شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 26 بهمن 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 دی 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 1 بهمن 1394 گفتارنو 2 بهمن 1394 گفتارنو 3 بهمن 1394 گفتارنو 4 بهمن 1394 گفتارنو 5 بهمن 1394 گفتارنو 6 بهمن 1394 گفتارنو 7 بهمن 1394 گفتارنو 8 بهمن 1394 گفتارنو 10 بهمن 1394 گفتارنو 11 بهمن 1394 گفتارنو 12 بهمن 1394 گفتارنو 13 بهمن 1394 گفتارنو 14 بهمن 1394 گفتارنو 15 بهمن 1394 گفتارنو 16 بهمن 1394 گفتارنو 17 بهمن 1394 گفتارنو 18 بهمن 1394 گفتارنو 19 بهمن 1394 گفتارنو 20 بهمن 1394 گفتارنو 21 بهمن 1394 گفتارنو 23 بهمن 1394 گفتارنو 24 بهمن 1394 گفتارنو 25 بهمن 1394 گفتارنو 26 بهمن 1394 گفتارنو 27 بهمن 1394 گفتارنو 28 بهمن 1394 گفتارنو 29 بهمن 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۵    
موشه یعلون تاکید کرد که ایران پس از به دست آوردن این سلاح ها قادر خواهد بود "سلاح های بیشتری در اختیار گروه های طرفدار خود در منطقه در جنگ های نیابتی قرار دهد."
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۰    
دگار امام در زندان قزل قلعه. زمان طاغوت. قبل از ازدواج. روزهای غربت امام. آن روزها که نام خمینی جرم بود و مانع هر پیشرفتی می شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۵    
همه دنیا نگاه می کنند که ببینند در ایران چه خبر است، برای این که ایران پیش تاز کشورهای جهان سوم در جهان اسلام است و در حقیقت هسته مرکزی یک قطب جدید در حال رشد است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۵    
پیکر این شهدا فردا ساعت 7 و 30 دقیقه وارد فرودگاه کرمان و سپس برای برگزاری آیین تشییع و تدفین به شهرستان بردسیر منتقل می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
متوسط بارندگی سالانه استان کرمان 137 میلیمتر است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: 16 نفر از محکومان زندان های استان به مناسبت یوم الله 22 بهمن مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۵    
رییس سازمان انرژی اتمی کشور تصریح کرد: اگر حرکت ایران در بستر اسلام و مبتنی بر شالوده حکمرانی ولایت فقیه نبود، پیروزی حاصل نمی شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۵    
یک کارشناس تغذیه به مردم توصیه کرد که برای کاهش وزن مصرف گردو را در برنامه غذایی خود جای دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۰    
آزمایشات جدید نشان داده است خوردن غذاهای فرآوری شده و آماده می تواند به دلیل وجود مولکول های مخرب در ساختار آنها باعث بروز انواع بیماری های مرگبار و مزمن در انسان شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس اتحادیه میوه وسبزی گفت: قیمت پایین سیر در سال گذشته منجربه کاهش تولید و افزایش قیمت در سال جاری شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۰    
خوش بینی ها درباره این که اقتصاد ایران به محض لغو تحریم های بین المللی برای تجارت خارجی و سرمایه گذاری باز خواهد شد، به دلیل ادامه برخی محدودیت ها برای تجارت با جمهوری اسلامی تحت تأثیر قرار گرفته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
گری لوئیس در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک برنامه حفاظت و توسعه پایدار کوهستان زاگرس مرکزی گفت: از دید سازمان ملل متحد، سابقه همکاری 10 ساله در حوزه زاگرس نشانه موفقیت بالایی است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
کاربران موبایل همیشه آرزو دارند فن آوری به بازار بیاید که نگرانی آنها درباره تمام شدن شارژ تلفن همراه را به نحوی حل کند و این آرزو احتمالا به زودی محقق خواهد شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۰    
