چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۱:۲۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 27 اسفند 1398 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 30 آبان 1398 فرهیختگان 30 آذر 1398 فرهیختگان 30 دی 1398 فرهیختگان 30 بهمن 1398 فرهیختگان 1 اسفند 1398 فرهیختگان 2 اسفند 1398 فرهیختگان 3 اسفند 1398 فرهیختگان 4 اسفند 1398 فرهیختگان 5 اسفند 1398 فرهیختگان 6 اسفند 1398 فرهیختگان 7 اسفند 1398 فرهیختگان 8 اسفند 1398 فرهیختگان 9 اسفند 1398 فرهیختگان 10 اسفند 1398 فرهیختگان 11 اسفند 1398 فرهیختگان 12 اسفند 1398 فرهیختگان 13 اسفند 1398 فرهیختگان 14 اسفند 1398 فرهیختگان 15 اسفند 1398 فرهیختگان 16 اسفند 1398 فرهیختگان 17 اسفند 1398 فرهیختگان 18 اسفند 1398 فرهیختگان 19 اسفند 1398 فرهیختگان 20 اسفند 1398 فرهیختگان 21 اسفند 1398 فرهیختگان 22 اسفند 1398 فرهیختگان 23 اسفند 1398 فرهیختگان 24 اسفند 1398 فرهیختگان 25 اسفند 1398 فرهیختگان 26 اسفند 1398 فرهیختگان 27 اسفند 1398 فرهیختگان 28 اسفند 1398 فرهیختگان 29 اسفند 1398 
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: با راه اندازی قرارگاه سلامت شهید سلیمانی بخشی از نیازهای جامعه را در حد توان رفع می کنیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از دریافت مجوز تولید، توزیع و فروش ماسک سه لایه از دانشگاه علوم پزشکی توسط واحد کرمان خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۵    
ترجمه ساده شرایط در عصر کرونا این است که کفگیر چندین میلیون آمریکایی تا دو هفته دیگر به ته دیگ خواهد خورد و اجاره خانه، قسط وام بانکی و حتی خرید آذوقه و مایحتاج روزانه برای آنها غیرممکن خواهد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
سوال مهم این است که در چه شرایطی باید به بیمارستان برویم؟ دکتر خشایار فهیم در ویدئویی که در اختیار فرهیختگان قرار داده به این پرسش پاسخ می دهد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضائیه با عفو یا تخفیف مجازات برخی از زندانیان موافقت کردند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۵    
طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان ، مدیران دو تیم تبریزی یعنی تراکتور و ماشین سازی اعلام کردند هرگز قهرمانی پرسپولیس تا قبل از پایان فصل را قبول ندارند و اگر قرار باشد کرونا لیگ امسال را تعطیل کند ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۵    
رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما، نسبت به پخش اظهارات میهمان برنامه فرمول یک، واکنش نشان داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۰    
یکی از مهمترین عللی که تلویزیون را به عنوان یک رسانه مهم از جایگاه خودش تنزل داده، رفتاری است که در مواجهه با اتفاقات مختلف دارد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۵    
این ویدیو را نیز باید به آرشیو اخبار و گزارش های جعلی دیگری که طی سالهای گذشته برای ضربه زدن به مودت و برادری میان دو ملت ایران و عراق تولید و پخش شده اضافه کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
رهبر معظم انقلاب به پرسشی دربارۀ ثبت نام حج امسال با وجود ترس و نگرانی از بیماری کرونا پاسخ داده اند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۰    
هم اینک نزدیک به 140 دقیقه مفید از مجموعه 45 قسمتی سریال سلمان فارسی ضبط شده است و امراله احمدجو کارگردان باسابقه تلویزیون نیز به گروه کارگردانی اضافه شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
نخست وزیر پاکستان خواستار لغو فوری تحریم های آمریکا علیه ایران برای مقابله با بیماری کرونا شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا در انتخابات درون حزبی واشنگتن پیروز شده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه 125 نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید 19 در کشور به 988 مورد رسید.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۵    
رئیس پلیس راهور پایتخت به هنجارشکنان چهارشنبه سوری هشدار داد و گفت: رفتارهای خارج از عرف در رصد پلیس بوده و ضمن توقیف خودرو برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
مهاجم ایرلندی پرسپولیس به نامه دوم باشگاه مبنی بر تبعیت از قرارداد خود با سرخپوشان واکنش نشان داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
فراکسیون الصادقون وابسته به جریان عصائب اهل حق عراق روز گذشته در واکنش به مطرح شدن الزرفی برای نخست وزیری او را شخصیتی نزدیک به آمریکا معرفی کرده بود.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
مرجعیت عالی شیعیان در عراق، درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و مراقبت از آنها را واجب کفائی اعلام کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۵    
نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و ستادکل نیروهای مسلح در خصوص همکاری و بهره گیری از ظرفیت های طرفین جهت مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۵    
معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز فناوری های پیشرفته ایران چین خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی قوه قضائیه از تعیین میزان دیه سال 99 خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در فروردین ماه بعید می دانم شاهد وقایعی نظیر فروردین98 باشیم. خصوصا وقتی بارش ها در شرایط نرم و با گرایش کمتر است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
چند گزارش به فرهیختگان رسید که مخاطبان کتاب هایشان را به این صورت خرید کرده اند بعد از گذشت 10 روز هنوز به دست شان نرسیده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس جمهور گفت: این روزهای سخت خواهد گذشت و این غم به پایان خواهد رسید و ان شاءالله به کمک و همت مردم و پزشکان از این روزهای سخت هم عبور می کنیم. خداوند به ما توفیق می دهد، شفا دست خداست.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
تولیت های آستان قدس رضوی ، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) درباره بسته شدن درب های حرم های مطهر بیانیه مشترکی صادر کردند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: هنوز نمی دانیم ویروس کرونا چه اثراتی بر روی اقتصاد ما خواهد داشت اما بدون احتساب آن پیش بینی ما این است که نرخ تورم در سال آینده حدود 20 درصد باشد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهوری عراق عدنان الزرفی را برای تشکیل دولت جدید این کشور مأمور کرده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۱:۲۵    
، پاسخ به سوال و شبهه را قرنطینه کرده ایم و کرونا را آزاد گذاشته ایم، به همین سیاق جریان نقد سال هاست دست ما نیست و کارمان همان دکمه پاز است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۰    
رییس جمهور آمریکا گفت: از شهروندان میخواهیم دست کم تا 15 روز آینده در تجمعات بیش از 10 نفر شرکت نکنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۵    
امروز این فیلمهای حمله به حرم حضرت معصومه و هتک حرمت آن مقام مقدس، به اسم زیارت(و البته زیارت زورکی) مرا یاد تصاویری که از صفین در حافظه ما ساخته شده است انداخت.