چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۱۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 5 دی 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 دی 1399 خبرگزاری فارس 2 دی 1399 خبرگزاری فارس 3 دی 1399 خبرگزاری فارس 4 دی 1399 خبرگزاری فارس 5 دی 1399 خبرگزاری فارس 6 دی 1399 خبرگزاری فارس 7 دی 1399 خبرگزاری فارس 8 دی 1399 خبرگزاری فارس 9 دی 1399 خبرگزاری فارس 10 دی 1399 خبرگزاری فارس 11 دی 1399 خبرگزاری فارس 12 دی 1399 خبرگزاری فارس 13 دی 1399 خبرگزاری فارس 14 دی 1399 خبرگزاری فارس 15 دی 1399 خبرگزاری فارس 16 دی 1399 خبرگزاری فارس 17 دی 1399 خبرگزاری فارس 18 دی 1399 خبرگزاری فارس 19 دی 1399 خبرگزاری فارس 20 دی 1399 خبرگزاری فارس 21 دی 1399 خبرگزاری فارس 22 دی 1399 خبرگزاری فارس 23 دی 1399 خبرگزاری فارس 24 دی 1399 خبرگزاری فارس 25 دی 1399 خبرگزاری فارس 26 دی 1399 خبرگزاری فارس 27 دی 1399 خبرگزاری فارس 28 دی 1399 خبرگزاری فارس 29 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۲:۴۰    
در حمله به یک گشتی نظامیان مصری در سینا دست کم 2 نظامی کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۱    
تشکل های جنبش عدالتخواه کرمان در نامه ای از مدیرعامل آب منطقه ای کرمان برای پاسخ به سؤالات و ابهامات پروژه انتقال آب هلیل رود دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۶    
عدم خروج نام ایران از لیست سیاه حتی در صورت پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF؛ به بهانه های مختلف که پایانی جز تحقق کامل خواسته های FATF بر آن متصور نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۲    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی از وضعیت اقتصاد ایران در 3 سال گذشته، نوشت: اقتصاد ایران خود را با تحریم ها منطبق کرده و با وجود سختی های ناشی از تحریم ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۶:۰۱    
امروز دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو در محور خرمشهر به شلمچه با یکدیگر تصادف کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۵:۴۰    
بررسی های آماری از آمریکا نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست وچهار ساعت گذشته حدود 160 هزار نفر افزایش داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۸    
مدیران مسئول روزنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای رتبه بندی، می توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۵    
کامیون 13 میلیاردی مسروقه مرد برخواری، از مخفی گاه مال خر در شیراز کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳    
محققان در تازه ترین اقدامات خود، یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده اند که قادر به اندازه گیری سطح سروتونین مغز است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰    
سازمان فضایی ژاپن تصاویر جالبی از مواد جمع آوری شده از سیارک ریوگو منتشرکرده که شبیه زغال چوب است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
از سوی جبهه جهانی شباب المقاومة مراسم سالگرد شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۰    
راغفر معتقد است ریشه هشتاد و پنج درصد مشکلات اقتصادی ایران دور شدن از سیاست عدالت محور دهه اول انقلاب، قدرت گرفتن دوباره بورژوازی تجاری و واسطه گر و رفتن به سمت نوعی سرمایه سالاری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۴    
رئیس اداره ثبت احوال بهاباد با بیان این که در 9 ماهه امسال تعداد 188 واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است، گفت : از این تعداد 82نوزاد دختر و 106 نوزاد پسر بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۹    
هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی فارس، آرای خود و اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری عاملان نزاع درگیری دسته جمعی که باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۴    
رئیس اداره ثبت احوال سقز از کاهش 6 درصدی ولادت در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۷    
از امروز تا اواخر هفته آسمان استان اردبیل در اکثر ساعات صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از روز یکشنبه تا سه شنبه بر دمای هوا به ویژه در طول روز افزوده خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۸    
فعال توییتری سعودی معروف به مجتهد می گوید انفجار مهیب در شهر نشویل آمریکا با توجه به موقعیت و ساکنان این شهر و وضعیت این کشور مشکوک است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۶    
هفتمین دوره بین المللی کوچینگ پاراتکواندو به میزبانی ایران برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۱    
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اعلام شرایط مطلوب کرونا در تربت جام، صالح آباد و باخرز گفت: این مهم در پی اعمال محدودیت ها و همراهی خوب مردم و مسئولان حاصل شد و عادی سازی موج چهارم کرونا در شرایط ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۵    
مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز با حضور در تمرینات این تیم معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۴    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید بر اساس بند ه تبصره 9 بودجه، صندوق حمایت از پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ایجاد شده و اعتبارات این بخش نیز به صورت ویژه تعریف شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۴    