قیمت انواع خودروی دست دوم در بازار منتشر شد
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
ظریف با ابراز نگرانی از بحران انسانی در یمن خواستار توجه به موضوع یمن شد و گفت آمار تلفات در یمن بالاتر از تلفات در سوریه است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
خوشبختانه با وجود شرایط سخت کشور در چند سال اخیر، پروژه های مناسبی در استان قم اجرایی شد. البته در شرایط کنونی نیز وضعیت تغییر نکرده و تنها دریچه های امیدواری برای بهبود کشور گشوده شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
زنی جوان که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات عجیبی به خرید و فروش نوزاد دست می زد به دام افتاد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۵    
بابک حمیدیان که هم اکنون مشغول بازی در سریال نوروزی بیمار استاندارد است، درباره ی نقشش در این سریال گفت: تاکنون نقش سه بیمار روانی را ایفا کردم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه گفت: سن ازدواج را باید در خصوص تمام اتباع ایرانی یکسان کرد، زیرا امروز این موضوع تنها مربوط به احوال شخصیه محسوب نبوده و موضوعی عمومی و دولتی محسوب می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
دبیرستاد انتخابات کشور گفت: همچنین تبلیغات نامزدهای این انتخابات از روز پنج شنبه(29بهمن ) آغاز و تا پنجم اسفند ادامه خواهد داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
در بازار امروز (دوشنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 18 هزار تومان نسبت به روز قبل کاهش یافته و 986 تومان فروخته می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
حضور حداکثری مردم باعث می شود که برآیند رای ملت در تشکیل مجلس به کار افتد و فضای خوبی برای اداره کشور فراهم شود زیرا همواره در طول تاریخ ثابت شده است زمانی که مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
بانک ها برای کاهش سود بانکی به توافق رسیدند. بر این اساس سود سپرده سالانه از 20 به 18 درصد و سود روزشمار به کمتر از 10 درصد کاهش می یابد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس اداره منابع طبیعی وابخیزداری ریگان گفت: برای نخستین بار در شرق استان طرح پایلوت پرورش جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان اجرا می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
نام دکتر علی مطهری به عنوان یک استثنا در لیست اصلاح طلبان گنجانده شده؛ زیرا ما معتقدیم دکتر مطهری علاوه بر صلاحیت ذاتی خویش و برخوردار بودن از نسب با استاد علامه مطهری که هر کدام در جای خود ارزشمند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۵    
وفایی گفت :"خانه های ایرانی" و میهمان ما باشید به عنوان شعار و مضمون غالب این دوره از نمایشگاه گردشگری تهران برگزیده شده است واز 27 بهمن افتتاح می شود
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
پیشبرد اهداف توسعه ایجاب می کند دولت بیش از پیش با نیروهای مسلح تعامل منطقی و درست داشته باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر روزی نیاز باشد، تکلیف و وظیفه است که خبرگان رهبری آمادگی تعیین تکلیف زعامت را داشته باشد تا اگر نیاز به تصمیم بود بتوانند حساس ترین اقدام را ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان در مورد شائبه ایجاد اختلاف نظر در این شورا عنوان کرد: در یک مجموعه شورایی اختلاف نظر طبیعی است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
