سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۲۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 23 آبان 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آبان 1397 فانوس 2 آبان 1397 فانوس 3 آبان 1397 فانوس 4 آبان 1397 فانوس 5 آبان 1397 فانوس 6 آبان 1397 فانوس 7 آبان 1397 فانوس 8 آبان 1397 فانوس 9 آبان 1397 فانوس 10 آبان 1397 فانوس 11 آبان 1397 فانوس 12 آبان 1397 فانوس 13 آبان 1397 فانوس 14 آبان 1397 فانوس 15 آبان 1397 فانوس 16 آبان 1397 فانوس 17 آبان 1397 فانوس 18 آبان 1397 فانوس 19 آبان 1397 فانوس 20 آبان 1397 فانوس 21 آبان 1397 فانوس 22 آبان 1397 فانوس 23 آبان 1397 فانوس 24 آبان 1397 فانوس 25 آبان 1397 فانوس 26 آبان 1397 فانوس 27 آبان 1397 فانوس 28 آبان 1397 فانوس 29 آبان 1397 فانوس 30 آبان 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۱    
نماینده قم گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند اما فساد در جامعه می تواند منجر به پیدایش آسیب های فراوانی بشود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از بازسازی دو هزار بقعه متبرکه در سطح کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۱    
برهم صالح، رئیس جمهوری عراق در پاسخ به دعوت رسمی عبدالله دوم، پادشاه اردن راهی این کشور می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مصرف میوه ی به ، شادی آور و مقوی معده است لذا مصرف آن برای افرادی که از رفلاکس معده یا به اصطلاح ترش کردن گلایه دارند، به ویژه به صورت رب بسیار موثر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۷    
یک متخصص پوست و مو گفت: لکه های قهوه ای سطح پوست به دلایل مختلفی رخ می دهند و هر کدام برای درمان، راه حلی متفاوت دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۶    
اگر امیرکبیر الان زنده بود، در واکنش به تحریم ها و افزایش قیمت دلار چه میکرد؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۱    
آتش در ایالت های کالیفرنیای آمریکا همچنان قربانی می گیرد، برخی از حیوانات نیز همچون انسان ها میان شعله های آتش گرفتار شده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۱    
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید برای مواجهه با پدیده سالمندی آمادگی داشته باشیم، گفت: در این راستا در سیاست های کلی به اجتماعی شدن سلامت توجه اساسی شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۲    
ازدواج و فلسفه عشق های آتشین برای افراد عادی جامعه تنها در داستان ها و افسانه های قدیمی خلاصه می شود و اغلب افراد ماجراهای عاشقانه را به داستان های تخیلی و فانتزی مربوط می دانند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به برخی اعمال جراحی زیبایی نامتعارف و منتسب به حیوانات گفت: تعداد اعمال جراحی زییایی نامتعارف در کشور ما نسبت به اکثر کشورهای دنیا بیشتر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۷    
به تازگی برخی رسانه های ضدانقلاب شایعه فروش نفت ایران در برابر دریافت غذا از عراق را مطرح کردند؛ شایعه ای که یک فشار رسانه ای است تا یک واقعیت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۲    
همایش بین المللی اقتصادی . بازرگانی اسلواکی با حضور 20 کشور ازجمله ایران در براتیسلاوا پایتخت اسلواکی برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
روحانی در جلسه هیئت دولت: به هر حال جوان ها باید بیایند و مدیریت ها را به عهده بگیرند. نسل جوان، مدیران آینده کشور هستند و لیاقت های بسیار خوبی دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۷    
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیداری تدارکاتی، امروز پنج شنبه 24 آبان از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو می رود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه بر پایبندی کشورش به کشف فرمان دهنده قتل روزنامه نگار منتقد سعودی تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۲    
مرکز اطلا ع رسانی پلیس پایتخت با انتشار فیلمی از شهروندان خواست مراقب تصادفهای ساختگی سارقان باشند. شیوه سرقت بدین صورت است که ابتدا راکبان موتورسیکلت به طور ساختگی با خودروها تصادف کرده و پس از ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۶    
آمارهای رسمی ارائه شده توسط اداره جنگل بانی و پیشگیری آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا حاکی است در سال 2018، تا کنون 7579 مورد آتش سوزی اتفاق افتاده و 6750 کیلومتر مربع در آتش سوخته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۰    
در تصاویر زیر، خودرو آمبولانسی را می بینید که پس از انجام تشریفات اجرای حکم مظلومین(سلطان سکه) و محمد اسماعیل قاسمی(محمد سالم) جسدشان را از محل منتقل می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۷    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از تلویزیون پخش می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۱    
سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که ریکاردل به رغم خروج از کاخ سفید برای تصدی یک پست جدید در دولت، به حمایت از رئیس جمهور ادامه خواهد داد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۳۶    
برش هایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های پاراآسیایی اندونزی.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۷    
امیر شقاقی و ابراهیمی نیا نواب رئیس فدراسیون قایقرانی برای حضور در کرسی ریاست ثبت نام کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۷    