جلسه مشترک حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با نمایندگان استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۳    
رسانه های محلی گزارش داده اند 15 دقیقه قبل از وقوع انفجار در شهر نشویل در ایالت تنسی پیامی ضبط شده از خودرویی که منفجر شد پخش شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۱    
عصر امروزبرخورد پی در پی صاعقه به آنتن BTS مخابرات روستای شهرک بالا خواف باعث بروز آسیب جدی به تاسیسات برق،همراه اول و تلفن ثابت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری فرانسه خبر داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی از 25 میلیون نفر عبور کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۹    
رئیس جمهور تونس حالت فوق العاده در تونس را برای 6 ماه دیگر تمدید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۷    
مسئول کارگروه جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان شمالی گفت: 10 کوهنورد مفقودشده در منطقه شاه جهان اسفراین پس از انجام عملیات امداد و نجات در ساعت 22 و 20 دقیقه به طور کامل و سالم پیدا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۶    
کارشناسان آمریکایی اعلام کرده اند که حجم مواد منفجره به کار برده شده در انفجار شهر نشویل آمریکا در این کشور بی سابقه بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۵    
ناظر داوری دیدار نساجی و پرسپولیس گفت: موعود بنیادی فر در گزارش خود نام احمد نوراللهی را به عنوان گلزن این بازی ثبت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۵    
دولت آمریکا در اقدامی که انزوای این روزهای انگلیس را افزایش می دهد از شهروندان این کشور خواسته 72 ساعت قبل از ورود به ایالات متحده تست کرونا بدهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۲    
مهدی قنبری و امین مجنونی دو بوکسور استان آذربایجان شرقی در جدیدترین لیست اعلامی فدراسیون بوکس برای شرکت در اردوی تیم ملی حضور دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۶    
یک دیپلمات سابق هندی در مصاحبه ای گفت که تحریم های ثانویه آمریکا مهمترین عامل نگرانی شرکتهای هندی برای فعالیت در پروژه های بندر چابهار به شمار می آید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و پادشاه مغرب روز جمعه تلفنی درباره برقراری روابط دیپلماتیک گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۳    
رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین گفت: 10 کوهنورد که مسیر خود را درراه صعود به قله شاه جهان گم کرده بودند در حال راهنمایی برای خروج از کولاک هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۳    
یک دستگاه اتوبوس عصر امروز در محور سلفچگان - اراک واژگون شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۹    
بر اساس رنگ بندی رسمی شهرستان های خراسان رضوی که از طریق نرم افزار ماسک اعلام شد، از فردا مشهد و 7 شهر دیگر این استان به لحاظ کرونا همچنان نارنجی و سایر شهرستان ها زرد است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۵    
مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به هم استانی های مسیحی و ارامنه و نماینده ارامنه استان اصفهان و جنوب در مجلس، ضمن ضمن تبریک فرا رسیدن سال نوی میلادی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای شلیک راکت و موشک در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۳    
یک مقام سازمان جهانی بهداشت جهش ویروس کرونا که در انگلیس کشف شد را رویدادی کم اهمیت توصیف کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۷    
استاندار خراسان رضوی با تأکید بر حمایت حداکثری از سرمایه گذاران، گفت: با تسهیل و روان سازی فرآیند صدور مجوزها از طریق ظرفیت های قانونی، سرعت سرمایه گذاری در خراسان رضوی را افزایش می دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۱    
رئیس هیئت مدیره ایران خودرو دیزل با بیان اینکه به علت محدودیت ها در تامین موتور، خط تولید اتوبوس ایران خودرو دیزل ده سال تعطیل بود گفته در شرایط تحریمی به جای اینکه نگران وارد نشدن قطعات باشیم با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۱    
مدیرکل انتقال خون استان خراسان شمالی خبر داده آذر ماه امسال از دوهزار و 215داوطلب استانی، هزار و 743نفر موفق به اهدای خون شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۳    
رهبری با ایجاد محفل گفت و گو در تلاش برای از بین بردن فضای انسداد گفت و گو است، چرا طرح مباحث، فرضیات و نظرات در نهایت منجر به رسیدن به فهم مشترک و متقابل می شود و این مهم از جمله مهم ترین ضرورت های ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از نجات بیش از 110 نفر در حوادث امروز ارتفاعات شمال تهران و متأسفانه فوت 3 نفر و ادامه تلاش ها برای یافتن یک نفر مفقودی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۹    
پس از 16 سال واحد پکیج بویلر و بانک خازنی شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۶    
