پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۴۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 2 بهمن 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 بهمن 1397 فردا نیوز 2 بهمن 1397 فردا نیوز 3 بهمن 1397 فردا نیوز 4 بهمن 1397 فردا نیوز 5 بهمن 1397 فردا نیوز 6 بهمن 1397 فردا نیوز 7 بهمن 1397 فردا نیوز 8 بهمن 1397 فردا نیوز 9 بهمن 1397 فردا نیوز 10 بهمن 1397 فردا نیوز 11 بهمن 1397 فردا نیوز 12 بهمن 1397 فردا نیوز 13 بهمن 1397 فردا نیوز 14 بهمن 1397 فردا نیوز 15 بهمن 1397 فردا نیوز 16 بهمن 1397 فردا نیوز 17 بهمن 1397 فردا نیوز 18 بهمن 1397 فردا نیوز 19 بهمن 1397 فردا نیوز 20 بهمن 1397 فردا نیوز 21 بهمن 1397 فردا نیوز 22 بهمن 1397 فردا نیوز 23 بهمن 1397 فردا نیوز 24 بهمن 1397 فردا نیوز 25 بهمن 1397 فردا نیوز 26 بهمن 1397 فردا نیوز 27 بهمن 1397 فردا نیوز 28 بهمن 1397 فردا نیوز 29 بهمن 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش قیمت خانواده پژو206 در بازار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۱    
امنیت خشن شکنجه محور محمدرضا پهلوی، به گونه ای بود که مردم در خانه خود هم امنیت نداشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۰    
در حالی مقامات دولتی و برخی نمایندگان مجلس تاکید دارند که با تصویب لایحه پالرمو در مجمع، روابط بانکی بهبود می یابد که برای سامانه پیام رسان سوئیفت هم مشابه بانک های جهان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس فرهنگستان هنر مسئولیت هایی است که میرحسین موسوی در سال های 87 داشت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۴    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در نامه ای به رئیس کل گمرک از تبانی یک شرکت حمل و نقل بین المللی و گمرک شهید رجایی د رقاچاق مشروبات الکلی پرده برداشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰    
در حاشیه نشست جایگاه سیاست های کلی انتخابات در طرح اصلاح قوانین انتخابات در پژوهشکده شورای نگهبان
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۸    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره مواضع اخیر روحانی درباره فیلترینگ گفت: این حرف ها مانند تمجید آقای احمدی نژاد از اندیشه های مرحوم بازرگان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۳    
رییس گروه روابط پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با اروپا با بیان اینکه جهان باید آمریکا را به عنوان ناقض معاهدات بین المللی مجازات کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۰    
در دیدار برخی نمایندگان مجلس با وزیر رفاه اعلام شد که کارخانه هایی که زیرنظر تأمین اجتماعی هستند باید یا زیرنظر بورس بروند یا واگذار شوند تا از این طریق سرمایه آن برای مسائل اجتماعی هزینه شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عامل تیراندازی به رئیس دادگاه عمومی بخش جلگه اصفهان دستگیر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ساخت آیدی جعلی و تهدید به انتشار تصاویر شخصی و مزاحمت تلفنی، از شاکیه درخواست مبلغ یکصد میلیون ریال کرده بود، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۰    
رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که به قصد انتقام جویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد صفحه ای جعلی به نام یکی از شهروندان، اقدام به مزاحمت برای وی کرده بود، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۹    
ماجرای عباس زری باف، جاسوس نفوذی در اطلاعات سپاه که در قسمت اول فیلم ماجرای نیمروز ناتمام مانده بود، در ماجرای نیمروز: رد خون دنبال و سرنوشت او مشخص می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۷    
اسما اسد همسر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با حضور در انجمن آمال که در راستای کمک به کودکان ناشنوا فعالیت می کند با این کودکان دیدار کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۷    
پیشکسوت بازیگری تأکید کرد: بازیگر باید حتما چیزی در چنته داشته باشد که مخاطب را جذب کند. وگرنه من فکر نمی کنم از فضای مجازی چیزی عاید عالم بازیگری شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۱۲    
سفیر ایران در لندن از وزیران خارجه و کشور انگلیس خواست به دلایل انسانی با صدور ویزای یک بیمار ایرانی موافقت کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۲۷    
از منظر آمریکایی ها اگر ایران حتی فقط با یکی- دو همسایه خود در حوزه انرژی قرارداد هایی ببندد، تحریم های آمریکایی قادر به بستن راه انرژی ایران نیست و از این رو قطع روابط عراق با ایران برای واشنگتن یک ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۰۶    
روز هفتم ژانویه سال 2019 میلادی، روزنامه ها و سایت های خبری نوشتند که دوستان تولگا کارِل رابطه خود با او را قطع کرده اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۴۸    
لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حواشی به وجود آمده درباره مجموعه 13 شمالی توضیحاتی را مطرح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۲۷    
بازدید آیت الله خامنه ای از دیوار چین در جریان سفر سال 1368
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۲۱    
این باغ را که اکنون جایگاه موزه سینمای ایران است، حسینعلی معیرالممالک، رییس خزانه و ضرابخانه سلطنتی در دوره سلطنت محمد شاه قاجار بنا نهاد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۱۸    
