سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۱:۵۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 30 آذر 1398 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 30 آبان 1398 فرهیختگان 30 دی 1398 فرهیختگان 30 بهمن 1398 فرهیختگان 29 اسفند 1398 فرهیختگان 1 آذر 1398 فرهیختگان 2 آذر 1398 فرهیختگان 3 آذر 1398 فرهیختگان 4 آذر 1398 فرهیختگان 5 آذر 1398 فرهیختگان 6 آذر 1398 فرهیختگان 7 آذر 1398 فرهیختگان 8 آذر 1398 فرهیختگان 9 آذر 1398 فرهیختگان 10 آذر 1398 فرهیختگان 11 آذر 1398 فرهیختگان 12 آذر 1398 فرهیختگان 13 آذر 1398 فرهیختگان 14 آذر 1398 فرهیختگان 15 آذر 1398 فرهیختگان 16 آذر 1398 فرهیختگان 17 آذر 1398 فرهیختگان 18 آذر 1398 فرهیختگان 19 آذر 1398 فرهیختگان 20 آذر 1398 فرهیختگان 21 آذر 1398 فرهیختگان 22 آذر 1398 فرهیختگان 23 آذر 1398 فرهیختگان 24 آذر 1398 فرهیختگان 25 آذر 1398 فرهیختگان 26 آذر 1398 فرهیختگان 27 آذر 1398 فرهیختگان 28 آذر 1398 فرهیختگان 29 آذر 1398 فرهیختگان 30 آذر 1398 
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم تلاش و رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به تبیین و کاربست نظریه وحدت حوزه و دانشگاه منجر شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۴    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: واریز سود سهام عدالت با اولویت اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه از اوایل اسفندماه سال 98 آغاز خواهد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۹    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان پاسخی به اظهارات مدیرعامل باشگاه ما ندارند و به جای آن با کلمات بازی کرده و توهین می کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یکی از لیدر ها و عامل اصلی اغتشاشات آبان ماه در شهر قدس طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
شبکه فساد دارویی استان البرز توسط اطلاعات سپاه متلاشی شد و معاون سابق غذا و دارو و تعدادی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی البرز دستگیر شدند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۴    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال تحصیلی تا 6 دی ماه خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۴    
مدیررسانه ای تیم فوتبال استقلال به اظهارات محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۹    
رئیس کل بانک مرکزی به شایعات درباره بلوکه کردن و برداشت خمس و زکات از سپرده های بانکی پایان داد و اعلام کرد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
با ادامه یافتن اعتراضات به تصویب قانونی علیه مسلمانان در هند، شمار کشته شدگان درگیری با پلیس به 17 نفر رسید.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
جواد کاظم نسب گفت: در بارندگی های اخیر خوزستان بسیج و سپاه و مدیران استانی تلاش های زیادی را در کمک به مردم داشتند اما وزرا و مدیران ملی حتی برای عکس گرفتن هم به اهواز نیامدند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۹    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مانند مجلس دهم نخواهد بود که اصلاح طلبان با سایر گروه ها ائتلاف کنند و اگر قرار به ائتلاف باشد پس از انتخابات و مشخص شدن ترکیب مجلس خواهد بود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان درباره حضور روزهای اخیر برخی چهر ه های اصلاح طلب در شورای نگهبان گفت: اگر شما حضور افراد در شورای نگهبان را چانه زنی برای تایید صلاحیت قلمداد کنید، خیر این طور نیست.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۹    
یکی از اتحادیه های دانشجویی با صدور نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، درباره عواقب افزایش بی سابقه انتشار اوراق در لایحه بودجه 99 هشدار داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت که مذاکرات مقامات ارشد ایرانی با مقامات ارشد ژاپنی بسیار سنگین و فشرده بوده و مشورت های نزدیک دو کشور ادامه خواهد یافت.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۴    
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به آلودگی هوا پایتخت، گفت: میزان آلودگی در طی سال های اخیر نه تنها کاهش پیدا نشده بلکه افزایش هم داشته است و در واقع آلودگی هوا با سخنرانی و شعار از بین نمی رود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۹    
رئیس قوه قضاییه گفت: بازداشت افراد به منظور جمع آوری ادله ممنوع است؛ ابتدا دلایل را جمع آوری و سپس در صورت ضرورت حکم دستگیری صادر کنید.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه امتحانات نهایی و هماهنگ استانی شهر تهران (بزرگسالان، داوطلبان آزاد، ارزشیابی جامع و آموز از راه دور) پایه نهم، طبق برنامه ارسالی به قوت خود باقی است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات مدیره شرکت آزادراه تهران-شمال اعلام کرد: عملیات ساخت قطعه یک آزادراه تهران-شمال به اتمام رسیده و هم اکنون در حال انجام خط کشی ها، کوبیدن گاردریل ها ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۹    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی از تعلیق نقل و انتقالات باشگاه پارس جنوبی جم، تراکتورسازی تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال و پرسپولیس خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
استانداری تهران درخصوص خبر کذب تعطیلی دانشگاه ها واکنش نشان داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
شهردار تهران با بیان اینکه طرح تفصیلی وحی منزل نیست، گفت: شاید این طرح ایراداتی داشته باشد که باید برطرف شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۰    
سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار را تشریح کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۵    
انسان آنقدر نباید جاهل باشد که سناریو را نخواند و نفهمد که مطرح کردن بحث استعفای رئیس جمهور یک فرار رو به جلو است که عده ای به راه انداخته اند تا مسئولیت نپذیرند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۵    
این روزها گیلانی ها، از مردم تا نماینده مجلس و حتی امام جمعه رشت دست به دست هم داده اند که وارش را از روی آنتن بیندازند. دلایل آنها تمسخر گیلک ها و توهین به فرهنگ و قومیت آنهاست.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
استرا قرار است برگردد و ظاهرا قرارداد جدیدی نیز با او امضا می شود که برخلاف قرارداد قبلی تا پایان لیگ بیستم ایران نیست و احتمالا مدیران استقلال در پایان فصل دوباره با یک چالش بزرگ مواجه خواهند شد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
تقابل محمدامین طباطبایی و پرهام مقصودلو با ورزشکار رژیم صهیونیستی ناگهان به بمب خبری تبدیل شد و رسانه های فارسی زبان خارجی به سرعت این موضوع را پوشش دادند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۵    
آیا در ساختار سیاسی آینده افغانستان که با مشارکت طالبان توام خواهد بود، انتخابات جایگاهی خواهد داشت؟ این مساله چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری از سوی حکمتیار هم مورد توجه قرار گرفت.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۵    
حریف لیورپول در مسابقه امشب فلامنگوی برزیل است که با قهرمانی در لیبرتادورس راهی این مسابقات شده و امیدوار است تا دومین شکست قرمزها در فینال این تورنمنت برابر حریفی از برزیل را رقم بزند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۰    
طبق ادعای برخی اعضای هیات علمی، مجموعه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تبدیل به حیاط خلوت برخی سیاسیون و دچار نوعی باندبازی های سیاسی شده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۶    
ظهره وند تاکید کرد: معنای توافق با آمریکا از مسیر ژاپن آن است که ایران از اروپا سلب مسئولیت کرده و با عمل نکردن طرف های اروپایی به تعهدات شان در برجام کنار آمده است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۶    
آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان بیان می کند: اگر خدا بخواهد فکر می کنم می توانم وضعیت آسیب دیدگی ام را برای تمرینات جدی المپیک بهبود ببخشم و به حضور در المپیک فکر می کنم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید با ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۱    
استراماچونی از 2 ماه پیش لیست بازیکنان مدنظرش برای نیم فصل دوم را به باشگاه داد که البته در بین آنها دو بازیکن خارجی نیز حضور داشتند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۱    
مهدی ترابی حالا به تنها راه نجات پرسپولیس در بازی های سخت که گره کور خورده، تبدیل شده و این باید برای کالدرون جای خوشحالی باشد که در روزهای رکود مهاجمان تیمش، عصای دست خوبی دارد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
برنامه ها و جلسات متعددی برای حل مشکل آلودگی هوا برگزار شده اما باز هم اوضاع همان آش است و همان کاسه و انگار نه انگار مردم برای نفس کشیدن احتیاج به هوای سالم و پاک دارند
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۱    
روز گذشته بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در محل نمایشگاه بین المللی تهران به پایان رسید.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۶    
سوال اینجاست چرا دادستان کل کشور از مسیر جدید دستگاه قضایی بهره نمی برد و به افکار عمومی توجه نمی کند؟
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۱    
رسانه رسمی ازجمله صداوسیما خواسته یا ناخواسته به سمت تولید و توزیع سرگرمی رفته اما مدیوم خبری اش همان است که بود و اگر تغییری صورت گرفته صرفا در فرم یا در حد تاکتیک است و خبری از تغییر جدی نیست که ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۱:۰۴    
ممکن است صنعت نفت، تراکتور و شهرخودرو با پیروزی در بازی های عقب افتاده خود بالاتر از استقلال قرار بگیرند و این تیم که در حضور استراماچونی با یک بازی بیشتر صدرنشین بود تا جایگاه پنجم پایین بیاید.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۰:۵۴    
باید منتظر ماند و دید که روزگار برای الهام طهموری، بازیگر نقش وارش همان مسیر مرجان محتشم و نرگس محمدی را ترسیم می کند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۰:۳۹    
به اعتقاد کارشناسان حوزه تامین اجتماعی، اگر دولت دست به اصلاح امور صندوق ها نزند، مساله کسری بودجه صندوق های بازنشستگی یکی از مشکلات اصلی کشور در سال های آتی خواهد بود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۰:۲۹    
پیش شرط هرگونه مذاکره ای بازگشت ترامپ به برجام است، این البته کف ماجراست و کارشناسان در تهران می گویند ایران نباید از حق خود بگذرد و از گرفتن خسارت های سنگینی که خروج آمریکا از برجام در پی داشت ...