پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۰۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 27 بهمن 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 بهمن 1397 فردا نیوز 2 بهمن 1397 فردا نیوز 3 بهمن 1397 فردا نیوز 4 بهمن 1397 فردا نیوز 5 بهمن 1397 فردا نیوز 6 بهمن 1397 فردا نیوز 7 بهمن 1397 فردا نیوز 8 بهمن 1397 فردا نیوز 9 بهمن 1397 فردا نیوز 10 بهمن 1397 فردا نیوز 11 بهمن 1397 فردا نیوز 12 بهمن 1397 فردا نیوز 13 بهمن 1397 فردا نیوز 14 بهمن 1397 فردا نیوز 15 بهمن 1397 فردا نیوز 16 بهمن 1397 فردا نیوز 17 بهمن 1397 فردا نیوز 18 بهمن 1397 فردا نیوز 19 بهمن 1397 فردا نیوز 20 بهمن 1397 فردا نیوز 21 بهمن 1397 فردا نیوز 22 بهمن 1397 فردا نیوز 23 بهمن 1397 فردا نیوز 24 بهمن 1397 فردا نیوز 25 بهمن 1397 فردا نیوز 26 بهمن 1397 فردا نیوز 27 بهمن 1397 فردا نیوز 28 بهمن 1397 فردا نیوز 29 بهمن 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه خبر داد پس از خرید سامانه دفاع موشکی اس 400، آنکارا مذاکرات برای خرید اس 500 را آغاز خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
کارشناس مسائل بین الملل گفت:اجلاش ورشو تنها یک نمایش سیاسی با تمرکز بر پیوند میان اعراب و اسرائیل بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1398 از امروز سه شنبه 30 بهمن ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
سازمان حج و زیارت نتایج قرعه کشی عتبات نوروزی خبر داد و اعلام کرد که متقاضیان می توانند از صبح سه شنبه 30 بهمن به ثبت نام قطعی اقدام کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث معلم تمام وقت انرژی زیادی از ما گرفته شد، گفت: این طرح به این معناست که اضافه تدریس به طور رسمی در حکم حقوقی معلم وارد شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۷    
زمان پخش برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شنبه ها و یکشنبه ها پس از اخبار شبانگاهی، حوالی ساعت 22:30 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۳۲    
... نمونه اش کتاب کوچکی است که در قرن شانزدهم چاپ شده بود و حالا در کتابخانه ملی سوئد است. این کتاب در واقع آمیزه ای از شش کتاب مختلف است و می شود آن را در شش جهت مختلف باز کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۲۳    
تصاویری جالب از دختران صیاد مربوط به سال های دهه 1860 منتشرشده که روزانه به گرفتن صدف ها و خاره چسب ها مشغول بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۴:۳۲    
سرپرست تیم کاوش باستان شناسی تپه تاریخی بزرودپی با اعلام کشف دانه های گیاهی برای معطر بودن، درمان و آرایش برای سه هزار سال پیش از کشف اسکلت دختربچه ای پنج هزار ساله نیز خبر داد و نسبت به نبود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۳:۴۷    
تعداد دانشجویان و تعداد اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در چهل سال پس از انقلاب اسلامی با رشد خیره کننده ای روبه رو شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۷    
سیدعلی آقا قاضی معروف به علامه قاضی در سال 1282 در تبریز به دنیا آمد و طول عمر با برکت ایشان 84 سال بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۶    
شاخص آلایندگی هوای تهران در روز جاری روی عدد 50 (پاک) قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۷    
با حکم دادستان پارس آباد مغان فرد سگ آزاری روانه زندان شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۸    
پس از استقبال گسترده مردم از پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، این مجموعه همچنان به اکران فیلم های روز کشور ادامه می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
امروز 28 بهمن 97 در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 323 هزار تومان است. هم چنین مظنه تهران نیز با قیمت 1 میلیون و 670 هزار تومان معامله می شود. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
