غذایی ضعیف، برخی از ما ممکن است کمبود آهن را تجربه کرده باشیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۳    
شرکت نفت سوریه اعلام کرد که کار مطالعات و کشف نفت و گاز در آب های سرزمینی این کشور در دریای مدیترانه به زودی آغاز می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۷    
کارشناس امور خاورمیانه گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام کشورهای اروپایی با آن کشور همراهی نکرده و آمریکا در دیپلماسی عمومی با شکست مواجه شده و اختصاص بودجه 40 میلیون دلاری می تواند در راستای فرافکنی و ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۱    
رییس مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: هیچ برنامه ای برای واکسیناسیون بزرگسالان در کشور نداریم و باید به این موضوع مهم، توجه جدی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۱    
فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی بر لزوم تکمیل زیرساخت ها در مرز مهران و پایانه برکت برای راهپیمایی اربعین سال آینده تاکید کرد و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۱    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تاکید بر افزایش اقدامات فرهنگی - اجتماعی به منظور اعتماد سازی عمومی گفت: دیوار بی اعتمادی بین مردم و شهرداری ها بلند است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۶    
این روزها کسب و کار جدید و البته عجیبی در برخی بوستان های تهران شکل گرفته؛ حیوان گردانی که ساعتی 100 هزار تومان هم درآمد دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۶    
فدراسیون جهانی تکواندو پس از محاسبه امتیازات گرندپری 2018 منچستر، جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۰    
یک مرد افغان که در جریان رابطه با زنی ایرانی او را کشته و دست به سرقت از خانه اش زده است، منکر این جنایت شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۷    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: همواره بیان می کنند که بحران ناکارآمدی وجود دارد؛ انگار که ما تا دی ماه سال 96 با مغزهایمان سر کار می آمدیم اما از آن به بعد مغز خود را در خانه می گذاشتیم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۱۲    
بسیاری از پدر و مادر ها نگران تنهایی کودک خود هستند، اما تحقیقات نشان داده است که کودکان در تمام سنین از کودکان نوپا گرفته تا نوجوانان تمایل دارند لحظاتی را تنها باشند و این لحظات برای آن ها می تواند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۱۲    
برخی افراد در فصل پاییز با توجه به تغییرات آب و هوا بسیار بداخلاق و بدخلق می شوند که ما برای رفع آن راهکار داریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۶    
آرزوی یک جانباز قطع عضو.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۰    
مسئول روابط عمومی اورژانس استان چهارمحال و بختیاری گفت: کودک 10 ساله در کوه مشرف بر شهر دستنا مورد حمله خرس قرار گرفت و به شدت زخمی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۰    
سازمان منطقه آزاد کیش به عضویت سازمان جهانی گردشگری ملل متحد درآمد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۵۷    
سرمربی تیم پدیده مشهد می گوید نساجی مازندران نسبت به کیفیت بازی ای که ارائه می کند، امتیازات کمی بدست آورده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۵۱    
رمان جوکس نوشته محمد پروین به همراه مجموعه داستان باور کن تو فوجیکو نیستی نوشته نعیمه بخشی منتشر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۵۱    
روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک مسئول عالی رتبه ترکیه نوشت، مقامات ترکیه احتمال می دهند، نظریه مبتنی بر ذوب کردن جسد قطعه قطعه شده جمال خاشقجی با اسید در داخل کنسولگری عربسان در ریاض صحت داشته باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۵    
تیم های راه یافته به دیدار فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در سال 97 مشخص شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد آنکارا کار ساخت اولین سامانه بومی دفاع هوایی موشکی دوربرد را آغاز کرده و اولین نمونه ان 2021 به بهره برداری می رسد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر امروز در آموزش و پرورش می گوییم کنکور تیشه به ریشه تربیت صحیح می زند چون فضایی که کنکور ایجاد کرده، اجازه نمی دهد مدرسه و معلم به هدف های تربیتی هم توجه کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۵    
واژگونی خودروی پراید در اتوبان قزوین به کرج حادثه آفرید و در اثر آن راننده مجروح شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۲    
