یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۰:۰۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 23 بهمن 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 بهمن 1397 فردا نیوز 2 بهمن 1397 فردا نیوز 3 بهمن 1397 فردا نیوز 4 بهمن 1397 فردا نیوز 5 بهمن 1397 فردا نیوز 6 بهمن 1397 فردا نیوز 7 بهمن 1397 فردا نیوز 8 بهمن 1397 فردا نیوز 9 بهمن 1397 فردا نیوز 10 بهمن 1397 فردا نیوز 11 بهمن 1397 فردا نیوز 12 بهمن 1397 فردا نیوز 13 بهمن 1397 فردا نیوز 14 بهمن 1397 فردا نیوز 15 بهمن 1397 فردا نیوز 16 بهمن 1397 فردا نیوز 17 بهمن 1397 فردا نیوز 18 بهمن 1397 فردا نیوز 19 بهمن 1397 فردا نیوز 20 بهمن 1397 فردا نیوز 21 بهمن 1397 فردا نیوز 22 بهمن 1397 فردا نیوز 23 بهمن 1397 فردا نیوز 24 بهمن 1397 فردا نیوز 25 بهمن 1397 فردا نیوز 26 بهمن 1397 فردا نیوز 27 بهمن 1397 فردا نیوز 28 بهمن 1397 فردا نیوز 29 بهمن 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۴    
بخش هفتم روایت همراهی همسر رهبر انقلاب در مبارزه علیه رژیم شاه به خانه به دوشی خانواده رهبر انقلاب پرداخته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۹    
آب و هوای بهار نه زمستانی است و نه تابستانی و در عین حال ویژگی های هر دو را دارد؛ برای مثال اوایل فروردین هنوز گاهی هوا سرد می شود؛ در حالی که هوای خرداد معمولا خیلی گرم است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۵    
برای اینکه بتوانید در زمستان هم خوش استایل باشید، بهتر است یک لباس را به عنوان لباس معیار قرار دهید؛ پیشنهاد ما این است که ارزشمندترین یا گرانترین لباس را به عنوان معیارتان قرار دهید و بعد به دنبال ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۱    
یکی از اولین اقداماتی که باید برای برگزار کردن یک تولد دخترانه بامزه در نظر بگیرید، انتخاب تم تولد است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۳    
پنجمین جلسه محاکمه چند فعال محیط زیست متهم به جاسوسی از مراکز نظامی کشور به صورت غیرعلنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۷    
در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در مرز نوار غزه دست کم 9 فلسطینی مجروح شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۱    
به دنبال سیاست های خصمانه آمریکا برای تحت فشار قرار دادن کشور های نفتی جهان، هند به عنوان یکی از کشور های بزرگ خریدار نفت از سیاست های تحریمی آمریکا علیه کشور های ایران و ونزوئلا متضرر شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۶    
چند روز پیش دادستان تهران از ورود به حواشی جشنواره فیلم فجر خبر داد و امروز هم مجلس خبرگان رهبری حاشیه های این رویداد سینمایی کشور را بررسی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۴۲    
فیلم مامور مخفی ساخته یوال آدلر، کارگردان و فیلمنامه نویس اسرائیلی، درباره برنامه ریزی سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) علیه برنامه هسته ای ایران، در جشنواره بین المللی فیلم برلین 2019 به نمایش درآمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۳۳    
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در روز ملی ورزش در قطر از این کشور و آکادمی اسپایر دیدن کرد و با امیر قطر لحظاتی پا به توپ شدند که تصاویر این اتفاق بازتاب بسیار گسترده ایی در رسانه های جهان داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۰۹    
چای سبز از برگ های غیر اکسید شده تهیه می شود و فرآوری کمتری نسبت به چای های دیگر دارد. بنابراین، آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های مفیدی را شامل می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۷    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: مشکل ایجادشده در ایران به دلیل کمبود گوشت نیست، بلکه قیمت گوشت با تغییر نرخ ارز بالا رفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۵۸    
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان جاسوسی از مراکز نظامی صبح امروز در دادگاه انقلاب و به صورت غیرعلنی برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری کلاهبردار 2 میلیارد و800 میلیون ریالی با دستکاری در اسناد خودروی سرقتی در شهرستان بابلسر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی ضمن ابقا دکتر مریم حضرتی در سمت معاون پرستاری این وزارتخانه، انتظارات خود در حوزه پرستاری را در چهار محور تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مجاهدت ها و ایثارگری های ارزنده صورت گرفته در کمیته های انقلاب اسلامی گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۳    