سفیر ایران در انگلیس گفت: امام جمعه اهواز در سفر به انگلیس به دلیل درد پا توسط پزشک معاینه شدند، اما بستری یا درمانی صورت نگرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حاوی خط مشی های اساسی و راهبردی برای هر سه قوه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۸    
مجله آلمانی اشپیگل در گزارشی هولناک از تمرینات هفتگی گروهک تروریستی منافقین در آلبانی شامل بریدن گلو با چاقو، شکستن دست، درآوردن چشم با انگشت و پاره کردن دهان، پرده برداشته است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۵۴    
در سومین شب جشنواره بین المللی تئاتر فجر (چهارشنبه 24 بهمن ماه) علی شادمان بازیگر نمایش طناب به کارگردانی نصیر ملکی جو پیش از آغاز اجرای دوم این اثر نمایشی به دلیل فشار کاری بیش از حد دچار افت فشار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۵    
برخی مشاوران مسکن می گویند گرانی بازار اجاره و خرید مسکن، شهروندان را به کانکس نشینی سوق داده، مناطق میانی و منطقه 22 جزو لیستی است که آن ها برای این ادعایشان مطرح می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۱    
اولین پله برقی هواپیما در فرودگاه مهرآباد برای حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در بازگشت از سوچی روسیه رونمایی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۳۷    
تصویری در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی منتشر شده که در شهرستان بیله سوار در اردبیل مراسم افتتاحیه جالب برگزار شده است که در آن سیم خاردار ها را افتتاح نموده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۲۸    
دختر جوان آمریکایی با ازدواج عجیب خود با یک عروسک زامبی سوژه رسانه ها شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۱۳    
شاید برای پوشیدن کفش بدون جوراب دلیلی داشته باشید، اما به هر حال باید بدانید که نپوشیدن جوراب بسیار مضر است و می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد و سلامت پا را با مشکل مواجه کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۰۷    
با انتشار تصویری از یک معلم جوان و شاگردانش در منطقه چاراویماق در میان برف چند متری، گفت وگویی با این معلم ایثار گر در قلمرو کوه های بلند انجام گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۶:۵۲    
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: مطمئن ترین راه برای مبارزه با عامل بیماری تب کریمه کنگو، سم پاشی جایگاه های نگهداری و روی بدن دام هاست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۶:۱۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت بیش از 74 میلیون ریالی عامل قاچاق 3 هزار هفتصد ثوب البسه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۶:۱۴    
دو کارشناس صهیونیستی ابراز عقیده کردند که کنفرانس ورشو گام جدیدی در راستای به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی کشورهای عربی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۵:۴۸    
بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اعلام کرد: مشاور سابق ترامپ ارتباط مستقیمی با ویکی لیکس و هکر های روسی داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۵:۱۸    
روزنامه صهیونیستی با اشاره به برگزاری نشست سوچی در هفته گذشته، آن را گردهمایی مهم و چالشی مستقیم علیه آمریکا برشمرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۵:۰۲    
رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت در خصوص جزییات تزریق واکسن فلج اطفال به کودکان متولد 95 توضیحاتی را ارایه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۴:۴۸    
رئیس جمهور پیشین افغانستان اعلام کرد که نگران است مذاکرات صلح از پیش برنامه ریزی نشده میان طالبان و آمریکا در پاکستان در روز دوشنبه روند صلح را به خطر اندازد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۴:۳۳    
پژوهشگر طب سنتی راهکار هایی برای تأمین انرژی در افراد مزاج سرد و گرم ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۴:۱۸    
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در فصل رویش از چهره های سینمایی و تلویزیونی تجلیل کرد؛ تهیه کننده رد خون در این مراسم به کم لطفی های جشنواره فیلم فجر نسبت به این فیلم واکنش نشان داد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۴:۰۲    
