چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۴:۳۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 28 دی 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 دی 1399 خبرگزاری فارس 2 دی 1399 خبرگزاری فارس 3 دی 1399 خبرگزاری فارس 4 دی 1399 خبرگزاری فارس 5 دی 1399 خبرگزاری فارس 6 دی 1399 خبرگزاری فارس 7 دی 1399 خبرگزاری فارس 8 دی 1399 خبرگزاری فارس 9 دی 1399 خبرگزاری فارس 10 دی 1399 خبرگزاری فارس 11 دی 1399 خبرگزاری فارس 12 دی 1399 خبرگزاری فارس 13 دی 1399 خبرگزاری فارس 14 دی 1399 خبرگزاری فارس 15 دی 1399 خبرگزاری فارس 16 دی 1399 خبرگزاری فارس 17 دی 1399 خبرگزاری فارس 18 دی 1399 خبرگزاری فارس 19 دی 1399 خبرگزاری فارس 20 دی 1399 خبرگزاری فارس 21 دی 1399 خبرگزاری فارس 22 دی 1399 خبرگزاری فارس 23 دی 1399 خبرگزاری فارس 24 دی 1399 خبرگزاری فارس 25 دی 1399 خبرگزاری فارس 26 دی 1399 خبرگزاری فارس 27 دی 1399 خبرگزاری فارس 28 دی 1399 خبرگزاری فارس 29 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۹    
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به ثبات مصرف گاز در همه بخش ها به غیر از بخش خانگی نسبت به سال گذشته گفت: در این بخش مصرف تا 50 درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از رشد 10 درصدی صدقات در خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: چهار درصد از سهم کل درآمدهای کمیته امداد استان از محل صدقات است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۶    
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات آتش سوزی در یک باربری در خیابان شوش اظهار کرد: بعداز ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در یک باربری در خیابان شوش به سامانه 125 اعلام شد که به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۴    
دبیر کل سازمان ملل متحد دوشنبه مدعی شده ایران بیش از 16 میلیون دلار به این سازمان بابت حق عضویت بدهکار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۵    
ماجرای مرحله سیزدهم حراج تهران و حاشیه های فروش 12 و نیم میلیاردی اثر آیدین آغداشلو مسئله ای بود که روزنامه های امروز کشور به آن پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۶    
پویش نذر آرزوها، اینبارهم با گسترش فعالیت های داوطلبانه، رویای یک کودک 11 ساله برای رفتن به مشهد مقدس را به واقعیت رسانده و راهی مشهد مقدس شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳    
دبیر جبهه پیشرفت و عدالت گفت: ایران در 1400 وارد یک مرحله جدیدی از زندگی در عرصه بین المللی قرار می گیرد و طبیعی است همه جریانات سیاسی به توان فکری و عملی خودشان برای اقتدار ملی باید نقش آفرینی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس به وزیر ارتباطات در خصوص لزوم نمایش مکان امدادجو در سامانه اورژانس 115 و سایر دستگاه های ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۴    
تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته نشان می دهد، افسردگی، استرس و تنهایی سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند و می تواند اثر واکسن کووید 19 را کاهش دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۰    
دادگاه رسیدگی به امور اضطراری مصر، با مصادره دارایی های 89 رهبر و عضو اخوان المسلمین و انتقال آن به خزانه دولت موافقت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۷    
تعدادی از تالارهای نمایشی با ظرفیت 50 درصدی پذیرای آثار و مخاطبان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در ایام برگزاری این رویداد هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۸    
بانک مرکزی نسبت به ادعای قائم مقام وزارت امور خارجه آلمان در خصوص عدم موفقیت کانال اینستکس واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۹    
رئیس اداره پایش هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موج دوم، بارش های کهگیلویه و بویراحمد به صورت باران و برف پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، گفت: وبینار بین المللی مجالس حامی قدس امروز (دوشنبه) به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۵    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف تامین و شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی در جنوب آذربایجان غربی آغاز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۱    
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: نخستین واحد تولیدی سیلیکون متال در آذربایجان غربی 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و خرداد سال آینده در شهر خوی به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۷:۵۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ایجاد زیرساخت ها برای تبدیل شهر زیر زمینی پایتخت به شهری هوشمند خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۵    
هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم شهرستان قدس با برپایی موکب های عزاداری در نقاط مختلف شهر و سیاه پوش کردن خانه ها و کوچه های شهر سوگوار آن حضرت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۳    
در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم مؤمن و عزادار ورامین و پیشوا با رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداری پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۹    
حالا به این پیش بینی 32 سال قبل امام راحلمان - رضوان الله تعالی علیه - دقت کنید؛ اینجانب به نظام های آمریکایی و اروپایی اخطار می کنم که تا دیر نشده و در باتلاق مرگ فرو نرفته اید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۷    