صفحه رسمی توئیتر نشریه میرور انگلیس نسبت به اقدام صداوسیما واکنش نشان داده و نوشته: چرا لوگوی منچستر در تلویزیون ایران سانسور شد؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر از آتش سوزی در بندر عامری تنگستان خبر داد و گفت: در این حادثه چهار شناور طعمه حریق شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۴    
سخنگوی شورای نگهبان به ادعا های اخیر رئیس جمهوری آمریکا ومشاور امنیت او درباره ایران واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۳    
ولیعهد عربستان با هدف تامین تغذیه یوزپلنگ عربی چند آهو را در منطقه العلا رهاسازی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۳۵    
تخریب یک خودروی لوکس توسط معترضان جلیقه زرد در پاریس
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۲۶    
بیماری کم کاری تیروئید بیماری شایعی است که اغلب مورد توجه مبتلایان آن قرار نمی گیرد. در این حالت، غده تیرویید به میزان کافی هورمون تیرویید ترشح نمی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۲۰    
پلیس الکس را در حالی پیدا کرد که در خون خود غلطیده بود و از زخم های زیاد و خطرناکی رنج می برد، تا جایی که پزشکان مجبور شدند انگشتان او را دوباره پیوند بزنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۱۷    
مردی پنجاه ساله که از اصفهان برای دیدن همسر سابقش به مشهد آمده بود، در حالی زنش را خفه کرد که در کمتر از 24ساعت دستگیر و در اعترافی عجیب به کشتن همسر دیگرش در اصفهان نیز اعتراف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۰۵    
باغبانی کردن از بهترین فعالیت ها برای افراد مسن به شمار می رود که می تواند در افزایش سلامت جسمی و روحی این افراد تاثیرگذار باشد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۰۲    
در زمستان امسال اغلب برکه های ترکیه یخ بسته اند، با این وجود صیادان به کار ماهیگیری ادامه می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۶:۵۶    
بازدید محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی از داخل خانه کعبه خشم بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۶:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرری از بازداشت یک متخصص ارتوپد در پی عرضه پروتز های تقلبی در کشور خبر داد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۶:۳۲    
یک فوق تخصص بیماری های ریه و خواب با بیان اینکه بهترین زمان خواب از ساعت 23 تا شش صبح است گفت: بیشترین سهم عمده اختلالات خواب، به سبک زندگی بر می گردد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۵:۴۷    
آنطور که یک رسانه قطری گزارش کرده، رئیس سابق سازمان اطلاعات سعودی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، به روابط بیش از دو دهه تل آویو با برخی کشور های عرب منطقه اشاره کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۵:۳۲    
متخصص بیماری های عفونی با اشاره به بهترین دارو برای مقابله با سرماخوردگی گفت: سرماخوردگی بیش از 200 نوع ویروس دارد و هیچ کدام از این ویروس ها در مقابل آنتی بیوتیک حساس نیستند و نباید برای آن ها آنتی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۵:۲۳    
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد: آمریکا و ترکیه گسترش همکاری در شمال سوریه را بررسی می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۵:۰۲    
پیوستن ارتش به جریان انقلاب، در پیروزی انقلابیون تاثیر زیادی داشت. گرچه ارتش در تاریخ 22 بهمن به صورت رسمی همراه مردم شد اما این فرآیندی بود که از ماه ها قبل شکل گرفته بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۴:۴۷    
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با بیان اینکه با توانی که جمهوری اسلامی دارد، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۴:۳۲    
متخصص تغذیه گفت: مصرف روزانه 25 گرم پروتئین بیشتر برای هر زن باردار ضروری است. اما باید بدانید مصرف زیاده از حد پروتئین برای جنین مضر بوده و منجر به تاخیر رشد جنین و یا حتی تولد نوزاد نارس می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۴:۰۲    
فکر می کردم شهادت شهید میر حسینی تأثیر بسیار عمیقی بر عدم موفقیت ما در عملیات کربلای 5 بگذارد. هیچ خبری مانند این خبر در لشکر ثارالله نمی توانست غم ایجاد کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۳:۴۷    
