دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۰۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 9 آبان 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آبان 1397 فانوس 2 آبان 1397 فانوس 3 آبان 1397 فانوس 4 آبان 1397 فانوس 5 آبان 1397 فانوس 6 آبان 1397 فانوس 7 آبان 1397 فانوس 8 آبان 1397 فانوس 9 آبان 1397 فانوس 10 آبان 1397 فانوس 11 آبان 1397 فانوس 12 آبان 1397 فانوس 13 آبان 1397 فانوس 14 آبان 1397 فانوس 15 آبان 1397 فانوس 16 آبان 1397 فانوس 17 آبان 1397 فانوس 18 آبان 1397 فانوس 19 آبان 1397 فانوس 20 آبان 1397 فانوس 21 آبان 1397 فانوس 22 آبان 1397 فانوس 23 آبان 1397 فانوس 24 آبان 1397 فانوس 25 آبان 1397 فانوس 26 آبان 1397 فانوس 27 آبان 1397 فانوس 28 آبان 1397 فانوس 29 آبان 1397 فانوس 30 آبان 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۱    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت 6 نفر بر اثر واژگونی مینی بوس در محور شوشتر - شوش خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۱    
پرسپولیس با شکست 2 بر صفر در مجموع دیدارهای رفت و برگشت فینال جام قهرمانان آسیا را در تهران به کاشیما داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۵    
رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری از محمدرضا آخوندی عضو ایرانی تیم رسانه ای IWF تقدیر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۸    
پنجمین نشست از دوره ششم سلسله نشست های یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ با موضوع آسیب شناسی مدیریت اجتماعی و فرهنگی شهر تهران برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۶    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در اثر بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در روزهای گذشته 920 میلیون تومان به بخش کشاورزی و دامداری در روستاهای پیرانشهر خسارت وارد شده ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۲    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شهر تهران گفت:با توجه به این که شهر تهران از امکانات ریلی برخوردار است از امکانات قطار جهت تمام اعزام ها استفاده خواهد شد و ما در هر اعزام ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۶    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: سیاست های ارزی فعلی مسیر نقدینگی را از بازار سرمایه به سمت بازارهای کالا و خدمات تغییر می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۵    
ارتباط تلفنی مشترکان 4 مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان دچار اختلال 3 روزه می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۱    
فرماندار تایباد گفت: دو روز گذشته در یک حادثه تیراندازی در 10 کیلومتری اسلام قلعه و حوالی روستای قدوس آباد در افغانستان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۷    
کراتین کردن موها بسیار پرهزینه است و گاهی نتیجه آنگونه که ما انتظار داریم نمی شود، هیچ کس جز یک متخصص پوست و مو نمی تواند به درستی خطرات ناشی از کراتینه مو را به شما بگوید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۲۶    
یک متخصص طب سنتی گفت: شست و شوی پا ها با آبگرم و نمک کاری بسیار مفید است، اما اصطلاح سم زدایی درباره این موضوع صحیح نیست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۷    
هیئت وزیران در جلسه روز گذشته به ریاست رییس جمهور، با اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های کشت برنج در خارج از استان های گیلان و مازندران موافقت کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۵    
برنامه سفیران این هفته میزبان سفرای کشور صربستان و فلسطین خواهد بود و به تحولات منطقه و نقش کشورهای مختلف در منازعات بین المللی خواهد پرداخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پروازهای بازگشت اربعین در روز گذشته خبر داد و گفت: به طور متوسط 27 تا 40 پرواز روزانه بازگشت زائران اربعین را بر عهده دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۱    
افشار گفت: با توجه به افزایش تقاضا در فصل سرما،قیمت قارچ به سمت متعادل شدن در حال پیشروی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تأمین نظم و امنیت مراسم بزرگ 28 صفر در مشهد خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۵    
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری مجرم سایبری خبر داد که با سوء استفاده از اطلاعات دارندگان گوشی تلفن همراه آیفون از آنها اخاذی می کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۲    
دیلی میل 10 ماده غذایی را به عنوان سالم ترین خوراکی ها در سیاره زمین معرفی کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۸:۳۶    
از فیلمی درباره مهاجرت و فرار از وطن تا روایت دختری که برای پیدا کردن خانواده اش به ایران می آید و ماجرای ازدواج دو نوجوان و ستاره شدن افراد در فضای مجازی را روی پرده هنر و تجربه ببینید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۷    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی اقامه می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۱    
