شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1400 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1400 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
آثار راه یافته به بخش نمایش های محیطی نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان مرند، معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۷    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد گیلان با اشاره به فعالیت بیش از 940 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از نمایش فیلم های سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما فلسطین همدان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۹    
جریان سازی و توجه به ارزش های انقلابی، لزوم راه اندازی سامانه آموزش مستمر و حمایت از فیلم نامه ها و آثار ارسالی به جشنواره طنین از جمله محورهای مورد تاکید در نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره طنین مسجد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۵    
علی نورعلی پور به عنوان رئیس هیات مدیره و سیدمصطفی جمشیدی به عنوان مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل انتخاب شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۴    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: یازدهمین سوگواره تعزیه خوانی استان سمنان در دامغان با معرفی برترین ها هر بخش به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۶    
فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوان (بخش مسابقه ایران) به مدت یک هفته به میزبانی پردیس سینمایی عصر جدید در شهرستان گرگان اکران می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۲:۵۴    
میثم مرادی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی صبح امروز دوشنبه 12 مهرماه از هنرستان هنرهای زیبای دختران بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۴    
همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی "کتاب سلیمانی عزیز" در شهرستان محلات برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۶    
امیرعلی اسفندیاری، آیناز عوض پور و ریحانه امیری برگزیدگان این مسابقه شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۶    
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، پنجمین کارگاه بخش نقاشی و نقاشی خط کنگره جهانی محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر به اجرای ویژه برنامه خوشنویسی متون مرتبط در توصیف پیامبر رحمت(ص) در آرامگاه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۶    
360 عکس از 30 عکاس در موضوعات عمومی و دو موضوع ویژه پیرغلامان و محرم در سایه کرونا به جشنواره ارسال شد. هیات گزینش در نهایت 30 عکس از 15 عکس را برای نمایش در نمایشگاه انتخاب کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۵    
امسال توانستیم پس از هماهنگی ها، افزون بر بستر مجازی، حافظیه پذیرای محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و 300 فرهنگ ور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۵    
در پاسداشت هفته ناجا، بسته های هشداری پلیس به منظور آگاهی بخشی و فرهنگسازی جهت پیشگیری از معضلات اجتماعی و جرایم منتشر شد..
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۵    
دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر با برگزاری اختتامیه در مشگین شهر به پایان رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۵    
با برگزاری اختتامیه، برگزیدگان دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر معرفی گردیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۵    
همزمان با اختتامیه دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر از پوستر کتاب مجموعه اشعار این دوره از سوگواره رونمایی گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۵    
همزمان با اختتامیه دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر از استاد سیدتقی سیفی اردبیلی تجلیل و قدردانی گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۰    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری دوشنبه (12 مهر 1400)در آیین اختتامیه سومین سوگواره جای پای جابر در سالن اجتماعات غدیر شهرکرد گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیروان، از برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی در شهر لومار خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۵    
پوستر سومین کنگره ملی اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی "عقیق و ارغوان"، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در شهرستان مهران رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۶    
عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در پیامی درگذشت خلیفه دردی طریک باخشی پر آوازه ی ترکمن را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۴    
کتاب مجموعه مقالات منتخب چهارمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران که شامل مقالاتی از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه این دوره است و پس از داوری، انتخاب و آماده شده بودند، با همکاری پژوهشگاه فرهنگ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۴    
چهار فیلم حاضر در بخش مسابقه فیلم های بلند ایرانی در جشنواره سی و چهارم، همزمان با روزهای برگزاری این رویداد سینمایی برای مخاطبان نابینا، کم بینا و ناشنوا، ارائه خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۴    
سرپرست معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل هنرهای نمایشی روز یکشنبه یازدهم مهر ماه با حضور در محوطه تئاتر شهر از اجراهای یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان دیدن کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۴    
سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت هنرمند موسیقی استان گلستان را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۵    
ناصر مقدم: مشارکت در واکسیناسیون عمومی، بیانگر مسئولیت پذیری اجتماعی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۶    
این نشست که به ریاست صابرسهرابی، مدیرکل و دبیری غلامرضا یوسفی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به بررسی ارزیابی کارکردی این اداره را بررسی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۴    
در مراسم تجلیل از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،سالن جلسات این اداره کل ؛ به نام شهید محسن کرم وند مزین و نامگذاری شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۴    
آیین اختتامیه دومین سوگواره استانی شعر عاشورایی "مشق دلدادگی" با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۶    
شب شعر دفاع مقدس به مناسبت سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور شاعرانی از رامهرمز، باغملک، ایذه و تعدادی از مسئولان در ایذه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۴    
به مناسبت دهه پایانی ماه صفر و سالروز بزرگداشت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت دو اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتی (ع) و امام رضا (ع) ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۵    
