جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۲۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 شهریور 1396 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آبان 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 دی 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 شهریور 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1396 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز از اجرای جُنگ بزرگ شادی به مناسبت دهه امامت و ولایت در ساحل این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه عصر امروز در ساحل بندرگز برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۵    
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان از تمدید مهلت ثبت نام دوره کاردانی این دانشگاه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۵    
اعضای جدید هیات رییسه انجمن خبرنگاران شهرستان چرام انتخاب و فعالیت خود را اغاز کردند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۷    
آیین اختتامیه کلاس های غنی سازی اوقات فراغت شهرستان میامی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان میامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر نهادینه کردن روحیه و فرهنگ مقاومت در جامعه گفت: مقاومت در همه زمینه ها و ابعاد مختلف باید وجود داشته باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۶    
25 شهریور ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان است. جامعه ی ایرانی یک جامعه ی خانواده محور است که همیشه نقش خانواده در انتقال فرهنگ پررنگ بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۶    
دبیر اجرایی نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب اعلام کرد: تاکنون 226 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه همایش آب و تراب ارسال شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۶    
دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در قالب جشنواره تابستانه با حضور 18هنرمند از سراسر کشور در مجموعه تفرجگاه پارک آبشار این شهرستان آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۶    
امام جمعه مهریز گفت: مراسم های مذهبی سالانه و بخصوص در ماه محرم باید توام با معرفت ، بصیرت و رعایت منزلت و در راستای ترویج فلسفه قیام حضرت امام حسین (ع) برگزار شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۴    
در پایان مهلت تمدید شده، حدود 600 رسانه در قالب 540 درخواست با مراجعه به سایت نمایشگاه مطبوعات، ثبت نام و حدود 13 هزار متر مربع از فضای مصلی را رزرو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۱۸    
چالش های حوزه فرهنگ و هنر استان امشب در ساعت 20:30 از شبکه استانی خوزستان بررسی می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۴۴    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: بوشهر برای سومین سال پیاپی، آمادگی خود برای برگزاری بخش فجر استانی سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۲۳    
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمبود سرمایه در گردش یکی از اصلی ترین گلایه های فعالین در همه صنایع است که ایجاد زمینه های سرمایه گذاری آسان و سریع راهکار رفع مشکلات صنایع چاپ در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره صنعت چاپ استان قزوین فرصت مناسبی برای رفع مشکلات فعالین این صنعت در استان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۴۶    
دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس داوران این رویداد رقابتی هنرهای نمایشی را معرفی کرد؛ سعید اسدی، رضا مهدی زاده و کوروش مهدی زاده در ترکیب هیئت داوران جشنواره بیست و هشتم تئاتر.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۶    
آیین پایانی جشنواره تئاتر پسامهر در فسا برگزار شد و برگزیدگان جشنواره معرفی شدند، این در حالی است که نمایش طراحی صحنه با رای داوران به عنوان نمایش برگزیده به بخش غیررقابتی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۶    
شیراز میزبان گروه های موسیقی فارس می شود، استاد احمد پژمان دبیر هنری نهمین جشنواره موسیقی استان می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۶    
نخستین نشست هم اندیشی موسسات فرهنگی وهنری استان فارس با محوریت بررسی مشکلات و مسائل و همچنین تعیین هیات مدیره و نماینده انجمن موسسات فرهنگی و هنری چهارشنبه 15 شهریور در تالار غزل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان با حضور 300 ناشر کشوری از اواخر شهریور تا اولیل مهر ماه سال جاری در خرم آباد برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۶    
یکهزار و ششصد و نود و ششمین برنامه اجرایی موسسه فرهنگی هنری آبنوس به مراسم رونمایی از آثار نقاشی آلبوم تصویرگری براساس زبان موسیقی " ناشنیده ها (1) "اختصاص یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۴۵    
کیانوش رستمی مدیر مسئول هفته نامه ی سیمره به عنوان دبیر کمیته ی پژوهش خانه ی مطبوعات کشور منصوب شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۸    
جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین به میزبانی چهارمحال و بختیاری با هدف حفظ هنر اصیل و معرفی موسیقی مقامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۸    
به مناسبت دهه کرامت آیین شعر خوانی و تجلیل از شاعران شهرستان کارون شامگاه سه شنبه در فرهنگسرای مهدیه کوت عبد الله برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۳    
همزمان با عید غدیر کارگاه خوشنویسی در فرهنگسرای آیینه برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای تحکیم و گسترش هرچه بیشتر وحدت، اتحاد و همدلی در جامعه اسلامی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۳    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی گفت:طبق فرموده رهبر انقلاب روز غدیر یعنی اسلام و مجموعه اسلام یعنی غدیر و در جایی دیگر نقل است که هرکس غدیر را منکر شده مانند آن است که اسلام را از ریشه منکر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۳    
دوره آموزشی بازیگری و کارگردانی ویژه هنرمندان حمیدیه، با مربیگری رحمت الله سبهانی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه درحال برگزاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه نقش شورای فرهنگ عمومی یک نقش راهبردی است، گفت: تحول در شورای فرهنگ عمومی با فصل مشترک بینش ها و رفتارهای یک جامعه باعث دوام و قوام بیشتر یک مجموعه می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۶    