بزرگترین شرکت های نفتی دنیا، شامل اکسون موبیل، اخیرا از وضع تعرفه بر کربن حمایت کرده اند و به این وسیله در تلاش هستند قانون های مربوط به تغییرات آب وهوا را به نفع خود دستکاری کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در ژنو گفت: 80 درصد جمعیت جهان در محیط هایی با کیفیت پایین هوا زندگی می کنند. 93 درصد کودکان زیر 15سال در سراسر جهان، هوای آلوده تنفس می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۲    
سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: هیچ گناهکاری به زیارت امام حسین (ع) نمی رود مگر اینکه خداوند گناهانش را بیامرزد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۶    
زلزله 5.1 ریشتری شهری در استان سیچوان در جنوب غربب چین را به لرزه درآورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۰    
به رغم اینکه قبلا وزارت جهاد ادعای کارنجات لبنی مبنی بر کمبود شیرخام را رد کرده بود، آنها مجددا مدعی کمبود شیرخام شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان که در صدر هیاتی به پاکستان سفر کرده بود پس از دیدار و رایزنی با مقامات سیاسی - نظامی این کشور دقایقی پیش وارد تهران شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۷    
با دستور رئیس جمهور مبنی بر تشکیل چهار کارگروه تخصصی در حوزه اقتصاد با حضور اساتید و نخبگان این حوزه، دور تازه ای از مشارکت اقتصاددانان در سیاستگذاری های اقتصادی دولت محقق می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۱    
عملکرد دادگاه های انقلاب در 5 سال گذشته نشان از افزایش پرونده های مختومه دارد امامیانگین تعداد پرونده های مانده تغییر چندانی نداشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۱    
افراد بسیار زیادی در سراسر جهان، بدون اینکه بدانند با بیماری کلیوی زندگی می کنند. بیماری کلیوی چندین علامت فیزیکی دارد ولی گاهی اوقات افراد این علامت ها را به مشکلات دیگر ربط می دهند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بررسی افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۲    
هفت مصدوم سانحه رانندگی شب گذشته عراق، امروز از طریق مرز چذابه وارد کشور شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۶    
رئیس اورژانس تهران با بیان این که شمار مصدومان حادثه آتش سوزی هواپیما در فرودگاه امام(ره) به 10 نفر رسید، اسامی این مصدومان را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: شش نوجوان گرفتار شده در کوه های پردیس جم نجات یافتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۷    
در حالی که نام جواد امام در میان نامزدهای اعلام شده برای تصدی شهرداری تهران مطرح شده بود، وی با صدور نامه ای اعلام کرد از نامزدی تصدی پست شهرداری تهران انصراف می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای عبور از پیک بار سال 98 گفت: در این خصوص طرح های ویژه ملی، برنامه های مدیریت سمت تقاضا، طرح های بهینه سازی، راهبردی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۱    
مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک براساس اساسنامه جدید مصوب هیأت دولت در روز شنبه 24آذر ساعت 9 صبح در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۵    
رسیدن به وزن ایده آل راه چندان پیچیده ای نیست . متناسب با شرایط جسمی و روحی خود یکی از درمان های طبیعی مانند اصلاح رژیم غذایی، هومیوپاتی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۵    
ویدئویی که مازیار ناظمی منتشر کرد حکایت از عزم وزارت ورزش برای ورود زنان به ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۶    
با وجود پیشرفت های اخیر، حفظ باروری زنان در مقایسه با مردان دشوارتر بوده و از توجه و اهمیت بیشتری برخوردار است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۶    
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: به خوبی سه بازی گذشته سایپا را آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم هر آنچه را که خواسته بودم اجرا کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۷    
دو بازیکن استقلال که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند، از لیست 18 نفره آبی ها برای دیدار با سایپا خارج شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۱    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با توجه به عدم اعلام نظر شورای نگهبان نسبت به لایحه CFT در موعد مقرر از عدم پیگیری مجلس و دولت برای اجرای این قانون انتقاد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۵    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب به رسیدگی نیاز دارد و مشکلاتی که در چرخه و فرآیندهای رسیدن کتاب به دست مردم وجود دارد باید مرتفع شود و به شکل متوازن و یک دست به آن ها پرداخته شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی موضع کانادا درخصوص پذیرش سوری های وابسته به سازمان "کلاه سفیدها" را ستود و این اقدام را "امری انسانی" توصیف کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
آمارها حاکی از آن است که از ابتدای سال تاکنون روزانه 9 میلیون و 387 هزار لیتر گازوئیل در کشور تولید شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۰    
تیم دسته دومی داماش گیلانیان با غلبه بر ماشین سازی به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۷    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از جابجایی رایگان 107 هزار و 613 مسافر از ایستگاه شهر ری واقع در خط یک در روز اربعین حسینی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۵    