زن جوان برای انتقام گرفتن از همسرش به داستان سرایی دروغین روی آورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۲    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: از15شهریورماه تا 9 آبان ماه، 974 نفر در کشور به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز دچار مسمومیت شدند واز این تعداد، 85 نفر جان خود را ازدست دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از کاهش 41 درصدی آمار وقوع تصادفات فوتی شبکه معابردرون شهری در 7 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۶    
هواداران و بازیکنان تیم استقلال سورپرایز ویژه ای برای مهاجم نیجریه ای تیم شان در نیمه اول دیدار مقابل سایپا داشتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۴۱    
هوا کم کم در حال سرد شدن است و فصل صحبت از تقویت دستگاه ایمنی در حال داغ شدن. با وجود اینکه سربازان دفاعی بدن تمام قد آماده حفاظت از بدن هستند اما شما نیز نباید دست رو دست گذاشته و این سربازان بی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۴۱    
تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران نتوانست به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا راه یابد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۵    
زین الدین زیدان در پیامی تصویری، احتمال بازگشت به تیم سابق دوران بازیگری اش را قوت بخشید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۲    
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به موانع پیش رو در اخذ پروانه کسب گلخانه ای گفت: باید کارگروهی در راستای صدور مجوز گلخانه ای تشکیل شود تا ضمن کوتاه شدن این روند به 2 ماه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۲    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره ورود زنان به ورزشگاه ها برای تماشای مسابقه فوتبال گفت: در این زمینه راه بسیاری را آمده ایم اما راه زیادی هم داریم و خانم ها امیدوار باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت بسیاری از روستاها از فضای آموزشی مناسب گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۰    
عضو شورای شهر تهران درحالی که بیان می کند که اصلاح طلبان از دولت روحانی عبور نکرده اند، بیان می کند: عملکرد دولت، عملکرد اصلاح طلبان نیست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۴۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ، از دستگیری مرد جوانی خبر داد که در پی اختلاف با همسرش، در یکی از شهرستانهای شمال غرب کشور اقدام به اسیدپاشی به وی کرده و به تهران متواری شده بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۴۱    
زوج های تهرانی با پرداخت حدود 14 میلیون و 400 هزار تومان می توانند 100 میلیون تومان وام مسکن و 20 میلیون تومان وام جعاله بگیرند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۵    
در این بخشنامه عبدالناصر همتی تاکید کرده است، اخیراً تخطی از مفاد بخشنامه های بانک مرکزی به بهانه درخواست مشتریان در برخی بانک ها مشاهده شده که ضمن ایجاد مزیت رقابتی ناسالم ناشی از عدم رعایت مقررات ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۲    
روزنامه انگلیسی "گاردین" در تحلیلی به بررسی پیامدهای قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی در سایه تنگنای شدید محمد بن سلمان ولیعهد سعودی پرداخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۲    
11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور مشخص شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۶    
عرضه 4 محصول پر مصرف سیب زمینی، پیاز، خیار و گوجه فرنگی در میادین و بازارهای میوه و تره بار در نیمه نخست سال جاری با 7 درصد افزایش نسبت به نیمه نخست سال گذشته از 70 هزار و 137 تن به 74 هزار و 805 تن ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۶    
مرتضی احمدی یا صدای طهران با کوله باری نوستالژی فرهنگی و هنری چهار سال است که فقط صدا، آوا و حرکاتش را می شنویم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:ورود بخش خصوصی به عرصه فروش نفت در شرایط تحریم ها اقدام خوبی است که می تواند تحریم های آمریکا علیه ایران را بی اثر کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۶    
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ستاد تدبیر استان اصراری بر واگذاری تیم فوتبال پدیده ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از بازداشت فرماندار سابق شهرستان چابهار به جرم اخذ رشوه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۷    
