جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۳:۳۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 شهریور 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۴    
طوبی شیرکانی نقال جوان خورموجی امسال با نقل خالو حسین دشتی در هجدهمین جشنواره ملی نمایش های آیینی و سنتی در تهران به اجرای برنامه می پردازد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۴    
دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی عکس "خانه دوست" از کیوان آذرشب، مدرس و عکاس تنگستانی جهت شرکت در این جشنواره دعوت نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۵    
رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: گفت: فیلم 'در کنار من' جایزە بهترین مستند کوتاه بخش بین الملل جشنوارە لوکانیای/ Lucania/ ایتالیا را از آن خود کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۶    
در کمتر از یک ماه از اعلام فراخوان، 200 اثر به ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج ارسال شده است؛تاکنون افزون بر داستان های نویسندگان 27 استان کشور، داستان هایی از کشورهای آلمان، افغانستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام از افتتاح نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۶    
آیین رونمایی و جشن امضای کتاب چاپ و نشر نخستین جلد از مجموعه 7 جلدی صدسال حاوی چهره های علمی، فرهنگی و هنری استان فارس به اهتمام استاد حسن مشکین فام برگزار شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۵    
گروه تئاتر اهورا در نظر دارد نمایشنامەی "سەردەمی بێ تاوانی" اثر دکتر قطب الدین صادقی بە کارگردانی امید خاکپور را روی صحنە می رود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۷    
دوازده فیلم کوتاه و سینمایی ایرانی به هفدهمین جشنواره فیلم های ایرانی یاری سوئد راه یافتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچ کالایی به اندازه فرهنگ و هنر کشورمان جهانی نشده است. چند دهه برای خودرو تبلیغ کردیم، اما جهانی نشدیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۷:۵۳    
یکصدو سیزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی به ریاست آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و دیگر اعضا عضو این شورا برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۰:۳۵    
شریف ولیدی نوازنده، آهنگساز و از اساتید پیشکسوت موسیقی کردستان که به دلیل بیماری و کهولت سن وفات یافته بود ظهر امروز در قطعه هنرمندان سنندج تشییع و تدفین شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۳    
به مناسبت هفته دولت و در راستای طرح پایتخت کتاب ایران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به شهروندان کتاب اهداء شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۳    
بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی کردستان امروز در مجتمع فجر سنندج برگزار و طی مراسمی با حضور مسئولان استان معرفی و از آنها تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۸    
کارگردان مطرح کشور در عرصه تئاتر با تاکید بر اینکه نمایش بایستی موضوعات اجتماعی را برجسته کند، گفت: تئاتر اگر در مسیر رشد جامعه باشد باید به عنوان مکتب به آن نگریسته شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۶    
پاسارگاد میزبان نمایشگاهی با 3500 عنوان و 50 هزار جلد کتاب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۹    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از افتتاح کارگاه تخصصی فرهنگی و هنری در هفته دولت در دامغان خبر داد و گفت: امکانات و داشتن سخت افزار از زیر ساخت های فعالیت در زمینه فرهنگی و هنری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۵:۰۳    
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در بازدید از نمایشگاه نقاشی در این شهرستان گفت: مسئولان حمایت از هنرمندان را سرلوحه کارخود قرار دهند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در جشنواره شهید رجایی به عنوان مدیرکل برتر انتخاب و معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تقارن هفته دفاع مقدس با هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در سالجاری اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس مردم ایران اسلامی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همدلی و همیاری منابع انسانی در هر سازمان و نهادی در پیشبرد و ارتقای آن نقش بسزایی ایفا می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۳    
پنجمین مرحله آزمون کشوری خوشنویسان تربت جام به مدت دو روز در این شهرستان برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۳    
همزمان با بزرگداشت هفته دولت نمایشگاه نقاشی فریاد آثار بانوی هنرمند نیشابوری مهلا عبادی نیا در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوربرپاشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۳    
محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز شنبه چهارم شهریور در تهران با محمد رضا موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با اشاره به اهمیت فعالیت کارمندان در تحقق اهداف دولت و جمهوری اسلامی ایران گفت: کارمندان همراهان همیشگی دولت و خدام مردم هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۳    
