سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۷:۵۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 7 دی 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 دی 1399 خبرگزاری فارس 2 دی 1399 خبرگزاری فارس 3 دی 1399 خبرگزاری فارس 4 دی 1399 خبرگزاری فارس 5 دی 1399 خبرگزاری فارس 6 دی 1399 خبرگزاری فارس 7 دی 1399 خبرگزاری فارس 8 دی 1399 خبرگزاری فارس 9 دی 1399 خبرگزاری فارس 10 دی 1399 خبرگزاری فارس 11 دی 1399 خبرگزاری فارس 12 دی 1399 خبرگزاری فارس 13 دی 1399 خبرگزاری فارس 14 دی 1399 خبرگزاری فارس 15 دی 1399 خبرگزاری فارس 16 دی 1399 خبرگزاری فارس 17 دی 1399 خبرگزاری فارس 18 دی 1399 خبرگزاری فارس 19 دی 1399 خبرگزاری فارس 20 دی 1399 خبرگزاری فارس 21 دی 1399 خبرگزاری فارس 22 دی 1399 خبرگزاری فارس 23 دی 1399 خبرگزاری فارس 24 دی 1399 خبرگزاری فارس 25 دی 1399 خبرگزاری فارس 26 دی 1399 خبرگزاری فارس 27 دی 1399 خبرگزاری فارس 28 دی 1399 خبرگزاری فارس 29 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۱    
پس از انتشار خبر تغییر نام برخی خیابان ها و چهارراه های اصفهان دیدگاه های مختلفی از سوی فعالان فضای مجازی بیان شد که عمدتاً به دلیل نبودن استدلالی منطقی پشت این مسأله و حتی به دلیل نامگذاری بر روی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۴    
رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: هشت دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر دهدشت نصب خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۱:۰۹    
نخستین مراسم سالگرد شهید اهل شهرری جبهه مقاومت مصطفی محمد میرزایی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدون حضور جمعیت برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۶    
مرکز آمار ایران نرخ تورم آذر ماه را 30.5درصد و تورم گروه خوراکی، آشامیدنی و دخانیات را 57.9درصد اعلام کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۶    
در تاریخ بشر، به ندرت از سوی حکیمی فرزانه، سکه مکتب به نام افراد زده می شود. در اندیشه دینی و براساس آموزه های وحیانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۳    
قانون اساسی عصاره تلاش خبرگانی است که با آرایی قاطع به نمایندگی مردم انتخاب شدند تا مطابق با اسلام و ضروت های تاریخی، فرهنگی و سیاسی خطوط کلان قانون جمهوری اسلامی را در سال 1358 ترسیم کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۶    
نائب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: تاکنون در طرح اقدام ملی شهر جدید هشتگرد 28 هزار نفر ثبت نام کرده اند که بخشی در مرحله اول انصراف ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۹    
جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۳    
امام جمعه زنجان گفت: برای سوادآموزی باید از روش های نو و جدید استفاده شود و در این زمینه سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون به ویژه در سطح مناطق روستا می توانند موثر واقع شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
شبکه رادیویی جوان برای پاسداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و همراهان ایشان، ویژه برنامه یک و بیست را تدارک دیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۷    
رزمایش کمک های مومنانه به نیابت از حاج قاسم سلیمانی در قالب توزیع بیش از دو هزار بسته برای هدیه به نیازمندان و قشر آسیب پذیر به همت فرهنگسرای خاوران و با مشارکت کانون های جهادی حضرت زینب سلام الله ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش جانباختگان به کرونا در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۸    
جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت به مناسبت یوم الله نهم دی ماه بیانیه ای را صادر و تاکید کرد: عوامل فتنه نه تنها مستحق آزادی و رفع حصر نیستند بلکه اعمالشان مستوجب محاکمه جدی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: 9 دی سال 1388 نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی ایران اسلامی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ماموران اداره اطلاعات شهرستان کازرون در استان فارس، 15 نفر را که در قاچاق سوخت به خارج از کشور فعالیت داشتند، بازداشت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۰    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از 100 برنامه با موضوع 9 دی و حاج قاسم سلیمانی در استان اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۵    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با رعایت کامل اصول و پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی اجرا می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۴    
رئیس فدراسیون جودو با حضور در منزل مهدی حیدری، شهید مدافع حرم ورامینی دعوت فرزند شهید را لبیک گفت و با وی که مانند پدرش جودوکار است، ملاقات کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 کهگیلویه و بویراحمد به 397 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۲    
معاون امور استان های رسانه ملی در آیین اختتامیه نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۷    
یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید اولین سخت افزار احراز هویت در ایران شده است که دوربین هوشمند آن قادر است با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۸    
