چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۹:۴۶May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 5 خرداد 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 2 خرداد 1397 گام نیوز 3 خرداد 1397 گام نیوز 4 خرداد 1397 گام نیوز 5 خرداد 1397 گام نیوز 6 خرداد 1397 گام نیوز 7 خرداد 1397 گام نیوز 8 خرداد 1397 گام نیوز 9 خرداد 1397 گام نیوز 10 خرداد 1397 گام نیوز 12 خرداد 1397 گام نیوز 13 خرداد 1397 گام نیوز 14 خرداد 1397 گام نیوز 15 خرداد 1397 گام نیوز 16 خرداد 1397 گام نیوز 17 خرداد 1397 گام نیوز 18 خرداد 1397 گام نیوز 19 خرداد 1397 گام نیوز 20 خرداد 1397 گام نیوز 21 خرداد 1397 گام نیوز 22 خرداد 1397 گام نیوز 23 خرداد 1397 گام نیوز 24 خرداد 1397 گام نیوز 26 خرداد 1397 گام نیوز 27 خرداد 1397 گام نیوز 28 خرداد 1397 گام نیوز 29 خرداد 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 خرداد 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۲    
وزارت نفت با ارسال توضیحاتی نسبت به اظهارات رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخلف 1154 میلیارد تومانی وزارت نفت واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۷    
جویدن آدامس هنگام راه رفتن برای سلامتی فوائدی به همراه دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از قطعی شدن حکم 20 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان لوازم خانگی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
دبیر پنجمین دوره طرح ترتیل خوانی نوای ملکوت گفت: امسال پنجمین دوره ترتیل خوانی را تجربه میکنیم که نسبت به سالهای گذشته با جمعیت حداکثری جوانان ونوجوانان را در این برنامه معنوی شاهد هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس موفق شد پدر و پسرانی که مظنون به قتل فردی در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان هستند را دستگیر کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: قرارداد مهدی تارتار تمدید شده و وی سرمربی فصل آینده پارس جنوبی خواهد بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
معلوم نیست کی اصلاحات می خواهد برای مردم کار کند و شعارها و وعده هایی که با این دولت به مردم داده و در آن شریک است را جامعه عمل بپوشاند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۰    
گام نیوز: طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، عبدالمجید دراهکی به سمت مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر منصوب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۵    
گام نیوز: حجت الاسلام خدری گفت: چرا یک نماینده مجلس هنگام تبلیغات انتخاباتی برای رأی گرفتن به سختی تلاش می کند و وعده های زیادی می دهد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۵    
رهبر انقلاب از اولین باری که در آذر 92 درباره مذاکرات هسته ای اظهارنظر مکتوب فرمودند، کلیدی را برای ادامه روند مذاکرات تعیین کردند. این کلید، در ادامه راه مذاکره تبدیل به توصیه ها و هشدار ناصحانه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۵    
با آن که هواپیمای ما مورد اصابت موشک واقع شده بود و هوا هم رو به تاریکی می رفت، از شدت خوشحالی به خاطر سلامت و موفقیت مان، چند بار هواپیما را حول محور طولی به چرخش در آورده و ابراز شادمانی کردیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۵    
پاسخی که فیفا چند روز قبل به باشگاه العربی کویت داد، ما را نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بدبین می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که هافبک این تیم در فهرست برانکو برای فصل آینده قرار ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۵    
خبرهای دریافتی و رصد و پایش انجام گرفته، حاکی از انتشار احتمالی بدافزار VPNFilter در ساعات و روزهای آینده در کشور است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۰    
رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ با توجه به سیاست های ترامپ در قبال کره شمالی و لغو برجام از طرف وی، او را قهرمان نابودی و ایجاد اختلال دانست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در هفته اول لیگ ملت های والیبال، با نتیجه سه بر صفر برابر استرالیا به پیروزی رسید و اولین بردش در این رقابت ها را کسب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۵    
عضو کمیته انقلابی انصارالله یمن به ادعای وزیر خارجه جدید دولت مستعفی یمن مبنی بر آمادگی انصارالله برای عقب نشینی از مواضع خود و تحویل سلاحش پاسخ کوبنده ای داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۵    
پیام نیازمند به عنوان دروازه بان جدید تیم فوتبال سپاهان معرفی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتی راهکار مقابله با سقوط ارزش لیر را به مردم ترکیه پیشنهاد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۰    
مقام سابق سازمان موساد رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه تلویزیونی، شیوه مرسوم جذب جاسوس در این سازمان را شرح داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۰    
فرماندار انزلی- با اشاره به شکایت دو بازیکن خارجی تیم ملوان و خطر کسر 12 امتیاز از این تیم، گفت: به دستور استاندار گیلان مبلغ 10 میلیارد ریال برای بدهی باشگاه ملوان پرداخت شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵    