سفیر ونزوئلا در روسیه اعلام کرد که رهبر معترضان ونزوئلا، از 10 سال گذشته به استخدام آمریکایی ها درآمده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۳:۳۲    
طبق گزارش مجله سلامت، برخی مواد غذایی بر مغز انسان تأثیر منفی دارند که از این مواد می توان به ماهی های سرشار از جیوه، نوشیدنی های شیرین، غذا های فرآوری شده، شیرین کننده های مصنوعی، بیسکویت آماده ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۳:۲۳    
یک حزب دست راستی دانمارک حمله آمریکا به عراق و سرنگونی صدام، دیکتاتور سابق عراق را اشتباهی بزرگ عنوان کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۳:۱۱    
یک مقام کرد در کنفرانس خبری مشترک با کنسول ایران در شهر سلیمانیه گفت که ایران از دولت آتی کردستان عراق حمایت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۳:۰۲    
خشونتی که این روز ها در مدارس شاهدیم هم دانش آموز و هم معلم را قربانی می کند؛ خشونت در مدارس از سه جنبه قابل بررسی است و از خشونت دانش آموز علیه دانش آموز هم نباید غافل بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۲:۴۶    
دبیرکل سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) اعلام کرد این سازمان یک کارتل نیست و در زمینه ثابت کردن قیمت ها فعالیت نمی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۲:۳۱    
اگر کسی شما را در نرم افزار های شبکه اجتماعی یا تلفن همراه یا ایمیل تهدید کرد، باید بدانید تمام این محتوا ها در دادگاه به عنوان دلیل از شما و علیه شخص تهدیدکننده پذیرفته خواهند شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۲:۱۸    
طبق گفته وزیر کشور فرانسه اقدامات ضد یهودی در این کشور در سال 2018 تا 74 درصد افزایش داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۲:۱۵    
همزمان با نزدیک شدن به هشتمین سالروز انقلاب 14 فوریه بحرین، نیروهای امنیتی این کشور بازداشت معارضان را شدت بخشیده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۲:۰۰    
دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی با اشاره به 9 نشانه ابتلا به سرطان تخمدان گفت: تشخیص به موقع سبب موفقیت در درمان سرطان می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۴۸    
با آغاز اجرای طرح اصلاحات اجتماعی، اقتصادی جنجالی در نیکاراگوئه نگرانی ها درباره تبعات آن افزایش یافته است و انتظار می رود بخش هایی از اقتصاد این کشور آمریکای لاتین متحمل آسیب هایی شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۳۳    
افراد دیابتی مانند سایر افراد باید پروتئین مصرف کنند، ولی انتخاب گوشت مصرفی برای دیابتی ها باید با دقت بیشتری صورت بگیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۱۸    
"دولت لهستان با میزبانی کنفرانس بین المللی درباره خاورمیانه امیدوار است روابطش با واشنگتن را تقویت کند، اما این اقدام روابط ورشو با کشور های دیگر را به خطر می اندازد. "
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۱۲    
یک مسئول آمریکایی از آمادگی ایالات متحده برای کمک به کشور هایی که خواهان بازگرداندن شهروندان تندروی خود و خانواده های بازداشت شده شان در سوریه هستند، خبر داد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۱:۰۲    
عسل ماده شیرینی است که خواص جادویی بسیاری دارد که از جمله آن می توان به باز کردن منافذ پوست و جلوگیری از سرطان اشاره کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۵۷    
بنا به گفته این منبع، دیمیتریراگوزین رئیس روسکاسموس و هیئتی از کارشناسان این سازمان به زودی جهت انجام مذاکرات پیرامون انتخاب, آموزش و فرستادن شهروندی از بحرین به فضا ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۴۸    
کارشناس مسائل تحریم گفت: با توجه به اینکه آمریکا در جنگ اقتصادی با ایران است، آمریکا از اطلاعاتی که در قالب FATF به اشتراک می گذارد، سوء استفاده کرده و مانع دور زدن تحریم ها می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۳۳    
استاندار سابق قم و از مبارزین انقلابی و محافظ امام خمینی (ره) در سال های ابتدایی انقلاب گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، به دلیل عدم شناخت از ماموران و ارتشی های مردمی یا طاغوتی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۳۳    
یک عضو ائتلاف حکیم از طرح اسامی جدید برای تصدی وزارتخانه های کشور و دفاع کابینه عادل عبدالمهدی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۹    
