سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۰:۳۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 16 آبان 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آبان 1397 فانوس 2 آبان 1397 فانوس 3 آبان 1397 فانوس 4 آبان 1397 فانوس 5 آبان 1397 فانوس 6 آبان 1397 فانوس 7 آبان 1397 فانوس 8 آبان 1397 فانوس 9 آبان 1397 فانوس 10 آبان 1397 فانوس 11 آبان 1397 فانوس 12 آبان 1397 فانوس 13 آبان 1397 فانوس 14 آبان 1397 فانوس 15 آبان 1397 فانوس 16 آبان 1397 فانوس 17 آبان 1397 فانوس 18 آبان 1397 فانوس 19 آبان 1397 فانوس 20 آبان 1397 فانوس 21 آبان 1397 فانوس 22 آبان 1397 فانوس 23 آبان 1397 فانوس 24 آبان 1397 فانوس 25 آبان 1397 فانوس 26 آبان 1397 فانوس 27 آبان 1397 فانوس 28 آبان 1397 فانوس 29 آبان 1397 فانوس 30 آبان 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۷    
مدیران یک شرکت چینی کارمندانی را که نتوانسته بودند به اندازه کافی فروش داشته باشند، مجبور به نوشیدن ادرار و خوردن سوسک کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۶    
یک دختر کوچک دوازده روزه پس از اینکه توسط یکی از آشنایان بوسیده شد به شدت سرما خورد و از عفونت ناشی از این سرماخوردگی جان خود را از دست داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل دفتر فنی،عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران گفت: تهران به سهم 50 درصدی از طرح نوسازی ناوگان خودرو های سنگین نیاز دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت از اعلام فراخوان اولویت های تشرف حج تمتع 98، بعد از ساماندهی اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۲    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: انفجار گاز شهری در خیابان عباسی صدمات جانی نداشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۷    
فرماندار ایلام گفت:ساکنین مجتمع مهدیس شهر ایلام به علت نگرانی وترس از فروریختن ساختمان پری شب را بیرون از منزل سپری کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۶    
اگر بتوانید روزانه 500 کالری کم کنید قادر خواهید بود در یک هفته 453 گرم از وزن خود بکاهید که در این باره راهکار هایی در اختیارتان می گذاریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۰    
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد همه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح امروز در جاده هراز خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 نفر از اعضای یک خانواده در بلهزار از توابع یاسوج بدلیل گاز گرفتگی مسموم شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۱    
تیم ملی نجات غریق کشورمان در شرایطی عازم رقابت های قهرمانی جهان می شود که رییس فدراسیون نجات غریق نیز در ترکیب تیم ملی قرار دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۱    
همزمان با شب شهادت علی ابن موسی الرضا(ع) مشهد یکپارچه در سوگ و ماتم غروب هشتم خورشید آسمان امامت و ولایت است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۵    
رئیس سازمان ملی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران گفت: شمار درخواست ها برای قطع پیامک های تبلیغاتی از سرشماره ها، تاکنون به بیش از 30 میلیون مشترک رسیده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۵    
جایزه گنکور مهمترین جایزه ادبی فرانسه به رمانی نوشته نیکلاس متئو رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۲    
استفاده از عود قدمتی دیرینه دارد. سال هاست که برای ایجاد آرامش، افزایش انرژی مثبت از انواع مختلف عود در مراسم و مناسبت های خاص استفاده می شود ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۶    
ممکن است غذا و خوراکی های زیادی در یخچال داشته باشید اما تنها تعداد کمی از آنها سالم و مقوی هستند و مصرف برخی دیگر نه تنها مفید نیست، بلکه به سلامت شما آسیب می رساند
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۶    
در این مطلب مواد تمیز کننده طبیعی با قدرت پاک کنندگی زیاد در کارهای منزل را که می توانید از آن بهره ببرید به شما معرفی می کنیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۵۲    
احتمالا برای شما هم پیش آمده مقداری سیب زمینی بخرید، آن ها را در گنجه بگذارید و بعد کاملا فراموششان کنید ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۶    
معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران گفت که شب گذشته به دنبال بارش برف در بلندی های استان، نیروهای امدادی این جمعیت سرنشینان 71 دستگاه خودرو گرفتار در برف را از در راه ماندگی نجات دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۶    
سازمان اورژانس کشور سه شنبه شب اعلام کرد که در 82 مورد تصادف در جاده های کشور ظرف 24 ساعت گذشته 99 نفر مصدوم شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۶    
