چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۵:۳۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 1 شهریور 1400 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1400 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 تیر 1400 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 30 مهر 1400 خبرگزاری فارس 30 آبان 1400 خبرگزاری فارس 30 آذر 1400 خبرگزاری فارس 30 دی 1400 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1400 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1400 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۴    
انگشتری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محفوظ نزد همسر شهید، پس از تشریفات قانونی لازم در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بر معرفی روستاهای برند صنایع دستی در این استان تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۰۵:۳۶    
مستند کوتاه رنج و رنگ اثر مستندساز جوان کاشانی به جشنواره بین المللی سانتاندر آمریکا (کلمبیا) راه یافت
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۹    
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری دو باند سه نفره، که از طریق ارسال پیامک های جعلی تحت عنوان ابلاغ شکوائیه قضایی ثبت ثنا، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۲    
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از فوت 9 نفر دیگر در استان بوشهر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۹    
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: به دلیل نقش نظارتی و حاکمیتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نظارت و ارتقا کیفی پروژه های عمرانی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۵    
مدیر حوزه علمیه شهرستان دهلران با بیان اینکه ظرفیت تخت های بیمارستانی در دهلران تکمیل شده است گفت: ساختمان حوزه علمیه در اختیار بیمارستان دهلران قرار گرفته تا بیماران کرونایی در آن بستری شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: به مناسبت هفته دولت 16 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری با اعتبار بیش از 153 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۳    
کسانی در این هفته ها مدام مسؤولان را به دلیل عدم خرید واکسن شماتت می کنند که اکثرشان چند ماه پیش به انحای مختلف مانع واردات واکسن های روسی (اسپوتنیک وی) و چینی (سینوفارم) شده بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور سابق افغانستان و رئیس شورای مصالحه ملی با بهادر امینیان دیدار و بر لزوم تشکیل یک نظام فراگیر در افغانستان تأکید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۸    
فرمانده سپاه کردستان ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از تلاش و کوشش شبانه روزی مدیران دلسوز، آمادگی خود را برای همکاری با دولتمردان استان در جهت توسعه و آبادانی کردستان اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۸    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف 26آمپول درمان بیماران کرونا به ارزش 3میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۰    
مامور وظیفه شناس پلیس راه استان ایلام با همکاری یک خیاط پاکدست گردنبند یک میلیارد ریالی را به صاحبش بازگرداندند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۶:۱۵    
چند روزی است عکس ها و محتواهایی از حذف سردرب دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه کردستان در فضای مجازی دست به دست می چرخد و عده ای هم که فضا را مناسب برخی شایعه پراکنی ها و گرفتن ماهی از آب گل آلود دیدند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۶    
ویژه برنامه روضه خوان از بسته برنامه های جلوه سوگ به همت فرهنگسرای امید از دهه دوم محرم تا پایان ماه صفر برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۶    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در کنکور سال جاری 190 نفر از دانش آموزان این نهاد در استان شرکت کرده بودند که 69 نفر از این دانش آموزان مجاز به انتخاب رشته شده و 23 نفر از این دانش آموزان نیز ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۹    
امروز پیکر مرحوم علامه حکیمی بعد از تشییع در حرم مطهر رضوی و اقامه نماز میت توسط آیت الله سیدان در رواق دارالحجه حرم امام رضا(ع) آرام گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۳    
یک روزنامه صهیونیستی گزارش داده اعتراض در فرودگاه بن گوریون موجب شده پرواز نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن با تأخیر انجام شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: طوفان، باران شدید و تگرگ در روز های اخیر 225 میلیارد تومان به نخیلات شهرستان عنبرآباد خسارت زد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۶    
چهارمین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم صبح سه شنبه 2 شهریور 1400، در مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۰    
متأسفانه در 24 ساعت گذشته، 709 بیمار دیگر کرونایی جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۳    
