دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۷May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1400 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1400 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۵    
نمایش خیابانی نگهبان آب به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نهاوند اجرا شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تداوم تفکر ایثارگری در کشور، گفت: امروز جوانان ایرانی در برابر هر گونه تجاوز به خاک ایران، غیرتمندانه ایستادگی می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۶    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام ، قرآن و میهن اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۴    
عباس زارع در بازدید از پروژه ساختمانی مجتمع فرهنگی وهنری رامسر از اتمام این مجتمع تا در دو سال آینده خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۲    
برگزیدگان مسابقه فرهنگی هنری فرزندان روح الله از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان معرفی و تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۴    
مراسم شعرخوانی و رونمایی از کتاب در خرمدره برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۶    
آیین اختتامیه سوگواری عاشورایی سازمان منطقه آزاد قشم تحت عنوان " واقعه سرخ " با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه ازاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان و همچنین سرپرست اداره کل فرهنگ و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۲    
آبروی کوچه، افتخار محله همزمان با هفته دفاع مقدس با محوریت هنرمند شهید حبیب اله صادقی لر در مشگین شهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۶    
همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، از مادر شهیدان سید محمود، سید محسن و سید علی اصغر میرکریمی در شاهرود تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۳:۵۶    
در مراسمی به میزبانی فرمانداری شهرستان کردکوی، از کارگردان و 2 تن بازیگران نمایش " صالح آسیابان" از نخستین آثار حماسی تئاتر دفاع مقدس تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۶    
عبید رستمی از اعلام اسامی نمایش های راه یافته در بخش های مختلف به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تاتر خیابانی مریوان خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس چنین اثر نمایشی در نظرآباد اجرا شده و خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۶    
آیینن تجلیل از فیلمسازان، مربیان، سینماداران، فعالان و افتخارآفرینان عرصه فیلم و سینما استان کرمانشاه روز چهارشنبه با حضور مدیران کل بنیاد حفظ آثار و فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای انجمن سینما جوان در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سعید کرمی را به عنوان مشاور وزیر در بازسازی ساختارهای حقوقی عرصه فرهنگ منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به دستور رییس جمهوری، بر تدوین راهکارهای مناسب فرهنگی و رسانه ای برای مشارکت گسترده والدین در بازگشایی مدارس تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز در آیین پاسداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا گفت: یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۶    
مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های تئاتر بیان کرد منتظر برداشته شدن بخشی از محدودیت های کرونایی تئاتر و افزایش ظرفیت مخاطب در سالن ها هستیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۶    
آئین اختتامیه ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی در تالار رودکی برگزار شد و این رویداد با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، مدیران حوزه مد و لباس و طراحان و تولیدکنندگان، برگزیدگان خود را شناخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۶    
در ایام هفته دفاع مقدس 25 اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس در سطح شهرستان قرچک اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۶    
مراسم تقدیر از خدمات دو همکار بازنشسته و ایثارگر این اداره کل، آقایان میراحرام فغانی و نادر بخشیان به مناسبت نائل آمدن به افتخار بازنشستگی و به مناسبت هفته دفاع مقدس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۶    
هنرمندان شهرستان ری با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرستان ری به هنرنمایی پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایش خیابانی فرمانده به همت انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر روز سه شنبه 6 مهر ماه در دو نقطه از سطح شهر به اجرا رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، محمد خزاعی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، کار فرهنگی را پیچیده ترین کارها دانست و گفت: فعالیت برای فرهنگ ظرافت ها و اقدامات ویژه خود را لازم دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
دبیر شورای فرهنگ عمومی نظرآباد از عموم مردم برای ارائه پیشنهاد برگزاری رویداد های مرتبط با روز فرهنگی این شهرستان دعوت نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۶    
مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز چهار شنبه 7 مهر با خانواده زنده یاد فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت دیدار و ابراز همدردی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۰    
ناصر مقدم: هفته دفاع مقدس، راه صحیح و صراط مستقیم را به ما نشان می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶    
محمدآقا رشیدی با همراهی محمد نصیری، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان و امیرحسین ابراهیمی، مسئول کانون بسیج هنرمندان با حضور در منزل خانواده معظم شهید امیر حمزه خبازی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶    
سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با مشارکت شهرداری اهواز برگزار شد با استقبال گسترده شهروندان و علاقه مندان تئاتر اهواز مواجه شد و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده و اعضای پایگاه بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با خانواده شهید مجید بوعذار و جانباز کریم بوعذار دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶    