دبیرخانه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از تولیدکنندگان و طراحان عروسک های ایرانی دعوت کرد تا جدیدترین تولیدات خود را برای داوری معرفی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: کلاهبرداران نوجوان در فضای مجازی که در پوشش امور خیریه درمانی ظاهر شده بودند، دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
معاون استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان نهم دی ماه را نماد استقلال، عزت و بصیرت ملی دانست و گفت: این روز ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت در اوج محبوبیت است و لجن پراکنی ها نور خورشید را خاموش نخواهد کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۵    
حدود یک ماه بعد از امضای توافق پایان درگیری در قره باغ، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد یک نظامی این کشور در پی حمله یک گروه مسلح غیرقانونی به نیروهای این کشور در منطقه خوجاوند کشته شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کارخانه های قند استان موظف هستند شکر مورد نیاز مردم را تامین کنند و در صورت هر گونه تخطی یا خودداری از تحویل و توزیع شکر در بازار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۷    
روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از کشف کالاهای اساسی احتکار شده و لوازم خانگی قاچاق در اهواز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۴    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مسؤولان باید با تدبیر صحیح، بازارهای کشورهای همسایه را حفظ کنند گفت: بی تدبیری مسؤولان و عملکرد ضعیف برخی از بازاریاب های ایرانی سبب شده تا برخی از بازارهای خارجی به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
دولت آبادی در دیدار با محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تبریک فرارسیدن روز صنعت پتروشیمی بر آمادگی بانک تجارت برای گسترش همکاری با شرکت های فعال در این صنعت تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۰    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید از برج عاج ارتزاق از محل فروش نفت پایین بیاید و به کارآفرینان داخلی اتکا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام کارگاه های زمستانی آنلاین فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
حقاً شهادت برازنده شهید سلیمانی بود؛ اخلاص و معنویت حاج قاسم، پس از شهادتش میلیون ها برابر بیشتر دیده شد، در آن بدرقه های ایرانی و آن بدرقه های عراقی؛ در کاظمین، در بغداد، در نجف ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مستند راز خوشبختی با بهره گیری از تصاویر تشییع آسمانی پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی آماده نمایش شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۴    
همزمان با فرارسیدن فاطمیه و مراسم عزاداری بانوی دو عالم افشین علا از شاعران کشورمان شعری را با عنوان مهر بقیع منتشر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۴    
پویش مردمی ختم قرآن کریم به مناسبت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۷    
استاندار آذربایجان غربی با هشدار نسبت به عادی انگاری و بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای محدودیت های هوشمند کرونایی در بین مردم و مسئولان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از کشت 35 هکتار گیاهان دارویی زیره سبز و سیاهدانه درشهرستان لنده باحمایت بنیاد مستضعفان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پایان عملیات جستجوی امداد گران برای یافتن مفقودان احتمالی در ارتفاعات شمال تهران خبر داد و گفت:در مجموع 11 نفر از هموطنان جان باختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۳    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:تلاش ما این است از منابع معتبر یک میلیون واکسن کرونا وارد کشور کنیم و این واکسن ها از یکی از کشورهای شرق آسیا وارد خواهد شد و قطعا مورد تایید سازمان غذا و دارو خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۱۵    
تیم والیبال هراز آمل در پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به عنوان مقتدرترین تیم انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۳    
محمدیوسفی با بیان اینکه اخیراً اتفاقی در مترو تهران رخ داد که به طور واضح موجب وهن شاعران بزرگ کشورمان ش، نوشت: آیا ضرورتی بود که از شاعران نامدار ایرانی که هر یک میراث هویتی این سرزمین هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۶:۲۰    
تا آخر هفته جاری جوی پایدار با آسمانی غالباً صاف با هوای سرد و خشک زمستانی، در سطح استان اردبیل پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۴۶    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت 24 خانه تاریخی بروجرد در فهرست آثار ملی کشور گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۱    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش مستند سردار دل ها همزمان با شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این مستند مجموعه گفت وگو و مصاحبه با همرزمان و نزدیکان سردار سلیمانی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۳    
مراسم بزرگداشت دهه بصیرت همراه با روضه خوانی حضرت زهرا(س) با حضور اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۱    
