چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۵:۴۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 23 آبان 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 آبان 1396 گام نیوز 2 آبان 1396 گام نیوز 3 آبان 1396 گام نیوز 4 آبان 1396 گام نیوز 5 آبان 1396 گام نیوز 6 آبان 1396 گام نیوز 7 آبان 1396 گام نیوز 8 آبان 1396 گام نیوز 9 آبان 1396 گام نیوز 10 آبان 1396 گام نیوز 16 آبان 1396 گام نیوز 17 آبان 1396 گام نیوز 18 آبان 1396 گام نیوز 19 آبان 1396 گام نیوز 20 آبان 1396 گام نیوز 21 آبان 1396 گام نیوز 22 آبان 1396 گام نیوز 23 آبان 1396 گام نیوز 24 آبان 1396 گام نیوز 25 آبان 1396 گام نیوز 26 آبان 1396 گام نیوز 27 آبان 1396 گام نیوز 28 آبان 1396 گام نیوز 29 آبان 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۴    
اقامه نماز اول وقت دو امدادگر در شهر زلزله زده سرپل ذهاب کرمانشاه.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۸    
جمعیت هلال احمر به همراه مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان در 36 پایگاه استان بوشهر خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۱    
پدرو میکائیل آریگادا گونسالوس، جوان 29 ساله پرتغالی، در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۵    
عسل را به عنوان یک منبع عالی مواد مغذی می شناسند که خواص زیادی برای سلامتی دارد. با این حال بسیاری از مردم نمی دانند که عسل وقتی در ترکیب با آب مصرف شود، خواص درمانی فوق العاده ای دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تخصیص 40 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان به عنوان یکی از بیمارستان های قدیمی استان بوشهر خبرداد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۵    
ماموریت آخوندی به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای بررسی آسیب دیدگی مسکن مهر در زلزله کرمانشاه در حالی است که از حدود 450 کشته زلزله اخیر تنها دونفر مربوط به ساختمان های مسکن مهر بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۰    
کاظم فرامرزی دوست و همرزم شهید حبیب بدوی در مورد این شهید می گوید: دنیا به صورت تمام عیار به او رو کرد و همه چیز داشت. از شهدای میلیاردر است. دنیا به او رو آورد ولی او خیلی به دنیا میدان نداد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۰    
بالاخره در بازی های دوستانه تیم ملی نوبت دروازه بانی به غیر از بیرانوند هم شد. برخلاف تصورات اما نام دروازه بان جانشین، امیر عابدزاده نبود و رشید مظاهری بود تا باز هم کی روش همه را غافلگیر کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۵    
کمیسیون اعتباری بانک مرکزی برای زلزله زدگان غرب کشور اجرای دو اقدام مهم را به تصویب رساند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۰    
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی از استقرار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی شهرستان دشتی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۰    
شهردار خورموج گفت: دستگاه هایی حفاری در کوتاه ترین زمان ممکن مطالبات شهرداری را پرداخت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵    
به گزارش گام نیوز حامد زمانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: فقط درسش، [عبرت] و یادآوری [فنای دنیا] نیست! بلکه برملاشدن [اسرار] و [اخبار] هم هست... برملا شدن [ظلمها] و [فسادها] .. ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۰    
منبع: مشرق
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۰    
لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم در صفحه شخصی خود با حادثه دیدگان زلزله اخیر همدردی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۴    
امام جمعه بوشهر با تاکید بر پرداخت نیم درصدی سهم شهرداری ها برای توسعه زیرساخت کتابخانه ای گفت: با توجه به جایگاه استان بوشهر در عرصه فرهنگی،کتابخانه های استاندارد و تخصصی در این استان ایجاد شود
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۰۴    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی از جمع آوری کمک های مردمی به مددجویان از طریق سیستم های الکترونیک خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۹    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: صعب العبور بودن و عدم استحکام منازل روستایی عمق فاجعه زلزله را بسیار زیاد کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۵۴    
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: برآورد اولیه خسارات زلزله 1800 میلیارد تومان به رئیس جمهور ارائه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۹    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمامی زائران پیاده امام رضا(ع) با غذای متبرک مهمانسرای حضرت پذیرایی می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در جلسه ای با حضور رؤسای قوای سه گانه و تنی چند از مسئولان کشور تأکید کردند: ما در این غم با مردم دلاور و مرزبانان دلیر استان کرمانشاه شریک هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۹    
وزیر ارتباطات با ارائه توضیحات جدیدی درباره قیمتهای جدید اینترنت پرسرعت ثابت، گفت: با اجرای این طرح برای کاربران کاهش قیمت حدود 30 درصدی اینترنت پیش بینی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۹    
به گزارش گام نیوز سعدحریری نخست وزیر مستعفی لبنان در توئیتر خود نوشت: حالم خوب است و ان شاء الله در دو روز آینده به کشورم بر می گردم. خانواده ام در عربستان سعودی باقی خواهند ماند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۴    
سازمان اطلاعات لبنان از دستگیری یکی از فرماندهان میدانی داعش در شمال این کشور خبر داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۴    
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سرمربی سرخ پوشان با قدرت به کارش ادامه می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۹    
فرماندار عسلویه با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران عسلویه گفت: با توجه به جایگاه مهم شهرستان عسلویه در اقتصاد کشور می طلبد همه مسئولان با نگاه ملی برای پیشگیری از بروز حوادث تلاش کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۴    