عملیات نقشه برداری زمین مجتمع فرهنگی هنری شهر آوج با پیگیری های بعمل آمده مسئولین صورت پذیرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۴    
تعزیه توسط شبیه خوان اراکی داوری سوگواره کشوری در خوزستان را به عهده گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۴    
نفرات برگزیده مسابقه یادمان شهدا معرفی و تجلیل شدند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۳    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مراسم معنوی قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از بعید در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۳    
گروه تعزیه سیدالشهداء لنگرود در دهه ی آخر ماه صفر به روایت واقعه ی عاشورا در این شهرستان می پردازد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۳    
نشست ادبی ویژه بزرگداشت روز مولانا هشتم مهرماه در نگارخانه هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه با حضوری جمعی از فرهیختگان و شعرا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۳    
دومین سوگواره شعر شفیع با حضور شاعران مطرح استان به همت اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۳    
نمایشهای راه یافته به پانزدهمین جشواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد که چهارشنبه خاتون و هلونه از گیلان برای حضور در این دوره جشنواره پذیرفته شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۳    
نفرات برتر مسابقات هنر بازیگری، با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان روز شنبه دهم مهرماه به مناسبت آغاز دهه وقف در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آستانه اشرفیه بیان داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم، فیلمنامه کوتاه این شهرستان تا 17 مهرماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۲    
اولین جلسه شورای مدیران با حضور سید محمود اسلامی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشیکل شد. وی توزیع عادلانه منابع را از مهمترین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۲    
سهیلا عسکری ، مدیر اجرایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران درباره گروه بندی نوجوانان حاضر در این دوره از المپیاد و چگونگی برگزاری این رویداد توضیحاتی را ارائه داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶    
نشست هم اندیشی امور فرهنگی هنری شهرستان شوش با محوریت آشنایی با برنامه ها و مشکلات انجمن ها و کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۹    
مراسم تجلیل از آصف عباسی آذر از مفاخر شعر و ادبیات و رزمنده هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل این هنرمند برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۶    
دومین نمایشگاه انفرادی نقاشی مهدی صیادزاده با عنوان برداشت آزاد در شهرستان کاشمر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۶    
با حضور عادله کشمیری مدیرکل و اعضا، چهل و چهارمین جلسه شورای قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ظهر یکشنبه 11 مهر ماه تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
هیات نظارت و کمیته برگزاری انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل های قرآنی استان خراسان رضوی با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و اعضای هیات مدیره ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
شصت و دومین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه اداره کل و روسای ستادی در محل دفتر این معاونت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
نشست مشترک معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با مدیر خانه مطبوعات استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
نمایش خیابانی "سراب خونی" توسط هنرمندان نیشابوری در بوستان ها و مساجد نیشابور اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۴    
استاد " حسین ولی نژاد" هنرمند برجسته و پیشکسوت موسیقی مقامی استان در دومین فستیوال بین المللی موسیقی بخشی ها به میزبانی ازبکستان حضور پیدا کرد و توانست رتبه نخست این جشنواره را از آن خود کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۲    
لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس از هنرمند فعال در حوزه دفاع مقدس تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۲    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ورامین نمایشگاه نقاشیخط عاشورایی از آثار نقاشی های استاد حسن نوروزنیا 10 مهر، با حضور جمع کثیری از هنرمندان و علاقه مندان به هنر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از مشارکت این ستاد در اجرایی شدن طرح حمایت از 20 روستا در این استان خبر داد و خواستار توجه ویژه اری به این کانون ها شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه عدالت فرهنگی با توجه بیشتر به روستاها و مناطق محروم تحقق می یابد بر ضرورت ارائه طرح ها و برنامه های فرهنگی هنری جامع برای روستاها در شهرستانها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکید اصلی همچنان بر رعایت شیوه نامه ها، استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی هاست و حتی با وجود واکسیناسیون نباید رعایت ها را کنار بگذاریم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
"خلیفه دردی طریک" باخشی پرآوازه ی موسیقی ترکمن در شامگاه یکشنبه 11 مهر ماه رهسپار خانه ی ابدی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۶    
اختتامیه یازدهمین سوگواره استانی تعزیه خوانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دامغان برگزار و گروههای برتر معرفی و تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۶    
دومین نشست بررسی چگونگی اجرای دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی استان سمنان به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۶    
هیات داوران جشنواره غواصان دریادل بیانیه ای صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۶    
برگزیدگان جشنواره نمایش های خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان مشخص شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان : اختصاص اعتبار تعمیر و تجهیز مجتمع های و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری حاصل پیگیری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد و تلاش همکاران سازمان مدیریت برای تامین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۶:۳۶    
نمایش در مسیر عشق با موضوع اربعین حسینی و شهدای دشت کربلا در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره)شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن استان جهارمحال و بختیاری به روی صحن رفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۴:۵۶    
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در نشست خبری سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۳۶    
شهرام فرجی معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ، از منتخب شدن فیلم سینمایی میان صخره ها به سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۶    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، در نشست با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خانمیزرا گفت : تعاملات و همکاریهای فرهنگی هنری با آموزش و پرورش افزایش می یابد