چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 11 بهمن 1399 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 29 اسفند 1398 فرهیختگان 31 فروردین 1399 فرهیختگان 1 اردیبهشت 1399 فرهیختگان 31 خرداد 1399 فرهیختگان 31 تیر 1399 فرهیختگان 31 مرداد 1399 فرهیختگان 1 شهریور 1399 فرهیختگان 1 مهر 1399 فرهیختگان 19 آبان 1399 فرهیختگان 30 آذر 1399 فرهیختگان 30 دی 1399 فرهیختگان 30 اسفند 1399 فرهیختگان 1 بهمن 1399 فرهیختگان 2 بهمن 1399 فرهیختگان 3 بهمن 1399 فرهیختگان 4 بهمن 1399 فرهیختگان 5 بهمن 1399 فرهیختگان 6 بهمن 1399 فرهیختگان 7 بهمن 1399 فرهیختگان 8 بهمن 1399 فرهیختگان 9 بهمن 1399 فرهیختگان 10 بهمن 1399 فرهیختگان 11 بهمن 1399 فرهیختگان 12 بهمن 1399 فرهیختگان 13 بهمن 1399 فرهیختگان 14 بهمن 1399 فرهیختگان 15 بهمن 1399 فرهیختگان 16 بهمن 1399 فرهیختگان 17 بهمن 1399 فرهیختگان 18 بهمن 1399 فرهیختگان 19 بهمن 1399 فرهیختگان 20 بهمن 1399 فرهیختگان 21 بهمن 1399 فرهیختگان 22 بهمن 1399 فرهیختگان 23 بهمن 1399 فرهیختگان 24 بهمن 1399 فرهیختگان 25 بهمن 1399 فرهیختگان 26 بهمن 1399 فرهیختگان 27 بهمن 1399 فرهیختگان 28 بهمن 1399 فرهیختگان 29 بهمن 1399 فرهیختگان 30 بهمن 1399 
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۱:۴۳    
رییس مجلس شورای اسلامی طی حکمی وحید یامین پور را به عنوان مشاور رئیس مجلس و دبیر کارگروه تحول فرهنگی منصوب کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز قعرنشین در ورزشگاه آزادی پیروز شد و 7 پله در جدول لیگ برتر صعود کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۰    
"جشنواره مردمی انتخاب 1400" با هدف انتخاب برترین چهره های عرصه فرهنگ، هنر، ورزش و تعاملات اجتماعی طی آخرین دهه قرن سیزدهم شمسی با شعار با هم انتخاب کنیم با حمایت برند ملی اسنوا کار خود را آغاز کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز قعرنشین در ورزشگاه آزادی پیروز شد و 7 پله در جدول لیگ برتر صعود کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۰    
سی و هشتمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا و با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
نتایج آزمون Ept بهمن ماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
تفاهم نامه همکاری بین بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون پزشکی ورزشی کشور منعقد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
موفقیت واکسن کرونای تولیدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بر روی ویروس انگلیسی کرونا رسما اعلام شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۱۵    
حسینی گفت: آموزش وپرورش دائما شعار می دهد سند 2030 را اجرا نکردیم و سند تحول را اجرا کردیم، ساخت آموزش و پرورش ایران ضد سند تحول است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
نگاهی که وجود دارد این است که حتی در جایی که ما پول و اعتبارات بیت المال را مدرسه کردیم، می گوییم چون این مدرسه در شهر است ما آن را نگه داریم و به موسس مدرسه غیردولتی بدهیم ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۵    
آنهایی که هم مافیای شبکه سلامت و هم شب های مافیای فیلیمو را دیده اند می توانند تفاوت این دو را متوجه شوند. در تلویزیون این بازی تخصصی تر و در شبکه نمایش خانگی این بازی هیجانی تر دنبال می شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۵    
نمایش کالبدشکافی یک ذهن کاری از گروه بازی با ذهن (تنها) و به تهیه کنندگی صادق امیری، امید افشاری و شاهین پوشین قرار است از ساعت 19 دوشنبه سیزدهم بهمن ماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۰    
از ابتدای سال 1399 تاکنون شروع به کار رسمی هشت طرح یاد شده در انتظار تشکیل جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رئیس جمهور برای تعیین سقف تنفس خوراک است.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۰    
سومین کنگره آسیایی-آفریقایی مایکوباکتریولوژی که به صورت وبینار از 8 تا 10 بهمن 1399 توسط مرکز تحقیقات مایکوباکتریولوژی وابسته به پژوهشکده سل و بیماری های ریوی در تهران برگزار شد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۵    
کارشناسان حوزه آموزش در آمریکا از تصمیمات بایدن احساس نگرانی کردند؛ آیا رئیس جمهور جدید آمریکا توانایی حل مشکلات آموزش عالی این کشور را خواهد داشت؟
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
بنابراین وجود چنین نهادی در دانشگاه به گروه حقوق کمک می کند تا نهاد دانشگاه بسیار زنده تر و پویاتر اقدام کرده و در راستای گسترش عدالت اجتماعی در جامعه و همچنین برآوردن نیازهای واقعی حقوقی جامعه حرکت ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
باید برای به دست آوردن یک نوآوری نیز به پرورش آن مشغول شویم. برای دستیابی به نوع مزایای عملی ای که وانر بوش به دنبال آنها بود، ما باید سیستمی را بسازیم که ریف توصیه کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
به سراغ برخی از فعالان دانشجویی رفتیم و از آنها درباره اهم برنامه هایشان در حوزه جذب جدیدالورودها و همچنین تداوم برنامه های سالانه شان پرسیده ایم.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
زندگی میناوند درحالی به پایان رسید که تنها 45 سال داشت و انتظار نمی رفت چنین خداحافظی زودهنگامی داشته باشد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۵    