بخشدار بخش بیکاه شهرستان رودان گفت: پس از بارندگی شدید و طغیان رودخانه آبنما و در امتداد آن طغیان رودخانه های این بخش، یک کودک 10 ساله که جهت تماشای سیلاب به حریم رودخانه رفته بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۸    
علی دایی کادوی بسیار زیبا و باارزشی از همسر خودش دریافت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۸    
فرمانده ارشد ارتش آمریکا در منطقه جنوب شرقی آسیا با تکیه بر داده های یک ارزیابی اطلاعاتی مدعی شد که چشم پوشی کره شمالی از تمام تسلیحات هسته ای خود امری بعید است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۲    
مردم مغرب قصد دارند همزمان با برگزاری کنسرت خواننده صهیونیست تظاهراتی را در این کشور برپا کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰    
مدیر کل بحران استان ایلام گفت:: لحظاتی قبل صدای مهیبی در شهر سرابله به گوش رسید که موجب ایجاد وحشت اهالی این شهر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۵۷    
وزیر خارجه روسیه به همتای آمریکایی خود درباره پیامد های دخالت در امور داخلی ونزوئلا هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۵۴    
محسن رضایی در توئیت خود به حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان در سالگرد 40 سالگی انقلاب اشاره کرده و آن را پاسخی محکم برای توئیت فارسی ترامپ دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۵۰    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا در حاشیه کنفرانس ورشو، نتانیاهو با وزرای خارجه بحرین و مغرب دیدار کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۵۰    
زلزله ای به قدرت 4.7 در مقیاس ریشتر بخشی از نقاط مرکزی ترکیه را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۴۸    
دولت الجزایر از نامزدی رهبر برجسته جبهه اسلامی نجات در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور جلوگیری کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۴۵    
ماساژ انواع مختلفی دارد که هر کدام باتوجه به ویژگی های منحصربه فرد خود برای اهداف خاصی استفاده می شوند. یکی از انوع مختلف ماساژ، ماساژ سر است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۴۱    
سفیر ایران در هلند گفت:متاسفانه طرف های دیگر از جمله اروپا تاکنون نتوانسته اند تعهدات خود را در برجام اجرایی کنند و در نتیجه توازن در توافق از بین رفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۹    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به نشست ضد ایرانی لهستان که به ابتکار ترامپ برگزار می شود، این دیدار را باب طبع بخصوص کشورهای غرب اروپا ندانسته و سیاست های ترامپ در قبال ایران را عامل شکاف در اتحادیه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۶    
سرپرست گمرکات ایلام گفت: پرسنل گمرکات ایلام مستقر در مرز مهران موفق شدند مقدار 31 کیسه زعفران قاچاق به وزن 20 کیلو و 880 گرم به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 239 میلیون و 304 هزار و 832 ریال را کشف کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک جوان در رودخانه لادیز شهرستان میرجاوه غرق شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۲    
شبکه 13 رژیم صهیونیستی در گزارشی به جزئیات روابط پنهانی سعودی ها و اسرائیل طی چند سال گذشته اشاره کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۸    
پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: نیروی انقلابی هیچ گرایشی به جناح های سیاسی ندارد و این تقسیم بندی کار دشمن است که به مردم القا کند راست و چپ و یا اصلاح طلب و اصولگرا نمی توانند در کنار هم فعالیت کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۸    
برای بررسی بازنمایی شخصیت و هویت زنان در نشریات قبل از انقلاب، نگاهی به دو مجله مشهور و پرخواننده زن روز و تهران مصور انداخته ایم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۵    
رسانه های یمنی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده و شلیک یک فروند موشک زلزال1 به مواضع مزدوران عربستان در عسیر خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۵    
تجمع گسترده حامیان رئیس جمهوری قانونی و منتخب ونزوئلا در پایتخت این کشور هم اکنون آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۲    
شب گذشته یگان تکاوری 106 قطار خنجک زاهدان در تعقیب و گریز با خودروی قاچاقچیان دچار انحراف از جاده شده و سرباز محمد حسینی به دوستان شهیدش پیوست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۱    