اینکه دربار ملکه انگلیس کلاغ دار اعظم دارد، یعنی بخشی از مالیات مردم این کشور صرف حقوق کلاغ دار و امکانات نگهداری از چند کلاغ به دلیل یک خرافه پوچ می شود!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۳    
رئیس آب و خاک جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: برای بیش از 20 رشته قنات در مشهد مطالعات به منظور احیا و مرمت صورت گرفته و در انتظار تامین اعتبار هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۸    
تعداد 450 بسته فرهنگی شامل تابلو منقش به نام حضرت زهرا(س)، کتاب حاج قاسم و سه دقیقه در قیامت و جزوه های موضوعی کوتاه به مناسبت شهادت مادر سادات در شهرکرد توسط طلاب و بچه های هیئتی های این شهر توزیع ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۵    
قافله عزاداری مجموعه های فرهنگی اصفهان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۷    
منبع عراقی فاش کرد که سفیر آمریکا در بغداد به وزارت دفاع عراق درباره پیامدهای خرید سامhنه های دفاع موشکی از روسیه هشدار داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۷    
حسن منصوری پیشکسوت ارزشمند والیبال کشور شامگاه یک شنبه دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۷    
به مناسبت ایام فاطمیه، نمایش بانوی فدک در اهواز روی صحنه رفت نمایش بانوی فدک کاری از معاونت امور فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کلانشهر اهواز است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۳    
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: رسول کربکندی عضو هیات مدیره و باشگاه است و تمام حرف های او برگرفته از خرد جمعی و مصوبات آن است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۲    
حاجیه خانم بتول مهدوی نیا مادر آزاده شهید بیژن حافظی به فرزند شهیدش پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۳    
همزمان با سالروز شهادت حضرت الزهرا (ع)، هیأت های مذهبی منطقه با حضور در ناحیه امام رضا (ع) ارادت خود را به آستان اهل البیت نشان دادند و با اقامه عزا برای صدیقه کبری عزاداری کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۲    
تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از عرضه و تبلیغ فروش میوه انار از محصولات شهرک نشینان صهیونیست در یکی از بازارهای دبی با موج محکومیت شدید از سوی فعالان و کاربران همراه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۸    
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری افرادی که از طریق سایت های شیپور و دیوار بیش از یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۷    
مراسم سوگواری دهه دوم فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام علی لاری زاده و مداحی محمود خزلی و احسان صباحی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۵    
رییس جمعیت هلال احمر فریمان از پیدا شدن جسد بی جان کودک پنج ساله در کانال آب در نزدیکی روستای برات آباد، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۴    
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 40 تن روغن احتکار شده در یکی از غذا فروشی های بیرون بر مرکز استان بوشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در پیاده کردن قانون مجلس در ابعاد فنی هیچ مشکلی نداریم، به بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: اگر بخواهند برگردند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۳    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در زمینه وضعیت آموزش در پایه های اول و دوم نگرانی وجود دارد که برای رفع آن نیازمند حمایت اولیا هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۶    
یادواره 49 شهید حومه غربی دهدشت برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۵    
شبه نظامیان یمنی مورد حمایت امارات تصمیمات رئیس دولت مستعفی یمن را خروج از توافق ریاض و کودتا علیه خود دانستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۸    
مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گرگان در غم فراغ بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(ع) به سوگ نشستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۶    
در حالی که برخی کانال های خبری کلیپ منقطع شده را با عنوان توهین مجری شبکه دو منتشر کردند؛ کارآفرین کرد زبان کلیپ کامل آن را منتشر کرد و درخواست کرد که منقطع کنندگان کلیپ کامل را مشاهده کنند و به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۷    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 274 کیلو گرم مواد مخدر در ورودی مشهد ، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز اخیر متأسفانه با یک نفر فوتی، شمار جانباختگان کرونا در استان به 983 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۸    
مسؤول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج اساتید استان اصفهان ایجاد شده و 9 کارگروه در این رابطه شکل گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۱    
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از متلاشی شدن چهار باند شرکت های هرمی در مشهد، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۱    
در سفر رئیس کل دادگستری فارس به شهرستان داراب، راه اندازی دادگاه بخش فورگ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا دهه فجر امسال این مرکز قضایی افتتاح شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۴    
رسانه های سوریه از قطع آب شرب شهر دو میلیون نفری الحسکه در پی کارشکنی نیروهای ترکیه خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۰    