پلیس سال ها به دنبال دستگیری این قاچاقچی آدم خوار بود که از رهبران کارتل های مشهور مواد مخدر مکزیک است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۳    
این هفته، کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر 10 سال پیش و اکنون خود را با هشتگ "چالش 10 سال " (#10 YearChallenge) به اشتراک گذاشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۵۷    
نماینده مردم تهران بیان کرد: مکانیزم قیمت گذاری خودرو ها نادرست است و در نهایت منجر به تعارض منافع و نارضایتی بیشتر مردم می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۴۸    
رهبران فرانسه و آلمان امروز پس از گذشت 56 سال با امضای مجدد پیمان دوستی مشترک برای همگرایی بیشتر سیاست های دو کشور و افزایش نقش رهبری در اروپا گام بر می دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۳۳    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از آغاز به کار یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشورخبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۱۸    
تصاویر از مهمترین راویان تاریخ به حساب می آیند. تصاویر به جا مانده از تحولات و رویدادهای مهم پیش و پس از انقلاب 57 نیز نقش بسیار مهمی را در ثبت و ماندگاری تاریخ معاصر کشورمان ایفا می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۳    
پژوهشگر طب سنتی راهکار هایی را جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کبد چرب ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۴۸    
تخم مرغ یکی از بهترین انتخاب ها برای کاهش وزن سالم است. تخم مرغ سرشار از چربی های سالم، پروتئین های عضله ساز و املاح و ویتامین هاست و کمک تان می کند به شیوه ای سالم وزن کم کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۳۳    
فراگیر شدن یک چالش خنده دار گاهی بیشتر از اینکه تنها یک سرگرمی بامزه باشد، می تواند اهداف حتی امنیتی داشته باشد!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۱۸    
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا به بررسی فواید کاسنی برای بدن پرداخته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۱۵    
ارتش مصر با انجام عملیاتی در مرکز و شمال شبه جزیره سیناء 44 تن تروریست تکفیری را به هلاکت رساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۰۳    
افرادی که به افسردگی مبتلا هستند ممکن است احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی ارزشی، شرمساری یا بی قراری داشته باشند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۴:۴۸    
رئیس اجرایی دولت افغانستان اعلام کرد هیچ توافقی میان کابل و واشنگتن در مورد پایگاه های نظامی دائمی در افغانستان وجود ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۴:۳۳    
مسجد سپهسالار که پس از انقلاب با نام مسجد آیت الله مطهری نیز شناخته می شود یکی از نخستین و بزرگترین مسجد های شهر تهران است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۴:۲۱    
پس از انتشار داده هایی که نشان داد اقتصاد چین کمترین رشد خود از سال 1990 تا کنون را داشته است، یک مقام دولتی چین هشدار داد فشار اقتصادی رو به پایین، به بازار کار چین لطمه خواهد زد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۳:۴۸    
رئیس جمهوری اوکراین در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی از وی خواست تا برای آزادی نظامیان این کشور در ماجرای تنگه کرچ تلاش کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۳:۳۳    
در دنیایی که استفاده از کیف پول الکترونیک روز به روز بیشتر می شود، یک شرکت تجاری خودپردازی طراحی کرده که با دریافت پول به افراد بیت کوین تحویل می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۳:۱۸    
مجری طرح برق رسانی روستایی کشور به مقایسه وضعیت برق رسانی به روستا های ایران در قبل و بعد از انقلاب پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۳:۱۲    
سخنگوی رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد: اگر خروج انگلستان از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافق به انجام برسد، موضوع مرزی ایرالند شمالی با دشواری فراوانی مواجه خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۳:۰۳    
به گفته محققان، میزان موردنیاز خواب برای هر کودک در سنین مختلف فرق می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۴۸    
فرمانده ناجا در دیدار با جمعی از نمایندگان خانه ملت توجه ویژه مجلس برای افزایش بودجه نیروی انتظامی هنگام بررسی لایحه بودجه 98 را خواستار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۳۳    
براساس آخرین آمار پزشکی قانونی کشور در 9 ماهه نخست سال 388 نفر براثر مسمومیت با منوکسید کربن جان خود را از دست داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۱۸    
تعیین نرخ تورم معمولاً برای نمایندگان دولت و کارفرما ها قابل تفسیر و بهره برداری جهت افزایش یا تعیین ناعادلانه سالیانه حقوق و دستمزد کارگران قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۱۵    
9 قرارداد از مجموعه بسته های قراردادی طرح نگهداشت و افزایش توان تولید در میدان های نفتی در دست بهره برداری کشور، بین شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران و پیمانکاران ایرانی برنده مناقصات امضا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۰۳    
