سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۴۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 30 بهمن 1398 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 30 آبان 1398 فرهیختگان 30 آذر 1398 فرهیختگان 30 دی 1398 فرهیختگان 29 اسفند 1398 فرهیختگان 1 بهمن 1398 فرهیختگان 2 بهمن 1398 فرهیختگان 3 بهمن 1398 فرهیختگان 5 بهمن 1398 فرهیختگان 6 بهمن 1398 فرهیختگان 7 بهمن 1398 فرهیختگان 8 بهمن 1398 فرهیختگان 9 بهمن 1398 فرهیختگان 10 بهمن 1398 فرهیختگان 11 بهمن 1398 فرهیختگان 12 بهمن 1398 فرهیختگان 13 بهمن 1398 فرهیختگان 14 بهمن 1398 فرهیختگان 15 بهمن 1398 فرهیختگان 16 بهمن 1398 فرهیختگان 17 بهمن 1398 فرهیختگان 18 بهمن 1398 فرهیختگان 19 بهمن 1398 فرهیختگان 20 بهمن 1398 فرهیختگان 21 بهمن 1398 فرهیختگان 22 بهمن 1398 فرهیختگان 23 بهمن 1398 فرهیختگان 24 بهمن 1398 فرهیختگان 25 بهمن 1398 فرهیختگان 26 بهمن 1398 فرهیختگان 27 بهمن 1398 فرهیختگان 28 بهمن 1398 فرهیختگان 29 بهمن 1398 فرهیختگان 30 بهمن 1398 
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی زن را محور خانواده و توسعه می داند، گفت: لازم است یک پویش در میان جوانان که از فطرت پاک برخوردارند، ایجاد شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی توضیحاتی را در مورد نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران در رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا ارائه کرد و اعلام نمود یکی از آزمایش های دوپینگ وی مثبت اعلام شده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، جمعه 2 اسفند ماه سال 98 برگزار می شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: در نظام مردم سالار دینی مشارکت سیاسی تنها مسیر ایجاد مجلس قوی است. هر ایرانی که ایران قوی می خواهد در انتخابات شرکت می کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
معاون سیما از تولید حدود 2 هزار قسمت برنامه انتخاباتی و با پخش حدود 600 ساعت از شبکه های تلویزیون خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
از نامزدهایی که احساس می کنند حضور آنها در عرصۀ رقابت ممکن است باعث شکسته شدن رأی مردم و شکست در انتخابات شود خواهش می کنم همان طور که برای رضای خدا و با نیت خدمت به مردم ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: نتایج آزمایش اولیه دو مورد مشکوک به ابتلا کروناویروس در قم مثبت گزارش شده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی زن را محور خانواده و توسعه می داند، گفت: لازم است یک پویش در میان جوانان که از فطرت پاک برخوردارند، ایجاد شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
کارشناس امور رسانه گفت: علوم شناختی بحث نوینی است و رسانه ها می توانند در شناخت این علم به تمام سطوح مدیریتی در کشور کمک شایانی داشته باشند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
ابراهیمی از فعالان حوزه دانش بنیان گفت: اکنون زمان آن رسیده است که فعالیت های دانش بنیان در کشور اثربخشی خود را بر توسعه اقتصادی هر چه بیشتر نمایان سازد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶    
نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در گفت وگو با سی ان ان در انتقادی شدید اللحن از سیاست های رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تأکید کرد که حاکمان سعودی، اوباش آدمکش هستند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
وزیر ارتباطات کفت: تا به حال لیستی رای نداده ام، به افرادی رای خواهم داد که یا دارای کارنامه موفق و امتحان پس داده باشند یا برنامه مشخصی برای حل چالشهای کشور داشته باشند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی دولت گفت: حتی با رفتن ایران به لیست سیاه FATF اتفاق خاصی برای اقتصاد کشور رخ نخواهد داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان با یادآوری اینکه عوامل مختلفی در میزان مشارکت در جوامع موثر است، افزود: طبیعتا مشکلات اقتصادی هم موثر است اما پیش بینی میکنیم مشارکت خوبی داشته باشیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا که به زودی به ریاض سفر می کند، گفت که آمریکا آماده است در هر زمانی با ایران مذاکره کند اما ایران باید رفتارش را به طور اساسی تغییر دهد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۱    
برخی اخبار پشت پرده که فرهیختگان به آن دسترسی پیدا کرده، حکایت از آن دارد که درخصوص مطالبات نفت از مربی کروات ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
در جریان دیدار دوشنبه تیم های استقلال و الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داور کره ای این دیدار اشتباهات عجیبی داشت که اوج آن در جریان گل دوم استقلال بود که به زیبایی توسط ارسلان مطهری ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
بارتومئو ممکن است خبر را تکذیب کند و کادناسر البته سابقه افراط در بزرگنمایی خبری را دارد، اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نخواهد شد. او باید اعتراف کند و از همه با صدای بلند عذرخواهی کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۶    