استاندار بوشهر با اشاره به تولیدات محصولات مختلف پتروشیمی در استان بوشهر بر ایجاد صنایع پایین دستی تاکید کرد و گفت: ظرفیت های توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی استان بوشهر معرفی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فرصت مناسبی برای سرمایه گذارانی که دانش و توانمندی لازم درایجاد طرح های عظیم صنایع دریایی در استان بوشهر دارند مهیا است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۹    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خانواده های نیازمند مناطق زلزله زده غرب کشور بیمه حوادث هستند و با کارشناسی کمیته امداد و بیمه مسئول اقدام به تامین خسارت خانواده ها در حوزه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۹    
فرمانده سپاه در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده، از دورافتاده ترین نقاط زلزله زده غرب ایران بازدید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۴    
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: اقدامات لازم برای صدور ویزا را انجام داده ایم ولی تا این لحظه آمریکا ویزای تیم را صادر نکرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۴    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی درباره اتهامات سعد حریری پیرامون مذاکره با وی واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۴    
رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام مخالفت افزایش قیمت نان از موافقت ستاد تنظیم بازار با درخواست نانوایان برای افزایش قیمت این محصول خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۹    
وزارت اطلاعات در سلسله عملیاتی موفق به کشف 1128 کانتینر کالای قاچاق در بندر عباس شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۹    
تجهیزات مهندسی نیروی زمینی سپاه با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۴    
یک نماینده مجلس با گلایه شدید از وضعیت نابسامان توزیع اقلام و کمک ها بین زلزله زدگان از رئیس جمهور جهت تامین ردیف های بودجه برای بازسازی ها تا قبل از فصل سرما تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۴    
یک رسانه لبنانی سندی سری از نامه نگاری بین وزیر خارجه عربستان و ولیعهد سعودی را منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۹    
گام نیوز: با شروع جنگ بین المللی اول، امپرایالیسم انگلیس در سال 1333ه.ق. طی یک یوزش غافلگیرانه، شهر بوشهر را اشغال کرد و جمعی از مسلمانان مبارز بوشهر را بازداشت و به هندوستان تبعید کرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۴    
گام نیوز: با این حال که ضریب استفاده مردم استان بوشهر از اینترنت همراه بالاست شهر شُنبه را می توان تنها شهری در استان بوشهر نامید که همچنان از مزایای نسل چهارم شبکه اینترنت تلفن همراه بی بهره است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۲    
گام نیوز: خبر می رسد عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جریان دریافت اضافه کاری دوبله و خلاف قانون یکی از مدیران کل بوشهر قرار گرفته است و باید دید با اطلاعی که مسئولان استان و وزارتخانه از این ماجرا ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۷    
سپاه پاسداران، تجهیزات برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور را به کرمانشاه منتقل کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: پس از کسب اطلاع از شرایط ایمن در پالایشگاه گاز ایلام، این پالایشگاه به مدار برگشت و فعالیتش را از سر گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۲    
در حالی که توتال با خرید سهام چند شرکت از آمریکا حضور خود را در این کشور افزایش داده است، این بار رئیس توتال با نگرانی بیشتری درباره قرارداد با ایران صحبت کرده و گفته است اگر آمریکا موضع سختی در ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۲    
مدیرکمیته امداد استان بوشهر گفت: مشارکت های مردمی در کمیته امداد نیازمند شناخت ظرفیت ها در مناطق مختلف استان است که با تمرکز بر این ظرفیت ها به دنبال جذب منابع مردمی برای کاهش فقر و ارائه خدمات به ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۲    
سرپرست استاندارد شهرستان جم از پلمب دو شهربازی غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۲    
فرماندار دشتی بر ضرورت تسریع در روند پروژه راه لاور- کاردنه تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۲    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی سال جاری میزان کشفیات انواع مخدر در سطح استان بوشهر با افزایش 196 درصدی روبرو بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۲    
مدیر کمیته امداد شهرستان دیر گفت: دوره پایدارسازی اشتغال با شرکت 44 مددجوی دیری برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: کارگاه آموزشی کشاورزی حفاظتی در دشتستان برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۷    
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور دامپزشکی استان بوشهر از اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور روستایی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۷    
مدیر شعبه شرکت شهرک های کشاورزی استان بوشهر گفت: مطالعات ایجاد شهرک های کشاورزی و شیلاتی استان بوشهر پایان یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۷    
طی عملیاتی یک مخفیگاه داعش در حاشیه شهر الحویجه واقع در استان کرکوک عراق مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفت که طی آن 6 تروریست کشته و 14 تن دیگر به اسارت درآمدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۲    
جمعی از اهالی رسانه، فرهنگ و ورزش به دیدار خانواده شهید مصطفی موسوی رفتند و با خانواده جوان ترین شهید مدافع حرم دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۲    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، افراد مبتلا به فشارخون بالا با پیروی از رژیم غذایی حاوی سدیم پایین سریع تر بهبود می یابند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۷    
یک قابلمه لوبیا درست کرده بود، همراه قارچ و گوشت گوسفند. اولین پیاله از آن خوراک را خوردم و کلی تعریف به جا و واقعی از دست پختش کردم. خندید و گفتم یک پیالۀ دیگر برایم بریزد.