همزمان با سالروز درگذشت آیت الله خسروشاهی، دست نوشته های این استاد اخلاق را در زیر می توانید مشاهده کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۱:۴۶    
رئیس کمیته بین الملل شورای روسیه اعلام کرد که رویکرد های یکجانبه آمریکا باعث افزایش تنش در منطقه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۱:۳۷    
رئیس جمهوری فرانسه و صدر اعظم آلمان امروز سه شنبه در دیداری در شهر آخن اقدام به امضای معاهده ای تحت عنوان معاهده همکاری و یکپارچگی فرانسه – آلمان کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۱:۳۱    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به آغاز پویش ملی مبارزه با سرطان گفت: نرخ بروز سرطان در ایران حتی در مقایسه با کشور های پیشرفته اروپایی که وضعیت بسیار بهتری در ثبت سرطان و در نتیجه پیشگیری و درمان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۱:۲۴    
نخست وزیر اردن امروز برای دومین بار طی هفت ماه گذشته دست به تغییراتی در کابینه زده و تعدادی از وزرا را تغییر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۱:۱۸    
درپی اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان عوفر رژیم اسرائیل، منابع فلسطینی تاکید کردند که انتفاضه اسیران در راه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۱:۰۳    
یکی از مسائلی که در طب سنتی مطرح می شود، مزاج شناسی در انسان است، به این معنا که مزاج هر فرد می تواند با مزاج فرد دیگر کاملا متفاوت باشد؛ شاید در گام اول ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۵۷    
سازمان بین المللی مهاجرت اعلام کرد، در نخستین ماه سال میلادی جاری، دست کم 203 مهاجر غیرقانونی در آب های دریای مدیترانه جان خود را از دست داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۴۸    
استاندار تهران گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال 18 هزار واحد مسکونی در استان تهران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۳۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران راهکار های تغذیه ای جهت پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا و سرماخوردگی ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۱۲    
یک مقام دولت آمریکا می گوید که رئیس جمهوری این کشور با وجود مخالفت ها مصرانه بر ایراد سخنرانی سالانه خود در روز 29 ژانویه پافشاری می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۱۲    
مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از مسمومیت با گاز شهری سه زن در اهواز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۶    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت: اگر حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، این رژیم جرأت حمله به سوریه را نداشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۳    
رسانه های فلسطینی از حمله مجدد جنگنده های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۰    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به تشدید مناقشات در انگلیس درباره مسئله برگزیت از درماندگی بروکسل برای حل این بحران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۰    
رضا رفیع در مراسم هفتم حسین محب اهری بیان کرد: آخرین بار که ایشان را دیدم می گفت رفیع جان در هفته ای که بیمارستان بودم به رازی دست پیدا کردم اما آن روز به دلیل حضور دیگران حرفی به من نزد و گفت بعدا ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۷    
معاون سفیر آمریکا نزد سازمان ملل هرچند ادعا می کند که هدف نشست لهستان ضد ایران نیست، اما در همان حال به صراحت می گوید که فعالیت های منطقه ای، دفاعی و هم پیمانان ایران جزو محور های این نشست هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۶    
فرمانده یگان امداد از کشف کالای قاچاق در 4 دستگاه خودروی اتوبوس و سواری به ارزش 5 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
فرماندار شوش گفت: وضعیت سیل بند ها در روستا های بخش شاوور شوش تحت کنترل هستند و اگر مشکلی برای سیل بند ها رخ دهد تمام نیرو ها با دستگاه های لازم آماده رفع مشکلات هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۰    
سفیر ایران در لندن با اشاره به وضعیت اضطراری یک بیمار ایرانی، خواستار مداخله وزرای خارجه و کشور انگلیس برای صدور روادید برای این فرد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۷    
سفیر روسیه نزد سازمان ملل تصریح کرد که تلاش های آمریکا برای ایجاد یک ائتلاف نظامی ضد ایران از طریق برگزاری نشستی در لهستان، اقدامی غیرسازنده برای امنیت منطقه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۴    
مراسم ازدواج تعدادی از زندانیان در سال 1360
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۲۱    
منصور ضابطیان به عنوان مجری مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، انتخاب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۲    
نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان آلمانی به دولت خود بی اعتمادند و تنها تعداد کمی از شهروندان چشم انداز خوبی برای آینده خود می بینند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهور فرانسه امروز در دیدار با مرکل در شهر آخن به منظور امضای پیمان مودت جدید، درباره توقف صادرات تسلیحات به عربستان هشدار داد و از برلین خواست به این روند ادامه دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد براساس اسناد و مدارک موجود در بخش اداری و امور ایثارگران وزارت امور خارجه، آقای حسین فریدون به دلیل تحمل 279 روز زندان در دوران ستم شاهی و شکنجه های ساواک ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۱    
