سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 29 اسفند 1398 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 30 آبان 1398 فرهیختگان 30 آذر 1398 فرهیختگان 30 دی 1398 فرهیختگان 30 بهمن 1398 فرهیختگان 1 اسفند 1398 فرهیختگان 2 اسفند 1398 فرهیختگان 3 اسفند 1398 فرهیختگان 4 اسفند 1398 فرهیختگان 5 اسفند 1398 فرهیختگان 6 اسفند 1398 فرهیختگان 7 اسفند 1398 فرهیختگان 8 اسفند 1398 فرهیختگان 9 اسفند 1398 فرهیختگان 10 اسفند 1398 فرهیختگان 11 اسفند 1398 فرهیختگان 12 اسفند 1398 فرهیختگان 13 اسفند 1398 فرهیختگان 14 اسفند 1398 فرهیختگان 15 اسفند 1398 فرهیختگان 16 اسفند 1398 فرهیختگان 17 اسفند 1398 فرهیختگان 18 اسفند 1398 فرهیختگان 19 اسفند 1398 فرهیختگان 20 اسفند 1398 فرهیختگان 21 اسفند 1398 فرهیختگان 22 اسفند 1398 فرهیختگان 23 اسفند 1398 فرهیختگان 24 اسفند 1398 فرهیختگان 25 اسفند 1398 فرهیختگان 26 اسفند 1398 فرهیختگان 27 اسفند 1398 فرهیختگان 28 اسفند 1398 فرهیختگان 29 اسفند 1398 
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از اختصاص استاد سرا و سالن ورزشی واحد اراک برای نقاهتگاه بیماران کرونایی خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۱    
استاد دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس کلینیک قدس با پشتیبانی کمیته پدافند زیستی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از فعالیت جهادی 10 روزه به صورت دو شیفت کاری در شبانه روز در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از تولید ژل ضدعفونی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه از همکاری گروه جهادی این دانشگاه با سپاه پاسداران در راستای تولید محلول ضدعفونی کننده برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در این دانشگاه خبر داد و گفت: تلاش دانشگاهیان تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا با حداکثر توان ادامه خواهد داشت.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۱    
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از کارواش رایگان ضدعفونی وسایل نقلیه شهروندان در این مجموعه علمی آموزشی خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۶    
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی، اقدامات این دانشگاه در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۶    
رئیس ستاد مرکزی مقابله با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: این ستاد از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا تشکیل شد و همکاران در کمیته های مختلف به صورت جهادی و داوطلبانه برای مبارزه با ...
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجستان از دوخت روزانه حدود 2 هزار ماسک توسط دانشجویان رشته طراحی و دوخت این دانشگاه خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۶    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: واحد فناور مستقر در مرکز رشد ساخت تجهیزات پزشکی این دانشگاه موفق به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده لباس کادر درمانی شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز برای ساخت واکسن ویروس کرونا خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
منابع دولتی در ایتالیا اعلام کردند شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 3405 نفر رسیده است که این رقم بالاترین آمار مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در بین کشورهای جهان محسوب می شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۰    
طبق پیگیری های فرهیختگان طاهری اخیرا در وزارت ورزش حضور یافته و همین مساله باعث شده بحث احتمال بازگشت او مطرح شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۰    
طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان قرار بود یکی از پیشکسوتان خوشنام استقلالی در دهه 70 که البته مورد تایید وزارت هم قرار داشت به عنوان یک عضو دیگر معرفی شود که این امر محقق نشد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه گفت: امروز آقای دکتر نمکی یک قهرمان ملی است و ایثارگرانه در خط مقدم حاضر شده و مردم هم خادمان خود را به خوبی می شناسند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
فرمانده کل سپاه در پیامی به سعید نمکی، وزارت بهداشت را پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: امروز همه ما مفتخریم که جامعه پزشکی، ضمن تحلیل عمیق این پدیده ناشناخته ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهور در جلسه سران قوا با روسای برخی کمیته های اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: امیدوارم با ادامه همراهی مردم در آینده سیر شیوع ویروس کرونا به مرحله نزولی شدن نزدیک شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه اولویت کشور عبور از بحران کرونا و سلامتی مردم است گفت: دانش آموزان کنکوری نگران نباشند و جای نگرانی وجود ندارد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
سفیر چین در تهران در پیامی توئیتری، از ورود کمک های پزشکی خبر داد که ارتش چین برای نیروهای مسلح ایران ارسال کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون بودجه سال 1399 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
بنظر می رسد منظور رسول جعفریان از طب سنتی بیشتر طب اسلامی با رویکردهای منسوب به آقای تبریزیان است که به درستی نقدهای بسیار جدی، هم از منظر علمی و هم از منظر کلامی بر آن وارد است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
در چنین شرایطی که با تورم شدید قوانینی مواجهیم که بیش از حد جرم انگاری کرده است و عموما ضمانت اجرای جرم انگاری خود را رسیدگی قضایی قرار داده و نیز کیفرهای مقرر غالبا سختگیرانه و زندان محور است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
دکتر ناجی توضیح می دهد تازه اگر این دو هفته مردم در خانه هایشان بمانند، تا خردادماه درگیر کرونا هستیم اما اگر این مسافرت ها ادامه یابد حالا حالاها بیماری مهار نمی شود!
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
آقای رشیدپور مجری خوبی هست هم در سیما و هم در میتینگ های انتخاباتی حتی آن زمان که از ته دل فریاد می کشد "غوغای روحانی نگر" چیزی از ارزش هایش کم نمی شود اما وقتی می رود سراغ کار دیگر واقعا "آن کار ...