پرواز صبح امروز، (پنجشنبه 10 آبان) تهران - مشهد به دلیل شرایط نامساعد جوی ناگزیر به فرود اضطراری در سبزوار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۵    
یک روزنامه هندی می گوید آمریکا با معافیت هند از تحریم های نفتی ایران موافقت کرده و این خبر طی چند روز آینده رسماً اعلام خواهد شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۷    
فیلم های ماجرای نیمروز و آپاندیس در دومین جشنواره بین المللی گواهاتی در هند به نمایش درآمدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۷    
تور بین المللی جدیدترین نمایش رضا حداد در سال 2018 پس از 3 اجرا در شهرهای ونکور، تورنتو و مونترال در کانادا، به پایان رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری اعضای یک باند فروش سکه های تفلبی در این شهرستان، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۰    
ترجمه قرآن کریم، یکی از نفایس خطی کتابخانه مجلس شورای اسلامی است که به تصحیح محمد دزفولی توسط کتابخانه مجلس شورای اسلامی منتشرشده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۷    
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 10 از خروج نیروهای منطقه از کشور عراق در فردا (11 آبان ماه) خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۷    
سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه آمریکایی از دونالد ترامپ خواسته اند تا مذاکرات انرژی هسته ای غیر نظامی با عربستان را در پی قتل جمال خاشقجی به حالت تعلیق درآورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۶    
قطر از فراخوان ایالت متحده آمریکا برای برقراری آتش بس در یمن استقبال کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۰    
گروهی از محققان انگلیسی اظهار داشتند: پایین و بالا بودن شاخص توده بدنی (BMI) با خطر فزاینده مرگ و میر ناشی از عوامل مختلف مرتبط است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۱    
نتایج نظرسنجی امروز (پنج شنبه) موسسه یوگاو نشان می دهد، تنها 21 درصد از شهروندان فرانسوی اکنون از سیاست های امانوئل ماکرون حمایت می کنند و 69 درصد از عملکرد رئیس جمهوری کشورشان راضی نیستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات و رئیس ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۲    
یک مطالعه جدید نشان می دهد، مردانی که در سنین بالا، پدر می شوند فرزندان آنها در آینده مشکلات پزشکی بیشتری دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه واکسیناسیون بالغین در کشور ما تاکنون مغفول مانده است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعا این سناریویی که دانمارک دارد بازی می کند، با هماهنگی آمریکا و صهیونیست ها انجام شده باشد که قطعا هم همینطور است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶    
منابع آگاه هندی گفتند آمریکا با اعطای معافیت از تحریم های نفتی ایران به هند موافقت کرده و به دهلی نو اجازه داده است تا به واردات ماهانه حدود 2.5 میلیون تنی نفت تا فروردین ماه 98 ادامه دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۷    
وزیر خارجه اردن در سفری رسمی، صبح امروز پنجشنبه وارد بغداد شد و با نخست وزیر عراق سپس رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۷    
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: مأموران یگان ویژه ناجا در مرز مهران 48 ساعت به صورت شبانه روز برای خدمت رسانی زوار بیدار بوده و در شب گذشته نیز پتو، غذا و آب را در بین زوار تقسیم کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۲۲    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: شب گذشته اختلال کوچکی را در روند تردد زوار به دلیل عدم ظرفیت کافی اتوبوس ها شاهد بودیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از روند طرح های عمرانی و آموزشی امروز به استان اصفهان سفر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۰    
نخست وزیر انگلیس حمایت خود را از فراخوان واشنگتن برای توقف درگیری در جنگ یمن که موجب کشته شدن دستکم 10 هزار تن و وقوع بدترین بحران انسانی در جهان شده، اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سناریوسازی صهیونیست ها در دانمارک علیه روابط تهران و اروپا بی پاسخ نخواهد ماند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰    
علی لاریجانی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اندونزی را به رییس مجلس نمایندگان تسلیت گفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۶    
