حجت الاسلام پارسانیا گفت: تکنولوژی که به دنبال تسلط بر عالم طبیعت بود، از مقطعی به بعد به دنبال تغییر عالم نه در افق طبیعت، بلکه در افق همه حقیقت و در قلمرو حوزه حیات است.
قائمی نیا، عضو هئیت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه گفت: هایدگر فقط می خواست مسائل را حل کند، چیزی که کربن هم دنبال آن بود. کربن هم مانند هایدگر دنبال زیست جهان معنوی بود.
مهدی نصیری گفت: مدن محصول تجربه بشری نیست بلکه محصول تعالیم انبیا است. اساسا بشر نمی توانست با تجربه شخصی مبدا تمدن بشود. انبیا بودند که مسیر تمدن را در همه عرصه ها برای بشر هموار نمودند.
رحمتی، مترجم آثار کربن در ایران گفت: کربن تاریخ ستیز نیست و این را در آثار خود صراحتاً اعلام می کند. به عقیده کربن، تاریخ کافی نیست و نمی تواند همه چیز ما باشد.
قائم مقام نمایشگاه کتاب ضمن قدردانی از مساعدت شهرداری تهران به جهت همکاری با مسئولان این نمایشگاه، شنیده ها درباره در اختیار نبودن سالن U شکل شهر آفتاب را برای دوره سی ام بعید ارزیابی کرد.
عبدالکریمی، استاد فلسفه دانشگاه گفت: فلسفه تطبیقی کربن تلاشی است برای گسستن نهیلیسم بشر در دوره جدید. نهیلیسم یک حادثه نیست. یک رویداد تاریخی است که با ظهور متافیزیک آغاز می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به مهلت تمدید شده داوطلبان تا ساعت 24 امشب اول اسفندماه 95 فرصت دارند در آزمون سراسری سال 96 ثبت نام کنند.
فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 96 از ساعت 15 امروز اول اسفند 95 آغاز می شود و داوطلبان تا سوم اسفند فرصت دارند ضمن ثبت نام، اطلاعات خود را ویرایش کنند.
اعوانی، چهره ماندگار فلسفه گفت: کربن یک تنه تمام معادلات را بر هم زد و تحول عظیمی در شیعه شناسی، اسلام شناسی، ایران شناسی و مطالعه حکمت اسلامی بوجود آورد.