مدیر جهاد کشاورزی داراب از پرورش ماهیان خاویاری در استخر های ذخیره آب کشاورزی داراب خبر داد و گفت: پرورش ماهیان خاویاری ازگونه فیل ماهی برای اولین بار در یکی از استخرهای ذخیره آب شهرستان صورت گرفته ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۴۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان گفت: یکی از دانشجویانی که با حمایت کمیته امداد شهرستان فلاورجان در رشته تربیت بدنی تحصیل می کند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۵    
رئیس اداره منابع طبیعی دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و هفتصد تن چوب در شهرستان دهلران برداشت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۰    
کاروان نسل حسینی به مناسبت روز پزشک در بیمارستان بقیه الله حضور و برای کادر درمان و بیماران بستری مراسم عزاداری برگزار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۶    
استاندار قم از بهره برداری 85 پروژه در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان و اشتغال زایی بیش از یک هزار و 300 نفر در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۹    
استاندار تهران از تحت پوشش قرار گرفتن تست کرونا توسط سازمان های بیمه گر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با درخواست از دولت به منظور در نظر گرفتن هزینه معالجاتی خانواده های کم بضاعت از نمایندگان مجلس خواست وزرای پیشنهادی، آیت الله رییسی را با رای بالای خود یاری دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۳    
رمان حریر با تکیه بر تاریخ معاصر ایران با داستانی درباره وقایع کشف حجاب روانه بازار نشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۱    
به مناسبت روز پزشک از خدمات پزشکان و جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان دهدشت تجلیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: 33 پروژه و زیرساخت صنعتی و معدنی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۳    
استاندار خراسان شمالی از واگذاری 37 پروژه به ارزش هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به بخش غیردولتی در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۲    
بنا بر اعلام کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه، دفاتر اسناد رسمی در تمامی روزهای هفته و همچنین پنج شنبه ها فعال است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۱    
رئیس اداره نظارت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: با وجود هشدار های فراوان در مورد خشکسالی، کشاورزان در اطراف تنها سراب زنده استان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۹    
وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی توییتری تاکید کرد: اظهارات موافق و مخالف خود در مجلس را از سر دلسوزی می دانم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۸:۲۲    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات و اربعین بررسی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۷    
مدیرکل غله استان زنجان از خرید 70 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خبر داد و گفت: بیش از 99 درصد مطالبات گندم کاران استان با پیگیری های مقامات استان و مسؤولین اداره کل پرداخت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۷:۲۷    
تصویب طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی می تواند به عنوان اولین گام مهم و مؤثر برای پیشرفت و رفع عقب ماندگی در فضای مجازی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۷:۰۰    
تفکر چندجانبه برای هر موضوع علت های مختلفی را در نظر می گیرد و تلاش می کند شناخت دقیق و نزدیک به واقعیت را از ماجرا داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۶:۲۱    
طی امروز از نظر دمایی اندکی بر دمای هوای استان اردبیل نسبت به روزهای گذشته افزوده خواهد شد، اما تغییرات قابل ملاحظه ای انتظار نمی رود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۲:۲۶    
دیدبان حقوق بشر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ مدرکی دال بر اثبات ادعای استفاده نظامی گروه های فلسطینی از برج های غزه ارائه نداده است، گفت که حملات اسرائیل به برج های غزه می تواند جنایت جنگی باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۱:۵۶    
تله فیلم رگبرگ به کارگردانی سجاد امیر یزدانی با محور دغدغه نوجوانان این روزها در مراحل پایانی پس از تولید قرار دارد و تدوین آن به اتمام رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۱:۱۴    
مدیر حوزه های علمیه میثاق گفت:آینده پژوهی و پیش بینی در زمینه ارائه پاسخ به شبهات قبل از انتشار آن ها می تواند از ایجاد بحران های مختلف فکری و اجتماعی جلوگیری کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم بر تسریع در روند صدور پروانه های تأسیسات گردشگری در این استان تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت توزیع مصرف برق استان ایلام گفت: به طور میانگین میزان مصرف برق 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که عوامل مختلفی از جمله گرمای هوا و رمز ارزها سبب این افزایش شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۸    
آرزو حسینی در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیایی قزاقستان با کسب مدال برنز بر سکوی سوم رقابت ها ایستاد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۷    
جلسه استماع پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس در دادگاه CAS امروز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۱    