طراحی ساختار رشته های موجود از دیدگاه گسترشی و پراکندگی جغرافیایی توجه زیادی شده و ظرفیت مناسبی برای افزایش تعاملات بین المللی به ویژه در دو محور آموزش های تخصصی و کوتاه مدت و بحث تعاملات دوجانبه است
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۵    
خانه ایثارگران استان تهران درباره برنامه های مبارزه جهادی با ویروس کرونا اطلاعیه ای صادر کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۰    
بیان نظرات ناب و نو در حوزه های مختلف در نشریات دانشجویی می تواند سبب اثرات بسیار مهمی در بسط مدنیت در جامعه و تمرین اندیشیدن و گفت وگو یعنی حلقه های گم شده ارتباط در جامعه امروز ما شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به کشورهای عضو خود 9 شرط را برای داوطلبان میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان 2021 آسیا اعلام کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
وب سایت فرودگاه امام خمینی (ره) که بامداد امروز و در پی دایورت پرواز ترکیش ایر به فرودگاه باکو، از دسترس خارج شده بود، بار دیگر در دسترس قرار گرفت و لندینگ پرواز مذکور در تهران را درج کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۰    
به صدا در آمدن صدای آژیر خطر در نواحی غربی شهر تهران و عدم فرود یک هواپیمای ترکیه ای در فرودگاه امام خمینی (ره)، با حواشی همراه شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۰    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: آمریکایی ها چه دولت ترامپ و چه دولت بایدن می خواهند از ایران امتیاز بیشتری بگیرند ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر قرار است سیاست آمریکا تغییر کند به نفع بایدن است که سیاست پوسیده و جنگ افروزی ای که در لابه لای این سیاست در دولت ترامپ بود ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با بیان اینکه قرارداد خرید و همچنین تولید مشترک واکسن روسی اسپوتنیک وی بین تهران و مسکو امضا شد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۰    
بهانه صحبت مان با او اتفاق اخیری است که در این یک هفته، به جان اکثر مهاجران افغانستانی افتاده و کارت های بانکی شان مسدود شده است، مساله ای بسیار مهم که می تواند زندگی شان را مختل کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۰    
در هفته های اخیر بحث بر سر احتمال جدایی آزمون و حضور او در تیم هایی چون دورتموند و میلان مطرح بوده است اما با توجه به اینکه پنجره نقل وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا تا یکشنبه شب باز خواهد بود بعید به ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۰    
مهدی طارمی برای دومین ماه پیاپی در ترکیب تیم منتخب ماه لیگ پرتغال قرار گرفت.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۵    
بدعت جدید ی که در جشنواره فجر راجع به ممیزی فیلم ها گذاشته شد، تنها بدعتی نیست که در دوران مدیران فعلی ارشاد، جشنواره فجر آن را تجربه کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۵    
دیناموزاگرب حدود سه هفته دیگر در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف کراسنودار خواهد رفت و با توجه به مصدومیت محرمی، این بازیکن در هر دو مسابقه رفت وبرگشت غایب خواهد بود.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۰    
حرف های آنتونی بلینکن کافی است تا دست از رویاپردازی و خوش خیالی درقبال دموکرات ها برداشته شود و با منطق دیگری به کنش گری سیاسی و بین المللی بپردازیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۰    
وضعیت در سیاست خارجی شاید به مراتب از آنچه در داخل می گذرد، پیچیده تر و پریشان تر باشد. ترامپ در چهار سال حضورش در کاخ سفید، همه چیز را به هم ریخت.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۵    
من نمی دانم پایان راه این عدالت خواری مسئولان در حوزه آموزش کجاست، اما این را می دانم اگر قرار باشد تغییری در رویه ای در کشور ایجاد شود، بذرش در همین مدارس و در همین سیستم آموزشی کاشته خواهد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۰    
میناوند یک بازیکن کوچک نبوده که با یک پیام تسلیت سر و ته قضیه را هم بیاورند. نمی توانستند 3 روز به احترام یک بازیکن ملی که درگذشته است، فعالیت های فوتبالی و لیگ را تعطیل کنند؟
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۰    
یحیی از مدیران باشگاه خواسته از میان لیست او در خط دفاع، قطعا 2 بازیکن را جذب تیم کنند تا آنها در تورنمنت های پیش رو از بابت محرومیت و مصدومیت بازیکنان نگران نباشند.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
برای پیگیری آخرین وضعیت انصاریان با دکتر غلامرضایی، رئیس بیمارستان فرهیختگان . محمدرضا هاشمیان پزشک اصلی انصاریان تماس گرفتیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۵    
یک رسانه اسپانیایی از دستگیری ساشا سبحانی فرزند سفیر اسبق ایران در ونزوئلا خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۰    
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه زیست شبانه در تهران با وجود کرونا معنا ندارد بررسی این طرح را نیز منوط به اتمام وضعیت کرونایی در تهران دانست.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۰:۴۵    
تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی دست یافت.