صفحه توییتری منتسب به حضرت آیت الله خامنه ای میلاد عیسی مسیح(ع) را به مسیحیان ایران و جهان و نیز مسلمانان تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام 20 تیم جستجو و نجات هلال احمر استان به مانور زلزله فرضی شهرستان اسلامشهر استان تهران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار از بانوان پرستار فعال در ورزش قم قدردانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۷    
بارش برف هفته اول زمستان در 6 استان کشور امروز هم جلوه های زیبا داشت و هم خبرهای تلخ.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۶    
در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم شهرداری سیرجان موفق شد 3 بر صفر تیم سارگل بوشهر را شکست دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از فوت یک نوزاد 4 ماهه در جزیره کیش بر اثر ابتلای به کرونا و عوارض ناشی از آن خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه ای عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی را اسفناک و دردآور توصیف کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۸    
شهردار مشهد گفت: برای اولین بار در ایران مرتفع ترین دکل تلسکوپی انتقال برق کشور را در مشهد با ارتفاعی بیش از 60 متر نصب کرده ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۸    
تیم نفت مسجدسلیمان با یک گل برابر ماشین سازی به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۷    
تلاش بی وقفه شهرداری گرگان برای برف روبی و بازگشایی مسیر روستای زیارت همچنان ادامه دارد و از شهروندان تقاضا شده به هیچ عنوان به محور ناهارخوران و زیارت مراجعه نکنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۵    
گروه قاصم الجبارین عراق ضمن برعهده گرفتن مسئولیت عملیات های روز جمعه علیه کاروان های آمریکا، درباره نقشه آمریکا در عراق هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۳    
رییس پلیس راه استان خوزستان از برخورد مرگبار 2 دستگاه خودرو و فوت پنج نفر در محور هندیجان به ماهشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۱    
کاخ سفید خبر داد که رئیس جمهور آمریکا که در حال حاضر در زمین بازی گلف خود در فلوریدا اقامت دارد از حادثه انفجار شهر نشویل مطلع شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته آمار فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان به صفر رسیده است و ادامه این روند با همراهی مردم و رعایت موارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۶    
دریادار علیرضا تنگسیری طی بازید از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک بر آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از مرزهای آبی و دفاع از منافع و امنیت ایران اسلامی تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۱    
در راستای اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، محدودیت های کرونایی هفته آینده در استان یزد اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بافت از توقیف یک دستگاه خودرو حامل 36 قطعه طوطی توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۴    
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق اقدام رئیس جمهور آمریکا در صدور فرمان عفو محکومان به قتل شهروندان عراقی را محکوم کرد و آن رادلیلی بر دروغین بودن ادعاهای آمریکا درباره کرامت و حقوق بشر دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۲    
از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، 41 هزار و 651 نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند که در این میان یک هزار و 86 نفر از آن ها فوت کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۷    
پیش نویس احداث پروژه نیروگاه 500 مگاواتی مشهد در حالی امروز با حضور استاندار خراسان رضوی امضا شد که قرار است عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا از معاونش خواسته نتیجه رأی گیری در مجمع گزینندگان را تأیید نکند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۹    
فرماندار شهرستان نور با اشاره به انسداد راه روستایی تعدادی از روستاها در چمستان و بلده، گفت: شهروندان از مسافرت غیرضروری به مناطق بالا دست پرهیز کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۷    
آهنگ تیتراژ انتهایی سریال ملکه گدایان با نام علاج به عنوان تازه ترین اثر موسیقیایی روزبه بمانی در آستانه انتشار قسمت نخست این سریال، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۲    
بر اثر بارش شدید برف در جاده های کوهستانی استان گلستان محور کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق و اولنگ رامیان به دلیل کولاک و یخ بندان مسدود شد و در محور کوهستانی پارک ملی گلستان نیز کولاک و برف شدید حاکم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۲    
فرماندار شهرستان نور با اشاره به انسداد راه روستایی تعدادی از روستاها در چمستان و بلده، گفت: شهروندان از مسافرت غیرضروری به مناطق بالا دست پرهیز کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۲    
یک زوج فعال محیط زیست در اهواز، زندگی مشترک خود را با کاشت نهال و گل کاری در محوطه یک خانه سالمندان، آغاز کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۱    
مدیر گمرکات کاوه از صادرات 135 میلیون دلاری کالا طی 9 ماهه گذشته از این منطقه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۸    
طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در راستای کنترل و مبارزه با کووید 19 در شهرستان بافت استان کرمان که به عنوان منطقه قرمز اعلام شده بود، اجرا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۷    