آنچه امروز شاهد هستیم این است که بازار علاوه بر آنکه در یک چارچوب اخلاقی نمی گنجد که قابل توجیه باشد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
شهادت سردار سلیمانی نشان داد که ایشان در دل مردم جای دارد و مزد سال ها فعالیت مستمر و مداوم وی را این گونه پرداخت کردند. از این منظر به نظرم او بیشتر یک چهره فرهنگی تلقی می شد تا یک چهره نظامی.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۶    
فارغ از همه درآمدهای نجومی که دستفروشان در مناطق مختلف تهران دارند، سوالی که در اینجا پیش می آید این است که شهرداری با چه منطقی از دستفروشان پول می گیرد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
جدیدترین قراردادمان همان قرارداد 150 میلیارد تومانی با سازمان دریایی بوده، اما به قول دکتر نگاهداری خبرهای خوبی در راه است که در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
دانشگاه آزاد اسلامی به نوبه خود در زمینه سالم سازی و زدودن بیماری کرونا تلاش می کند تا فضای کشور به این ویروس آلوده نشود و مسافرانی که می آیند مبتلا به ویروس کرونا نباشند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
طبق اخباری که فرهیختگان کسب کرده، یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال که جزء لژیونرهای جوان و نسبتا موفق ما نیز محسوب می شود برای حضور در این برنامه 32 سکه تمام بهار آزادی دریافت کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
مربی گلرهای استقلال گفت: نتایجی که در آسیا به دست آمد به خاطر بی کفایتی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بود و اینکه در دیدار با الاهلی حق مان را خوردند از بی کفایتی مسئولان بود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
عده ای برای انتخاب رئیس فدراسیون حق رای دارند که می توان به هیات ها، روسای باشگاه ها و هیات رئیسه ای اشاره کرد که اصلا معلوم نیست چگونه انتخاب شده اند و آیا اصلا فوتبالی هستند ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۱    
رئیس جمهور گفت: آن کسی که می گوید تحریم اثر ندارد یعنی حامی آمریکا است یعنی از آمریکا حمایت می کند و می گوید آمریکا کار بدی نکرده و کار خوبی کرده است و تحریم هم اصلا در زندگی اثر ندارد و ما باید کار ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
طبق اخباری که فرهیختگان کسب کرده، یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال که جزء لژیونرهای جوان و نسبتا موفق ما نیز محسوب می شود برای حضور در این برنامه 32 سکه تمام بهار آزادی دریافت کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
شما چطور در کسوت دفاع از قانون اساسی که ثمره خون هزاران شهید است، به خود اجازه می دهید که این طور آشکارا از بلند بودن صدای دشمنان ملت و قانون اساسی پایکوبی کنید؟ ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
این روزها جز دونالد ترامپ و مقامات دولتش، هیچ کس از اوضاع خوب آمریکا سخن نمی گوید. نه تنها منتقدان دولت و نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 که آمارهای رسمی نیز آینده نامشخصی را ترسیم می ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۱    
بررسی ها نشان می دهد در کنار کاندیداهای نمایندگی مجلس که ایجاد اشتغال در شهر و دیارشان یکی از شعارهای اصلی تبلیغاتی آنهاست ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
از آنجا که مجلس پیش رو دارای تعدادی نماینده جوان نیز خواهد بود و این افراد از بدنه دانشگاهی و نخبگانی کشور بوده اند نیاز است پیشنهادهایی برای آنها طرح شود تا درک کنند مساله اصلی حوزه آموزش عالی کشور ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۶    
سینمای ایران کم کم حضور جوان ها را پذیرفته و با همان شیب با قدیمی ها آرام آرام خداحافظی می کند. نفوذ اقتصادیون و سرمایه داران به سینما نسبت به دهه های قبل بیشتر شده و سهم زندگی مردم از سینما هم کمتر ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
اصلاح طلبان و اصولگرایان و حتی دیگر جریان های فعال در فضای سیاسی، همگی بر سر فاصله گرفتن با دولت اتفاق نظر دارند و می دانند که باید برای رای آوری خود را تنها آلترناتیو و جایگزین دولت حسن روحانی و ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۳:۱۱    
اصولگرایان پس از چند دور مذاکرات فشرده به منظور انتخابات مجلس یازدهم به لیست نهایی رسیدند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۳:۰۶    
پرسپولیس و سپاهان برای دومین هفته پیاپی به عنوان میهمان در امارات و قطر به میدان رفتند که ماحصل آن تنها یک امتیاز بود تا بعد از شکست استقلال و شهر خودرو ناکامی نمایندگان مان تکمیل شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۳:۰۱    
پس از اعلام وحدت نیروهای انقلاب برای انتخابات مجلس، نامه ای مشترک از سوی حداد عادل و مرتضی آقاتهرانی خطاب به مردم تهران منتشر شد.