مهم ترین چالش پیش روی صنعت داروسازی کشور برای تولید دارو، تامین ارز مورد نیاز برای تهیه مواد اولیه و جانبی تولید دارو است. زیرا، در حال حاضر شرکت های دارویی، با سه نوع ارز سر و کار دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۴۷    
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد که تعداد عربستانی هایی که به دنبال گرفتن پناهندگی در کشورهای مختلف جهان هستند، در مقایسه با سال های گذشته افزایش یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۳۲    
دبیر نهمین همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس، با تاکید بر اینکه درمان ایمپلنت یک درمان لاکچری و فانتزی نیست، گفت: ایمپلنت در حال حاضر یک درمان ضروری به شمار می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۲۰    
وزیرخارجه اتریش از تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه روسیه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۱۱    
سخنگوی ریاست اجرایی دولت افغانستان در واکنش به کاهش احتمالی نیروهای آمریکایی تصریح کرد که در صورت تجهیز نیروهای امنیتی افغان خروج نیروهای آمریکایی تاثیری بر میدان های جنگ ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۳:۰۲    
فضانوردان کنونی ایستگاه فضایی بین المللی تصویر زیبایی از کانال مانش به ثبت رساندند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۲:۴۸    
رسانه ها از تلاش برخی قانونگذاران آمریکایی برای اعمال تحریم های جدید علیه مسکو خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۲:۳۳    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به مضرات استفاده بیش از حد از گوشی های هوشمند و دیگر تجهیزات صوتی برای سلامت شنوایی هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۲:۲۰    
فرمانده انتظامی بوکان در ارتباط با کشف مواد مخدر در بوکان گفت: در یک عملیات از یک دستگاه سواری سمند در حال حرکت در محور سقز به بوکان 39 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۲:۰۲    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از جمع آوری تمامی صندوق های بزرگ فلزی صدقات تا پایان سال 1400 خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۴۸    
کلودیو بورگی، نماینده برجسته حزب "لیگ شمالی" ایتالیا تاکید کرد، کشورش باید در صورتی که انتخابات بعدی پارلمان اروپا باعث تقویت جایگاه احزاب مخالف این اتحادیه نشود، از اتحادیه اروپا خارج شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۴۸    
وزیر خارجه تونس از دولت وفاق ملی لیبی خواست که اقدام عاجلی را برای آزادسازی 14 تونسی ربوده شده در شهر الزاویه لیبی به عمل آورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۳۳    
شرایط بهره مندی از معافیت سربازی برای یک فرزند مادر فاقد همسر تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی را در این گزارش بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۱۸    
رئیس جمهوری رومانی در کنفرانس امنیتی مونیخ در پیروی از رویه آمریکا در ایجاد روسیه هراسی گفت: ناتو باید حضور خود در دریای سیاه را تقویت کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۱۲    
صدر اعظم آلمان در سخنرانی خود در اجلاس امنیتی مونیخ اعلام کرد که این کشور از تحریم های غرب علیه روسیه حمایت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۱:۰۲    
مشاور 3 وزیر بهداشت با اشاره به موفقیت های کشور در جهت حذف و ریشه کنی بسیاری از بیماری ها در ایران گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۰:۵۸    
جرمی هانت با تغییر موضع خود در قبال دولت سوریه، گفت: بشار اسد به دلیل حمایت روسیه در کوتاه مدت و حتی بیشتر از آن، در قدرت باقی می ماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۰:۴۶    
شرکت ریتون امریکا روز شنبه در حاشیه نشست امنیتی مونیخ از توقف فروش تسلیحات و تجهیزات نظامی به عربستان سعودی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۰:۳۱    