یک پژوهش تازه از رشد نگران کننده حملات قلبی طی دهه های اخیر خبر می دهد. نتایج این پژوهش نشان می دهد احتمال بستری شدن زنان جوان به دلیل حمله قلبی بیش از مردان جوان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۶    
تبریز- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت اصلی انقلاب اسلامی حاکم شدن عدالت در جامعه است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۱    
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: برف و مه غلیظ محور هراز را درنوردید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۵    
مردی که 9 ماه همسرش را مورد آزار و اذیت های فراوان قرار داده بود دستگیر شد
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۶    
واژگونی سمند در محور فسا به شیراز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۰    
مشغله روزمره باعث شده تا افراد زیادی علی رغم علاقه ای که به ورزش دارند شرایط رفتن به باشگاه را نداشته باشند و به فکر انجام این تمرینات در خانه باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۷    
مبتلایان به دیابت ، مراقب سلامتی کلیه های خود باشند تا به جمع هزار بیمار نیازمند دیالیز در استان افزوده نشوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۷    
شیرانی با اشاره به دلایل متعدد گرایش به زیبایی صورت، گفت: افراد متقاضی پیش از هر اقدامی با افراد مجرب و آگاه، مشاوره کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۱    
با افزایش ارزش دلار به علت چشم انداز افزایش نرخ بهره آمریکا و تمایل سرمایه گذاران به سوی دلار قیمت طلا امروز کاهش یافت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات سلامت گفت: متاسفانه برخی از زنان تصویری کاریکاتوری از بدن خود دارند و به همین جهت در معرض آسیب های مختلف از قبیل جراحی های متعدد زیبایی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود و در هر دو نیمه بهتر از ماشین سازی بودیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۰۷    
موسسه تحقیقاتی ZEW طی گزارشی اعلام کرده است "سرمایه گذاران انتظار ندارند که رشد اقتصادی در آلمان همانند گذشته فزاینده باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۲    
دارنده مدال طلای دوومیدانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: دیدار با رهبر عزیزمان بسیار دلنشین و صمیمی بوده و طعم این دیدار صمیمی در یاد تمامی ورزشکاران حاضر تا ابد خواهد ماند و فراموش نخواهیم کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه 277 شورای عالی کار گفت که به وعده و قول هایی که تاکنون داده پاییند است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۱    
نماینده تهران با بیان این که به زودی همایش ملی خبرنگاران با حضور جمعی از مقامات کشور برگزار می شود گفت که قرار است 16 مورد از وظایف و اختیارات ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها به خانه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه مسکو توجه زیادی به توسعه مناسباتش با مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) دارد، تاکید کرد طرفین ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۱    
کارشناسان آمریکایی در یک مطالعه جدید ادعا کرده اند که زمستان های گرم تر با افزایش نرخ جرم در نقاط مختلف ایالات متحده ارتباط دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۵    
مارین لوپن، رهبر جناح راست افراطی فرانسه، در اظهاراتی با انتقاد از عملکرد امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه گفت: سیاست خارجی ماکرون باعث انزوای فرانسه در سطح جهانی می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۵    
وکیل مدافع یکی از صرافان متهم به اخلال در نظام ارزی کشور از برگزاری جلسه دیگری برای محاکمه دو صراف و اخذ آخرین دفاعیات آنها در رزوز جاری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۲    
تیم فوتبال سایپا در دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر برابر ماشین سازی متوقف شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۲    
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح استانی شدن انتخابات اخیرا به مجلس آمده که موافق این طرح هستم و فوریت طرح رای بالایی گرفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی استعفای وزیر جنگ این رژیم، بنیامین نتانیاهو سرپرستی وزارت جنگ را برعهده خواهد گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از تصادف های ساختگی توسط سارقان در سطح شهر خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۷    
امیر مقاره یکی از دو خواننده گروه موسیقی ماکان بند، مهدی توتونچی مجری ورزشی و ایمان صفا بازیگر تلویزیون به چالش حضور در مسابقه هفت درسه دعوت شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۷    
امروز شیب نزولی دلار کمی تند تر شده و مجددا قیمت دلار را به مرز 11 هزار تومان نزدیک کرده است.هم اکنون نرخ معامله صرافی 12 هزار و 200 تا 12 هزار تومان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: دختر نوجوانی که توسط پدرش با دریل مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود هم اکنون با مادرش در خانه امن زنجان ساکن هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۱    
دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: با توجه به آنکه در تولید تخم مرغ مشکلی نداریم، از این رو واردات می تواند ضربه مهلکی به مرغداران وارد کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: آموزش مردم ساکن در حاشیه ریل ها را باید جدی تر بگیریم و به عنوان اولویت اصلی کاری خود قرار دهیم
