پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۶:۳۴Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 11 تیر 1396 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 31 فروردین 1396 گیل خبر 8 اردیبهشت 1396 گیل خبر 3 خرداد 1396 گیل خبر 10 مرداد 1396 گیل خبر 6 شهریور 1396 گیل خبر 1 مهر 1396 گیل خبر 30 آبان 1396 گیل خبر 30 آذر 1396 گیل خبر 30 دی 1396 گیل خبر 30 بهمن 1396 گیل خبر 29 اسفند 1396 گیل خبر 1 تیر 1396 گیل خبر 2 تیر 1396 گیل خبر 3 تیر 1396 گیل خبر 4 تیر 1396 گیل خبر 5 تیر 1396 گیل خبر 6 تیر 1396 گیل خبر 7 تیر 1396 گیل خبر 8 تیر 1396 گیل خبر 9 تیر 1396 گیل خبر 10 تیر 1396 گیل خبر 11 تیر 1396 گیل خبر 12 تیر 1396 گیل خبر 13 تیر 1396 گیل خبر 14 تیر 1396 گیل خبر 15 تیر 1396 گیل خبر 16 تیر 1396 گیل خبر 17 تیر 1396 گیل خبر 18 تیر 1396 گیل خبر 19 تیر 1396 گیل خبر 20 تیر 1396 گیل خبر 21 تیر 1396 گیل خبر 22 تیر 1396 گیل خبر 23 تیر 1396 گیل خبر 24 تیر 1396 گیل خبر 25 تیر 1396 گیل خبر 26 تیر 1396 گیل خبر 27 تیر 1396 گیل خبر 28 تیر 1396 گیل خبر 29 تیر 1396 گیل خبر 30 تیر 1396 گیل خبر 31 تیر 1396 
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۸    
یک مسئول سازمان غذا و دارو گفت: نوشیدنی ها و مواد غذایی که امکان فاسد شدن آنها بالا است به هیچ عنوان نباید زیر نور آفتاب قرار بگیرند و مصرف کنندگان هنگام خرید به خصوص در مسافرت ها به این موضوعات توجه ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۸    
پلیس راهورنیروی انتظامی با تشریح جزئیات قانون جدید بیمه شخص ثالث،اعلام کرد: قانون جدید بیمه شخص ثالث که در 66 ماده تنظیم شده، از 29 خرداد ماه برای همه شرکت های بیمه لازم الاجرا شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۵    
ران دنیس، با فروش تمامی سهام خود در مک لارن، به طور رسمی تمامی حدس و گمان ها در مورد بازگشت دوباره خود به مدیرعاملی مک لارن، شرکتی که وی یکی از موسسان آن بود را از بین برد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۰    
بزرگترین قرارداد سرمایه گذاری خارجی در ایران بعد از برجام امضا شد.اولین قرارداد در قالب قراردادهای جدید نفتی برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی با توتال فرانسه امضا شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۵    
امینه ودود برخلاف اعتقادات مسلمانان در نیویورک امام جماعت شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۰    
فیلمبرداری از سریال گیله وا که از آخرین روزهای خردادماه سال جاری کلید خورده بود با نقش آفرینی بازیگرانی چون امیرحسین صدیق ، مهران رجبی ، مهدی زمین پرداز ، امیرحسین هاشمی ، علی عطایی ، پریا مردانیان ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۰    
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی عاملان هتک حیثیت تعدادی از بازیگران مشهور گیلانی در فضای مجازی خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۵    
پژمان بازغی اخیرا مصاحبه ای در تلویزیون داشت که به دلیل حاشیه های زیاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۵    
افشاگر مشهور سعودی از تحرکات رو به افزایش در داخل خانواده آل سعود برای کنار گذاشتن سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی از سوی پسرش پرده برداشت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۳:۳۰    
مقارن با روز جهانی ورزشی نویسان، رسانه های ورزشی ایران عزادار شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۰    
رگ خواب حیرت انگیز است، یک ملودرام عاشقانه زجرآور، که چنان مجذوبش خواهید شد که همراه شخصیت اصلی فیلم تمام احساسات و عواطفش را لمس و بالاتر از آن تجربه خواهید کرد، فارغ از این که مرد باشید یا زن.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۱    
یک دختر جوان چندی قبل با مراجعه به پلیس، از سه پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود. به دنبال این شکایت سه پسر جوان به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرارگرفتند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر قانون گرایی، آگاهی مردم از حقوق خود و صبر و شکیبایی در جامعه، افزود ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۶    
تداکس (TEDx) برنامه شامل رویدادهای بومی و مستقل است که مخاطبین خود را برای تجربه رویدادی شبیه به کنفرانس تد گرد یکدیگر می آورد. این رویداد 23 تیرماه در دانشگاه گیلان برگزار می شود .