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۰    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف سه محموله قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته در شهرستان هندیجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۰    
ویژه برنامه شب شهادت حضرت فاطمه (س) به همت هیأت دانش آموزی حوزه مرکزی بسیج ناحیه دنا در مسجد جامع شهر سی سخت برگزار گردید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۹    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر به گشت زنی بمب افکن های B-52 آمریکا در منطقه خلیج فارس واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۷    
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 1000 قرص نان با حضور نماینده سازمان تبلیغات دیشموک در روستاهای ریزک، چندار و رودریش توزیع گردید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۲    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: قرار بود امروز محورهای هراز و کندوان یک طرفه شود که به خلوت بودن جاده این محدودیت اجرا نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۱    
یک عضو ائتلاف نوری المالکی با بیان اینکه امید عراقی ها برای اخراج نظامیان آمریکایی ظرف کم تر از یک سال آینده به دولت بعدی است، گفت که آمریکا باید رفتارش را در خاورمیانه تغییر دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۰    
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) 3 هزار پرس غذای گرم نذری به همت گروه جهادی منتظران ظهور کارون با همکاری بانیان سفره خدا پخت و در بین مردم توزیع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۰    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان از آغاز طرح همیار اورژانس در رفسنجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۹    
تیم فوتبال تراکتور با پیراهنی جدید به مصاف استقلال می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۸    
کمیساریای عالی انتخابات عراق پیشنهاد داد موعد انتخابات پارلمانی که از سوی دولت الکاظمی اعلام شده بود، به تعویق بیفتد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۴    
امشب حرم شمس الشموس در غم شهادت حضرت فاطمه(س) سیاه پوش شده است، زائرین و مجاورین در حالی که هر کدام ماسک زده اند، برای زیارت به حرم امام مهربانی ها آمده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۹    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد، مصرف آسپرین احتمال بروز سرطان سینه و مثانه را تا یک سوم کاهش می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۶    
پیکر پاک یک شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، در دانشکده علوم پزشکی گراش تشییع و به خاک سپرده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۴    
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به جمع آوری 120 معتاد متجاهر گفت: این طرح در 48 ساعت گذشته و در سطح استان مطابق با دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا به اجرا درآمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۹    
در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و همزمان با تشییع دو شهید گمنام سرافراز در دماوند دو بلوار این شهرستان به نام شهید محسن فخری زاده و شهدای گمنام نامگذاری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران در سال های اخیر علیرغم محدودیت های ناشی از تحریم های آمریکا، حق عضویت خود به سازمان ملل را پرداخته و امسال نیز با توجه به مسدود شدن کانال های انتقال منابع مالی توسط ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۷    
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: گروه های جهادی علاوه بر اینکه در عرصه های آموزشی، عمرانی و حمایت از نیازمندان تلاش می کنند، لازم است که در زمینه نهادینه سازی سنت قرض الحسنه تلاش کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۲    
یک نماینده آمریکایی می گوید تدابیر شدید امنیتی در کنگره آمریکا او را به یاد شرایط منطقه سبز بغداد انداخته است؛ چیزی که فکر نمی کرده در آمریکا شاهد آن باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۱    
سرود "مادر هستی" که توسط گروه سرود ری نوا خوانده شده است را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۹    
شهرستان های دماوند و پرند در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکرهای پاک چهار شهید گمنام بودند و اهالی اسلامشهر نیز از شهید حشمت اله عسگری استقبال کردند که مادرش پس از 33 سال از چشم انتظاری و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۹    
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: بیش از 12 هزار پرس غذای گرم تاکنون بین نیازمندان اردبیل توزیع شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
استان اردبیل از دیرباز به عنوان دیار عاشقان ائمه اطهار(ع) شناخته شده و مردم استان در برگزاری مراسمات معنوی مختلف زبانزد هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
وزارت خارجه آلمان پس از دو سال از ایجاد سازوکار مالی اینستکس که قرار بود تراکنش مالی میان ایران و اروپا را برقرار کند مدعی شد که عدم موفقیت این سازوکار مالی تقصیر ایران است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون 121 بیمار قطعی کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۰    
دیوان وقف اهل سنت عراق در پیامی نوشت: شهید المهندس در میدان های نبرد و شهرهای محاصره شده شناخته شد و آمریکا او را ترور کرد زیرا او تروریسم را از سر عراق دور کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۳    
