چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۰:۳۶Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 11 بهمن 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 1 بهمن 1394 گفتارنو 2 بهمن 1394 گفتارنو 3 بهمن 1394 گفتارنو 4 بهمن 1394 گفتارنو 5 بهمن 1394 گفتارنو 6 بهمن 1394 گفتارنو 7 بهمن 1394 گفتارنو 8 بهمن 1394 گفتارنو 10 بهمن 1394 گفتارنو 11 بهمن 1394 گفتارنو 12 بهمن 1394 گفتارنو 13 بهمن 1394 گفتارنو 14 بهمن 1394 گفتارنو 15 بهمن 1394 گفتارنو 16 بهمن 1394 گفتارنو 17 بهمن 1394 گفتارنو 18 بهمن 1394 گفتارنو 19 بهمن 1394 گفتارنو 20 بهمن 1394 گفتارنو 21 بهمن 1394 گفتارنو 23 بهمن 1394 گفتارنو 24 بهمن 1394 گفتارنو 25 بهمن 1394 گفتارنو 26 بهمن 1394 گفتارنو 27 بهمن 1394 گفتارنو 28 بهمن 1394 گفتارنو 29 بهمن 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۰:۴۷    
رییس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر فعالیت قهوه سراها، کافی شاپ ها، و سفره خانه های سنتی استان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۰:۳۷    
فرمانده وظیفه ی عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان از افزایش ظرفیت پذیرش مشمولان در تاریخ اعزام 19 اسفندماه سال جاری خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۰    
دبیرهیئت ووشو استان گفت: سعید مسلمی، ووشوکار کرمانی توانست در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی مدال طلا را در بخش تالو و در اجرای فرم نانچوان به دست آورد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۳:۳۰    
رییس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد گفت: تعالی و انحطاط ملتها بستگی به نحوه حضور زنان دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۰    
سومین شماره ماهنامه عصرانه با پرونده ای ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۵    
حسین امیری خامکانی با اشاره به درآمد مالیاتی دیده شده در بودجه 95 افزود: با توجه به اینکه در یک رکود قرار داریم ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۰    
من خبر ندارم که ایشان به آمریکا رفته اند و این ادعای شما است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۵    
سکه طرح جدید با قیمت 945 هزار تومان و طرح قدیم با نرخ 944 هزار تومان به فروش می رسد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۵    
عضو شورای اصلاح طلبان استان کرمان با تاکید بر رعایت اخلاق ایرانی و اسلامی و برخورد اخلاقی با رقیبان و حامیان آن ها گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: برخی افراد ذهن های بسیار خلاقانه ای دارند که باعث ساخت شایعه زلزله در فضای مجازی شده اند ولی خواهشمندم مردم به به شایعات منتشره در فضاهای مجازی توجه نکنند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۰    
سرهنگ فدا گفت:شاکی در اظهارات خود بیان داشت که متهم با تهدید به انتشار فیلم ها از وی مطالبه پول و درخواست های غیر اخلاقی کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از انهدام باند سه نفره سارقان خودرو خبر داد و گفت: اعضای این باند تاکنون به پنج فقره سرقت خودرو و 18 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده اند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۵    
در هفتم بهمن ماه سال جاری، کودکی 8 ساله در شهرستان کهنوج ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی وی از خانواده اش درخواست دو میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
با بررسی عملکرد سالهای گذشته در کنار پیشنهادات موجود، برنامه های ستاد دهه فجر این اداره کل مصوب و جهت اجرا به واحدهای تابعه ارسال گردیده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۵    
اقدام راننده برای برداشتن فلاکس از کف خودروی وانت نیسان منجر به واژگونی و آتش گرفتن این وسیله نقلیه در جاده همدان - تهران شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۰    
خبار رسمی در خصوص پلیس راهور تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.rahvar120.ir منتشر می شود و شهروندان برای اطلاع از آخرین خبرها ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تجربه سی و اندی سال پیش به ما آموخته که می توانیم از حداقل امتیازات در شرایط نه چندان مناسب استفاده بهینه کنیم و در لحظات آخر با از خود گذشتگی بزرگان جریان اصلاحات نتایج ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
در مقایسه عملکرد هر یک دولت های نهم، دهم و یازدهم در خصوص تجارت خارجی، دولت یازدهم توانسته با ثبت رقم منفی 27.87 میلیارد دلاری به عنوان تراز تجاری خود، در مقابل ارقام منفی 57.5 میلیارد و منفی 71 ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۶    
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که دود سیگار اطرافیان می تواند موجب چاقی کودکان و کندی رشد مهارت های شناختی آنها شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۶    
حسب ماده 592 قانون مجازات اسلامی قطع کردن و یا از بین بردن تمام بینی یا نرمه ای که پایین استخوان بینی است دیه کامل دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۱    