سایت خبری وکس در گزارشی نتیجه معکوس تلاش دولت ترامپ در ورشو برای به انزوا کشیدن ایران و نافرجامی این نشست ضد ایرانی را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۴    
علیرضا تنگسیری عصر امروز در آئین رونمایی و اکران مستند تحسین شده دریابست با اشاره به رشادت ها و خدمات ساحل نشینان و صیادان در هشت سال دفاع مقدس و نقش موثر آنان در عملیات هایی نظیر بیت المقدس و خیبر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی گردان های عزالدین القسام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به منزله وارد کردن خنجر به پشت ملت فلسطین دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر "از مسمومیت یک گروه 13 نفره کوهنوردی ناشی از نشت گاز در شهر"رستم کلا" خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۰    
حجج اسلام رحیمیان و شهیدی به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان عیادت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۴    
رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان گفت: در حال حاضر همه مجروحان در شرایط خوبی هستند و منتظر ترخیص و بازگشتشان به آغوش خانواده هستیم که احتمالاً فردا اکثر این عزیزان مرخص می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۱    
نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی می گوید تبریز شهر فوتبال و ورزش است و بایستی از علاقمندان به این ورزش حمایت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۶    
مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی زاهدان از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان در حال برگزاری است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۳    
وزیر خارجه ایران ضمن دیدار با رئیس کلیسای ارتدوکس سوریه در مونیخ، در جمع ایرانیان مقیم جنوب آلمان نیز حضور یافت. دیدار رئیس کلیسای ارتدوکس سوریه با ظریف/ وزیر خارجه در جمع ایرانیان جنوب آلمان
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۱    
تظاهرات کنندگان مخالف کنفرانس امنیتی مونیخ شعار می دادند: ما جنگ شما را نمی خواهیم ، ناتو را منحل کنید ، به صادرات تسلیحات پایان دهید ، دست از سر ونزوئلا بردارید و عدالت برای فلسطین .
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۱    
قیمت هر کیلو مرغ از 15 هزار تومان عبور کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر بر حمایت ایران از لبنان در زمینه های مختلف تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه ترکیه با وزیر خارجه جدید یونان تلفنی گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۴    
منابع خبری اردن مدعی تحت محاصره قرار گرفتن ابوبکر البغدادی و پنج تن از وزرای دولت خودخوانده داعش در دیرالزور واقع در شرق سوریه شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۴    
مهم ترین اقدام در برخورد با فرزند معتاد، کمک گرفتن از یک فرد متخصص است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۱    
سعید موتمنی افزود: روز ها و هفته های گذشته رشد قیمت کارخانه ای خودرو ها را که در چند نوبت توسط خودروسازان انجام شده، شاهد بودیم و قیمت پراید از 36.5 به 41.5 میلیون تومان افزایش یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۵    
مواضع گروه های تروریستی در حومه حماه و ادلب هدف حملات گسترده ارتش سوریه قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۴۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آینده استان هرمزگان بی تردید با برنامه های در دست اجرا، رو به توسعه و درخشان خواهد بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۸    
انقلاب اسلامی ریزش هایی داشته و تردیدی نیست آن ها در چم و خم فراموشیدن و فراموشاندن نقش خود در انقلاب اسلامی بودند و انقلاب با رویش های خود زنده و بالنده است؛ تعمیم دادن آن ها به کل مردم ایران ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه ی گام دوم انقلاب با مرور تجربه ی 40 ساله ی انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب وارد دوّمین مرحله ی خودسازی و جامعه پردازی و تمدّن سازی شده است .