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به معضلات مربوط به سرمایه گذاری گفت: امروز یک سرمایه گذار برای شروع سرمایه گذاری باید 250 مورد را رفع کند تا به مرحله سرمایه گذاری برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت؛نخستین مرکز تخصصی واکسیناسیون کرونا توسط سپاه فتح استان در حسینیه ثارالله شهر یاسوج راه اندازی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آنچه برای مردم ملموس است بودجه عمرانی است و تحقق بخش عمرانی بودجه بسیار حائز اهمیت است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۳    
بعد از قانون اساسی سیاست های کلی نظام نیز نقشه راه اداره کشور را مشخص و چارچوب حرکت و ریل گذاری تقنینی و اجرایی را به تصویر کشیده است اما همچنان در اجرا با مشکلات عدیده ای در کشور مواجه هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۳    
تمرین پرسپولیسی ها امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۲    
مدیر سامانه 122 آبفای استان اصفهان گفت: از ابتدای تنش آبی تاکنون نزدیک به 61 میلیون لیتر آب به صورت سیار بین مشترکان آبفای استان اصفهان توزیع شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۷    
مدیر امور آب و فاضلاب سرخس گفت : حساب های بانکی مشترکین بدهکار به امور آبفا مسدود می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۶    
هافبک تیم فجر شهید سپاسی شیراز به عضویت سبزپوشان اصفهان درآمد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۱    
با صلاحدید علی نظرمحمدی، علی عشوری زاد به عنوان دستیار اول به کادرفنی چوکای تالش اضافه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۰    
اعضا کمیته فنی باشگاه فرهنگی،ورزشی آلومینیوم اراک معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۶    
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان 26 دستگاه موتورسیکلت به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۰    
عضو کمیسیون بودجه مجلس از اقبال بالای نمایندگان مجلس به سید رضا فاطمی امین برای وزارت صمت خبرداد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۰    
معاون عمرانی استاندار در بازدید از واحدهای احداثی در شهر سی سخت گفت: طبق قول دولت ساخت و تکمیل تمامی واحدهای احداثی و تعمیری تا قبل از شروع فصل سرما به اتمام می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۰    
آمریکا صحنه 450 تیراندازی کوری بوده که در آنها دست کم 4 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یا بر اثر تیراندازی کشته شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۸    
ستاره سوئیسی باشگاه لیورپول رسما به لیون فرانسه پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۲    
نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی با ادعای اینکه کشورش نگرش های خصمانه نسبت به پیونگ یانگ ندارد گفت آماده دیدار با مقام های کره شمالی در هر زمان و مکان است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس پلیس فتای استان زنجان درباره کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک جعلی با نام سامانه ثنا هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۱    
باشگاه استقلال رسما خبر منتشر شده درباره استعفای فرهاد مجیدی از هدایت این تیم را تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی مجلس رفع شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام یافته و برطرف سازی مشکلات در هفته های اخیر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۲    
خاندوزی در زمان مدیر کلی امور اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس، گروه فضای کسب و کار را در مرکز پژوهش ها فعال کرده و برای اولین بار در ایران در زمان مدیریت ایشان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۱    
وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه هشدار داد که هرج و مرج در فرودگاه کابل در حال افزایش بوده و مذاکرات برای ادامه عملیات خروج پس از این تاریخ ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۵    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از نجات دو کارگر ساختمانی از زیر آور خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۳    
معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه هشدار داد که 5 میلیون یمنی تنها یک گام با قحطی فاصله دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۲    
در هفته ششم رقابت های لیگ فوتبال دانمارک، سعید عزت اللهی در ترکیب اصلی وایله مقابل نورشلاند حضور دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۱    
وزیر خارجه عراق در سفری رسمی و در راس هیاتی وارد مسکو پایتخت روسیه شد تا با مقامات این کشور درباره تقویت همکاری ها گفت وگو کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۱    
دفتر سیاسی جنبش امل تأکید کرد که هر گونه تأخیر یا تعیین شروط قدیمی و جدید بر سر تشکیل کابینه، جنایت علیه همه مردم لبنان است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۵    
جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به استمرار طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۲    
فرد مظنون به بمب گذاری در کنگره آمریکا با دو اتهام در زمینه تلاش برای استفاده از مواد منفجره و سلاح کشتار جمعی مواجه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۸    