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۱    
توزیع کارت کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۶    
گفته می شود معینی تصمیم گرفته که برای همیشه به استرالیا سفر کرده تا در آنجا کنار فرزندش زندگی کند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۱    
در حالی که سران سه قوه در همایش سراسری قوه قضاییه بر وحدت هر چه بیشتر مسوولان با یکدیگر تاکید داشتند، صدا وسیما اظهارات رییس جمهور در این همایش را تحریف کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حکمی حجهالاسلام آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: پرواز رشت به تفلیس – مرکز کشور گرجستان – از بیست و دوم تیرماه از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۶    
مراسم نکوداشت شهیدان انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید نورانی معاون وی برگزار می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۸    
هافبک پیشین تیم های فوتبال ملوان انزلی و پرسپولیس در لیست تیم نفت تهران قرار دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
شهردار منطقه دو رشت از نورپردازی از ساختمان های تاریخی اداره پست، هتل ایران و ساختمان فرهنگ و هنر در میدان شهرداری رشت خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۸    
دکتر احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت نامه ای به دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی نوشت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۳    
استاندار گیلان در بازدید از خبرگزاری ایلنا از عملکرد این خبرگزاری به ویژه در استان گیلان تقدیر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۸    
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ما قصد نداریم به دور قوه قضاییه حصار بکشیم، گفت که به بهانه نقادی کردن آرای قضایی، قضات را تحت فشار قرار می دهند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۸    
.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۸    
مسند مدیرعاملی داماش گیلان در فصل قبل بعد از هشت سال به خود یک مدیر رشتی و کارکشته دید اما شرایط باشگاه به گونه ای بود که مهندس محمدمهدی الطافی انتظارات را برآورده نکرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این یک خطای استراتژیک است که جای افراد و دشمن و دوست را عوض کنیم.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۳    
وزیر علوم در پاسخ به شایعاتی مبنی بر استیضاحش توسط مجلس به بیان بشه نشه، کی به کیه؟! اکتفا کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۳    
شیر تنها منبع خوب برای تامین کلسیم محسوب نمی شود و دانه های چیا را می توان جایگزینی فوق العاده برای شیر در نظر گرفت، زیرا تقریبا به همان اندازه کلسیم دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۳    
قرار است این خودرو مردم را به هیجان بیاورد و ارزش گذاری آنها را در خرید یک خودرو تغییر دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۳    
در حالی که تا به حال فقط دو قسمت از مجموعه تلویزیونی ایستاده در غبار به روی آنتن رفته با واکنش های متفاوتی از سوی کارگردان و مدیر روابط عمومی موسسه اوج همراه بوده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۸    
حضور پژمان بازغی در برنامه مردم گرام با جدل لفظی میان او و مجری برنامه همراه شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت گفت:برای اولین بار در گیلان سیرک بین المللی آفتاب با حضور هنرمندان 8 کشور دنیا افتتاح می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۸    
رییس جمهور از آیت الله شهید بهشتی به عنوان یکی از چهره های استثنایی حوزه علمیه قم، علما و اندیشمندان و مدیران بزرگ کشور یاد کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از برگزاری اولین دوره ی آموزشی توجیهی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۳    
مدیر برنامه های بهنام صفوی از انجام اولین جراحی بهنام صفوی در آلمان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۳    
رودبار_معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری رودبار گفت:شوراها باید به غیراز فعالیت های عمرانی شهرها به مدیریت اجتماعی شهر نیز توجه داشته باشند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۸    
اگر این شبیه سازی ها منحصر به همان شعارهای روز قدس و مداحی سیاسی عید فطر و نشریاتی که به مقایسه رفتار بنی صدر با رئیس جمهور کنونی می پرداختند ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه توهین به رییس جمهوری محترم در روز قدس شیرینی حماسه مردم در این روز را کمی تلخ کرد و ناخودآگاه به نفع صهیونیست ها رفتار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۳    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه حتی یک مورد گزارش مستند درباره لو رفتن سوالات امتحانات نهایی به ما ارائه نشده است ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۸    
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان شکنجه مرزبانان ایرانی، دفتر سخنگوی ناجا با تکذیب این ویدیو توضیحاتی را ارائه کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۳    
اولین جلسه تمرینی با حضور محسن عاشوری سرمربی و مرتضی کرمانی مقدن برگزار گردید.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۸    
سیاست های گام به گام برای اجرای نقشه های آمریکایی ها در غالب شدن بیشتر بر روی خاورمیانه و ایجاد حاشیه امن تر برای اسرائیل و نقش مهم عربستان در این زمینه نیز امروزه مورد توجه و مشهود است و حتی قطع ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۸    
با در نظر گرفتن این مساله که قرص های ضد بارداری هورمونی اغلب دوره های قاعدگی را تنظیم و سبک تر می کنند ...