سه تن از شهروندان مرودشت فارس در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۴۰    
حرکتی که امام حسین (ع ) انجام داد و به عنوان موسس یک جنبش بزرگ در طول تاریخ مطرح شد، بر پایه برداشت خاصی از سیاست است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۷    
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در ورودی جاده کرج- چالوس از رانندگان تست بستن زنجیر چرخ گرفته می شود،گفت:تردد در محور کرج چالوس بدون زنجیر چرخ ممنوع شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار آن شد تا بانک ها تعریف، نگاه و انتظارات خود را درباره موضوع اصلاح ساختار نظام بانکی ارائه کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۱    
عرضه نفت خام در رینگ صادراتی بورس انرژی را می توان یکی از رویدادهای بااهمیت در عرصه تحولات اخیر بازار انرژی قلمداد کرد. موضوعی که به مناظره ای میان کارشناسان و صاحبنظران این حوزه تبدیل شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۲۵    
رئیس هلال احمر کرج گفت: شب گذشته 157 مسافر گرفتار شده در جاده چالوس در پایگاه های هلال احمر شهرستانک و کندوان اسکان داده شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۶    
پس از این که دموکرات ها در انتخابات آمریکا پیروز شدند و کنترل مجلس نمایندگان را به دست آوردند، سهام آمریکا و سهام آسیایی افت کردند و دلار تضعیف شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۶    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: گرایش های آخوندی از نظر تخصصی و فنی و شیوه های مدیریتی او می تواند برای تهران فاجعه آفرین باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۶    
سهراب مرادی با مهار وزنه 186 کیلوگرم موفق شد رکورد یکضرب رقابتهای جهانی را بشکند و به مدال طلا برسد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۰    
پوستر تبلیغاتی فیلم کمدی کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی، با تصویری از دونالد ترامپ منتشر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۷    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی کمیسیون اروپا در کنفرانسی خبری اعلام کرد که تلاش ها برای راه اندازی سازوکاری به منظور تسهیل تجارت با تهران علی رغم تهدیدهای واشنگتن بالا گرفته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۶    
با نظر کادرفنی تیم استقلال، تمرین های این تیم در روزهای پنج شنبه و جمعه لغو شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۰    
دروازه بان اتلتیکومادرید در دیدار برابر دورتموند توانست رکورد 100 کلین شیت را به ثبت برساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۵    
طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون ، محمد درخشان که 4 روز پیش به علت بازنشستگی از ریاست فدراسیون کنار رفته بود، به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون منصوب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۰۲    
روابط عمومی شهرداری منطقه 2 گمانه زنی ها و اخبار منتشرشده درباره بازنشستگی رسول کشت پور- شهردار فعلی منطقه و یکی ازپنج گزینه منتخب شورا برای شهرداری تهران - را تکذیب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۶    
اروپا با هدف مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران به دنبال ایجاد سازوکاری است که در وهله اول بتواند تجارت با ایران را تسهیل کند و در نهایت با جایگزینی این سیستم به جای سوئیفت و استفاده از یورو به ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۲    
سارق حرفه ای خودرو که سعی داشت برای فرار از دست ماموران، راننده یک دستگاه خودرو پراید را گروگان بگیرد با شلیک گلوله گشت پلیس آگاهی متوقف شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۵۲    
کرملین اعلام کرده است که رئیس جمهور روسیه با اعضای دائمی شورای امنیت ملی این کشور بر سر تحریم های غیرقانونی و یک جانبه آمریکا علیه ایران جلسه ای برگزار کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۶    
مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران پس از پایان مراسم قرعه کشی رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۰    
فشار خون بالا، بیماری شایعی در سراسر جهان است که اگر جدی گرفته نشود، پیامدهای زیادی ایجاد خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۱    
رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با چهار مسابقه ادامه پیدا کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۵    
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران پس از خداحافظی اش در پایان بازی های آسیایی 2018 دوباره به تمرینات تیم اسلحه سابر بازگشت اما جام جهانی را از دست داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۱    
یک مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به ویژگی های حضرت محمد(ص) گفت: اعمال، گفتار و حتی سکوت پیامبر اکرم (ص) مطابق با اوامر الهی بوده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۱    