مصرف مواد مخدر به چند هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد و تا به امروز بیش از 385 ماده تخدیرزا در جهان شناسایی شد که بعضی از آن در کشور ما نیز وجود دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری منظم این جلسات افزود: به موضوع حضور بانوان باید ریشه ای نگریست و بر اساس اصل شایسته سالاری تلاش کرد مقدمات رشد آنان بیش از گذشته فراهم شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۵    
دکتر زهره سالاری، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با طرح این سئوال که چه عاملی باعث موفقیت یک دولت می شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۵    
صبح امروز در نشست مشترک رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان و مسئولین حزب اعتدال و توسعه استان کرمان بر حضور دکتر زهره سالاری به عنوان کاندیدای نهایی در لیست ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۰    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شانزده نفر از محکومین زندان های استان کرمان به مناسبت یوم الله 22بهمن مورد عفو مقام معظم رهبری(مدظله العالی)قرار گرفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۰    
نشست هم اندیشی اصلاح طلبان و جامعه مهندسین شهرستان های کرمان و راور برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
نشست هم اندیشی اصلاح طلبان و جامعه مهندسین شهرستان های کرمان و راور برگزار شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۳    
معاون اول رئیس جمهوری یکی از اولین مصوبات دولت تدبیر و امید را لغو مصوبه فروش 1670 هزار متر مربع از پارک پردیسان دانست و گفت: آنهایی باید شرمنده باشند که جسورانه مصوب کردند تا این پارک فروخته شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۸    
نارسایی قلب از علل شایع مرگ و میر در جهان و ایران بوده و گرفتگی عروق قلب، کاردیومیوپاتی و فشار خون از علل شایع بروز این نارسایی است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۹    
روز گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی پلیس 110 کرمان در حال گشت زنی ؛ متوجه رفتارهای مشکوک یک نفر که در حال کلنجار رفتن با درب یک خودرو بود، شدند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۴    
نخستین فصل کاوش های باستان شناسی در قلعه سنگ و مطالعه منظر فرهنگی شهر قدیم سیرجان دستاوردهای مهمی در پی داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رشد آگاهی جامعه و جوانان را نوید بخش و برای همه دلسوزان کشور و انقلاب، امیدوار کننده دانست و گفت: در مقابل آگاهی اکثریت مردم ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۴    
جابری انصاری گفت: بعد از طی مراحل اجرایی و دیپلماتیک دولت سوئیس حفاظت منافع ایران در عربستان و عربستان در ایران را بر عهده خواهد گرفت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۴    
شورای ائتلاف اصولگرایان استان کرمان طی بیانیه ای از ائتلاف محمد رضا پورابرهیمی و محمدمهدی زاهدی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
استان فارس با سالانه نشست زمین به میزان 56 سانتی متر رکوردار فرونشست زمین در جهان شده و هم اکنون طولانی ترین دیوار گلی جهان در تهدید این بلای زمینی است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۵    
رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان شهرستان های کرمان و راور با بیان اینکه باور اصلاح طلبان این است که تبعیض جنسیتی نباید وجود داشته باشد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
برای خرید گوشی هایی با قیمت پایین تر در موارد متعدد ممکن است افراد اقدام به خرید گوشی های دست دوم کرده تا بدین ترتیب هزینه های خودر ا کاهش دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا در اغلب موارد هنوز فهرست نهایی نامزدهای مورد نظر خود را اعلام نکرده اند و گاهی به معرفی یک یا چند نامزد اکتفا کرده اند .