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۱    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال سند ادعای خود و تایید وزارت ورزش و جوانان از خصوصی بودن فدراسیون را برای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال و روی سایت این فدراسیون منتشر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۵۵    
رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: روزانه به طور متوسط 25 کودک به دلیل بیماری روتاویروس (عفونت گوارشی) در بیمارستان بستری می شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۰    
عضو شورای علمی و برنامه ریزی همایش امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان گفت: گفت وگوی ادیان مسالمت آمیز است و دشنام و نفرین و لعن جایگاهی در گفت وگوی ادیان ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۰    
در پی عدم موفقیت تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، به احتمال فراوان همکاری این باشگاه با امید نمازی قطع می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۰    
ماجرای تیراندازی در رستوران میکونوس در سال 1992، با جوسازی غرب به بحرانی علیه ایران بدل شد و به دنبال این حادثه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۷    
آمریکا 16 سال است که جنگ پهپادی خود را در یمن به بهانه سرکوب شاخه القاعده در این کشور به اجرا درآورده اما آنچه در این میان نادیده گرفته شده تلفات غیرنظامیان در اثر موشک های این پهپادها است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۷    
یک شرکت نروژی موسوم به "دال"(DAAL) به تازگی یک کلاه ایمنی مخصوص موتورسواران طراحی کرده است که با یک فناوری نویزگیر جدید، به طور کامل مانع از پیچیدن صدای باد در گوش موتورسوار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۱    
رویترز به نقل از دو مقام عراقی خبر داد این کشور با ایران برای مبادله اقلام غذایی عراقی در برابر تامین گاز و نیرو موافقت کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۱    
فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از مسئولان و سرمربیان باشگاه ها برای دیدار تیم ملی برابر ترینیداد و توباگو دعوت کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۱    
مستند من کاکاسیاه تو نیستم در نقد نژادپرستی حاکم بر کشور آمریکاست. مستند سینمایی من کاکاسیاه تو نیستم به کارگردانی رائول پک، فیلم ساز اهل هائیتی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۵    
با اعلام کنفدارسیون فوتبال آسیا جزییات دقیق و نحوه قرعه کشی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا مشخص شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۲    
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از شناسایی 295 نانوایی متخلف در سطح استان سمنان طی هفت ماهه سالجاری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۲    
جنبش های حماس و جهاد تاکید کردند که استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منزله اعتراف به شکست و پیروزی مقاومت فلسطین است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۲    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا به مسافران سه محور مواصلاتی تاکید کرد زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۶    
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نسبت دستگاه دیالیز به بیمار در آذربایجان شرقی، در سطح نرم کشوری و استاندارد است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۷    
23 بازیکن برای حضور در مسابقات فوتبال کافکا_ ازبکستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۱    
بیشتر افراد از به یاد آوردن موضوعات مختلف از احساسی که در شادترین لحظات زندگی داشته اند تا پاسخ به پرسش های امتحان لذت می برند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۱    
در پایان رقابتهای جام جهانی پاراآلپاین که در امارات برگزار شد، نمایندگان کشورمان با کسب 5 مدال در مارپیچ کوچک به کار خود پایان دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۱    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با صدور اطلاعیه ای از اعلام نتایج داوطلبان دکتری بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان این دانشگاه خبرداد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دیوار بر روی پنج خودرو در غرب تهران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۵    
وزارت امور خارجه چین امروز (چهارشنبه) در پاسخ به طرح پیشنهادی رئیس جمهور فرانسه برای ایجاد یک ارتش اروپایی به منظور مقابله با "تهدیداتی نظیر چین" ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۲    
تیم داوری بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان از هفته نهم لیگ برتر مشخص شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۲    
باسلام، پلتفرم خرید از تولیدکننده ایرانی است. تولیدکنندگان می توانند در باسلام غرفه رایگان بسازند و محصولات خود را به خریداران عرضه کنند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۶    
برج آزادی از آخرین روز آبان ماه، میزبان نمایشگاه آثار سفالی جادوی سرزمین احساس می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۷    
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در مراسم تجدید میثاق اهالی فرهنگ و کتاب با آرمان های امام (ره) گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۷    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر حفظ شرایط مناسب روحی و جسمی تمامی نیروها به عنوان یکی از نقاط تمرکز سپاه پاسداران تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۷    
