شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۱۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 7 بهمن 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 1 بهمن 1394 گفتارنو 2 بهمن 1394 گفتارنو 3 بهمن 1394 گفتارنو 4 بهمن 1394 گفتارنو 5 بهمن 1394 گفتارنو 6 بهمن 1394 گفتارنو 7 بهمن 1394 گفتارنو 8 بهمن 1394 گفتارنو 10 بهمن 1394 گفتارنو 11 بهمن 1394 گفتارنو 12 بهمن 1394 گفتارنو 13 بهمن 1394 گفتارنو 14 بهمن 1394 گفتارنو 15 بهمن 1394 گفتارنو 16 بهمن 1394 گفتارنو 17 بهمن 1394 گفتارنو 18 بهمن 1394 گفتارنو 19 بهمن 1394 گفتارنو 20 بهمن 1394 گفتارنو 21 بهمن 1394 گفتارنو 23 بهمن 1394 گفتارنو 24 بهمن 1394 گفتارنو 25 بهمن 1394 گفتارنو 26 بهمن 1394 گفتارنو 27 بهمن 1394 گفتارنو 28 بهمن 1394 گفتارنو 29 بهمن 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: برخی افراد ذهن های بسیار خلاقانه ای دارند که باعث ساخت شایعه زلزله در فضای مجازی شده اند ولی خواهشمندم مردم به به شایعات منتشره در فضاهای مجازی توجه نکنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۲    
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: مناطق جنوب این استان از اواخر وقت امروز (چهارشنبه) شاهد بارش های پراکنده خواهند بود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: پروازهای کارگو (حمل بار) در این استان با اولویت شهرستان جیرفت انجام می شوند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۲    
تولید کاتد کل شرکت ملی صنایع مس ایران در دی ماه با رشد 24 درصدی به 16 هزار 952 تن رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۶    
یک مقام قضایی گفت: باید توجه داشت تمام کاندیداها از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و معیار لازم را جهت سمت نمایندگی اخذ نموده اند و از این رو تخریب شخصیت و بازی با ابرو و حیثیت افراد کاری مذموم و ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: حدود 180 هزار خودرو طی چهار سال اخیر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهرستان بم تولید شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۷    
ششمین نمایشگاه خودرو کرمان توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق کرمان و با همکاری شرکت پارس اکسون شایان آغاز به کار کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از تساوی تیمش برابر سپاسی اذعان کرد: مس کرمان در هفته های آتی به رتبه های بالاتری در جدول خواهد رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۳    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خاطر نشان کرد: نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در کرمان شامل ارایه رشته های شاخص صنایع دستی هر استان با 20 غرفه وورک شاپ ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
سرهنگ روانبخش افزود: بر اساس اعلام پزشکی قانونی، این زن جوان به دلیل سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۸    
دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: در جاهای محدودی از استان انرژی باد داریم ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۸    
مس کرمان در هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور در دیداری حساس در ورزشگاه باهنر به مصاف فجر سپاسی رفت که نهایتا این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۴    
دهقان با اشاره به اینکه علائم این بیماری با پیدایش عوارضی همچون شکستگی ظاهر می شود، خاطر نشان کرد: شکستگی، دردهای مزمن و حقیقی بر اثر فعالیت و خمیدگی پشت از جمله عوارض شکستگی و علائم پوکی استخوان است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حضور سالار عقیلی خواننده در یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان واکنش نشان داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
اکنون چند وقتی است، شرکت های بزرگ و کوچک اقدام به ارائه اینترنت رایگان در مناطق خاص می کنند و این موضوع در فرودگاه ها و کافی شاپ ها برای ما بسیار آشناست ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۹    
فرد اقدام کننده به خودکشی با حدود 50 سال سن به پشت بام کارخانه رفته و به دلیل اختلاف با کارفرما تهدید کرد که خود را به پایین پرت می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۹    
اصلاح طلبان از همان ابتدا این اتفاق را محتمل می دانستند و همواره بحث بر سر کف و سقف مطالبات اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات بود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۴    