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
نایب رئیس انجمن انبوه سازان استان کرمان گفت: آنچه برای ما در عرصه انتخابات مهم است این است که آحاد جامعه باید در انتخابات مشارکت جدی داشته و در آن شرکت کنند و با شناخت کاندیداها و دیدگاه های آن ها ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۰    
یک سری تجهیزات به منظور افزایش سرعت صدور کارت ملی خریداری کرده ایم که به زودی نصب می شود و با انجام این کار ظرف 15 روز از زمان ثبت درخواست، کارت هوشمند ملی چاپ می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
فروش قورباغه به صورت اینترنتی و با قیمت پایین (حدود 100 پزو معادل تقریبا 4 هزار تومان) به منظور مبارزه بیولوژیکی با پشه ناقل ویروس زیکا در این کشور را آغاز کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
سرنوشت فیلم های جواد نوروزبیگی تهیه کننده پرکار سینما جهت حضور در جشنواره بین المللی فیلم فجر از زبان خود او.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۵    
مدیر اجرایی کانون فرهنگی بانو مجتهد امین گفت: متاسفانه نسبت به گذشته با رشد آمار اعتیاد در میان زنان مواجه هستیم، علاوه بر آموزش و آگاهی ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۰    
بر اساس عرف دیپلماتیک سفارتخانه های بسیاری کشورهای جهان یک روز را در سال به عنوان روز ملی کشور خود با حضور مقامات و نخبگان محل و همچنین سفرا و دیپلمات های مقیم جشن می گیرند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۶    
زمانی که موضوع تعطیلی پنج شنبه ها مطرح شد در شورایی به ریاست وزیر و معاونین اجرای آزمایشی فعالیت 2000 مدرسه ابتدایی در سطح کشور به تصویب رسید که در نهایت طرح در 2150 مدرسه در 750 منطقه آموزشی از سال ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۶    
افزایش میزان تحرک و فعالیت فیزیکی در کنار کاهش میزان دریافت مواد قندی و غذاهای پرچرب می تواند برنامه خوبی برای لاغر شدن افراد چاق باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۱    
3 زن طعمه ای بودند تا مردان هوسران با خودروهای شیک در دام دزدان حرفه ای بیفتند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان در ارتباط با لیست ارائه شده جامعه روحانیت و حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در این لیست گفت ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۱    
رییس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: مجازات جرائم سایبری شامل دو دسته مجازات تعزیری و نقدی است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۱    
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۱    
دادستان تهران گفت: سیاست دادستانی تهران در پرونده بابک زنجانی از همان ابتدا، بازگشت وجوه به بیت المال بود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
وزارت کشور درباره اخبار نحوه تعامل وزیر با دفتر مقام معظم رهبری، پیرامون روند اجرایی انتخابات توضیح داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
بابک علیاری عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شاخه آذربایجان شرقی به نفع لیست واحد اصلاحات انصراف داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
پژوهشگران، شیوه ای جدید و ارزانی را کشف کردند که با استفاده از آن می توان ابتلا به سرطان در بیماران را در کمتر از 10 دقیقه تشخیص داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
در ایام نوروز در استان کرمان28 هتل، 32 مهمانپذیر ، 60 خانه بوم گردی و حتی هتل کپری( قلعه گنج) آماده ارائه خدمات هستند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم با اشاره به نگاه مثبت جامعه نسبت به جریان های اعتدالی، گفت: مردم از حرکات افراطی و تندروی خسته شده اند و به نظر می رسد دیگر به این افراد رأی نخواهند داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۶    
هفته جاری قیمت چند مدل خودرو در بازار کاهش یافته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۶    
خرید طلا به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت، هوشمندانه خواهد بود ولی برای کوتاه مدت به هیچ وجه توصیه نمی شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۱    
هر رای ما در 7 اسفند 94 راجع نمایندگان خبرگان سرنوشت ساز است و گاهی در شرایطی قرار می گیریم حتی یک رای هم برای انتخاب رهبری مهم است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۶    
رئیس دادگاه عمومی بخش گلباف گفت: در صورت وقوع هر گونه جرایم و تخلفات انتخاباتی قبل،حین و بعد از برگزاری انتخابات بطور جدی و قانونی دستگاه قضائی برخورد خواهد کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۶    
اقدام بسیار مهمی که امسال صورت گرفت، به نتیجه رسیدن پرونده هسته ای بود که پس از مطالعات دقیق و کار کارشناسی بسیار به ثمر نشست.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۷    
وزیر امور خارجه تاکید کرد، مردم سوریه نیاز به قیم ندارند و خودشان تصمیم گیری خواهند کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۲    
یک سال پیش پدرم به خاطر تصادف رانندگی بدون گواهینامه که منجر به مرگ بود به زندان افتاد. صفا از دوستان پدرم بود که در این مدت به خانه ما رفت و آمد داشت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۷    
انتخاب نوشت:فهرست 20 نفره صدای ملت برای حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر،شمیرانات و پردیس منتشر شد.