دادگاه عالی مصر در پی شکایت از سایت یوتیوب به دلیل اهانت به پیامبر اکرم (ص)، حکم مسدودسازی این سایت را به مدت یک ماه صادر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از برگزاری سومین جلسه رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: استاد هتاک دانشگاه آزاد زاهدان اخراج شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵    
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در بشیکتاش با شادابی بالایی انجام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
محسن رضایی با اشاره به تصویب اولویت نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در هیأت عالی نظارت، از تمرکز این هیأت بر برخی عناوین مهم از جمله شفافیت و مبارزه با فساد خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
نادر طالب زاده گفت: ایران باید از فرصت باقی مانده استفاده کرده و به حکم مصادره دارایی های خود اعتراض کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا از بازگشت زندانیان این کشور در ونزوئلا تا ساعاتی دیگر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید امشب به رکورد پائولو مالدینی درلیگ قهرمانان اروپا می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی هشدار داد: اگر توافق هسته ای به پایان برسد ما رویه ای را که قبل از معاهده برجام انجام می دادیم، در پیش خواهیم گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۵    
با مرور زندگی شهدا به این نکته خواهیم رسید که جهادی زندگی کردن رسم دیرینه شان است. شهید سجاد طاهرنیا نیز بیشتر عمرش را در راه جهاد و خدمت به اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) و بسیجیان صرف کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۰    
گاهی اوقات ریزش مو یک دلیل آشکار و مشخص ندارد مطالعه ای جدید نشان داده است که ریزش مو ممکن است با میکروبیوم شما در ارتباط باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران، از ارسال پرونده داعشی های حمله کننده به مجلس به دیوان عالی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۰    
پرونده محرومیت از نقل و انتقالات باشگاه العربی کویت و باشگاه پرسپولیس هیچ شباهتی به هم ندارند و این تفاوت می تواند خبر امیدوارکننده ای برای هواداران قرمزهای پایتخت باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه اروپا برای خرید 760 هزار بشکه نفت ایران در روز باید تضمین بدهد گفت: فهرستی از بانکهای اروپایی برای تسویه تجاری ایران آماده شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۵    
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به تشریح قانونی در مجلس پرداخت که اگر تمهیدات لازم برای اجرای آن صورت نپذیرد رنج بیماران را بیشتر خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۰    
برخی منابع در فضای مجازی به نقل از منابع بلندپایه در دولت ترامپ از زخمی شدن محمد بن سلمان در حادثه محله الخزامی ریاض سخن گفته اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۰    
برخی خبرسازی های رسانه ای و ادعای اخیر صهیونیست ها مبنی بر استفاده از جنگنده F-35 در سراسر خاورمیانه ، بار دیگر این پرسش را برای برخی بوجود آورده که آیا این اتفاق در آسمان ایران هم افتاده است؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۰    
سرمربی پرسپولیس خواهان بازگشت هافبک پیشین تیمش به این تیم است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۰    
یک کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی به نوع مواجهه گروه های مختلف سیاسی با موضوع برجام پرداخته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۰    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه نمی دانم چرا ما برابر فرانسه نمی توانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۵    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با توجه به تصمیم های گرفته شده قطعاً امسال آخرین سال ثبت نام در طرح جریمه مشمولان غایب است و این طرح در سال آینده اجرا نخواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۰    
شروطی که رهبر انقلاب روز چهارشنبه برای ادامه حضور در برجام با اروپا مطرح کردند چگونه منافع اقتصادی، سیاسی و امنیتی ایران را تامین می کند؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۵    
بعد از تصمیم اخیر بانک مرکزی مبنی بر ورود صرافی ها به عملیات معاملات رسمی ارز، یک واردکننده برای انتخاب صرافی خود و دریافت ارز باید 16گام را پشت سر بگذارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۵    
شورای نگهبان استفساریه مجلس در خصوص جز 1 بند الف تبصره 112 قانون بودجه سال 97 را مغایر قانون اساسی تشخیص نداد و به این ترتیب افزایش 20 درصدی حقوق حداقلی بگیران در دولت اعمال خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهوری روسیه در نشستی با روسای خبرگزاری های نه کشور جهان در سنت پترزبورگ به غربی ها هشدار داد که در روابط با مسکو از خطوط قرمز عبور نکرده و به منافع این کشور احترام بگذارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۰    
این روزها بسیاری قضات و دادستان های قوه قضائیه با تغییر رویه اقداماتی انجام داده اند که می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را حل کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۰    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی و دارای گرین کارت، با بیان اینکه از میان دستگاه ها فقط نهاد ریاست جمهوری اسامی دوتابعیتی هایش را نداده ، ماجرای نامه وزارت اطلاعات را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۰    
