سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۳۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 5 اسفند 1398 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 30 آبان 1398 فرهیختگان 30 آذر 1398 فرهیختگان 30 دی 1398 فرهیختگان 30 بهمن 1398 فرهیختگان 1 اسفند 1398 فرهیختگان 2 اسفند 1398 فرهیختگان 3 اسفند 1398 فرهیختگان 4 اسفند 1398 فرهیختگان 5 اسفند 1398 فرهیختگان 6 اسفند 1398 فرهیختگان 7 اسفند 1398 فرهیختگان 8 اسفند 1398 فرهیختگان 9 اسفند 1398 فرهیختگان 10 اسفند 1398 فرهیختگان 11 اسفند 1398 فرهیختگان 12 اسفند 1398 فرهیختگان 13 اسفند 1398 فرهیختگان 14 اسفند 1398 فرهیختگان 15 اسفند 1398 فرهیختگان 16 اسفند 1398 فرهیختگان 17 اسفند 1398 فرهیختگان 18 اسفند 1398 فرهیختگان 19 اسفند 1398 فرهیختگان 20 اسفند 1398 فرهیختگان 21 اسفند 1398 فرهیختگان 22 اسفند 1398 فرهیختگان 23 اسفند 1398 فرهیختگان 24 اسفند 1398 فرهیختگان 25 اسفند 1398 فرهیختگان 26 اسفند 1398 فرهیختگان 27 اسفند 1398 فرهیختگان 28 اسفند 1398 فرهیختگان 29 اسفند 1398 
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام شروع ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در سال 98 خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۲:۴۳    
بسیاری از دانشگاه ها به ویژه در استان هایی مانند قم، گلستان و... از دو روز پیش اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای دانشجویان به کرونا را دنبال کرده اند ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۸    
سومین جلسه محاکمه روح الله زم در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
شنای پروانه، لامینور، لاله، بازیوو، پسرکشی و زن ها فرشته اند 2 فیلم های اکران نوروز سینماها شدند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
شورای سلامت و کمیته بهداشتی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مقابله و پیشگیری با بیماری کوئید 19 (ویروس کرونا) برگزار شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
مشاور مقام معظم رهبری در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی تاکید کرد که ایران به دنبال جنگ همه جانبه با آمریکا نیست اما مذاکره با این کشور هم بی معنی است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه آمادگی ارائه خدمات به مبتلایان به ویروس کرونا وجود دارد گفت: این بیمارستان خط مقدم جبهه مقابله با کروناست.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
فرمانده کل سپاه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت بر آمادگی سپاه برای کمک به این وزارتخانه در جهت مقابله با کرونا تاکید کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
بیست ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات که قرار بود از 18 اسفندماه انجام شود، تا عادی شدن شرایط بهداشتی در کشور به تعویق افتاد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۴    
معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 25 توافقنامه و قرارداد، صدور مجوز 19 گروه پژوهشی و مرکز تحقیقات و راه اندازی 32 رویداد علمی دستاوردهای نشست های راهبری پژوهشی ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزئیات پرداخت تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران قم و گیلان، از استانداران این دو استان خواست تا با بسیج همه امکانات، تلاش خود را در مسیر اطمینان بخشیدن به مردم برای تامین سلامت آنان، مضاعف کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۴    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: فوت 50 نفر در قم بر اثر ابتلا به کرونا را تکذیب می کنم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
نماینده مردم قم در مجلس درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در این شهر توضیحاتی ارائه داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۴    
کلیات بودجه سال 99 از سوی مجلس شورای اسلامی رد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۴    
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: وزیر بهداشت در نشست غیرعلنی مجلس عنوان کرد که تعداد مبتلایان به بیماری کرونا به 47 نفر رسیده که تاکنون 12 نفر از آنها فوت کرده اند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
کلیات بودجه سال 99 از سوی مجلس شورای اسلامی رد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: پیروز انتخابات مردم بزرگ ایران بودند نه یک جناح و حزب خاص، امروز نوبت منتخبان مردم است که برای گره گشایی از معیشت مردم و امیدآفرینی اقدام کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
برای حل معادله نیمکت نساجی حداقل باید تا پایان بازی هفته بیست ویکم مقابل ماشین سازی صبر کرد و چنانچه این بازی در روز مقرر برگزار شود، باید منتظر نشستن دین محمدی روی نیمکت نساجی بود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