در ابتدای سال 97 قیمت ها روند طبیعی خود را پیش می بردند و مردم بدون استرس و نگرانی به زندگی عادی خود مشغول بودند که به طور ناگهانی در اردیبهشت ماه جو روانی افزایش قیمت دلار در کل کشور پخش شد و با ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۱    
رییس کلانتری 107 فلسطین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد جوان که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می نمودند خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۵    
رضا نخستین ساخته ی علیرضا معتمدی در بخش مسابقه ی سی وسومین جشنواره ی جهانی بلفور به نمایش درمی آید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۲    
مهدی ابراهیمی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران راهی دیدار رده بندی کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان شد اما علی ارسلان در 72 کیلوگرم با شکست برابر حریف ازبک از راهیابی به دیدار رده بندی بازماند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۲    
بازیکنان تیم ملی امید پس از اتمام تمرین امروز این تیم با اصحاب رسانه گفت وگو کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۶    
دو بازیکن استقلالی تیم ملی امید با وجود این که از سوی باشگاه شان اعلام شد خودشان را به کادرفنی تیم ملی امید معرفی کردند در تمرین امیدها حضور پیدا نکردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۶    
وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به دنبال تضعیف ناتو در میان درخواست های اروپایی ها برای تشکیل یک ارتش مستقل نیست. وزیر دفاع این کشور نیز ناتو را سنگ بنای حفاظت از اروپا دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۶    
نایب رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان زنجان گفت: قیمت هر کیلو تخم مرغ بدون شانه 10 هزار و 500 تومان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۰    
بوئینگ و سازمان هوانوردی ایالات متحده آمریکا درحال بررسی تغییرات لازم بر روی نرم افزارهای مورد استفاده در هواپیمای 737 ماکس که اخیرا سقوط کرده بود، هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۱    
"مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی باعث کاهش آستانه تحمل افراد شده است. بر همین اساس، مردم با کوچک ترین مشکلی دست به خشونت می زنند و با یکدیگر درگیر می شوند."
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۰    
مفسر قرآن کریم با بیان اینکه دیکتاتوری وحشیانه بر دنیا حاکم است گفت: در چنین شرایطی برخی می گویند مذاکره کنیم؛ آیا باید با دولتی مذاکره کنیم که رفتارش از عرب دوره جاهلیت هم پست تر است؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۷    
آنطور که روزنامه ها نوشته اند، اهالی شهر پارادایس تا قبل از اینکه دود سیاه و سوزان آتش وحشی جنگل های کالیفرنیا به نزدیک ترین فاصله با شهرشان برسد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۷    
کادرفنی تیم ملی بسکتبال استرالیا ترکیب 12 نفره خود برای دیدار با ایران را اعلام کرد که تقریبا ترکیب این تیم در مسابقات کاپ آسیا لبنان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۱    
وزیر امورخارجه ترکیه گفت که کشورش برای کاهش تاثیر تحریم ها در روابط با ایران همکاری نزدیکی با آمریکا، اتحادیه اروپا و طرف های دیگر دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۱    
آمریکا به عنوان نظام لیبرال غربی، دچار ضعف شده و مولفه های قدرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ایدئولوژیکی آن رو به سقوط هستند و در واکنش به وضعیت کنونی در فضای مجازی نیز موج توییتری علیه نظام آمریکا به ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۵    
رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت از انجام 66 پیوند قلب در کشور در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۲    
بر خلاف روز گذشته بیشتر سهم ها امروز با کاهش قیمت روبرو شده اند، ارزش معاملات بورس به رقم 545 میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات فرابورس رقم 355 میلیارد تومان را رد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۲    
یک هنرمند قصد دارد نمایشگاه نقاشی خود را با نام پیغام ماهی ها در گالری شکوه برگزار کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۲۲    
اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد به دنبال انتشار خبر حمله گرگ به یک کودک در میبد، این موضوع را تکذیب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۷    
رییس کل گمرک ایران با بیان اینکه در شهریورماه بحث ابهام در مورد پرداخت مابه التفاوت های ارزی باعث حبس کالاها در گمرک شده بود، اظهار داشت: ترخیص کالاها در گمرک به حالت عادی در آمده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی اظهارات وزیر امور خارجه درباره پولشویی در جلسه یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۱    
کارگردان کلفت ها در یادداشتی به ویژگی های این اثر نمایشی اشاره و تاکید کرد در این نمایش کمدی راهی برای درک بیشتر تراژدیِ کسانی است که در ورطه امر و نهی های هر روزه گیر کرده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مسدود بودن شش محور مواصلاتی کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۲    
به گفته یک کارشناس پتروشیمی، باید با ایجاد مشوق هایی نظیر تخفیف در خوراک اتان پتروشیمی ها به شرط ادامه زنجیره محصولات، درصدد توسعه دیگر زنجیره های ارزشمند اتیلن مانند PET باشیم.
  • ۱