پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 20 بهمن 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 بهمن 1397 فردا نیوز 2 بهمن 1397 فردا نیوز 3 بهمن 1397 فردا نیوز 4 بهمن 1397 فردا نیوز 5 بهمن 1397 فردا نیوز 6 بهمن 1397 فردا نیوز 7 بهمن 1397 فردا نیوز 8 بهمن 1397 فردا نیوز 9 بهمن 1397 فردا نیوز 10 بهمن 1397 فردا نیوز 11 بهمن 1397 فردا نیوز 12 بهمن 1397 فردا نیوز 13 بهمن 1397 فردا نیوز 14 بهمن 1397 فردا نیوز 15 بهمن 1397 فردا نیوز 16 بهمن 1397 فردا نیوز 17 بهمن 1397 فردا نیوز 18 بهمن 1397 فردا نیوز 19 بهمن 1397 فردا نیوز 20 بهمن 1397 فردا نیوز 21 بهمن 1397 فردا نیوز 22 بهمن 1397 فردا نیوز 23 بهمن 1397 فردا نیوز 24 بهمن 1397 فردا نیوز 25 بهمن 1397 فردا نیوز 26 بهمن 1397 فردا نیوز 27 بهمن 1397 فردا نیوز 28 بهمن 1397 فردا نیوز 29 بهمن 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گف، وزیر خارجه این کشور گزارش به روز شده ای را درباره قتل خاشقجی به کنگره ارائه کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت؛ انقلابی که به اعتقاد من مهم ترین مزیتش مردمی بودن آن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۶    
آیت الله مکارم شیرازی، آحاد ملت را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ثابت می کنند علی رغم مشکلاتی که دارند و نسبت به آن اعتراض هم می کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۵    
خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شد از کتابش رونمایی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۰    
عضو فراکسیون امید گفت: با سقوط رژیم پهلوی هیمنه ژنرال های آمریکایی نیز در ذهن مردم ما برای همیشه فرو ریخت؛ تصویر پمپئو در چهل سالگی انقلاب یادآور درماندگی ژنرال هایزر در چهل سال پیش است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۱    
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتاب انّ مع الصبر نصرا خاطرات شفاهی حضرت آیت الله خامنه ای از دوران زندان و تبعید، طی مراسمی در بیروت رونمایی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۱    
دادستان کل کشور گفت: هنرمندان در چارچوب اخلاق هنر خود را ارائه و از جلوه گری پرهیز کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۳    
مسئولان وزارت بهداشت، وجود آنفلوانزای خوکی در کشور را تکذیب کرده اند، اما یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مدعی است یک مورد فوتی در اثر ابتلا به این بیماری در کشور داشته ایم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۸:۱۰    
مادر لالیت گفت: ما پنج دختر داشتیم و همواره در معابد دعا می کردیم که یک پسر داشته باشیم. وقتی لالیت متولد شد دعای ما برآورده شد، اما او با مو های زیاد روی صورت متولد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۵۸    
بهنوش طباطبایی با انتشار متنی در اینستاگرام، از تجربه سخت، اما لذت بخش بازی در فیلم ماجرای نیمروز: رد خون نوشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۲۸    
سلام نظامی فرماندهان نیروی هوایی ارتش به علم الهدی، امام جمعه مشهد با واکنش برخی مسئولان و فعالان رسانه ای مواجه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۱۳    
شهر هنگ کنگ، در جنوب کشور چین قرار دارد که دارای مساحت 1104 کیلومتری با جمعیت شگفت انگیز 7 میلیون نفر می باشد که نشان دهنده پر جمعیت بودن این منطقه با ابعاد کم می باشد که این نشان دهنده هشداری برای ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۱۰    
قند خون بالا می تواند مشکلاتی را در دراز مدت ایجاد کند، در بعضی مواقع ممکن است علائم قند خون در ما خود را نشان دهد، ولی نسبت به آن بی تفاوت باشیم و ناخودآگاه با سلامت جسم خود بازی کنیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۰۷    
حتما در مورد فواید گلاب برای پوست شنیده اید. این معجون خوش عطر طبیعی برای چشم نیز بسیار مفید است. البته به شرطی که از طبیعی بودن گلاب اطمینان حاصل کنید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۷:۰۴    
عملیات والفجر 8 روز 20 بهمن ماه سال 1364 انجام شد و در پی آن نیرو های ایرانی توانستند شهر فاو عراق را فتح کنند. عبور غواصان از رودخانه اروند یکی از شاهکار های نظامی در این عملیات است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۶:۳۲    
در فصل زمستان و افزایش احتمال ابتلا به آنفلوآنزا، آگاهی از خوراکی هایی که به تقویت سیستم ایمنی کمک و بدن را در برابر آن مقاوم می کنند، اهمیت بیشتری پیدا می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۶:۱۷    
پیکر کودک مومیایی شده در کشور پرو که 2 هزار سال قدمت دارد از آمریکا به این کشور بازگردانده شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۶:۱۴    
در منابع طب سنتی بر مصرف "سویق" تاکید زیادی شده است؛ اما سویق چیست و چه خواصی دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۶:۰۲    
یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: ویروس ها شایع ترین عوامل ایجاد کننده بیماری هپاتیت محسوب می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۵:۳۲    
بانک جهانی اعلام کرد 736 میلیون نفر در دنیا با فقر مطلق مواجه هستند که نصف این رقم فقط در 5 کشور زندگی می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۵:۱۷    