گسترش ویروس کرونا در ورزش جهان نیز تاثیرگذار بوده و باعث شده بسیاری از فعالیت های ورزشی به تعویق افتاده یا حتی لغو شود ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
هر بازیکنی در یک مقطع خاص دچار افت می شود و دوباره به شرایط آرمانی خود بر می گردد. چیزی که از من در چلسی دیده شده قرار نیست در مادرید هم دیده شود ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
اگر هدف از اعمال یک سیاست مالی (افزایش مخارج دولت)، برای افزایش اشتغال در تمامی بخش های اقتصادی و همچنین افزایش GDP است، افزایش مخارج دولت در بخش خدمات توصیه می شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
غیرواقع بینانه نیست که بخشی از اقبال به برنی سندرز و افکار سوسیالیستی اش را متاثر از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بدانیم ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
یکی از مباحث تازه در حوزه ارتباطات مطالعه و عمل در برقراری ارتباط تبلیغاتی اطلاعات بهداشتی، از جمله در کمپین های بهداشت عمومی ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۹    
دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اجرای طرح صدک پای صنایع مختلف این استان را به دانشگاه آزاد اسلامی باز کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۹    
به طور قطع شرایط جذب دانشجویان دکتری در کشورها و دانشگاه های مختلف در سطح دنیا متفاوت است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
انتخاب استیلی به عنوان نماینده مربیان در مجمع انتخاباتی محل اشکال بوده و طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید نماینده کانون مربیان فوتبال ایران با توجه به ثبت قانونی آن در این مجمع شرکت کند که در این ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
متخصص پزشکی ورزشی توصیه هایی به ورزشکاران داشت و گفت: ورزشکاران باید به محض اینکه علائم سرماخوردگی را در خود مشاهده کردند ابتدا به پزشک مراجعه کرده و از حضور در اردوهای تیم شان اجتناب کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
اکنون باید مجلس یازدهم به اجبار هم که شده دولت روحانی را در سال پایانی عمر خود ملزم به تکیه بر توان داخلی برای حل مشکلات اقتصادی کند، هرچند دولتمردان آن را بلد نباشند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
برای مواجهه عقلانی تر با کروناویروس، به معرفی چند مدل مشابه از بیماری ها و شیوع ویروس های به مراتب خطرناک تر در چند سال اخیر در نقاط مختلف دنیا می پردازیم تا شاید کمی گستره و میزان اثرگذاری کرونا ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
تهران به عنوان پایتخت و بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور، همواره محل توجه بوده و نتایج رقابت ها در آن می توانسته سرنوشت مجلس را معین کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
کارشناس مسائل عراق معتقد است حضور اقتصادی آمریکا در عراق پنهان تر و پیچیده تر از دیگر ابعاد حضور آمریکاست ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
مساله اصلاح طلبان و چهره های نزدیک به دولت در این دوره رقابت های مجلس برخلاف آنچه ادعا می شود، چسبندگی به دولت، بی عملی و ناکارآمدی بوده که درنهایت منجر به کاهش پایگاه اجتماعی این جریان شده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۹    
در شماره امروز فرهیختگان ظرفیت ها و آمادگی بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه آزاد اسلامی را در گفت وگو با چند شخصیت و مسئول پزشکی دانشگاه از استان های مختلف پیگیری و بررسی کردیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
بررسی داده های آماری معاملات 11ماهه شهر تهران نیز نشان می دهد رقم معاملات مسکن ثبت شده در بهمن 98 از همه ماه های سال جاری بیشتر است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۴    
اپیدمی و گسترش یک بیماری خطرناک، یکی از موضوعات پرتکرار در داستان ها و فیلم های سینمایی است و خیلی از اوقات همین موضوع دستمایه بیان مضامین دیگر می شود و بیماری، جنبه نمادین پیدا می کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۴    
دیدار دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان با اینکه قرار بود به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شود، به خاطر اتفاقات رخ داده به یکی از جنجالی ترین بازی های چند سال اخیر دو تیم تبدیل شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۹    
نفر اول در این دوره محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران بود که توانست بیش از 1.2 میلیون رای از تهرانی ها بگیرد و راهی بهارستان شود و نفر سی ام نیز عزت الله اکبری تالارپشتی بود که او هم بیش از 642 ...