محموله بار هوایی شامل 1100 رأس دام زنده از طریق فرودگاه بین المللی امام (ره) وارد کشور شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۹    
وزیر رفاه در مورد تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده گفت: چارچوب کلی آن تا حدودی تعیین شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۵    
کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از نشستن هواپیمای این رژیم در فرودگاه ریاض که در آن یک مقام ارشد این رژیم حضور داشت، پرده برداشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۳    
بر اثر آتش سوزی در اسکله بندر عامری تنگستان چند فروند لنج باری طعمه حریق شد و امدادگران در حال مهار آتش هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۳    
سیدعمار حکیم' رهبر جریان حکمت ملی عراق بر مخالفت با حضور نیرو ها و پایگاه های خارجی در خاک این کشور تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۰    
به رغم افزایش 20 درصدی بارش ها از ابتدای مهرماه، توزیع نامتناسب مکانی و زمانی بارش ها موجب شده تا میزان اختلاف بارش ها در مناطقی از غرب و شرق کشور به بیش از هزار میلیمتر برسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۵۷    
در آستانه نشست ورشو، هشتگ #WeSupportPolandSummit در توییتر ترند شد که تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۵۶    
آیت الله محسن مجتهد شبستری، یکی از اعضای کمیسیون اصل 107 و 109 مجلس خبرگان رهبری نیز در گفت وگو با ایرنا، خبر تقاضای مقام معظم رهبری برای تشکیل شورای رهبری و انتخاب جانشین وی را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۵۰    
بسیاری از کاربران ایرانی توئیتر، با یاداوری قدرت رو به افول آمریکا، به یاوه گویی های اخیر سران ایالات متحده پاسخ دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۷    
نخست وزیر ارمنستان تأکید کرد: روابط ما با ایران در سطح بالائی قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۷    
یک جوان فلسطینی که در درگیری با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نوار غزه زخمی شده بود به شهادت رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۱    
رئیس بانک مرکزی انگلیس نسبت به خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون هیچ توافقی هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۱    
امام جمعه موقت تهران درباره نشانه های ایمان گفت: پذیرفتن خداوند، رسول و، ولی خدا و ولایت فقیه در زمان غیب از شروط ایمان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۸    
بسیاری از کارکنان بخش های خدمات عمومی آلمان در اعتراض به دستمزدها اعتصاب های سراسری را به راه انداخته و سر کار حاضر نشدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۵    
روزنامه گاردین می گوید کشور های اروپایی در نشست ورشو که قرار است از چهارشنبه آغاز شود، حضوری محدود خواهند داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواستار استعفا و یا کناره گیری نماینده مسلمان کنگره آمریکا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۳۲    
دیوان بین المللی دادگستری درباره موضوع شکایت ایران از آمریکا اعلام کرد: فردا چهارشنبه ساعت 3 عصر به وقت لاهه رأی دیوان اعلام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهوری فیلیپین از تصمیم برای تغییر نام این کشور به ماهارلیکا خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۶    
دفتر نخست وزیر عراق از دیدار عادل عبدالمهدی و سرپرست وزارت دفاع آمریکا در بغداد و گفت وگوی دو طرف درباره مسایل منطقه و مبارزه با تروریسم خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۲۱    
تمام پرواز های کشور بلژیک در روز چهارشنبه بدلیل اعتصاب سراسری در این کشور لغو شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در تبریز یک نفر جان خود را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۷    
وزارت کشور آلمان از تعطیل شدن 2 مرکز وابسته به پ ک ک در این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۱    
نخست وزیر ارمنستان تأکید کرد: روابط ما با ایران در سطح بالائی قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۱:۲۶    
یک نماینده عراقی در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی و سفر وزیر خارجه این کشور به بغداد تأکید کرد: کشور ما پایگاهی آمریکایی نیست.