در مجموع، در 6 استان آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، خراسان شمالی، سمنان و هرمزگان هیچگونه رقابتی به دلیل تعداد مساوی کاندیداها با کرسی ها وجود ندارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۴    
کدام چهره ها رد و کدام چهره ها تایید صلاحیت شدند؟
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۹    
بانک مرکزی امروز 7 بهمن ماه 94 نرخ 39 ارز را اعلام کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۹    
امروز موبایل رابط بین فرد و مدرنیته است. شما نمی توانید انسانی مدرن و امروزی باشید بدون اینکه از موبایل و ابزارهایش استفاده کنید و جالب تر اینکه این تکنولوژی های جدید برخلاف تکنولوژی های سنتی خودشان ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۴    
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: تنها ابزار حل مسالمت آمیز اختلاف های درون کشور انتخابات است و اگر آن را حذف کنیم معنی آن این است که اختلاف سلیقه ها باید با روش های غیر دموکراتیک حل شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۹    
فشار خون بالای مزمن سبب افزایش خطر سکته مغزی می شود. همچنین منجر به بیماری های قلبی و عروقی می گردد که دو عامل خطر شناخته شده سکته مغزی می باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۹    
وی تامین سوخت هواپیماهای ایران در فرودگاه هیترو لندن پس از وقفه حدود 46 ماهه را از دیگر اقدامات مثبت برای تسهیل مناسبات یاد کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۹    
نمی توان این را با قاطعیت گفت که منظور گزارش اصل 90 برنامه نود بوده کما اینکه برداشتم از این گزارش این است که این موضوع به برنامه 90 بر نمی گرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۴    
گرچه اجرای طرح وام خرید کالا با نیت حمایت از اقشار کم درآمد جامعه بوده اما به سبب عدم ساز و کارهای مناسب، این اقشار از دستیابی به این بسته های حمایتی باز ماندند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۴    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۹    
آقای روحانی که در راس یک هیات 120 نفره از مقامات ارشد تجاری و وزرا به اروپا سفر کرده است، دو روز در رم خواهد بود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۴    
وزیر خارجه کانادا گفت: اگر ایرباس می تواند به ایران هواپیما بفروشد چرا شرکت بمباردیر نتواند؟
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۰    
حجت الاسلام منتجب نیا تاکید کرد: در برابر اندیشه ای حاکم است که معتقد است باید مدیران شایسته و لایق در جامعه مدیریت کنند حال چه مردم آن ها را انتخاب کرده باشندو چه نکرده باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۰    
باید راهکاری وجود داشته باشد که نامزدهای ردصلاحیت شده حداقل بتوانند پیام شان را به مسئولان برسانند و مطمئن باشند این صحبت ها شنیده می شود اما متاسفانه باتوجه به حجم بالای ردصلاحیت ها عملاً این امکان ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۰    
او در صفحه فیس بوک خود مسقط را به عنوان محل اقامتش معرفی کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۰    
برای من حضور و فعالیت در مدیوم های مختلف یا سینما و تئاتر و ... فرقی نمی کند. من سالیان سال در تئاتر کار کرده ام و تجربه سینمایی هم دارم. دغدغه دیده شدن ندارم. تئاتر خانه دوم من است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۰    
با گذشت 13 سال از این ماجرا وی از امریکا به ایران آمد و یک روز وارد نجاری ام شد و به من یک ادوکلن داد و گفت این را به همسرت هدیه بده ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۱    
من طلاق نمی گیرم و شوهرم را دوست دارم. دو برادر بی عرضه ام را هم دوست دارم. متأسفانه ندانم کاری ها و اعتیاد خانمانسوز آنها سرنوشت من و خواهرم را هم سوزاند و خاکستر کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۱    
سرکوب نوع خاصی از هورمون ها در بدن می تواند باعث تولید تومور در معده شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۸:۵۶    
توافق ایران و چین برای گسترش حجم روابط خود به 600 میلیارد دلار و عقد قراردادهای اقتصادی با ایتالیا به میزان 17 میلیارد دلار و چشم انداز روابط گسترده با فرانسه از جمله خرید بیش از 100 هواپیمای نو و ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۲    
تحریم مشکل بزرگی پیش روی توسعه سریع کشور بود که ابعاد مختلف حقوقی، سیاسی، فنی و اقتصادی آن را بیش از پیش پیچیده کرده بود؛ اما توانستیم با قدرت منطق آن را برطرف کنیم.