قدیمی ترین مرجع مکتوب درباره چای به سال 59 پیش از میلاد اختصاص دارد و قدیمی ترین نمونه گیاه چای که تاکنون کشف شده است، قدمتی صدها سال جوانتر از نمونه ای دارد که به تازگی کشف شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۶    
نمایندگانی که سابقه قضاوت داشتند، مدعی شدند چگونه درصورتی که بنا بر رای شورای نگهبان به اسلام و انقلاب ملتزم نیستند، سال ها مشغول قضاوت در دستگاه قضایی کشور بودند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۶    
وی با بیان اینکه 22 بهمن دو قهرمان دارد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و مردم قهرمانان 22 بهمن هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۱    
نرخ ارز امروز برای عرضه در مبادلات ثابت و بدون تغییر ماند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۶    
آخرین تراز نامه منتشره بانک مرکزی از بانکها و موسسات اعتباری نشان می دهد که بدهی بخش دولتی به این شبکه حدود 110 هزار میلیارد تومان است که از این رقم 107 هزار میلیارد تومان برای دولت و حدود 2900 ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۷    
رئیس جمهوری گفت: حضور مردم در انتخابات کارساز خواهد بود، هیچ چیز نباید امید را از ما بگیرد و در هیچ شرایطی نباید به صندوق های آرا پشت کنیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۷    
بررسی های میدانی نشان می دهد عموم متقاضیان مصرفی مسکن از وضعیت رکود، ثبات و حتی کاهش قیمت ها راضی و خرسند هستند و امیدوارند که با ادامه ی این وضعیت بتوانند خانه دار شوند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۷    
مبلغ عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی همه ساله توسط هیات وزیران مشخص و معمولا بهمن ماه اعلام می شود که به محض ابلاغ، سازمان تامین اجتماعی آن را به حساب مستمری بگیران واریز می کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۲    
بابک زنجانی، حدود یک الی دو ماه اول که از سررسید اولین چک ها گذشته بود و تحریم ها هم آغاز نشده بود، با بهانه هایی برای پرداخت بدهی هایش امروز وفردا می کرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۲    
روز گذشته پرسنل اورزانس 115 تقی آباد مورد ضرب و شتم جمعی از اهالی روستای بیاض قرار گرفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۷    
بسیاری نا امنی ها به ویزه در مورد زنان ریشه در رفتارهای خود زنان و نوع آرایش و وضعیت حجاب و ظواهر آنها دارد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۷    
قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در حالی در آخرین معاملات بازار به بشکه ای حدود 20 دلار کاهش یافته که درآمد نفتی کشور از ابتدای سال 2016 میلادی تاکنون نصف مدت مشابه سال قبل شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۳    
ابول بجاندار از کشور سنگاپور دچار یک بیماری نادری شده که زایده هایی به شکل ریشه و شاخه های درخت از دست ها و پا های او در حال رشد هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۳    
متاسفانه حوادثی بسیار تلخ رخ داده است. از جمله اعدام یک روحانی و عالم بزرگ که این بر خلاف مقررات و قوانین و نیز اقدامی ضد اسلامی و ضدانسانی است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع دانشجویان مقابل وزارت نفت در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی گفت که با تظاهرات نمی شود قرارداد تنظیم کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۳    
عضو مجلس خبرگان بخشی از سخنان منتسب به خود را تکذیب کرد و گفت: جمله اول که مجلس خبرگان، مجلس شیوخ است، سخن خیلی از بزرگان است و اما بخش دوم این سخنان، حرف من نیست.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۹:۳۴    
جشنواره امسال متفاوت از سال های گذشته، بدون اعمال فشارها و سلایق شخصی برگزار می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۴    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۹    
تاثیر دین و معنویت بر جداره های داخلی، اکسپیتال مناطق چپ و راست و همچنین لوب مزیال نیمکره راست مغز بسیار زیاد است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۸:۵۹    
لحظه شماری می کردم چرا که در تنگنا قرار گرفته بودم آن روز رسید و مهدی آمد
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۹    
در شرایط امروزین جامعه ایران که همه باید به دنبال گفتگو، کاهش شکاف ها و وحدت برای مقابله با تهدیدهای منطقه ای و بین المللی باشیم، دامن زدن به چنین شکاف هایی نه تنها منطقی نیست که تأمل برانگیز است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۹    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه از همه گروه ها به اندازه کافی کاندیدای تأیید صلاحیت شده وجود دارد ، گفت: آن طور که به من اطلاع داده اند، در حال حاضر اصلاح طلبان 2 ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۴    
همانگونه که در نامه اعتراضیه ام خطاب به فقهای بزرگوار نوشته ام، حقیر در انتخابات مجلس خبرگان دومِ رهبری در امتحان اجتهاد قبول شدم و در انتخابات شرکت کردم و از کرمان به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری ...