سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 30 آبان 1398 - fdn.ir

فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
قیمت ارز در صرافی های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته با کاهش همراه شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۱    
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از طرح جدید این دانشگاه برای بازاریابی در آزمایشگاه ها و کارگاه های این دانشگاه و درآمدزایی از این محل خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۶    
اینترنت برخی دانشگاه های بزرگ در تهران و شهرستان ها از ظهر امروز وصل شده است و سایر دانشگاهها نیز به تدریج به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
نماینده دائم کشورمان در سازمان های بین المللی مستقر در وین تأکید کرد که ایران هیچ یک از تعهدات بین المللی خود را نقض نکرده و کماکان در چارچوب برجام عمل می کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۶    
ناجا از شهروندان درخواست کرد فیلم و تصاویر مربوط به ناآرامی های اخیر را به آدرس aminemardom.police.ir ارسال کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از دستگیری 50 نفر از لیدرها و سرکردگان اغتشاشات اخیر کردستان خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد به گروهک های ضدانقلاب و اپوزسیون وابستگی دارند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با مسعود سلطانی فر دیدار کردند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۶    
تیم فوتبال المپیک ایران در دیدار تدارکاتی مقابل قطر نتیجه را واگذار کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
روسای واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با صدور بیانیه ای تأکید کردند: رهبر معظم انقلاب با حمایتی حکیمانه، دست ملت و مسئولان را در بزنگاه تاریخی گرفتند
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۶    
تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی خطاب به شورای حکام آژانس بیانیه ای را درباره راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران صادر کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه اختلالات ایجاد شده در اینترنت با تصمیم نهادهادی امنیتی و به زودی برطرف می شود ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۱    
دویست و یازدهمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان راز حمایت رهبر منتشر شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۱    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اخبار منتشر شده درباره مشاجره در جلسه این شورا را فاقد اعتبار خواند و از رسانه ها خواست اخبار وحدت آفرین منتشر کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضمن دخالت در امور داخلی ایران، خواستار عدم برخورد با اغتشاشگران و آزادی اینترنت شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۶    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته یازدهم لیگ برتر فصل 99-98 را اعلام کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر عدم تعارض شهرک سازی در اراضی اشغالی با قوانین بین المللی به پامپئو توصیه کرد که خودش را از تفکرات قرن هجدهمی رها کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
به دلیل اعتراض به محرومیت سرمربی پرسپولیس، هیچ یک از مربیان این تیم در نشست خبری حاضر نمی شوند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دوست دارم تیم من مقابل پرسپولیس پیروز باشد چرا که بحث هواداران و بازیکنان ما در میان است. اگر بگویم پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم، دروغ گفته ام.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۶    
وزیر خارجه ژاپن شب گذشته با ظریف درباره مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات برجام تلفنی گفتگو کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۱    
سفیر ایران در لندن گفت که اغتشاشات اخیر توسط هسته های شورشی سازمان یافته به اجرا درآمد که شکست هم خوردند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۶    
درباره نقد های کوبنده و همیشگی فرگه بر روانشناسی گرایی، ذکر یک نکته لازم به نظر می رسد و آن این است که این نقدها نه به معنای دشمنی با روانشناسی و روانشناسان ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۶    
سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چرا با این همه ادعا هنوز پیشرفتی حاصل نشده و به هیچ کدام از خدمات شبکه ملی اطلاعات همچون پیام رسان های داخلی ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۶    
بعد از گران شدن نرخ بنزین و اعتراض به حق طبقات مختلف اجتماعی به این تصمیم ناگهانی دولت، در کنار اعتراض مردم خصوصا طبقه فرودست برخی چهره های شاخص و شناخته شده ازجمله فوتبالیست ها و بازیگران و .. ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
از باشگاه خبر می رسد استراماچونی هنوز لیست خرید یا مازاد خود برای نیم فصل دوم را به باشگاه ارائه نکرده و به نظر می رسد اخباری از این دست که این روزها منتشر می شود، بیشتر گمانه زنی باشد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
سردار رویانیان را همه پرسپولیسی ها خوب می شناسند. مدیری که هر بازیکنی را که می خواست در یک جلسه 10 دقیقه ای جذب می کرد و بازیکنی نبود که به اتاق رویانیان برود و بدون توافق از آنجا خارج شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
دیروز سلطانی فر درخصوص دو شکست اخیر تیم ملی مقابل بحرین و عراق موضع گیری کرد و با اعلام اینکه ویلموتس تمام مطالباتش به اضافه حقوق سه ماه آینده اش را گرفته ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
آیت الله خامنه ای نه تنها سه شنبه شب و در جمع فعالان اقتصادی، بلکه همان طور که خود یادآور شدند از دهه 70 و از دولت سازندگی بارها بر ضرورت کاهش وابستگی بودجه به نفت تاکید کردند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
در طول تاریخ سینما تنها یک فیلم درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) تولید شد و 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فیلم دیگری درباره کودکی و نوجوانی آن حضرت جلوی دوربین رفت.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
فیلم کوتاه کم هزینه است و وقت کمی برای تولید می گیرد، اما فیلم بلند برای یک سینماگر جوان یک ریسک بزرگ است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
در یکی از این پرونده ها قاتل با 175 ضربه چاقو یک زن را به قتل رسانده است. در یکی دیگر از این پرونده ها نیز یک زن 40 مرتبه با تبر مورد حمله قرار گرفته است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
در شماره امروز فرهیختگان به رسم روزهای پنجشنبه سال تحصیلی گذشته، به بررسی تعدادی از نشریات دانشجویی که در هفته های اخیر منتشر شده اند، خواهیم پرداخت.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
یکی از نزدیکان برانکو می گوید: من فکر می کنم فاصله بین فدراسیون فوتبال با برانکو بسیار زیاد است، اما هیچ اتفاقی هم غیرممکن نیست.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
نشریه بریستول پست انگلیس در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بررسی 6 گزینه ای که این تیم در تابستان زیر نظر داشت، پرداخته و سرنوشت آنها را در تیم های خود زیر ذره بین برده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۱    
فرهیختگان در گفت وگو با چهار تن از سخنرانان دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب از آنان درباره اهم مشکلات پیش روی کسب وکار سوال کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۶    
شرایط کسب وکار در سال 98 اگرچه مساعدتر از سال 97 است، با این حال این وضعیت تا رسیدن به وضعیت مطلوب بسیار فاصله دارد و همچنان نامساعدی را با خود به یدک می کشد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۶    
توجه به اقشار محروم باید سوای اجرای طرح های سیاسی دولت باشد و نباید اجازه داد بیشتر از این به مردم کم بهره از طرح ها و سیاست های دولت روحانی بیشتر از این فشار وارد شود و در منگنه قرار بگیرند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۶    
دانشجویان بهاری نزدیک به احمدی نژاد که یکی از مدعیان عدالتخواهی شناخته می شوند، در این تجمع دست به ساختارشکنی می زنند و همراه با جریان چپ رادیکال شعارهای ساختارشکنانه ای علیه ساختارهای اصلی نظام و ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۶    
یکی از این تلنت شوها برنامه میدون است که از ابتدای مهرماه روی آنتن شبکه3 رفته است. مجموع 156گروه در این رقابت شرکت خواهند کرد و در انتهای هر هفته، برگزیده هفته معرفی می شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۶    
بازگشت مورینیو به لیگ جزیره با واکنش های چندان مثبتی در بین رسانه های انگلیسی همراه نبوده و بیشتر آنها با تردید در مورد احتمال موفقیت او در تانهام صحبت می کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۶    
داورزنی در حضور اعضای مجمع قول داد والیبال ایران جزء چهار تیم برتر دنیا قرار بگیرد.داورزنی در حالی این صحبت ها را مطرح کرد که انتقادهایی از سوی یکی از نامزدها به وی وارد شد.