جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۳:۵۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 شهریور 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تلاش می کنیم جشنواره خمین تا آخر امسال اجرایی شود حتی اگر فقط به اعلام فراخوان برسیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۴    
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به یک وزارتخانه راهبردی تبدیل شود و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه جلوداران ساخت فرهنگی بالنده در کشور شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۲۷    
مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره صنعت چاپ با حضور وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به صدور مجوز انتشار برا 145 کتاب در سال جاری گفت: 139 عنوان کتاب جدید از ابتدای سال تاکنون در این استان به چاپ رسیده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابیان اینکه سینما به دنبال تولید آثار مسئله محور باشد، گفت: انسان با این آثار ارتباط بهتری برقرار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۳    
نمایشگاه عکس تئاتر برای اولین بار هم زمان با بیست و نهمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسؤولان، هنرمندان و علاقه مندان به هنر تئاتر در مجتمع فرهنگی و هنری مهر شهرکرد افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۴    
مراسم اختتامیه همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب امشب با حضور جمعی از مسئولان استان یزد در خانه ابریشمی یزد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۹    
مقاله هنرمند همدانی در شانزدهمین مسابقه مطبوعاتی سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر ایران، عنوان نخست را از آن خود کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۹    
مسوول ستاد نهضت نهج البلاغه خوانی در همدان با اشاره به همایش من نهج البلاغه می خوانم در همدان گفت: این همایش 28 شهریورماه برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۸    
دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی از آغاز فروش اینترنتی بلیط های یازدهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۴    
کارگروه هنر، رسانه و فناوری امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، 25 شهریورماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۸:۰۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت:اختتامیه جشنواره تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد روز چهارشنبه در گچساران برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۷:۴۲    
نمایش های خائوس به کارگردانی رضا رفیعی نسب از شیراز و نارکولپسی به کارگردانی هادی امامی مقدم از مرودشت استان فارس به جشنواره هنرهای اجرایی هایفست ارمنستان راه یافتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۵۹    
ظهر امروز همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالان این حوزه تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و تجلیل از فعالان این حوزه در زنجان، گفت: امروزه دستگاه های قدیمی چاپ، جوابگوی نیازهای نسل جدید در این صنعت نیست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۹    
صنعت مظلوم چاپ را دریابید که گاهی خیلی زود دیر می شود این توصیفی بود که رئیس اتحایه چاپخانه داران زنجان در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۹    
فرماندار زنجان در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و تجلیل از فعالان این حوزه در زنجان که صبح امروز برگزار شد، خبر از تشکیل کارگروه ساماندهی صنعت چاپ و نشر در زنجان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۹    
نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان رسالت برگزاری جشنواره های استانی و امیدهای جوان را شناسایی استعدادهای درخشان تئاتر استان اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۲    
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس خبر داد: از پیشکسوتان فیلم و عکس، شهرستان جهرم به مناسبت روز سینما و عکاسی تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر استان در شهریورماه امسال گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۲    
در مراسمی که در سالن غزل مجموعه تالار حافظ برگزار گردید، کتاب "گویش سیوندی" با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و اهالی فرهنگ و ادب رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۳    
همزمان با آئین افتتاحیه و اجراهای نمایش بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان چهار محال و بختیاری صبح امروز(25شهریور96)دومین پلاتوی بزرگ شهرکرد در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۲۲    
همایش نقش آفرینی تبلیغات در جذب مشتری با عنوان دیروز، امروز نیست با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۲    
هیات موسس خانه تئاتر شیراز با انتشار فراخوان عضویت در خانه تئاتر شیراز رسما کار خود را آغاز کرد هنرمندان تئاتر متقاضی واجد شرایط برای عضو پیوسته تا 20 مهر ماه فرصت دارند مدارک مورد نیاز را ارائه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۲    
نمایشگاهی از اعضای انجمن عکس، فیلم و پویانمایی شهرستان خنج در نگارخانه ملی برگزار می شود؛با واگذاری نگارخانه بوستان باغ ملی شیراز به فعالیت های نمایشگاهی انجمن فیلم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۲    