جدول زمان بندی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس اعلام شد؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس 15 شهریور 1396 14:24
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۴    
جشن ولایت به مناسبت عید غدیر خم در محل پارک مسکن مهر آبدانان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۴    
موسیقی باستانی و مقامی کردستان با دیوان نوازی و خنیاگری سعدالله نصیری در خانه فرهنگ گیلان به اجرا در می آید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، توجه به اقتصاد مطبوعات ، پرهیز از نگاه سنتی و به روزرسانی و توجه به عرصه رقابتی فعالیت های مطبوعاتی و اطلاع رسانی را ضروری خواند و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۵    
گروه تعزیه خوانان شهرستان خدابنده با حضور در هجدهمین جشنواره نمایش های آئینی و سنتی کشور، مقام دوم این جشنواره را به دست آورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۴    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ایستگاه نقاشی کودکان به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور شماری از کودکان بوشهری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۶    
دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس گفت: مخاطبان شیرازی رقابت تئاتر استان فارس برای تسهیل در روند این رویداد از اجراهای همگانی که تا 18 شهریور ماه جاری ادامه دارد بهره مند شوند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۶    
جدول زمان بندی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس اعلام شد؛در جریان جشنواره یادشده یک اثر برگزیده از جشنواره تئاتر پسامهر فسا با عنوان طراحی صحنه در بخش جنبی نیز صبح روز پنجشنبه 23 شهریور به ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۵    
اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ماه نشان به منظور بزرگداشت استاد شهریار، روز زبان و ادب فارسی، اقدام به برگزاری "عصری با شعر" در این شهرستان می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۵    
به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در روز جمعه، 17 شهریورماه، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی آوای امید زنجان در سالن فرهنگسرای هلال احمر برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از اجرای عموم نمایش مادرم دوباره مرد به نویسندگی و کارگردانی کوروش سلمانی دهبارز در محل مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
به مناسبت هفته امامت و ولایت جلسه هم اندیشی با حضور معاونت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک برگزارشد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۳    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان: جلسه مشترک هنرمندان، شوراهای اسلامی شهر پارسیان و جمعی از مسولان با معاون فرماندار در محل فرمانداری تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۵    
کتاب "تاثیر عملکرد شهرداری ها بر کیفیت زندگی" توسط انتشاراتی آذرکلک در زنجان چاپ شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۵    
کتاب "چشم اندازی به چالش کم آبی" نوشته محمدرضا همتی از سوی انتشارات سطر و قلم در زنجان منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۵    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در مراسم افتتاح انجمن ادبیات داستانی مشهد با عنوان هشت اقلیم هدف از راه اندازی این انجمن را ارتقای کیفیت آثار هنری و نمایشی و بومی سازی محتوای نمایشنامه ها و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۵    
دبیرخانه ی بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان برنامه ی اجرای نمایش های حاضر در این جشنواره را اعلام کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۹    
دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از 17 تا 22 شهریورماه جاری در شهر مریوان برگزار می شود.کشورهای فرانسه، برزیل، اوکراین، آذربایجان، اسپانیا، عراق ،در بخش بین الملل خاطر هستند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۵    
مسئول نگارخانه رضوان گفت: مشق تولی2، یک نمایشگاه گروهی از هنرمندان سراسر کشور و اساتید انجمن خوشنویسان ایران است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۵    
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دبیرخانه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلامی آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۵    
نمایش کودک و نوجوان دیواکولا به کارگردانی محمد جهان پا در سالن اشراق مشهد به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۸    
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان حمیدیه در سال جاری، دوشنبه سیزدهم شهریور در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۵    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد ، گفت : برنامه ریزی های کامل در خصوص برگزاری مناسب بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان صورت گرفته است .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۸    
جشن های دهه ولایت با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمیدیه در مرکز شهر و روستاهای حمیدیه برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۵    
ترکیب هیات داوران بیت و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان مشخص شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۴    
هم زمان با هفتمین روز از دهه امامت و ولایت و ولادت باسعادت امام هادی (ع) جشن باشکوهی در حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی صنعت چاپ با حضور مدیران چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی نیمه دوم شهریور در مجتمع فرهنگی ، هنری مهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۷    
نمایش "شرتل" به کارگردانی و نویسندگی علی اصغر خطیب زاده در مجتمع شهید شاهچراغی دامغان به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۷    
در آستانه عید سعید غدیر و همزمان با دهه ولایت و امامت همایش خبرنگاران شهرستان سمنان سه شنبه شب در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۷    
نمایش "شب مهتاب" با هنرمندی گروه هنری ساعتی برای خنده در میامی بر روی صحنه رفت.