بر اساس تحقیقات اخیر، حدود 7 میلیون شهروند عربستانی از جمله 4 میلیون زن حساب بانکی ندارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۵:۰۲    
در سال 2014، گرجستان توافقنامه ای با اتحادیه اروپا در چارچوب اجرای سیاست اتحادیه در توسعه انرژی پایدار امضا کرد که طی آن تفلیس متعهد شده یک بسته اصلاحات در بخش انرژی را اجرا کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۴:۵۰    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به شهادت کودک 6 ساله شیعی به دست یک وهابی تکفیری و روایت وارونه رسانه های سعودی از این حادثه از عربستان به عنوان سرزمین تکه تکه کردن و ذبح نام برده است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۴:۳۸    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد فقر مطلق در ایران کمتر از کشور هایی مثل انگلیس، بلژیک، اسپانیا، کرواسی، یونان و رومانی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۴:۲۳    
وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرد: این کشور قصد دارد اعمال مالیات بر ارزش افزوده در خرید طلا را به طور کامل حذف کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۴:۰۵    
صفاریه از افتتاح 31 واحد جدید توانبخشی در 11 استان کشور به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۳:۵۰    
رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در لبنان گفت که ایران در طول چهل سال گذشته به شعارهای انقلاب پایبند بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۳:۳۲    
برای خرید آپارتمان در محدوده مترو باید از متری 6 میلیون تا 20 میلیون تومان هزینه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۳:۲۳    
یک مسئول عراقی از همکاری با سوریه در زمینه حملات سایبری و استفاده از تکنولوژی در راستای مقابله با تروریسم خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۳:۰۲    
در حالی عرضه لوازم یدکی تقلبی در بازار زیاد شده که این موضوع می تواند خطرات زیادی را برای مصرف کنندگان در پی داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۲:۴۸    
کاردار سفیر سوریه در امان از تمایل واقعی اردن و سوریه برای از سرگیری روابط رسمی میان دو کشور خبر داد و گفت، همان توطئه ای که سوریه را این سال ها هدف قرار داد، اقتصاد اردن را هم هدف گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۲:۱۸    
نیویورک تایمز به نقل از برخی منابع ناشناس در پنتاگون نوشت آمریکا برای آنکه بتواند در مذاکرات صلح اهرم فشار را در اختیار داشته باشد، حملات هوایی علیه مواضع طالبان را تشدید کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۲:۰۲    
شیوه های معرفی به مراکز آموزش سربازی را در این گزارش بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۱:۵۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: با تمهیدات قوه قضاییه، 500 واحد تولیدی و صنعتی که تعطیل شده بودند دوباره فعال شده و 10 هزار کارگر به شغل های خود بازگشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۱:۳۳    
رابطه شاه و جمال عبدالناصر روایتگر یکی از برهه های مهم تاریخ منطقه است؛ رابطه ای که دوستی و دشمنی طرفین با اسرائیل و غرب، کیفیت آن را رقم می زد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۱:۲۳    
جان ریچاردسون، رئیس عملیات دریایی آمریکا بر لزوم انجام اقدام نخست در مقابل مسکو و پکن تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۱:۱۷    
قطر اعلام کرد، ترکیه آماده است، براساس قراردادی که دو طرف در سال 2018 منعقد کردند، شش پهپاد از نوع "بیرقدار TB 2" را به دوحه تحویل دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۱:۰۲    
سایت تخصصی مدیکال دیلی در گزارشی به آسم به عنوان یکی از بیماری های مزمن ریوی اشاره کرده و راهکار های ساده ای را معرفی کرده که طی آن ها می توان به برخی علائم بروز این بیماری دست یافت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۵۸    
سفیر روسیه در لبنان با تاکید بر همکاری سازنده ایران، حزب الله لبنان و روسیه در مبارزه با تروریسم در منطقه اظهار کرد که رویکرد جنگ طلبانه آمریکا علیه ایران و حزب الله رویکردی بدن فکر است که به بی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۴۶    
در این مطلب 7 توصیه کلیدی برای تقویت سیستم ایمنی کودک و پیشگیری از سرماخوردگی عنوان شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۳    
همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه اقتدار دفاعی دستاورد های بسیاری را در کشور شاهد هستیم و با توجه به اینکه تحت شدیدترین تحریم های بین المللی قرار داشتیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۳    
نمایندگان پارلمان یونان موافقت خود را با عضویت مقدونیه شمالی در پیمان ناتو اعلام کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۱۸    
حزب حاکم الجزایر تبلیغات زودهنگام خود برای حمایت از نامزدی عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور کنونی این کشور را آغاز کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از افزایش شمار نمایندگان موافق اخراج نظامیان آمریکایی از خاک عراق به 70 نفر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۸    
ارنستو والورده امروز تولد 55 سالگی خودش را جشن گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۶    
نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان علی آبادکتول طی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت در منطقه میان رستاق دهنه زرین گل یک شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به چهار برنامه این وزارتخانه برای ایجاد اشتغال در کشور گفت: برای سال آینده با اجرای این چهار طرح انتظار داریم 87 هزار شغل شناسنامه دار در کشور ایجاد کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۹    
سرکوب خشنوت آمیز اعتراضات در فرانسه سبب شده مردم این کشور، تصویر مردی را که در جریان اعتراضات چشم خود را از دست داه است به عنوان نمادی برای ادامه اعتراض خود انتخاب کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۳    
رئیس آتش نشانی سمنان از وقوع انفجار و آتش سوزی در خیابان امام سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه مرد 60 ساله دچار سوختگی شد که به مراکز درمانی انتقال یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۳    
هواپیمای وابسته به نیرو های خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش لیبی فرودگاه حوزه نفتی مهم "الفیل" در جنوب غربی این کشور حمله کردند که با واکنش دولت وفاق ملی لیبی را بمباران کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۳    
شبکه خبری المیادین از توافق بین گروه موسوم به نیرو های سوریه دموکراتیک و ائتلاف آمریکایی و گروه تروریستی داعش برای خروج این گروه از شرق فرات خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۰    
مقامات کاخ سفید اعلام کردند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارائه گزارش درباره پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی به کنگره را لازم نمی داند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۸    
بر اثر تیراندازی های 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا، دست کم 12 تن کشته و 18 تن زخمی شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن از ثبت 574 مورد نقض آتش بس توسط متجاوزان سعودی در این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۹    
کیومرث مرزبان، نویسنده و طنزپرداز که برای مدتی با رسانه هایی همچون رادیو فردا و من و تو در ساخت برنامه همکاری می کرد، 13 اسفند امسال در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی محاکمه می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۶    
منابع لیبیایی به اهدافی که آمریکایی ها در لیبی دنبال می کنند و به دنبال سیطره کامل بر این کشور آفریقایی هستند، اشاره کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، تسهیلات ویژه پلیس راهور تهران در یوم الله 22 بهمن را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۰    
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، اقتصاددان و فعال سیاسی اصولگرا با برشمردن پیشرفت های کشور در سال های پس از انقلاب و تغییر چهره ایران در مقایسه با دوران پهلوی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۷    
شهید حاج احمد جلالی نسب فرمانده عملیات یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه استان قم از جمله شهدای مدافع حرم است که پیکر مطهرش هنوز به میهن اسلامی بازنگشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۴    
آمار تلفات فاجعه فروپاشی دو هفته پیش سد در جنوب شرق برزیل به 157 نفر رسیده و هنوز حدود 200 نفر نیز مفقود هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۵    
نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان اذعان کرد: محور مذاکرات با طالبان خروج آمریکا از افغانستان نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۹    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی در دوحه قطر گفت: ایران آماده گفتگو و همکاری در حوزه های مختلف با تمام کشور های منطقه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۶    
دوازده نفر از رهبران حزب کنگره ملی حاکم سودان استعفا کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۳    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۰    
سناتور آمریکایی که در ابتدای سال جاری میلادی گفته بود قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری آتی با ترامپ رقابت کند رسما حضور خود را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۱    
اروپا به این نتیجه رسید که گذار به استفاده از یورو در محاسبات با روسیه سودآور است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۱    
وزارت بهداشت یمن اعلام کرد: کودکان دوقلوی به هم چسبیده یمنی که نیاز مبرم به عمل پیچیده جراحی در خارج از کشور برای زنده ماندن داشتند، به علت کارشکنی ائتلاف متجاوز سعودی جان باختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۸    
انتشار یک تصویر در فضای مجازی سبب شایعاتی مبنی بر این شد که فرماندهان ارتش به آیت الله علم الهدی سلام نظامی داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۹    
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، از تمامی ارکان حاکمیت خواست یکپارچه درصدد رفع مشکلات مردم برآیند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
اطلاعیۀ سراسری فراخوان و دعوت عمومی برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
رئیس حوزه علمیه کاشان گفت: آیت الله محمدتقی مدنی، فرزند عالم ربانی و موسس یکی از قدیمی ترین حوزه علمیه در کاشان بعد از ظهر امروز در حادثه رانندگی برزک - کاشان جان خود را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