محققان معتقدند: کاهش مصرف گوشت می تواند در کنترل علائم دیابت موثر باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۰    
بخشنامه منع الزام انجام ماموگرافی با درخواست سونوگرافی و بدون دستور پزشک معالج به معاونت های درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور ابلاغ شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۰    
بر اساس یافته های نظرسنجی رویترز، اوپک با افزایش تولید امارات متحده عربی و لیبی، تولید نفت خود در اکتبر را به بالاترین حد از سال 2016 رساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۷    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: 1000 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران به شهرهای مختلف کشور در حال حرکت به سمت مرزها هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف چهار دستگاه خودرو در اتوبان آزادگان 6 نفر مصدوم شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۷    
ارتش ترکیه اعلام کرد، به دنبال حملات هوایی این کشور 23 تن از نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق کشته شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با انتقاد از عدم انجام تعهدات پرداخت مابه التفاوت نرخ تکلیفی و قیمت تمام شده برق ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ترامپ حق دارد که از قدرت ایران بترسد، چون وزنه مهمی در تحولات منطقه ای است که کانون ثروت و انرژی دنیا است و تا ایران وجود دارد اجازه چپاول و دست درازی آمریکا را به ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۱    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 تهران گفت: 20 نیرو از منطقه 10 شامل یک نیروی تاسیساتی، 13 کارگر فضای سبز و خدمات شهری و 6 نفر کارمند در مراسم اربعین کربلا به زائران خدمات رسانی کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۲    
نماینده شهرداری تهران در کربلا با بیان اینکه خدام الحسین تا 2 روز پس از اربعین خدمات رسانی کردند گفت: بازگشت خدام الحسین شهرداری تهران به پایتخت آغاز شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوزمدعی شد که برنامه هسته ای ایران تهدیدی برای آمریکا است و اقدام واشنگتن برای خروج از برجام، تصمیمی درست بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۲    
شریفی اقدس گفت: کمبود مصرف اسیدفولیک در مادر باردار و دیابت بارداری دو علت اصلی ابتلا کودک به ضایعات ستون فقرات و در نتیجه ایجاد مثانه نوروژونیک در آن هاست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۶    
واشنگتن پست با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص لزوم پایان دادن به جنگ در یمن نوشت دولت ترامپ نخستین گام را برای اصلاح روابط خود با عربستان برداشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۶    
بر اساس نظرسنجی موسسه آمار ایفوپ، فرانسوا اولاند و امانوئل مکرون ضعیف ترین روسای جمهور در جمهوری پنجم فرانسه محسوب می شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۰۰    
وزیر خارجه کشورمان ضمن اشاره به ادعاهای دانمارک علیه ایران آن را اقدام منحرف و خیره سرانه موساد و عاملی در تقویت عزم ایران برای تعامل سازنده با جهان توصیف کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۷    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مراجعه بیش از 60 هزار زائر به پایگاه های امدادی هلال احمر در قرارگاه های مرزی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۴۲    
رژیم های غذایی روش های دائمی برای کاهش یا حفظ وزن نیستند. دلیل آن هم این است که آنها تنها سبب ایجاد الگوهای غذایی موقت می شوند و در نتیجه، نتایج این رژیم های غذایی نیز موقتی خواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) واگذاری بررسی درخواست های ثبت سفارش واردات و صادرات کالاها به سازمان های صنعت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۲۱    
خسارات وارده از طریق آلودگی هوا به صورت های مستقیم و غیر مستقیم بر اقتصاد فردی، محلی و ملی تأثیر می گذارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۰۶    
کارشناسان سلامت اطفال تاکید دارند که باید از درمان کودکان مبتلا به سرماخوردگی با داروی ضد احتقان پرهیز شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۵۱    
ایران 7 ماه است در چین سفیر ندارد و روابط اقتصادی هم با این کشور بسیار محدود شده است
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۲    
حالا دیگر نزدیک به 4 سال می شود که اولین سرویس دهنده تاکسی اینترنتی در ایران آغاز به کار کرده است و اکنون چندین رقیب در این عرصه با یکدیگر رقابت می کنند.
  • ۱