دهمین همایش نمایش نامه خوانی عاشوراییان استان همدان در شهرستان فامنین آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز همزمان با روز آتش نشان با حضور در ایستگاه شماره دو آتش نشانی تهران در میدام امام حسین (ع) با اهدای گل از خدمات و تلاش های 14 تن از آتش نشانان کشورمان تشکر و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، سری جدید برنامه گفتگو محور " نور موضعی" در حال فیلمبرداری است و پیش بینی می شود پخش آن در آبان ماه صورت گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: از شاعر ایثارگر و بسیجی این شهرستان تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه سه شنبه همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس با مجید انتظامی هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز چهارشنبه در استانداری سمنان برگزار و در خصوص چگونگی اجرای راهبردهای 17 گانه شورای فرهنگ عمومی در آن بحث و تبادل نظر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیروان، از برگزاری محفل شعر به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۵    
نویسنده و کارگردان نمایش عاشورایی "قمر قبیله" گفت: این نمایش عاشورایی در روز اربعین به اجرا در آمد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه هنرهای تجسمی در این شهرستان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن از برگزاری مسابقه قرائت قرآن کریم ویژه ایثارگران در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۵    
محمد حسن ابراهیم بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیروان از افتتاح نمایشگاه طراحی و نقاشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر لومار خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۶    
با پایان فرصت ارسال آثار به نخستین جشنواره بازی های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده در مجموع تعداد 60 اثر برای 2 بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به دبیرخانه این رویداد فرستاده شد تا بعد از روند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۶    
با قرار گرفتن عنوان سمپوزیوم بین المللی بازی های جدّی 1400 در فهرست کنفرانس های تحت حمایت پایگاه استنادی IEEE Xplore ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن گفت: عصری با شعر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن در فضای مجازی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برپایی نمایشگاه مشق سرخ در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۶    
دستیار ویژه دبیر جشنواره سی و چهارم و مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این رویداد سینمایی با اشاره به روند واکسیناسیون در کشور گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۰    
محمدرضا سوقندی: تکریم رزمندگان و ایثارگران، یکی از بهترین روش های الگوپردازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، ادارات شهرستان شاهرود از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برپایی میز خدمت کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس بر لزوم کارکرد تبیینی رسانه ها در انتقال فرهنگ ایثار و جهاد به نسل های جدید تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، از برگزاری آیین تجلیل از نویسندگان زن حوزه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فیلم مستند از خشت تا بهشت در شهرستان اسدآباد اکران شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درگزین از برگزاری عصر شعر و خاطره دفاع مقدس آن روزگاران در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از افتتاح خانه هنرمندان اهواز در صورت تامین اعتبار لازم تا دو ماه آینده خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱    
همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند به همراه امام جمعه این شهرستان با خانواده شهید ولی رضایی دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن گفت: نمایش مهمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اندیشه شهرستان رزن به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۶    
گروه تعزیه عاشقان ثاراالله(ع) به سرپرستی حاج برات همایون و حاج عباسعلی حق جو و عضویت ولی بهمنی، علی همایون، پیمان کشتکار، کرم همایون، پرهام بهمنی، علیرضا کشتگر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و پوستر در مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری آئین رشحات ماندگار در همدان خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه تجلیل از ایثارگران تجلیل از فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس با فرهنگ این سرزمین عجین شده و به عنوان ویترین این مرز و بوم است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۳    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، محفل ادبی و تجلیل از هنرمندان رزمنده 8 سال دفاع مقدس در سبزمیدان موکب شفق برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از معرفی برگزیدگان نخستین دوره هنرواره اذان ایرانی، مکتب اردبیل تا پایان ماه صفر، خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۶    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد از بخش های مختلف انجمن ها و سالن های نمایش، سینما ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۶    
پردیس سینمایی عصر جدید در شهرستان گرگان میزبان سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۶    
مجموعه شعر مکتب عشق ، اثر منوچهر خزایی در نهاوند رونمایی شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۱    
دکتر حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از موکب فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بازدید کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، 8 مهرماه را آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکاسی اربعین اعلام کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل دومین جلسه هماهنگی کمیته فرهنگ، هنر و رسانه ی استان گلستان در صبح امروز چهارشنبه 7مهر ماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با حضور در موکب فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، از برپایی این موکب قدردانی کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۵    