همزمان با سالگرد شهادت امام محمد تقی (ع) سه شنبه سی و یکم مرداد مساجد برتر شهرستان رامهرمز تقدیر شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۶    
به مناسبت هفته دولت و با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و جمعی از مسئولین و هنرمندان شهرستان مهریز ، دفتر انجمن شعر و ادب شهرستان مهریز در روز شنبه مورخ4/6/96 در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۶    
به مناسبت هفته دولت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز اقدام به برپایی نمایشگاهی از آثارمنتخب انجمنهای هنری شهرستان در نگارخانه آفرینش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۶    
از سری برنامه های جنبی نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور، کارگاه آموزشی دیوار نگاری با حضور دکتر جواد علیمحمدی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۲    
نمایشگاه نقاشی با موضوع هفته دولت با آثاری از هنرمندان این شهرستان در تاکستان گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۶    
صبح روز شنبه، همزمان با سومین روز از هفته گرامی داشت دولت، گروه هنری "بهانه" با حضور در شهر خوشه های زر، اقدام به اجرای نمایش طنز خیابانی با عنوان "ماجراهای روستای ما" کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۳    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، نمایشگاه آثار گروهی هنرمندان هنرهای تجسمی از تاریخ 13تا 20 شهریور در گچساران برگزار می شود. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۳    
حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان از نمایش صحنه ای وعاشورایی دختر آفتاب... بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۸    
مجموعه کارگاه های سینمای حرفه ای با حضور اساتید برجسته سینمای ایران از روز چهارشنبه (9 شهریور) در شهرستان سنقر و کلیایی برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۶    
دومین برنامه از سلسله نشست های فصل نقد فارس با نقد و جشن امضای 2اثر از سندی مؤمنی برگزار شد؛جمعه شب در نشست فصل نقد که با هدف معرفی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۳    
حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ سراسر عشق به اهل بیت را احیا کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۳    
محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جلسه ای با حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۸    
معاون اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر لزوم اجرای معافیت های مالیاتی برای کانون های تبلیغاتی تاکید کرد و از تشکیل اتحادیه کانون ها در تمام استان های کشور خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۳    
به تصویب شورای فرهنگ عمومی و به منظور فراهم نمودن زمینه برای تبیین کار مفید و تشویق به حرکت اقتصادی برای آحاد جامعه توسط دانشگاه پیام نور و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۳    
مراسم نکوداشت استاد رجبعلی راعی در شهر دهق نجف آباد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گالیکش از اجرای سیرک بین المللی پرشین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۶    
به مناسبت هفته دولت نمایشگاه هنرهای تجسمی در نهاوند گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از وجود 10 هزار کانون تبلیغاتی در کشور خبر داد و گفت: اگر 3 نفر در هر کانون شاغل بود، باید 30 هزار اشتغال در این بخش می داشتیم که نداریم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۳    
8 گروه نمایشی از شهرستان بویراحمد برای شرکت در جشنواره تأتر استان کهگیلویه و بویراحمد آماده رقابت هستند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۳    
همراه با آثار نمایشی کشورهای حوزه دریای خزر "رابینسون و کروزوئه” در جشنواره تئاتر بیان قزاقستان به صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۳    
کارگاه آموزشی اصول فن بیان و سخنوری به همت انجمن اهل قلم استان در سالن این انجمن به متدت 16 هفته در حال برگزاری است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۳    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اظهار داشت: ویژگی بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان تنوع موضوعی و جغرافیایی آن است به طوری که آثار دریافتی و پذیرفته شده از شهرهای مختلف ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۳    
سومین جلسه شواری فرهنگ عمومی شهرستان چرام برگزارشد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۸    
سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نبود سرمایه و سفارشات درآمدزا از سوی ادارات را از مهمترین مشکلات کانون های تبلیغاتی در استان برشمرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، چهارم شهریور ماه روز کارمند را به کارکنان پرتلاش این اداره کل تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۳    
مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان چرام به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۵۳    
اجرای صحنه ای سالار عقیلی در دهکده شاندیز مشهد با استقبال پرشور مردم این شهر برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۲۹    
رپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان اجرای بیش از شش عنوان برنامه فرهنگی هنری را از اهم اهداف این اداره در هفته دولت بیان کرد.