چه شهردار کنونی با تبصره یا ترفندی بماند و چه شهردار جدید انتخاب شود، نمی تواند به امور جاری اکتفا کند و کار ویژه و ماندگاری هم باید انجام دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۲    
دستورالعمل اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای قوه قضاییه از سوی رئیس قوه قضاییه ابلاغ شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: دانشگاه ها در زمینه میزان سرمایه و اعتماد اجتماعی نسبت به محیط های دیگر در سطح قابل توجهی هستند و می توانند از طریق بهبود ارتباط بین دستگاه های مختلف اجرایی و ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی شش ماهه امسال افزایش 6 درصدی تصادفات فوتی در این استان مواجه بوده ایم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
فاطمه معتمدآریا به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره ی فیلم سالونیکا یونان انتخاب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: قند و شکر مصرفی روزانه، باید کمتر از 6 قاشق چای خوری باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به ادعای دانمارک مبنی بر خنثی کردن طرح ایران برای انجام یک سوءقصد در خاک این کشور گفت که اتحادیه اروپا گزارشات مربوط به این موضوع را دنبال می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۷    
باران های شدید و بادهای کوبنده ی طوفان اخیر در "ونیزِ" ایتالیا طی دو روز گذشته 11 قربانی گرفته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۲    
بازیکن سابق تیم ملی ایران هدایت اکسین البرز را به طور موقت در اختیار گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران از حمله افراد مسلح به درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این افراد، بیماری را که از زندان به بیمارستان منتقل شده بود فراری دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۶    
مدیرفنی باشگاه استقلال می گوید استقلال اعتراض به داوری را از مسیر قانونی پیش می برد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۶    
ترابزون اسپور در حالی توانست بوگساس اسپور را شکست دهد که یکی از گل ها را بازیکن ایرانی اش به ثمر رساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۱    
بانک ها امروز (نهم آبان) دلار و یورو را با قیمت بیشتری نسبت به اوایل هفته می خرند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۱    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیأت علمی سال 97 این دانشگاه تا روز یکشنبه 20 آبان ماه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۵    
رییس شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدی سرزده از فازهای مختلف باغ پرندگان در منطقه 4 تهران دیدن کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۵    
بر اساس آمارهای مرکز آمار برای سال 1396 مقدار شیر شش درصد افزایش و تخم مرغ شش درصد نسبت به سال 1395 کاهش داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۶    
یک روزنامه نگار از دیدار آیت الله شبیری زنجانی با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۷    
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره محل مصرف مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی برای تخصیص اعتباری از صندوق توسعه ملی به بخش دارو و سلامت، اظهار کرد: هنوز این موضوع ابلاغ نشده و بلاتکلیف است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۷    
تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: اسحاق جهانگیری نماینده اصلاح طلبان در دولت است. شک نکنیم جریان اصلاحات تا 1400 با روحانی نخواهد ماند و جهانگیری شش ماه قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی از معاون اولی رئیس ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۱    
مدیران سازمان های مرتبط با مجموعه برج آزادی، بازسازی و مرمت بدنه برج آزادی و بالابردن امنیت میدان آزادی را در دستور کار قرار دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۲    
به دنبال موج استعفا در فدراسیون کشتی، احد پازاج و علی اشکانی نیز از سمت های خود کناره گیری کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۶    
کاروانی متشکل از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس عصر امروز وارد فرودگاه توکیو شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۰    
ترکیه با وجود تنش با یونان بر سر اکتشاف منابع هیدروکربن، یک کشتی را برای حفاری نفت و گاز به شرق مدیترانه فرستاد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۲    
ایرج راد که برای یک نمایشنامه خوانی در تالار رودکی آماده می شود، ابراز امیدواری کرد که امسال بتواند نمایش نیمه کاره زنده یاد جعفر والی را روی صحنه ببرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ساز و کار تامین مسکن اقشار کم درآمد و متوسط را در هفته های آینده ابلاغ می کنیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۶    
مجمع فدراسیون جودو با هماهنگی وزارت ورزش روز شنبه برگزار می شود و به احتمال فراوان محمد درخشان در این مجمع رسما کناره گیری خود را از سمت ریاست فدراسیون جودو اعلام خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۶    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه نهم آبان 1397) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با اشاره به اینکه حال کتاب خوب نیست، گفت: متاسفانه وضعیت کتاب و کتابخوانی در کشور مطلوب نیست و با توجه به بحران ارزی اخیر و گرانی کاغذ و کتاب این اتفاق تشدید ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۷    