بهاره رهنما با بیان اینکه حس بدی از دزدی از خانه اش دارد، تاکید کرد که مطمئن است اموالش به او باز می گردد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۵    
یک منبع آگاه با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به برخی اماکن و پایگاه ها در سوریه هیچ یک از نیرو های مستشاری ایرانی به شهادت نرسیده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه روسیه برای انجام یک دیدار رسمی با مقامات الجزایر فردا (چهارشنبه) عازم این کشور می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۴۲    
وزارت دادگستری آمریکا می گوید به تلاش هایش برای پیگیری استرداد معاون شرکت هوآوی به ایالات متحده ادامه می دهد؛ معاون شرکت هوآوی به اتهام نقض تحریم های آمریکا علیه ایران از سوی مقامات کانادا بازداشت شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: قیمت فعلی فروش لوازم خانگی در بازار برای سازمان تعزیرات راضی کننده نیست و همچنان افزایش قیمت در برخی از اقلام مشاهده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
سنای آمریکا قرار است بودجه ترامپ را درباره دیوار مرزی مورد بررسی قرار دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی با حضور در استودیو شبکه خبر به تشریح آخرین وضعیت سیاست های پولی و مالی کشور می پردازد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور سودان امروز (سه شنبه) برای دیدار با امیر قطر وارد دوحه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۱    
منابع آمریکایی اعلام کردند که آمریکا و کره شمالی طی 10 سال گذشته مذاکرات محرمانه ای را دنبال کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۱    
ارتش آمریکا در گزارشی به این نتیجه رسیده که ایران تنها پیروز حمله سال 2003 آمریکا به عراق بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۵    
ترمیم تخصصی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت که به طور مستقیم در عملیات تولید و بهره برداری 4شرکت اصلی مشغول هستند، از سوی وزیر نفت برای اجرا ابلاغ شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه پیشین آمریکا در سخنانی گفت که دونالد ترامپ وظایفش را جدی نمی گیرد و باید استعفاءدهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۲    
معاون سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید امروز گفت: سارا سندرز هر گاه لازم بداند نشست های خبری را برگزار خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۶    
روزنامه کومرسانت به نقل از منابع آگاه نوشت که ارتش سوریه از ابتدای ماه مارس، سامانه پدافند موشکی اس 300 را به خدمت می گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۶    
دولت اردن سطح روابط دیپلماتیک خود با سوریه را افزایش داده و سفارت آن در دمشق، فعالیت خود را آغاز کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران است؛ شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۷    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودرو های صفر بازار تهران طی دی ماه 97 است که بین 50 تا 70 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۱    
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با سو استفاده از موقعیت شغلی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی 70 میلیارد ریال در ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل تشدید تنش در مرز نوار غزه، اجازه انتقال پول پرداخت شده توسط قطر به جنبش حماس را نداد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۵    
روسیه از آزادی یک تبعه آمریکایی که به اتهام جاسوسی بازداشت شده امتناع کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:به دلیل ضعف نظارت دولت شاهد رشد 70 درصدی قیمت کالا های اساسی در کشور بودیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۶    
نیرو های پهپادی یمن پس از رصد دقیق پادگان نظامیان ارتش سعودی در منطقه علب واقع در منطقه عسیر، آن را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری این بار به مناسبت برگزاری اجلاس داووس، رسانه های این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: در حال حاضر قیمت خودرو ها نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس پلیس فتا استان گفت: شهروندان در استفاده از پیام رسان های خارجی و فیلتر شکن ها دقت کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۷    
دقایقی پیش تصویری از لحظه دستگیری شخصی که به تازگی قصد ربودن هواپیمای روسی را داشت، در فضای مجازی منتشر شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۴    
روزنامه روسی کومرسانت در گزارشی به این سوال پاسخ داده است که چرا نیروی هوایی سوریه تاکنون از سامانه دفاع موشکی اس-300 استفاده نکرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۴    
نخستین تصویر از گریم حسین مهری در نقش عباس زریباف در ماجرای نیمروز2؛رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۲۱    
رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: صبح امروز رییس دادگاه عمومی بخش جلگه اصفهان مورد شلیک گلوله یکی از طرفین پرونده قرار گرفت.