چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۰:۴۴Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 21 بهمن 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 1 بهمن 1394 گفتارنو 2 بهمن 1394 گفتارنو 3 بهمن 1394 گفتارنو 4 بهمن 1394 گفتارنو 5 بهمن 1394 گفتارنو 6 بهمن 1394 گفتارنو 7 بهمن 1394 گفتارنو 8 بهمن 1394 گفتارنو 10 بهمن 1394 گفتارنو 11 بهمن 1394 گفتارنو 12 بهمن 1394 گفتارنو 13 بهمن 1394 گفتارنو 14 بهمن 1394 گفتارنو 15 بهمن 1394 گفتارنو 16 بهمن 1394 گفتارنو 17 بهمن 1394 گفتارنو 18 بهمن 1394 گفتارنو 19 بهمن 1394 گفتارنو 20 بهمن 1394 گفتارنو 21 بهمن 1394 گفتارنو 23 بهمن 1394 گفتارنو 24 بهمن 1394 گفتارنو 25 بهمن 1394 گفتارنو 26 بهمن 1394 گفتارنو 27 بهمن 1394 گفتارنو 28 بهمن 1394 گفتارنو 29 بهمن 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۶    
شورای اصلاح طلبان استان کرمان با صدور اطلاعیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام خمینی (ره) با تلفیق عنصر حیات بخش دین و به رسمیت شناختن حق تعیین سرنوشت و حق حاکمیت انسان ها ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۰    
عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی کرمان گفت: 7 اسفند ماه قطعا مردم حضور پررنگی خواهند داشت و در سایه این حضور یک " نه " بزرگ به تندروها خواهند گفت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۵    
حجت الاسلام علی مقبلی تصریح کرد: ما اجازه نداریم به نام حفظ اسلام و ارزش های دینی و اخلاقی آزادی مردم را سلب کنیم و اجازه نداریم به نام آزادی ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان بافت گفت: لازم است روز 7 اسفند در پای صندوق های رای حاضر شوند و این موضوع نباید موجب قهر مردم با انتخابات شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰    
در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام در روستای "قادر آباد" ، بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: این کلاهبردار که در پوشش بنگاه املاک دست به اقدامات مجرمانه می زد به 16 فقره کلاهبرداری به مبلغ چهار میلیارد و ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: کرمان دومین استان عشایرنشین کشور بعد از استان فارس است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۰    
بنا به اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عرض جغرافیایی 31.408 دقیقه و طول جغرافیایی 57.515 به وقوع پیوست.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
وقتی خود را روی سکینه انداخت تا با ده ها ضربه چاقو بدنش را شرحه شرحه کند مدام این فکر آزارش می داد که چرا باید هووی سکینه باشد؟ وقتی دستش را روی دهان سکینه گذاشت تا صدای او از این سوی دیوارها به گوش ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
تصور می کنم التزام عملی من در مورد نظارت استصوابی در تمام انتخابات من جمله انتخابات خبرگان بیشتر از سایرین است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
بیست و ششمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی صبح امروز (چهارشنبه) در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و به صورت علنی آغاز شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۷    
بدترین نکته راجع به این بیماری این است که علائم این بیماری خود را نشان نمی دهند و به همین دلیل ممکن است فردی به ظاهر سالم آن را به دیگران منتقل کند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۷    
حسین خاکپور افزود،: راننده خودرو پرشیا سفید رنگ در حال خروج از پارکینگ این منزل مسکونی بود که بدلیل فروکش دهانه چاه فاضلاب ناگهان چرخ عقب خودرو به داخل حفره فرو رفت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۲    
بر اساس اعلام بانک مرکزی بهای رسمی دلار کاهش و نرخ پوند و یورو افزایش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۷    
بهروز افخمی ضمن نقد و بررسی فیلم های ابد و یک روز و ایستاده در غبار اعلام کرد مردم بیشتر برای دیدن آثار کمدی به سینما می روند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۲    
روز گذشته برای اصلاح طلبان کرمان و راور روز مهمی بود. روزی که قرار بود دو اتفاق مهم برای این جبهه سیاسی روی دهد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه متذکر شد: انتظار داریم تا وزارت امورخارجه در موضوع محدودیت سازی روادید از جانب آمریکا حتما از اصل عمل متقابل استفاده کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۳    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سارقان حسابهای بانکی که به شیوه پرسه زنی و با استفاده از پاکت کارت های عابر بانک از حساب شهروندان برداشت می کردند، دستگیر شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
اقدام بانک میتسوبیشی یو اف جی پس از آن صورت می گیرد که آمریکا و اتحادیه اروپا با اجرایی شدن توافق جامع هسته ای در روز 16 ژانویه، تحریم های اقتصادی و مالی علیه تهران را لغو کرده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۴    
تبلت ها روز به روز در حال محبوب شدن در میان مردم هستند و بر تنوع و تعداد آن ها افزوده می شود، به طوری که اگر نگاهی به اطراف بیندازید، در میان مردم افراد زیادی از این گجت ها استفاده می کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۴    
شورای نگهبان صلاحیت سید حسن خمینی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را تایید نکرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۹    
محققان انگلیسی یک روش میکروسکوپی مقرون بصرفه و جدید را طراحی کرده اند که با دقت زیاد افراد دارای نوع نادری از اختلال خونی را شناسایی می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۴    
شیرمادر بهترین غذا برای کودک و باعث تقویت اعضاء اصلی، فربهی و تنومندی کودک می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۹    
پژو 206تیپ 2 با دو ایربگ به قیمت بیش از 32 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۹    
یک نماینده مجلس باید قدرت قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را داشته باشد و در برابر تخلفات سکوت نکند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۹    
نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۴    
من هر زمان دکتر صالحی را می بینم یاد دکتر ظریف و هر وقت دکتر ظریف را می بینم یاد دکتر صالحی می افتم و از دانشجویان می خواهم این زوج هسته ای را به خوبی تشویق کنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۴    
در بحث بابک زنجانی وقتی می گویند یک میلیارد دلار از طریق صرافی وارد کشور شده، مبدأ و مقصد این صرافی مشخص است. اینها را می توان پیگیری کرد، اما به نظر من این نوع مسائل اصلا جدی گرفته نمی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۴    
دولت در حوزه ی اقتصاد نیز گام های موثری در کنترل تورم و ایجاد فضای کسب و کار برداشته و امیدواریم سال آینده ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۹    
آن طور که احمد حکیمی پور، عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اعلام کرد آنها می خواهند با استفاده از این فرصت قانونی کاندیداهایی که در لیست نهایی قرار نمی گیرند را به حوزه های فاقد ...