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به زندگی سیاسی امام حسن مجتبی(ع) گفت: اگر امام حسن مجتبی(ع) با معاویه صلح نمی کرد ریشه اسلام از بین می رفت و حتی جریان به امام حسین(ع) نمی رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۱    
مهاجم مصدوم استقلال پس از مدت ها به تمرینات این تیم بازگشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۵    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: در هفته آینده، جلسه برای بررسی مصاحبه اخیر شهرام محمودی تشکیل می شود تا حکم نهایی در این باره صادر شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۵    
قرعه کشی مسابقات انتخابی فوتبال المپیک 2020 توکیو برگزار شد و ایران حریفانش را شناخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۲    
برایان هوک، نماینده ویژه امور ایران در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد عراق هم چنان به انرژی مورد نیاز از سوی ایران برای تولید و تامین برق دسترسی خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۲    
گزارشی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد مقاومت آنتی بیوتیکی هر ساله باعث جان باختن حدود 33 هزار نفر در اروپا می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۶    
یک رسانه ژاپنی شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه کاشیما به خاطر ورود یک تماشاگر به زمین و همچنین احتمال جریمه تیم ژاپنی را منعکس کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۰    
لغو بازی تیم استقلال با پدیده در لیگ برتر شاید بیشتر از همه مورد رضایت سرمربی آبی پوشان بوده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان از برخورد یک خودروی پراید با یک سمند در محور علی آباد به گرگان که منجر به مصدوم شدن 6 نفر شد، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۷    
رئیس شبکه هپاتیت ایران، در نامه ای به معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، استعفای خود را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۷    
انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند نسبت به کم رنگ شدن حضور فیلم کوتاه مستند در جشنواره فیلم کوتاه تهران و نبود نماینده این بخش در هیات انتخاب بین الملل بیانیه داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۱    
دولت آلمان با اعطای ضمانتنامه اعتباری صادراتی به ارزش 911 میلیون یورو به 58 شرکت، از تجارت با ایران حمایت کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۵    
انتشار کلیپی از زنده سوزی سگ ها در اهواز هر چند موج اعتراضی گسترده ای علیه این موضوع راه انداخت ولی بررسی ها نشان می دهد سگی در این حادثه زنده سوزی نشده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از انجام 71 عملیات رهاسازی از برف در محور کرج - چالوس خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از هدایت تیمش در بازی پایانی لیگ قهرمانان راهی کرواسی خواهد شد و تمرینات تیم نیز پنج روز تعطیل می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هرگونه نگاه سیاسی در انتخاب شهردار تهران می تواند روند پیشرفت شهر تهران را با کندی مواجه کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۲    
در دو حادثه رانندگی طی 24 ساعت گذشته، شش نفر مصدوم و سه نفر جان باختند که یکی از این حوادث در محور قم-گرمسار و دیگری در محور فولاد محله به وقوع پیوست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۶    
شب گذشته برف در جاده چالوس به شدت می بارید و همانطور که انتظار می رفت ترافیک در این مسیر به قدری بالا گرفت که برای ساعاتی جاده مسدود شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۷    
شب گذشته بی احتیاطی رانندگان در محور سلماس-تسوج موجب تصادف زنجیره ای 9 خودرو با یکدیگر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۷    
پس از کشف اجساد 17 مهاجر در آب ها و سواحل جنوبی اسپانیا، روز گذشته (سه شنبه) تیم امداد و نجات اسپانیا به جست و جو در دریای جنوبی این کشور در تلاش برای یافتن 17 مهاجر مفقود شده دیگر پرداخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۷    
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در رقابت های قهرمانی جهان مشخص شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۱    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد آشوب و فتنه در نظام اسلامی است، گفت: اساس پیروی از نبوت و ائمه (ع) این است که ولایت را محکم نگه داریم و این می تواند کشتی را به ساحل ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۱    
مهاجم پاری سن ژرمن از رفتار داور دیدار برابر ناپولی به شدت عصبانی شد و آن را نامناسب دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۲    