سفیر سعودی در آمریکا اتهامات واهی سایر مسئولان سعودی علیه ایران را تکرار و به زعم خود مدعی شد که تهران در تلاش برای "اشغال پایتخت کشورهای عربی" است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۵    
گاهی در برخورد با بعضی از موضوعات تجاری به این فکر می کنیم از چه راهی تشخیص دهیم کدام طرح کلاهبرداری است؟ آیا طرح های کلاهبرداری و دسیسه های مربوط به آن نشانه ای دارند؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۰    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: آمارها نشان می دهد که 30 الی 35 درصد دختران دبیرستانی و دانشجویان تجربه مصرف قلیان دارند که این رقم در پسرها به 55 درصد می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۰    
وی در پاسخ این سؤال که آیا بعد از این پیروزی وارد خاک عراق خواهیم شد، تصریح کرد: اگر حقمان را ندادند، راه حل خیلی خوب و قاطعانه ای داریم و حق خودمان را با زور از اینها خواهیم گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۰    
با نزدیک شدن به تعطیلات چند روزه،، نرخ بلیت پروازهای داخلی در حال اوج گیری است. قیمت پرواز تهران-بوشهر از مرز نیم میلیون تومان عبور کرده و بلیت پرواز تهران-کیش نیز 615 هزار تومان فروخته می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۵    
چه بسا که در برآوردن خواهشت تأخیر شود، تا بدین وسیله خواهنده را پاداش بزرگتر و امیدوار (به بخشش الهی) را بخشش بیشتر دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که برخی از مفاد سند 2030 در برخی از مدارس کشور علیرغم ممنوعیت اجرای این سند، اجرا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۵    
از همان ابتدا شهرت یافت که درس آقای خمینی سیاسی است و عده ای، شاگردان انگشت شمار او را تخطئه کردند. برخی هم می گفتند حاج آقاروح الله استاد فلسفه است؛ او را به فقه و اصول چه کار!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۰    
یک پرنده بر روی سر یک گوزن در السالوادور به آرامی نشسته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۵    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان عسلویه خواستار همراهی و همکاری ارگان های ذیربط برای ارتقای سطح سلامت مردم و ساماندهی دستفروشان در شهرستان شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۵    
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: افراد بازمانده از تحصیل در مناطق شهری استان بوشهر باسواد می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۵    
انتخابات اتاق های اصناف در شهرستان های استان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۰    
معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: موانع پیش روی طرح فیبر نوری در بخش مرکزی شهرستان گناوه برطرف شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۰    
فرماندار دشتی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سطح شهرستان تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۰۰    
فرماندار دشتی گفت: در چند ماه گذشته با برخی اقدامات انجام شده کارگاه های عبا بافی در روستاهای این شهرستان فعال و اشتغال خوبی ایجاد شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۵    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه رضاخان مطابق اسناد آمریکایی ها جاسوس انگلستان است، گفت: رضا خان در تاریخ خیلی شأنش نازلتر از این حرف ها است که عده ای وقت خود را صرف تطهیر او بکنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۵    
عملیات نصب اولین سکوی دریایی طرح توسعه فازهای 22، 23 و 24 در موقعیت میدان گازی پارس جنوبی با تکیه بر توان مهندسان ایرانی با موفقیت انجام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۰    
ثمرات و برکات توجه و خدمات رسانی به نیازمندان و محرومان بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اقصی نقاط ایران مشاهده می شود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
محمدطاها کودک یک ساله ای است که در دو ماهگی به بیماری خاص ریوی مبتلا شده و برای نفس کشیدن نیازمند دعای مردم و حمایت مسوولان و خیرین است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر از ممنوعیت فروش هرگونه کالای خارجی در کلیه فروشگاه های دولتی تحت حاکمیت سازمان ها و ارگان های دولتی خبرداد
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۰    
امام جمعه شهر آبپخش گفت: شرایط کنونی نشان می دهد که آب ورودی به بخش آبپخش بر اساس شاخص های جمعیت و بر اساس عدالت توزیع نمی شود که نیاز به بازنگری دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: با پیگیری هایی که در مرکز استان داشتیم از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیروی انسانی مورد نیاز و دو دستگاه دیگر به مرکز دیالیز جم اختصاص پیدا کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۰    
حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در اتوبان جم به سیراف، مانع از برگزاری گردهمایی موتورسنگین سواران جمی شد
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۰    
محمدباقر نوبخت که به دلیل قرابت با حسن روحانی رئیس جمهور، جزء تصمیم گیران اصلی اقتصادی در دولت است، با اینکه اقتصاد نخوانده اما در اغلب سیاستگذاری های دولت مشارکت جدی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۰    
تجمع چندروزه کامیون داران در حالی رقم خورد که بیشتر آنها به حضور دلالان در توزیع بار و مهم تر از آن کاهش نرخ کرایه های حمل و نقل اعتراض داشتند ...