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مجتبی باباجانی به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چادگان منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۱    
مجری برگزاری شب های شعر رضوی در قزوین گفت: برگزاری شب شعر رضوی بیانگر اعتقادات شاعران ایرانی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۲    
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با گرامیداشت 27 شهریور، که به عنوان روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار نام گرفته است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۰    
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با رقابت 13 گروه نمایشی آغاز بکار کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره استانی اشاره کرد و گفت: افشین خورشید باختری، مهدی طهماسبی و امین عظیمی به عنوان داوران این جشنواره معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۹    
آیین بزرگداشت دو تن از مفاخر و مشاهیر شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۵    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه از 27 لغایت 29 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برگزار می گردد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با غلام محمد محترم گوینده رادیو و مجری تلویزیون خوزستان دیدار و گفت وگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از پلاتوهای استاد صغیری، استاد امیری و مجموعه تئاتر شهر بازدید نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۹    
دومین نشست کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور هنرمندان گرگانی در صحن شورا تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۲    
چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم به همراه تجلیل از نیم قرن فعالیت های قرآنی استاد حاج حسین وفایی در اصفهان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با علی یار زارعی نویسنده رمان چابک سوار و چینوی دیدار و گفت وگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۲    
کتاب آبی روشن، آبی خاموش تازه ترین مجموعه ی 110 رباعی نیمایی از صادق رحمانی، در انجمن شاعران و نویسندگان گراش رونمایی شد؛او پیش از این مجموعه شعرهای با همین واژه های معمولی (1372) ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۲    
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با اجرای نمایش "شوک آل" آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر هرمزگان : برگزاری جشنواره تئاتر هرمزگان توسط انجمن نمایش نقطه عطف هنر استان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۰    
مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر هرمزگان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و جمعی از مسئولان و گروه های مختلف هنر برگزار و از برگزیدگان با اهدای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۳    
برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی با اعلام نتایج آرا هیئت داوران معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور با تاکید بر این که تئاتر کشور بایستی به پیشکسوتان این عرصه افتخار کند، از برگزاری بخش جنبی تجربه های نو در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۰    
اعضای جدید انجمن اهل قلم شهرستان بهمئی انتخاب شدند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۲    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نبی اکرم (ص) تبریز گفت: این دانشگاه جزو 3 دانشگاه برتر حوزه تئاتر کشور بوده و توانسته در این راستا به خوبی ایفای نقش کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۲    
مدیر اجرایی ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اعلام اینکه تاکنون استقبال بسیار خوبی از این دوسالانه شده است افزود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۵    
نخستین سوگواره عکس عاشورایی خیمه با موضوع آیین های عزاداری ماه محرم در اندیمشک برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۹    
دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی در راستای برگزاری سومین اجلاس استانی نماز با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۵    
نشست هم اندیشی بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با حضور فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۳    
مراسم جشن قصه گویی با استقبال خوب مردمی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری دیدار تفت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۳    
هنر جویان کلاس های آموزشی انجمن موسیقی شهرستان تفت برای خانواده های خود به اجرای برنامه پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حضور هنرمندان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی گفت: فضای استان برای پیشرفت در تئاتر مستعد است و باید همدلانه در این راه قدم برداریم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹    
نمایش "دوک" به نویسندگی محسن مقامی و کارگردانی احسان یارمحمدی صبح دومین روز از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نوجوان بوشهری در بخش نی انبان موسیقی اکسپو 2017 کشور قزاقستان موسیقی بوشهر را معرفی نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از 180 حافظ قرآن کریم عضو مهد قرآن استان آذربایجان شرقی بر تعیین سهم این استان در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم و تحقق آن تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۰    