بسیج و سپاه در همه عرصه ها پای کار است و این بار نیروهای بسیج و سپاه برای مهار آتش در منطقه جنگلی پارک ملی گلستان به جبهه جهادی رفتند تا در کنار نیروهای امدادی روند اطفای حریق سرعت بگیرد و نفس طبیعت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۳    
بخشدار شاوور در رابطه با قطعی گاز در بیست روستای بخش شاوور، گفت: دلیل قطعی گاز مشکل فنی در ایستگاه اصلی گاز است که عوامل شرکت گاز با حضور در منطقه در حال رفع این مشکل هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۶    
نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه در دانشگاه فرهنگیان تفکر بسیجی از جایگاه ویژ ه ای برخوردار است، گفت: جایگاه معلم در دانشگاه فرهنگیان با نگاه استراتژیک تعریف شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۱    
بر اساس گزارش هایی که در سامانه فدرال گزارش عوارض جانبی واکسن در آمریکا ثبت شده، 55 نفر در این کشور بعد از دریافت یکی از واکسن های فایزر یا مدرنا جان باخته اند و صدها نفر دچار عوارض بعضاً تهدیدکننده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۵    
حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی با مصدوم شدن ده ها فلسطینی همراه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۳    
امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس بعد از تشییع خودرویی در دانشگاه علم و هنر یزد به خاک سپرده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۱    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از گلایه های بحق مردم دریافت عوارض سنگین در پل میانگذر ارومیه علی رغم برخورداری از شرایط قانونی است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۱    
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی با اشاره به ضرورت توجه به نقش محوری رسانه ها در مطالبه عدالت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۸    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) در قلعه رئیسی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۵    
در شرایطی که شدیدترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شده است ایران به منظور برون رفت از بحران تحریمی باید با ایجاد یک کلان تصویر بزرگ تجاری برای نقش آفرینی اش این مسیر را طی کند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۱    
تیم فوتبال آنتورپ موفق شد در هفته بیستم لیگ بلژیک با نتیجه یک بر صفر بر خنت غلبه کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۹    
رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که این نهاد مقاومت، فرامذهبی است و از تمامی گروه های عراقی درون آن حضور دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۳    
سرخ پوشان پایتخت در آخرین تمرین خود قبل از دیدار با فولاد تنیس فوتبال و آقا وسط بازی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۲    
برگزاری آئین عزاداری هیأت ستاد رجایی شهر با همکاری پایگاه بسیج شهیدان خوش رفتار ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از فلکه اول گوهردشت تا مسجد جامع برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۲    
همزمان با روز عزای فاطمی، کوچه و خیابان ها همراه با سوگواری یاس نبی، میزبان لاله های بی نشان و دور از وطنی بودند که پس از قریب به 40 سال به آغوش خانواده بازگشته و وداع مادران چشم انتظار را پایان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع کتاب های موضوعی حضرت زهرا (س) در روضه های خانگی خبر داد و گفت: امسال 10 بقعه شاخص استان میزبان برنامه های مناسبتی ایام فاطمیه بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۶    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از عملیات چهار ساعته برای نجات مادرباردار عجب شیری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب آهن واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۵    
تیم بسکتبال سیچوآن در روز درخشش ستاره ایرانی اش شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۵    
دهیار روستای سرهنگ گفت: 600 پرس غذای گرم به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بین اهالی و نیازمندان این روستا توزیع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۴    
شهروندان سودانی با برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی در پایتخت این کشور، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۲    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از نجات خانواده چهار نفره ورزقانی از چنگال قاتل خاموش خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۰    
دسته عزاداری روز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور عاشقان اهل بیت در شهرستان کرج برگزار شد. لازم به ذکر است بدلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۰    
بنابر گزارش ها، کامالا هریس فردا دوشنبه از کرسی خود در سنا استعفا می کند تا بتواند روز چهارشنبه به عنوان معاون رئیس جمهور جدید آمریکا سوگند یاد کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۶    
آمریکا 20 کامیون حامل غلات سوریه را به سرقت برده و برای مصارف نیروهای خود در عراق وارد این کشور کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۱    
اینجا! پرچم عزای حضرت زهرا (س) با دستان کودکانه ای بلند شده که قرار است آینده ایران اسلامی را به بلندای نام منتقم حضرت مادر ترسیم کنند و تمدن نوین اسلامی را به راهبری نائب امام عصر رقم بزنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۲    
اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار رسیدگی و استیفای حقوق عامه درباره قطعی های برق اخیر در کشور شد.