در حالی که تنها 8 روز تا پایان ضرب الاجل خروج نظامیان خارجی از افغانستان باقی مانده است، وزیر خارجه فرانسه خواستار تمدید مهلت خروج از این کشور پس از ضرب الاجل 9 شهریور شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۷    
دبیر کل سازمان پیمان امنیت جمعی گفت که همکاری بین این سازمان و ناتو در جهت دفع تهدیدهای ناشی از افغانستان مفید خواهد بود، اما ناتو آمادگی چنین همکاری را ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۱    
امروز برای نمادهای شاخص ساز اصفهانی مثل فولاد، ذوب و شپنا به نسبت روز آرام و همراه با اصلاحی بود و این نمادها بعد از چند روز سبزپوش بودن، در حال طی کردن روند خنثی برای ادامه روند صعودی خود هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۷    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع دماهای بیش از 49 درجه در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۶    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران در گفت و گوی تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل ضمن مخالفت با تحریم ها و فشار دول غربی به دولت سوریه و اشاره به شرایط سخت زندگی مردم و تشدید بحران کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۷    
در پی افزایش شمار مبتلایان کرونا در ایران، جریانی که همواره در پی تحقیر ملت ایران بوده سعی در القای این باور به مردم دارد که ممنوعیت واردات واکسن از مبدأ انگلیس و آمریکا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۷    
در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز دوراپزشکی استان قم بر افزایش حمایت های دولت از مراکز تخصصی درمان ناباروری و دوراپزشکی برای کمک به افزایش نرخ رشد جمعیت تاکید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۳    
سیاست های دولت ترامپ در ممنوعیت صادرات واکسن به سایر کشورها در دولت بایدن نیز ادامه یافت و ایالات متحده حتی از فروش واکسن پیش خریدشده به متحدانش خودداری کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۳    
معاون اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه خشکسالی باعث افزایش روزهای آلوده در استان شده است، گفت: تاکنون 14 روز آلوده داشته ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۱    
دکتر توفیق یعقوبی، پزشک متخصص بیماری های عفونی و تب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مدام بر بالین بیماران مبتلا به کووید19 حاضر شده و حاضر نیست حتی یک روز ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۱    
معاون دبیر کل ناتو که به پایتخت اوکراین سفر کرده است مدعی شد که شبه جزیره کریمه بخشی از اوکراین است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۰    
در کنار مدافعان سلامت، جمعی از داوطلبین، امدادگران و طلاب جهادی گیلان نیز با حضور در بیمارستان رازی به عنوان سانتر اصلی درمان بیماران کرونایی گیلان مشغول خدمت رسانی بوده که مشارکت فعالانه در نذر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۷    
مدیران شماری از بیمارستان های فلسطین اشغالی با اشاره کمبود بودجه و کادر درمانی تهدید کردند ممکن است بیماران مبتلا به ویروس کرونا را پذیرش نکنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۶    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: پست اینستاگرامی که شب گذشته برای خداحافظی از استقلال گذاشتم به خاطر سوتفاهم و دلخوری بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا یک یهودی زاده و عضو یک شورای ضد ایرانی را به عنوان سفیر جدید این کشور در ژاپن معرفی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: خارخانه تولید ماسک در خیرآباد دچار آتش سوزی شد که عوامل آتش نشانی با سه تیم عملیاتی در حال مهار آتش هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
صورت جلسه هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که بر اساس آن مدیرعامل شستا تغییر کرد، منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۷    
مراسم تشییع و خاکسپاری علامه محمدرضا حکیمی سه شنبه 2 شهریور در حرم امام رضا(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۶    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: فضا را برای کار کردن در استقلال مناسب ندیدم و به همین دلیل انصراف دادم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۵    
یک مقام ارشد قطری خبر داد که در میان پناهجویانی که از افغانستان گریخته اند، تعدادی از مقام های ارشد دولت سابق این کشور نیز حضور دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۱    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از کشف جسد مرد میانسال زابلی در یکی از روستاهای شهرستان زهک پس از 3 روز از اعلام مفقودی وی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۰    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه در این مرحله از طرح شهید سلیمانی طرح نظارتی، حمایتی و مراقبتی را دنبال می کنیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۷    
طرح| مقام معظم رهبری: من آقای لاجوردی را در دوره ی مبارزات، به عنوان مرد پولادین می شناختم. در بین دوستان، آن کسی که از کتک خوردن و اقدام کردن و زندان رفتن و آمدن بیرون و دوباره رفتن، خسته نمی شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۷    
تک عکس های منتخب مرداد 1400