بازیگران تئاتر شهرستان درجشن روز بهورز به روی صحنه رفتندوهنرخودرا برای شادکردن مردم به اجراگذاشتند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ برگزاری کارگاه های تخصصی فیلمنامه نویسی، عکاسی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در شرایطی که بشریت نمیتواند به یک زبان واحد با یکدیگر صحبت کند سینما زبان مشترک برای بیان اندیشه ها و عقاید است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۹    
دبیرخانه یازدهمین جشنواره تئاتر استان فریدون محرابی،فرشاد منظوفی نیا و آرش عباسی را به عنوان هیات داوران بخش رقابت یازدهمین جشنواره تئاتر استان معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۹    
هنرمند گلستانی در بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان شایسته تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۵    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ فیلم های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره شبدیز که هر روز در سه سانس از ساعت 14:30 الی 22 شب در محل سالن تالار انتظار اکران می گردد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۵    
موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور روز گذشته به محل برگزاری جشنواره شبدیز رفت و از نزدیک با فعالیت ها و روند برگزاری جشنواره شبدیز دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از راهیابی دو نمایش از همدان و تویسرکان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۳    
محمد محمد پور گفت: نخبگان هنری ما جهت دهنده ی حرکت فرهنگی مردم ما هستند و سهم شان در توسعه فرهنگی بسیار ارزنده و تعیین کننده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۳    
دوازدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ استان آذربایجان شرقی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۴    
بازیگر نمایش خیابانی "زمستان یورت" با تاکید بر نوع ارتباط و صحنه اجرای نمایش گفت: برگزاری جشنواره نمایش های خیابانی را برای تحریک مخاطبان و درک بهتر اجرای نمایش موثر و مفید خواند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جشنواره های فرهنگی هنری را یک نقطه حرکت و نه یک هدف دانست و گفت: جشنواره تئاتر استان سمنان امسال از نظر کیفی ارتقاء یافته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی پیامی را صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۵    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رتبه ی سوم را در سومین دوره ی لیگ بازی های رایانه ای کشور کسب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۴    
ستاد اقامه نماز جمعه میامی، از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در برگزاری باشکوه نماز جمعه در این شهر تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۳    
بیست و ششمین دوره جشنواره تئاتر استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش یزد آغاز بکار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۵    
محمدرضا خاکی عضو هیئت داوران و مدرس دانشگاه اظهار کرد: تئاتر هنری است بیش از سایر هنرها تاثیرگذار و آینه ای از افکار و آرزوهای جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۴    
برترین های بیست و هشتمین جشنواره تئاتر صحنه ای و نخستین جشنواره تئاتر خیابانی و صحنه ای استان سمنان در گرمسار مشخص شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۹    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از چهار دفتر چاپخانه های این شهرستان مسایل و مشکلات آنها را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۵    
استاندار مرکزی گفت:هنر از ارزشمندترین پدیده های جوامع بشری و از ماندگارترین دستاوردهای تاریخ تمدن انسانی محسوب می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۵    
شریفی:نمایش صحنه ای در تاریخ هنر ایران زمین، دارای پیشینه طولانی و نمونه های متعددی است اما خواستگاه آنچه که امروزه به هنر تئاتر مشهور است را باید در خارج از حدود جغرافیایی و حتی بیرون از مرزهای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: برون سپاری و تمرکززدایی سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در برگزاری جشنواره ها است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۵    
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان مرکزی با معرفی برترین ها در سالن سلمان ساوجی ساوه به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۴    
آیین اختتامکیه دو جشنواره عکس عصر یکشنبه در سالن حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۴    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی، هنری توسط این اداره و با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه توسعه و تکامل تئاتر در دستور کار قرار دارد گفت: انجمن های نمایشی بار اجرای تئاتر را بردوش بکشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۹    
به مناسبت هفته دفاع مقدس و در تجلیل از حماسه سازان هشت حماسه و افتخار شب شعر با عنوان "سروقامتان" در سمنان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۴    
هنرمند سمنان در جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور صاحب عنوان برتر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۴    
شصت و یکمین کارگاه عکس انجمن سینمای جوانان شاهرود زیر نظر علیرضا عابدینی و با حضور جمعی از هنرمندان عکاس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۷:۴۹    
ایستگاه نقاشی با موضوع داشتن فرهنگ شهروندی و شهری زیبا و ایده آل توسط اداره های کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در سالن نقاشی کتابخانه شیخ مفید مجن برگزار شد.