یک کارشناس مذهبی گفت: یکی از عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار شخصیت و اخلاق پیامبر(ص) بر جامعه و اقوام مسلمان در زمان ایشان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۶    
معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی در پاسخ به این سوال که چرا نیروگاه هایی با راندمان 20 درصد از مدار خارج نمی شوند، گفت: با توجه به این که خاموشی هزینه زیادی را به کشور تحمیل می کند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۶    
سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه قطعا از نظرات رسول خادم برای پیشبرد هر چه بهتر امور فنی و مدیریتی فدراسیون کشتی بهره می گیرد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۶    
انتظار می رود صادرات نفت ایران افزایش یافته و با صدور معافیت واشنگتن به شماری از کشورها، خریداران بزرگ نفت ایران، خریدشان را از ماه آینده افزایش دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور خبرداد و گفت: دمای شمال شرقی کشور3 تا 6 درجه کاهش می یابد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران مدت زمان عدم پرداخت بدهی خطوط تلفن ثابت تا قطع یک طرف، دوطرفه و درنهایت واگذاری را یک فرآیند یک سال و سه ماهه دانست و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۶    
یک کارشناس صنعت هوایی معتقد است هرچند تحریم سوخت رسانی به هواپیماهای ایران در ترکیه برای برخی از پروازها مشکلی ایجاد نمی کند اما امکان آن وجود ندارد که برخی هواپیماها نتوانند بدون توقف میان ایران و ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۶    
جدیدترین آمار از وضعیت واردات 24 کالای منتخب صنعتی حاکی از کاهش واردات 18 قلم کالا در پنج ماهه نخست امسال است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۲    
وزیر خارجه اسپانیا اعلام کرد که کشورش در مقابل عربستان به زانو در نیامده؛ بلکه "تنها روابط تجاری خود با این کشور را حفظ کرده است".
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۰    
مهاجم برزیلی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: برای من باعث خوشحالی است که بتوانم مقابل تماشاگران زیاد پرسپولیس بازی کنم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۵    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محورهای چالوس و هراز به دلیل برف و کولاک خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۷    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از بازگشایی محور هراز خبر داد و ترافیک در این محور را نیمه سنگین دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۰    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، به تشریح اقدامات امدادرسانی در مناطق درگیر سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک در کشور پرداخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۷    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، نرخ مرگ ناشی از سرطان پوست ملانوما در اکثر کشورها در حال افزایش است، اما در برخی کشورها این نرخ در بین زنان ثابت یا درحال کاهش است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۱    
حرم منور رضوی این روزها میعادگاه عاشقان شده و پیر و جوان خود را به مشهد مقدس می رسانند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۱    
متخصصین زنان و زایمان و ناباروری، معتقدند؛ عدم حاملگی پس از دو الی سه بار استفاده از روش های کمک باروری همچون IVF و میکرواینجکشن به معنای شکست مکرر در IVF نام برده می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۶    
اگر چه نمی توان بهترین روش برای پیشگیری از سرطان پروستات را نام برد اما روش های طبیعی زیادی از جمله حفظ وزن سالم، ورزش کردن و مصرف مقادیر زیاد میوه و سبزیجات به این امر کمک می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تحریم های جدید آمریکا را اقدامی وحشیانه و ضد حقوق بشر دانست و در عین حال گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۰    
دبیر علمی سومین همایش ملی ماساژ تندرستی گفت: ماساژ نمی تواند مشکلات حاد عضلات یا استخوانی را برطرف کند، بلکه ورزشی است برای تمدد اعصاب ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۷    
داشتن عادات غذایی خوب به منزله گرفتن رژیم غذایی نیست؛ در واقع، مطالعات نشان داده اند که رژیم های غذایی معمولا نه تنها کارساز نبوده، بلکه دارای اثرات معکوس نیز هستند و در فاصله زمانی کوتاه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۷    
سرمربی تیم شهرداری تبریز می گوید داور در بازی تیمش مقابل بادران تهران یک پنالتی مشکوک به نفع حریف گرفته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۷    
"تک فرزندی"؛ مسئله ای که این روزها به دلیل عوامل فرهنگی، اجتماعی و دغدغه های شخصی بسیاری از زوجین امروزی را نسبت به خانواده های نسل قدیم درگیر کرده و تبعات خاصی را برای کودک و خانواده ایجاد کرده است ...