سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۲۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهیختگان 24 اسفند 1398 - fdn.ir

فرهیختگان 29 اسفند 1393 فرهیختگان 29 اسفند 1394 فرهیختگان 30 آبان 1398 فرهیختگان 30 آذر 1398 فرهیختگان 30 دی 1398 فرهیختگان 30 بهمن 1398 فرهیختگان 1 اسفند 1398 فرهیختگان 2 اسفند 1398 فرهیختگان 3 اسفند 1398 فرهیختگان 4 اسفند 1398 فرهیختگان 5 اسفند 1398 فرهیختگان 6 اسفند 1398 فرهیختگان 7 اسفند 1398 فرهیختگان 8 اسفند 1398 فرهیختگان 9 اسفند 1398 فرهیختگان 10 اسفند 1398 فرهیختگان 11 اسفند 1398 فرهیختگان 12 اسفند 1398 فرهیختگان 13 اسفند 1398 فرهیختگان 14 اسفند 1398 فرهیختگان 15 اسفند 1398 فرهیختگان 16 اسفند 1398 فرهیختگان 17 اسفند 1398 فرهیختگان 18 اسفند 1398 فرهیختگان 19 اسفند 1398 فرهیختگان 20 اسفند 1398 فرهیختگان 21 اسفند 1398 فرهیختگان 22 اسفند 1398 فرهیختگان 23 اسفند 1398 فرهیختگان 24 اسفند 1398 فرهیختگان 25 اسفند 1398 فرهیختگان 26 اسفند 1398 فرهیختگان 27 اسفند 1398 فرهیختگان 28 اسفند 1398 فرهیختگان 29 اسفند 1398 
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۰    
نزدیکان و رسانه های نزدیک به فتح الله زاده اعلام کرده اند که بیماری او (آنفولانزا) رو به بهبودی است و احتمالا نمی توان استعفای او را به بیماری ربط داد!
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۵    
مصطفی رضایی نویسنده کتاب زایو در ویدئویی که در اختیار فرهیختگان قرار داده است از کتابش می گوید. کتابی که این روزها با وجود ویروس کرونا بیشتر می توان متن آن را درک کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۵    
حسن روحانی روز جمعه با ارسال نامه ای به سران تعدادی از کشورها با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به یک اپیدمی جهانی، گفت: این ویروس مرز نمی شناسد و قربانیان خود را بدون ملاحظات سیاسی ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۵    
به نظر می رسد وجود دولت روحانی بزرگترین چالش تئوریک برای نئولیبرال هاست، دولتی با اختیارات حداکثری که در عرصه عمل مملکت را به بی دولتی کشانده است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۵    
علی فتح الله زاده با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان از سمت سرپرست مدیرعاملی و هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به نام کشورهای که برای مبارزه با ویروس کرونا به ایران کمک کرده اند، خاطر نشان کرد ایرانیان هرگز دوستان دوران سختی را فراموش نمی کنند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی لایحه بودجه 99 در جلسات فوق العاده این شورا خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی ارشد ستادکل، برنامه نیروهای مسلح در روزهای آینده برای مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۵    
وزیر بهداشت مصوبات آخرین نشست ستاد ملی مدیریت کرونا را تشریح کرد و گفت: مصوب شد اکیپ هایی در خروجی شهرها داشته باشیم و محدودیت های جدیدی به خصوص برای رفت و آمد افراد مبتلا اعمال کنیم.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۵    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه فقط وام های قرض الحسنه ازدواج مشمول تعویق 3ماهه در بازپرداخت می شود، گفت: مسکن، خودرو و خرید کالا مشمول مصوبه نیست و روال طبیعی بازپرداخت را طی می کند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۵    
منابع عراقی از حمله مجدد به پایگاه نظامی التاجی خبر دادند. این دومین حمله طی یک هفته گذشته به این پایگاه است که میزبان شماری از نظامیان آمریکایی است.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۵    
قائم مقام وزیر صمت گفت: در آستانه ایام نوروز 99، به هیچ عنوان تامین، توزیع، لجستیک و حمل و نقل کالاهای اساسی، موادشوینده و اقلام بهداشتی متوقف نخواهد شد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور چین طی سه نامه جداگانه به رهبران ایران، ایتالیا و کره جنوبی از آمادگی این کشور برای هرگونه کمک در جنگ با کروناویروس خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۵    
توجه به قرارهای معنوی موجب نشاط روحانی شده و همدلی حقیقی را میان افراد اجتماع تداعی می نماید. در این صورت ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق، صریح و شفاف در زمینه مقابله با کرونا گفت: نیاز اصلی امروز جامعه ایجاد آرامش با محوریت آگاه سازی دقیق و افزایش مشارکت عمومی در همراهی با توصیه ها و ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر سوئیس و حافظ منافع آمریکا به وزارت امور خارجه خبر داد. سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر سوئیس و حافظ منافع آمریکا به وزارت امور خارجه خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
قائم مقام مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: وزارت خارجه برای جلوگیری از کشتار مسلمانان هند باید هرچه سریعتر به این موضوع ورود کرده و با مذاکره با مسئولان کشورهای مسلمان و همچنین همسایگان کشور ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران از تمدید اعتبار سهمیه های طرح ترافیک به دلیل شیوع بیماری کرونا تا اردیبهشت 99 خبر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
آمریکایی ها با به راه انداختن یک عملیات ایذایی در پایگاه تاجی، بهانه لازم برای هدف قرار دادن گروه های مقاومت و حتی ارتش عراق را به دست آوردند.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
تجربه مبارزه با کرونا در کشورهایی که در هفته های اخیر درگیر کرونا شده اند هم نشان می دهد استفاده از توان اجرای نیروهای مسلح به صورت ویژه می تواند قوای مبارزه با کرونا را بیشتر کرده و شانس موفقیت را ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
سال آینده سال سختی برای جامعه دانشگاهی کشور خواهد بود؛ سالی که علاوه بر تداوم برخی مشکلات همیشگی جامعه آکادمیک کشور ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
مستند هفت تیرهای کاغذی بنا به سوژه، در هشت تا 15دقیقه اطلاعات جامعی را درخصوص هریک از چهره های رسانه ای عصر پهلوی دوم ارائه می کند ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
در گزارش پیش رو با توجه به روندهای فعلی، شرایط ماه های آتی 6 مولفه اقتصاد کلان ایران بررسی شده است. نتایج عملکرد این 6 مولفه گرچه متفاوت است ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
ایران در آخرین روزهای سال 1398، درگیر بیماری مرموز کرونا شد. تجویزهای پیشگیرانه این بیماری، علاوه بر تغییر وضعیت اقتصادی و مناسبات سیاسی، سبک زندگی آدم ها را هم تغییر داد.
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
یکی از مشخصه های بارز رمان جنگ تمام می شود؟ کوتاهی فصل های آن است؛ این رمان بازه زمانی جنگ جهانی دوم را دربر می گیرد ...
فرهیختگان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
پیج هایی که باشگاه پرسپولیس تبلیغ شان را کرده البته لیستی بلندبالا دارند، اما شاید جالب باشد که بدانید یک خواننده زن لس آنجلسی و شرکت معروف تاکسی های اینترنتی ازجمله سرشناس ترین افراد و شرکت هایی ...