در مراسمی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ارسال 283 اثر به دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر در اردبیل خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۶    
شیوه ی نواختن ساز کاخون با دف و تمبک متفاوت است و نیازمند آموزش اصول مخصوص به خود می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۶    
عنایت الله موحدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لار به همراه کارکنان اداره با خانواده های شهیدان ابوالحسن پور، ماشاءلله شیخی و احمد شور دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۶    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم بید روز سه شنبه ششم مهرماه 1400 در حسینه شهر قادرآباد پذیرای شاعران و دوستداران و اعضای انجمن ادبی مهر وپرنیان وشاعران دعوت شده ازاستان فارس درشب شعر دفاع مقدس بود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۶    
اسامی آثار حاضر در بخش کرونا روایت در سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۶    
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سرپرستان اداری و مالی و گروه طرح ، برنامه و تحول اداری آن اداره کل منصوب شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۰    
ناصر مقدم: فرهنگ ایثار و شهادت، از وجوه قدرت نرم و موجب افتخار و عزت ملی ما است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
فراخوان یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی در خراسان شمالی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
در این مسابقه31 تن توانستند به گام پایانی راه پیدا کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
نخستین جلسه شش ماهه دوم کارگروه مدیریت عملکرد و ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی با هدف ارتقاء سطح پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و بررسی موضوعات مربوطه با حضور اعضاء در اداره کل فرهنگ و ارشاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
فراخوان سومین کنگره ملی اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی با عنوان "عقیق و ارغوان" منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
آیین رونمایی از ده کتاب به همت انجمن نویسندگان شهرستان شوش با حضور مهدی عارف سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستانهای خراسان رضوی، فعالیتهای فرهنگی هنری از جمله کارگاه نقاشی، نمایشگاه عکس، شب شعر و خاطره در این شهرستانها برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ها گفت: مبالغ ثبت نام قرآن آموزان 137 موسسه قرآنی مناطق محروم به حساب موسسات عودت داده شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی(ع) همایش شعرای شهرستان بهارستان با حضور جمعی از شاعران پیشکسوت آیینی، مذهبی در مصلی شهر گلستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایش خیابانی مین به همت انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر روز یکشنبه 4 مهر ماه در بوستان فدک به اجرا رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۵    
در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مقدمات برگزاری هشت جشنواره استانی در شش ماهه دوم سال جاری به تصویب اعضا رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰    
به مناسبت هفته دفاع مقدس از کتاب های بغض لاله ها" و "دل سروده های دلتنگی" رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰    
جلسه ستاد هماهنگی و برگزاری ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در استانداری قزوین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰    
مراسم اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰    
عصر داستان و رونمایی از آثار نویسندگان و پژوهشگران البرز با موضوع دفاع مقدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همکاری انجمن نویسندگان کرج و موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه به مناسبت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح هنرستان هنرهای زیبای پسران: در حال رایزنی هستیم تا دانشکده هنر در قزوین راه اندازی کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۶    
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شب شعر دفاع مقدس در مسجد جامع روستای دلویی گناباد با حضور شاعران آیینی این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۶    
در این نشست که با حضور برخی از هنرمندان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد و مسئول انجمن شهرستان لار برگزار شد، افزون بر ارائه برنامه یک ساله انجمن و درخواست هنرمندان از انجمن ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۶    
همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایش "باد آمد و با خود برد دنیای خیالی رو" در سالن ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۶    
همزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت اربعین حسینی نمایشنامه بصیرت عاشورایی در شهرستان خلیل آباد به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۰    
محمد حسین اسماعیلی گفت: مرحله حضوری ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران یکشنبه 28 شهریور ماه در 28 مرکز استان و با حضور 250 خوشنویس برگزیده برگزار می شود. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۵    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از ساخت مستند تلویزیونی "از تبار ریحانه " در شهرستان مهریز و روستای تاریخی سریزد خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۵    
نشست انجمن شعر و ادب چکاوگ مهریز در مجموعه ی صفویه ی سریزد مهریز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۵    
اولین نمایشگاه نماد و نشانه های تعزیه با بیش از 90 اثر با حضور معاون فرماندار،معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وجمعی از مسئولین و تعزیه خوانان در در نگار خانه آفرینش با رعایت پروتکل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۷:۲۴    
همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس مراسم تقدیر و تجلیل از همکاران ایثارگر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.
  • ۱