محمد انصاری به جنایت صورت گرفته در مدینه واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۰    
کُرد های سوری از آغاز آخرین عملیات خود علیه تروریست های داعشی باقی مانده در حومه دیرالزور خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که یک هیأتی از کویت با موافقت دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۷    
ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال برگزاری رزمایش نظامی مشترکی هستند که هدف آن شبیه سازی دفاع موشکی از رژیم صهیونیستی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: دموکرات ها دیروز در کنگره شرور بودند و کاملا هر آنچه را تا الان پنهان می کردند به معرض عموم گذاشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۱    
طبق اعلام ستاد بحران شهرستان هویزه، کلیه ی مدارس شهر رفیع از توابع هویزه برای فردا (یکشنبه) تعطیل اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۴    
تراژدی روز چهارشنبه به دلیل (غیر رسمی) ساخت و ساز 3 طبقه اضافی برای روی ساختمان واقع در منطقه کارتال اعلام شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۱    
سازمان هواشناسی در اخطاریه ای با هشدار نسبت به وقوع سیلاب در برخی استان ها اعلام کرد طی دو روز آینده در 20 استان کشور برف و باران می بارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۱    
حسن پورشیرازی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
ریاست جمهوری ترکیه در دستوری حضور نیروی دریایی این کشور در جنوب یمن را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: راهپیمایی را مظهر اختلافات قرار ندهید... جای تسویه حساب، 22 بهمن نیست. ، اما چرا بدیهیات هم نیازمند تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی است؟!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) افتخار تجدید حیات اسلام ناب را پیدا کرد گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۲    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع افسران نیروی هوایی در خصوص دلایل سردادن شعار مرگ بر آمریکا بازتاب گسترده ای در رسانه های روسیه داشت و اکثر رسانه های روس زبان نوشتند که مردم ایران با سردمداران ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۶    
منبع وابسته به کرد های سوری با اشاره به منطقه ای که سرکرده داعش در آن به سر می برد از سناریویی که آمریکایی ها برای بازداشت یا قتل آن آماده کرده اند، پرده برداشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم ایران امسال بی نظیرترین نفرت خود طی 40 سال گذشته از آمریکا را به نمایش خواهند گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهوری مصر برای شرکت در نشست اتحادیه آفریقا عازم اتیوپی شد و قرار است در حاشیه نشست مذکور با نخست وزیر اتیوپی و همتای سودانی خود دیدار کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۴    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز به دلیل کاهش بار ترافیکی دوطرفه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۱    
رسانه های یمنی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی در استان حجه خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
یک سناتور آمریکایی مدعی شد که سعودی ها با فروش مواد مورد نیاز برای پمپاژ نفت خام ونزوئلا در حال کمک به ایجاد درآمد برای کاراکاس بوده و تلاش واشنگتن برای سرنگونی مادورو را تضعیف می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد: ایران به ساز و کار حمایت از تبادلات تجاری ایران و اروپا (INSTEX) به عنوان گام اول نگاه می کند چرا که از اروپا بیش از آنچه این اتحادیه اقدام می ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نیاز های نسل جدید را در حوزه آزادی های فردی، فعالیت های سیاسی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۶    
پادشاه تایلند مخالفت خود را با نامزدی خواهرش برای تصدی پست نخست وزیری این کشور اعلام کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از توقیف سه فروند لنج باری با حدود 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های حوزه استحفاظی جزیره کیش خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تصادف شدید در جاده کیاسر 5 فوتی بر جای گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۴    
طی دو روز گذشته خبر هایی درباره فراخوانی سفیر مغرب از عربستان سعودی منتشر شد که بیانگر تنشی بی سابقه در روابط دو کشور است، اما سکوت مقامات مغرب در این باره نیز تأمل برانگیز است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی که قرار است روز دوشنبه راهی ژاپن شود، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تهران حضور می یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۸    
یک شبکه لبنانی گزارش کرد همانطور که صدای اذان از گلدسته های مساجد شنیده می شود، زنگ کلیساها هم شنیده می شود و مسیحیان آزادانه در قلب جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۵    
مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه ای از ملت فهیم، افتخار آفرین و همیشه در صحنه ی ایران دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آخرین توطئه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۹    
عضو مجمع تشخیص نظام با اشاره به الهی و مردمی بودن انقلاب اسلامی تأکید کرد: به دلیل فاصله گرفتن از باور ها و مبانی انقلاب ...