محققان اظهار کردند: برنامه های تبلیغاتی می توانند کودکان را از طریق تبلیغات در برنامه هایی که محبوبشان است مورد هدف قرار دهند و از این طریق بر آنها تاثیر بگذارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۷    
چلوکوبیده گوزن با دورچین 40 هزار تومان، چلوبرگ گوزن با دورچین 80 هزار تومان، چلوکوبیده آهو 75 هزار تومان و چلوبرگ آهو با دورچین 100 هزار تومان!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۱    
تیم های امداد و نجات فیلیپین با اعلام کشته شدن هفت نفر در حوادث مرتبط با طوفان "یوتو" از تلاش برای نجات دست کم 30 نفری که در یک منطقه کوهستانی در پی سیل و رانش زمین در ساختمانی اداری گرفتار شده اند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۲    
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه از محدود شدن آتش سوزی که روز گذشته (سه شنبه) در یک میدان نفتی در ناحیه خودگردان "خانتی-مانسی" به وقوع پیوسته بود، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۰    
پس از استعفای رسول خادم، حمید بنی تمیم نایب رییس و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در نامه ای به اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی، از سمت های خود استعفاء دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۷    
جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با محکوم کردن لفاظی های ترامپ علیه رسانه ها و رقبای سیاسی اش گفت که از دولت دونالد ترامپ "خسته و متنفر" است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار برابر سایپا در جام حذفی گفت: می خواهیم با انجام یک بازی خوب برابر سایپا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۱    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت که احتمالا نشست مشترکی بین هیات رئیسه مجمع تهران و هیات رئیسه شورای شهر تهران و شورای عالی سیاستگذاری برای انتخاب نهایی شهردار تهران تشکیل می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۱    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیمای ژاپن گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۰    
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی (ناجا) از برگزاری اولین کارگاه آموزشی آشنایی با زبان اشاره ویژه نیروهای پلیس خبر داد و گفت: این کارگاه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۱    
وزارت خارجه کشورمان با ابراز تاسف از حادثه سقوط هلی کوپتر ارتش افغانستان با دولت و ملت این کشور همدردی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۱    
️سرمربی تیم والیبال شهرداری اورمیه گفت:به دنبال بازی زیبا و کسب اولین بردمان هستیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۱    
گویا گفت: به منظور مراقبت از بیماری های واگیر، از 27 مهر، 2 تیم در کربلا و نجف و سه تیم بزرگ در سه مرز تعیین شده، استقرار پیدا کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۶    
وزیر نفت موضوع فروش نفت ایران توسط روسیه را تکذیب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۶    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به آغاز موج بازگشت زوار اربعین به کشور گفت: هم اکنون چهار محور مرزی با ترافیک سنگین روبرو هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۷    
سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر بازداشت قاتل فراری پس از هفت سال درباره جزئیات این خبر اظهار کرد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش قیمت شیر مربوط به مسائلی مثل بسته بندی و مواد اولیه است و قیمت شیر دامداری های افزایش نیافته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۱    
وزیر خارجه کشورمان با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که برای اعطای معافیت به خریداران نفت ایران، آماده همکاری با کشورهایی است که واردات نفت از ایران را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به لطف خدا به زودی جنگنده کوثر تحویل نیروی هوایی ارتش می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۱    
یک دانشیار روان پزشکی با هشدار درباره ی آسیب زایی استفاده از اسباب بازی برای مشغول سازی بی هدف کودکان، بر تولید و استفاده از بازی ها و اسباب بازی های تحرک زا که کودکان را به طبیعت بکشاند، تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۱    
به دنبال محدود شدن دسترسی کوهنوردان و گردشگران ایرانی و خارجی از پرترددترین مسیر صعود به قله دماوند، این بار ضوابط جدیدی برای ورود به حریم این اثر طبیعی ملی تدوین شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۱    
رییس حوزه علمیه استان قزوین گفت: برگزاری جشنواره ها می تواند در زمینه تولید محتوای دیجیتال اسلامی مؤثر باشند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۶    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران گفت: روزانه 3000 تن زباله از مسیرهای منتهی به حرم حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) تحت نظارت شهرداری کربلا جمع آوری و توسط ماشین آلات به مراکز تخلیه منتقل ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۷    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران طی امروز (9 آبان) از کاهش دمای هوا در پایتخت خبر داد.
  • ۱