پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۴:۳۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 27 تیر 1396 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 31 فروردین 1396 گیل خبر 8 اردیبهشت 1396 گیل خبر 3 خرداد 1396 گیل خبر 10 مرداد 1396 گیل خبر 6 شهریور 1396 گیل خبر 1 مهر 1396 گیل خبر 30 آبان 1396 گیل خبر 30 آذر 1396 گیل خبر 30 دی 1396 گیل خبر 30 بهمن 1396 گیل خبر 29 اسفند 1396 گیل خبر 1 تیر 1396 گیل خبر 2 تیر 1396 گیل خبر 3 تیر 1396 گیل خبر 4 تیر 1396 گیل خبر 5 تیر 1396 گیل خبر 6 تیر 1396 گیل خبر 7 تیر 1396 گیل خبر 8 تیر 1396 گیل خبر 9 تیر 1396 گیل خبر 10 تیر 1396 گیل خبر 11 تیر 1396 گیل خبر 12 تیر 1396 گیل خبر 13 تیر 1396 گیل خبر 14 تیر 1396 گیل خبر 15 تیر 1396 گیل خبر 16 تیر 1396 گیل خبر 17 تیر 1396 گیل خبر 18 تیر 1396 گیل خبر 19 تیر 1396 گیل خبر 20 تیر 1396 گیل خبر 21 تیر 1396 گیل خبر 22 تیر 1396 گیل خبر 23 تیر 1396 گیل خبر 24 تیر 1396 گیل خبر 25 تیر 1396 گیل خبر 26 تیر 1396 گیل خبر 27 تیر 1396 گیل خبر 28 تیر 1396 گیل خبر 29 تیر 1396 گیل خبر 30 تیر 1396 گیل خبر 31 تیر 1396 
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۵    
پرویز فلاحی پور بازیگر سینما و تلویزیون هنگام ورود به لوکیشن سریال در جستجوی آرامش دچار عارضه قلبی شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۰    
چند روزی از سفر ترامپ و ملانیا به فرانسه گذشته اما هنوز حاشیه های آن تمام نشده و مثل همیشه سوژه هایی داغ از سفرهای ترامپ از سوی خبرنگاران جهان شکار می گردد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۰    
ضرغامی در واکنش به انتقادات نسبت به حضور تتلو در جشن اخیر فارس، توضیحاتی منتشر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
افتتاح مجتمع نانوایی چند منظوره با سیستم نوبت دهی و صندلی های انتظار در بوشهر از مدرنترین نانوایی های کشور به شمار می رود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۲۰    
درگیری که در حاشیه دیدار استقلال خوزستان و ملوان اتفاق افتاد این بازی دوستانه را نیمه تمام گذاشت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل چاق ترین مردم کشور هستند و مردم گیلان و بابل در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و این رقم به نسبت 30 درصد جمعیت می رسد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۶    
آیا کسانی که این فهرست را تنظیم کرده اند نباید هزینه اشتباه شان را پرداخت کنند؟ آیا نیروهای بدنه و لایه های میانی جبهه اصلاحات نباید متقاضی پرسش و طرح موضوع از نماینده های خود باشند؟
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۱    
بیست و یکمین کارگروه ملی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کار ویژه مرزی شورای امنیت کشور در بندرانزلی برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۱    
دو سارق که با لباس پلیس از بچه پولدارهای شمال و غرب تهران برای لذت بردن از ترس آنها سرقت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۶    
فضای شبکه های مجازی درعریستان سعودی متاثر از انتشار یک ویدئوی هنجارشکنانه از سوی یک زن جوان عربستانی شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۱    
خانواده ریاضیدان نخبه ایرانی درباره برگزاری مراسم تدفین این دانشمند فقید اطلاعیه صادر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۱    
در روز پایانی شطرنج جام ستارگان منطقه آزاد انزلی تیم ایران برای دومین روز متوالی موفق به پیروزی شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۶    
امیر قطر 37 سال سن دارد. فرزندان امیر قطر از 3 زن همسر هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۶    
بررسی های نشان می دهد میلیونرهای چینی علاقه دارند به آمریکا مهاجرت کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با یادآوری اینکه موسسه کاسپین 12 هزار و 800 میلیارد تومان به مردم بدهکار است بر لزوم ورود شورای عالی امنیت و مسئولان به این موضوع پیش از تبدیل آن به بحران و چالش ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۱    
در جریان سومین و آخرین روز از رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین، سامان رضی وزنه بردار لنگرودی ضمن دست یابی به نشان طلای دسته 107 کیلوگرم، به رکورد جهان دست یافت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۱    
محمدعلی نجفی روز سه شنبه در مراسم آغاز ساخت بزرگترین مجتمع تفریحی و تجاری شمال کشور در حومه خمام شهرستان رشت با حضور معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۶    
سید محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وزارت ارتباطات خداحافظی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۱    
مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین در خصوص حادثه کودک آزاری کیمیا دخترک 7 ساله ای که توسط ناپدری خود مورد تجاوز قرار گرفته و روز گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره صحت و سقم آن منتشر شد گفت ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۶    
استاندار گیلان در همایش هفته بهزیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه رتبه ممتاز را دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل مجتمع فنی تهران واحد رشت هدف اصلی این موسسه را پر کردن خلا بین دانشگاه و بازار کار عنوان می کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۱    
رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در خصوص زمین برگزاری دیدارهای خانگی سپیدرود توضیحاتی را ارائه کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: پروژه سیتادیوم ظرف 24 ماه به مرحله بهره برداری می رسد و از ویژگی های این پروژه جذب و تعامل با سرمایه گذاران و کسب برندهای خارجی با استاندارهای رسمی است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به عنوان بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغالزایی صندوق توسعه ملی تعیین شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۶    
وزیر وقت فرهنگ قطر در سال 2011 زمانی که وزیر فرهنگ قطر بود به ایران سفر کرد و از حرم امام خمینی و مکان های فرهنگی از جمله چند کتابخانه در قم بازدید کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی دولت تاکید کرد:سخنگوی دولت تاکید کرد: توتال حاصل برجام و دستاورد دولت برجام است که بی سابقه است. که بی سابقه است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۶    
منتخب اول مردم رشت در شورای پنجم رشت با مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان دیدار کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۱    
بنا بر سند وزارت امور خارجه آمریکا که در اختخیار رویترز قرار گرفته است، از این پس پدربزرگ ها و مادربزرگ های شهروندان آمریکایی که تابعیت شش کشور مسلمان از جمله ایران را دارند می توانند روادید ورود به ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۶    
حتی اگر از کنار مسدود سازی تلفن های ثابتی که گاها تنها به علت مبالغ ناچیز، قطع می شوند، بگذریم، این اقدام اخیر شرکت مخابرات گیلان را نمی توان به هیچ عنوان توجیه نمود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی اصول عکاسی خبری و گزارش تصویری با همکاری بسیج رسانه، 31 تیرماه در رشت خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۶    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه و نامه 147 نماینده به مناسبت درگذشت مریم میرزاخانی نابغه ریاضی بین المللی ایران اسلامی را قرائت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رامین شیرعلی پور بعنوان دبیر(مدیرعامل) شورای هماهنگی شبکه سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی و منابع طبیعی استان گیلان انتخاب گردید.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۶    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارت برنامه و بودجه را اعلام وصول کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۶    
37 سال عضویت در شورای نگهبان و 25 سال دبیری بر این شورا تنها بخشی از کارنامه آیت الله احمد جنتی است. همان بخشی که البته در این سال ها منتقدانش انتقادهایی را از او داشته اند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۶    
مخترعان ژاپنی دستگاهی اختراع کرده اند که بوی بد بدن افراد را به آنها اعلام می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۱    
همانند بسیاری دیگر از بیماری ها، ژنتیک نقش چشمگیری در احتمال ابتلا به مشکلاتی که می توانند بر کبد تاثیرگذار باشند، ایفا می کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۶    
انتخابات سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام گیلان برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۱    
رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ واکو آسیا ونائب رییس سازمان جهان از دکتر نجفی استاندار گیلان برای حضور درمعتبرترین مسابقات خود دعوت کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که وزیر ارتباطات در این جلسه تأکید کرده رییس جمهور به هیچ گروه و جناحی بدهکار نیست و در تعیین کابینه دوازدهم سهم خواهی وجود ندارد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۱    
قریب به 10 بار می پرسید: مگر تتلو چه ایرادی دارد؟ و من قریب به 10 بار پاسخ می دهم: ایراد نگاه دوگانه اصولگرایان به افراد و مسائل است و اینکه شخصی مثل یک خواننده زیر زمینی از آنچه اصولگرایان شعارش را ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۱    
در ششمین دور از رقابت های شطرنج جام ستارگان و در بخش استاندارد، شطرنجبازان ایرانی موفق شدند ستارگان شطرنج جهان را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۱    
محققان دانشگاه کالج لندن با بررسی 14 مطالعه دریافتند افراد مجرد ازدواج نکرده یا افراد بیوه در معرض ریسک بالای زوال عقل و آلزایمر قرار دارند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۶    
فلاونوئیدها نوع دیگری از آنتی اکسیدان هستند که به حفظ عملکرد درست مغز کمک می کنند. خواص ضد التهابی آنها به طور ویژه برای یادآوری خاطرات مفید است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۱    
در طرح ویژه ی سایپا تحویل خودروها در 30 روز کاری انجام می پذیرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۶    
همزمان با هفته عفاف و حجاب به منظور تجدید پیمان با آرمان های شهداء و تقدیر از خانواده شهید طاهرنیا ، کمیته انسجام بخشی امور بانوان صنعت آب و برق گیلان با مادر این شهید بزرگوار دیدار نمودند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۶    
امروز موضوع شهرداری تهران در حال تبدیل شدن به یک چشم اسفندیار است و اگر بزرگان بزرگی نکنند، ظلمی که به پایگاه مردمی جبهه اصلاح طلبی می شود ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: این قانون نیاز به بازنگری جدی دارد و قانون کامل و به روزی نیست ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۱    
احمد سیاوش پور در نشست هفته جاری شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان با تاکید بر حفظ حقوق عامه متذکر شد ...