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه صلوات و درود بر حضرت زهرا (س) انسان را بهشتی می کند، گفت: صلوات بر این بانو انسان را از گناهان پاک و مطهر می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۹    
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تعداد کثیری از اتباع افغانستانی در پیشوا ساکن هستند و لازم است در سیاست های حوزه سوادآموزی به این قشر نیز توجه شود و زمینه تحصیل سوادآموزان افغانستانی هم چون ایرانیان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۶    
آلبوم همیشه لحظه باران... به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص که بر اساس ترانه های علیرضا کلیائی ساخته شده است، منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۵    
فراخوان یادواره جهان بی تو توسط فرهنگ سرای ارسباران منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۳    
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: قلع و قمع و اعاده وضع به حال سابق در 32 مورد امین آباد و ناظرآباد از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته امین آباد و ناظرآباد توسط پرسنل جهادکشاورزی مشهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: راه امت ایران اسلامی هیچ گاه از راه اهل بیت(ع) جدا نخواهد شد و شعار ما همان شعارهای جهانی امام حسین(ع) است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۳    
معاون وزیر دفاع روسیه گفت در صورتی که واشنگتن اقدام به استقرار موشک در اروپا کند، مسکو به این اقدام واکنش مناسب خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۴    
هر دو تیم تبریزی در هفته دوم لیگ دسته 2 کشور برابر حریفان خود به تساوی دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بستری های کرونا در رفسنجان در اول دی ماه به 14 نفر رسید و افراد بدحال در آی سی یو به دو نفر کاهش پیدا کرده بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۴    
حال و هوای این روزهای گلزار شهدا در پایتخت مقاومت وصف شدنی نیست و هر لحظه شاهد تپش قلب های بی قرار بر گرد مزار حاج قاسم هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۳    
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه امور فرهنگی مظلومانه تر از هر بخشی است و تنها 1 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا در حالی ایام کریسمس را در یکی از باشگاه های گلف خود در آمریکا سپری کرد که طرح حمایت مالی کرونای این کشور همچنان در انتظار امضای وی قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۸    
فابینیو هافبک برزیلی لیورپول به رکورد 100 بازی برای تیمش دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: رئیس مجلس در نشست امشب کمیسیون تلفیق بر اصلاح ساختار بودجه سال 1400 تأکید کرد و گفت که اگر اسناد بالادستی نیز در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از پیدا شدن مفقودین ارتفاعات شمالی کوهسرخ خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، شیوع ویروس کرونا هیچ تغییری در روند کاری ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور ایجاد نکرده و اگر لازم باشد جلساتی برگزار شود او این کار را انجام می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۲    
بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، روز یکشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 19 میلیون نفر فراتر رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۲    
تروریست های بوکوحرام با حمله به سه روستا در شمال شرق نیجریه به صورت بی هدف به سمت ساکنان آنجا تیراندازی کرده و خانه ها و اماکن عمومی را به آتش کشیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۱    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که پنتاگون قصد دارد در تقابل با چین یک ناو هواپیمابر همراه با ناو گروه خود را چندی دیگر عازم اقیانوس آرام و هند کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۷    
مدیر عامل سابق استقلال گفت: پرسپولیس را به دست آذری جهرمی بدهند که پرسپولیسی هم است و می تواند تیم را اداره کند و مشکلی نیز پیش نمی آید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۷    
تیم والیبال شهداب یزد در دیداری دوستانه توانست از سد خاتم اردکان عبور کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۵    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حوزه های علمیه در مسیر ولایت قرار دارند و اعلام حمایت از رهبری و محکومیت اقدامات اخیر افراد معلوم الحال نشان دهنده این است که حوزه های علمیه بازوان ولایت هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۶    
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه پایه بودجه بندی در البرز ضعیف است، گفت:جمعیت البرز از 3 میلیون و 700 هزار نفر فراتر رفته و بر این اساس نیازمند اعتبارات متناسب با جمعیت برای ارتقاء ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۶    
کاپیتان تیم ملی هندبال ایران از رئیس کمیته ملی المپیک درخواست کرد تا نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۵    
تیم والیبال بورسا اسپور در دیداری معوقه از هفته دهم رقابت های لیگ ترکیه مغلوب حریف خود شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۵    
بدن تکه تکه شده حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین موجود روی زمین، شهادت می دهد او راست می گفت و در راه مجد و عظمت اسلام و ایران از همه چیز گذشته بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 و نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از لایحه بودجه 1400 گفت: پیش بینی منابع غیرقابل تحقق و عدم مدیریت هزینه ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۵    