وزارت خارجه سوریه در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار اتخاذ اقدامی قاطع برای جلوگیری از تکرار تجاوزهای رژیم صهیونیستی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۲    
باشگاه نفت مسجدسلیمان در پی عدم پخش زنده دیدار امروز تیم های نفت و ماشین سازی از این باشگاه تبریزی شکایت می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سالروز 9 دی ماه گفت: مردم با بصیرت و فهم کامل و شناخت لازم در 9 دی ماه به میدان آمدند و با حضور سیل آسای خود طومار فتنه را به هم پیچیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی ائتلاف سعودی از انفجار مین دریایی در جنوب دریای سرخ خبر داد که بر اثر آن خسارت هایی به یک کشتی تجاری وارد شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۶    
باشگاه نفت مسجدسلیمان در پی عدم پخش زنده دیدار امروز تیم های نفت و ماشین سازی از این باشگاه تبریزی شکایت می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۱    
برخی محورهای شمالی استان سمنان در پی بارش برف مسدود شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۷    
نماینده مردم مشگین شهر گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) با وجود یک دستگاه سی تی اسکن معیوب جواب گوی نیازهای بیماران این شهرستان نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۸    
مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: برای اجرای طرح های پرواربندی، 163 میلیارد ریال به عشایر آذربایجان غربی تسهیلات پرداخت می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، ضمن محکوم کردن تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه، آن را در راستای طرح توسعه طلبانه این رژیم در منطقه توصیف کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۵    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد ذخایر ارز خارجی و طلای روسیه در یک هفته یک درصد افزایش یافت و به 593.6 میلیارد دلار رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۳    
وزارت سلامت ژاپن امروز، نخستین موارد ابتلا به ویروس کرونای انتشار یافته در انگلیس در این کشور را تایید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۳    
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، سپاهان اصفهان عصر امروز مقابل هیات فوتبال البرز در ورزشگاه صفائیه شهرستان مبارکه به میدان رفت و در پایان تیم اصفهانی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۲    
چین واردات ماکیان از ایرلند را به علت شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان H5N8 که به شدت بیماری زاست، ممنوع کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۱    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به تشریح میزان تاب آوری مدارس ایران در برابر زلزله و سیل پرداخت و گفت: در حال حاضر 23 درصد مدارس کشور نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۳    
امام جمعه نجف اشرف ضمن بیان این موضوع که راه فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون سابق رئیس الحشد الشعبی ادامه خواهد داشت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۳    
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی از استمرار فعالیت های آموزشی به صورت غیرحضوری در مدارس این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۱    
فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح پلیس استان در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، 25 نفر از اراذل و اوباش و 7 قبضه سلاح ساچمه زنی کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۹    
رئیس دادگاه شبانکاره دشتستان از برخورد قاطع با فرد یا افراد حادثه آتش سوزی مخابرات شبانکاره خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۲    
بی مهری به یار مهربان که در گوشه گوشه کشور به اشکال مختلفی به چشم می خورد، این روزها در سرخه هم دیده می شود؛ تنها کتابخانه شهر در روزهای کرونازده تعطیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید اصلاح ساختاری بودجه هر سال به سال بعد موکول شود، گفت: انتظار از دوره جدید مجلس این است که با رویکردی متفاوت وارد بررسی بودجه شود تا حداقل در سال های ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۵    
گروه بهمن در دیدار حساس مقابل تیم بسکتبال بانوان نامی نو پیروز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۵    
تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و قزوین در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال مقابل حریفان خود پیروز شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۵    
باشگاه نفت مسجدسلیمان در پی عدم پخش زنده دیدار امروز تیم های نفت و ماشین سازی از این باشگاه تبریزی شکایت می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۴    
امام جمعه بوشهر با انتقاد از وضعیت کالاهای اساسی در استان بوشهر بر تأمین نیازهای ضروری مردم از جمله روغن، سلیندر گاز و نفت تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۱    
تصاویر تساوی پرسپولیس و نساجی در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۷    
نجمه خدمتی عنوان قهرمانی مسابقات آزاد تیراندازی را کسب کرد.