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۲    
معترضان دولت آلبانی در تلاش برای ورود به محل سکونت نخست وزیر، با پلیس این کشور درگیر شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۶    
وزارت خارجه آلمان به نقل از وزیر خارجه این کشور اعلام کرد: به توافق هسته ای با ایران پایبندیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۶    
ونزوئلا تصمیم به استقرار نیروی نظامی در مرز ونزوئلا دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۳    
مقام ارشد دولت آمریکا انجام هرگونه دیدار در زمینه موضوع ایران با جان کری وزیر خارجه دولت سابق این کشور را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۲۰    
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی به گردش مالی سالانه 8 میلیارد دلاری صنعت لوازم خانگی در کشور اشاره کرد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۴    
چاپ کارت های خودرو مطابق روال و به صورت کارت های جدید در حال انجام است و هیچونه کارت خودرو برای پلاک های ملی به صورت کاغذی صادر نمی شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۲    
وزرای خارجه ایران و عمان در مونیخ دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه گفتگو کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۲    
برنامه استعدادیابی عصر جدید آن طور که مشخص است انرژی و وقت زیادی از احسان علیخانی می گیرد به شکلی که او دیگر احتمالا زمانی برای پیگیری پروژه بزرگ دیگری نخواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۵۰    
رادیوی برون مرزی رسانه ملی در جشنواره رادیو های بین المللی حضور پیدا می کند، شب های هنر در 8 شب ویژه جشنواره تئاتر روی آنتن می رود و اختیاریه برنامه شبانه شبکه پنج سیما خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۱    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه گفت که هنوز بر سر تشکیل کمیته قانون اساسی توافقی حاصل نشده است، اما به پیشرفت هایی در این زمینه دست یافته ایم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۵    
سگی که یک سال پیش در ایستگاه اتوبوسی در ترکیه رها شده هنوز همانجا در انتظار صاحبش نشسته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۵    
بخشی از بیانات رهبر انقلاب که حاوی خاطره ایشان از احضار یکی از رؤسای جمهور کشورمان توسط اروپایی ها به دادگاه است را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه روسیه در پی اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره احتمال پیوستن عراق و لبنان به مذاکرات آستانه گفت که اضافه شدن دیگر بازیگران حل و فصل بحران سوریه مثمر ثمر نخواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۹    
قائم مقام حزب اعتماد ملی و نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره دیدار مهدی کروبی با چند تن از اعضای مجمع روحانیون مبارز به ارائه توضیحاتی پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۹    
معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به دیدار کوتاهش با وزیر خارجه هند، نوشت: برای همکاری های نزدیک دو کشور به منظور مقابله با تروریسم در منطقه توافق کردیم، مماشات بس است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر اسماعیل ،حسین و حسن سلیمانیان، از صبر، فداکاری و ایمان استوار این مادر گرامی تجلیل کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۳    
صادرات گوشت مرغ از اول فروردین ماه ممنوع می شود و این ممنوعیت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۱    
یک سناتور آمریکایی به درخواست معاون رئیس جمهور آمریکا از اروپا برای خروج از برجام واکنش نشان داد و خروج ترامپ از توافق هسته ای را احمقانه خواند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۵    
نکته روشی مهم دیگرچگونگی جلوگیری از عمیق شدن شکاف بین نسل های انقلابی است. رهبرحکیم میدانداگرنسل موسس انقلاب ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۹    
روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که اسرائیل همپیمان غیر رسمی در ائتلاف سعودی اماراتی در جنگ به یمن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۶    
شاخص کل فرابورس ایران با تجربه افزایش 12 واحدی، در پایان معاملات در ارتفاع 1948 واحدی ایستاد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل دفتر بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرما سبب تاخیر در آغاز به کار مدارس دو شهرستان بویراحمد و دنا در روز یکشنبه 28 بهمن ماه شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات حریق یک دستگاه اتوبوس بنز با 42 مسافر در استان ایلام را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
سناتور آمریکائی در واکنش به اظهارات ضدایرانی مایک پنس تأکید کرد: خروج آمریکا از برجام احمقانه بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۱    
اسدالله بادامچیان بعنوان دبیرکل و سیدمصظفی میرسلیم بعنوان رئیس شورای حزب موتلفه اسلامی انتخاب شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۶    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به نیرو های مصری در شمال سینا را برعهده گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری ششمین اجلاس رسمی این مجلس از 21 تا 23 اسفند در تهران و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در این اجلاس خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۱    
آیت الله شب زنده دار گفت: رهبر انقلاب فرمودند: من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند، ولی راجع به این می گویم این کار را بکنند.