رویارویی لیورپول و وست برومویچ در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 3 ریشتری امشب نزدیکی شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی را به لرزه درآورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۱    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب از توزیع 400 تن روغن در سطح این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۷    
دبیرکل حزب الله لبنان یکشنبه شب درباره مسائل مختلف و تحولات منطقه و این کشور با شبکه المیادین گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۵    
لیورپول در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل وست برومویچ متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۲    
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مراسم های خوبی در خور شأن سردار سلیمانی برگزار خواهد شد؛ همچنین نباید یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای اوکراین نیز فراموش شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۱    
پروژه آبرسانی به دورترین نقطه بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد در روستای تنگ شاه توسط سپاه به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از گزاش سازمان برنامه و بودجه به این کمیسیون در مورد عملکرد آن سازمان در ارتباط با بودجه سال 1399 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۹    
مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان از آغاز به کار اولین جشنواره رسانه ای مکتب حاج قاسم در این استان به میزبانی جزیره قشم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۵    
هشتک های متعددی در فضای مجازی ترند شده است اما تصویر روشنی از اینکه اگر این هشتک ها در عالم واقع محقق شود در ذهن کاربران مجازی نیست و اینجاست که هنر تصویر می تواند نقش اساسی ایفا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: وجب به وجب خوزستان گلگون شاهدحضور، وجود و فداکاری شهید سلیمانی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۱    
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تخم مرغ از اول بهمن ماه در تمامی فروشگاه ها و مراکز عرضه تخم مرغ به صورت بسته بندی یخچالی عرضه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۶    
در حادثه تیراندازی روز شنبه در شهر تولوز در جنوب شرق فرانسه دست کم یک نفر کشته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۵    
شماری زیادی از فلسطینیان ساکن قدس اشغالی اقدام مشکوک برخی در برگزاری مراسم فسق و فجور در یکی از مساجد این شهر دست به اعتراض و برگزاری نماز زدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۹    
حسن رحیم پورازغدی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی درباره میزان حقوق و دریافتی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی پاسخ داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۷    
رحیم زارع با بیان اینکه ادعایی که در خصوص تصویب مالیات بر تراکنش های بانکی در مجلس مطرح شده صحت ندارد، تاکید کرد: این ادعا صرفا یک شیطنت رسانه ای است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به دادستان اصفهان درخصوص آلودگی هوای استان اصفهان ناشی از سوخت مازوت نامه ای ارسال کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس گفت: معرفی شخصیت و جان فشانی های سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی، توسط رسانه ها به نحو مطلوب منعکس شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران قبلی باشگاه با اهمال در عقد قراردادها کار ما را سخت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۹    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: از ابتدای طرح شهید قاسم سلیمانی تا کنون 34000 خدمت بهداشتی و پزشکی به مردم ارائه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۵    
الریان در هفته یازدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر در مصاف با الخور به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۱    
العربی با گل 3 امتیازی مهرداد محمدی در مصاف با السیلیه به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بارش برف سنگین موجب قطعی برق 50 روستای مازندران شد که با تلاش ماموران وصل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۶    
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال 55 درصد با سوادی در استان فارس درگروه سنی 10 تا 49 سال نزدیک به 49 درصد بوده است که در سال 95 این میزان به حدود 96 درصد رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۹    
استاندار آذربایجان شرقی بر استفاده از ظرفیت دیپلماسی فرهنگی در گسترش مناسبات میان ایران و تاجیکستان تأکید کرد و گفت: مبادلات گسترده فرهنگی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۹    
یک شرکت دانش بنیان موفق به صادرات شوینده های گیاهی بر پایه نانو به سه کشور سوئد، لبنان و عمان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته امنیت آب ذیل این کمیسیون تشکیل و مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد با رأی نمایندگان، ریاست این کمیته را بر عهده گرفت.