چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1400 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1400 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۷    
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه طبق توافقات انجام شده عرضه تلفیقی محصولات خود را از آذرماه آغاز خواهد کرد و در نخستین مرحله ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۴    
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان طی گفتگویی اذعان داشت: پست 63.20 کیلوولت ضیابر پیشرفت23 درصدی داشته است و در سال 1401 وارد مدار می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۶    
مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: توزیع کودهای شیمیایی در این استان تنها با حواله الکترونیکی امکان پذیر است و در غیر اینصورت تحویل کود غیرقانونی خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۸    
نقش آفرینی مؤثر بسیج در مقابله با تهدیدات و بحران های پیش روی کشور، خدمت به مردم و محرومان و حضور فعالانه در بخش صنعت و تولید کشور حائز اهمیت است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۸    
نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری با شهردار لاهیجان دیدار کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۰:۴۵    
از اصلی ترین راه های حفظ سلامتی و جوانی چشم داشتن تغذیه مناسب است. در اینفوگرافیک زیر با 5 ماده مغذی برای جوان ماندن چشم اشنا شوید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۵    
طرح پیش فروش یک ساله سایپا برای خودرو های شاهین، انواع کوئیک، ساینا و سایپا 151 با موعد تحویل خرداد تا شهریور 1401 از روز دوشنبه اول ماه آذر آغاز شد و مهلت ثبت نام نیز تا سه شنبه 2 آذرماه 1400 بود که ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۶    
احکام مالیاتی مرتبط با قانون جهش تولید مسکن از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۰    
مطالعات انجام شده درباره انبه از مزایای آن برای سلامتی مانند بهبود دستگاه ایمنی، سلامت دستگاه گوارش و بینایی و همچنین فواید انبه کاهش خطرات ابتلا به انواع سرطان خبر می دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۳    
همایش نتایج مطالعات واکسن های ایرانی کرونا با تاکید بر اینکه واکسن های ایرانی سریعتر در فهرست واکسن های مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گیرند برگزار شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۱    
حادثه رانندگی در قم 4 کشته برجای گذاشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۸    
در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با 149 تومان افزایش، 32,206 (سی و دو هزار و دویست و شش ) تومان نرخ گذاری شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۴:۰۳    
در تصویر اینفوگرافی زیر به معرفی توصیه های اورژانس تهران به مردم در پی آلودگی هوا پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۰:۲۱    
بخشی از ناراحتی های ایجاد شده بر اثر سرماخوردگی و آنفلوانزا، گرفتگی و کیپ شدن بینی است که بسیار آزاردهنده است. با این درمان ها، گرفتگی بینی را رفع کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۷    
بر اساس آگهی های مسکن دیوار و قیمت آپارتمان در تهران، فهرستی از متوسط قیمت خرید یک متر مربع آپارتمان مسکونی در برخی از محلات غربی تهران به دست آمده است. کدام محله منطقه 9 و 10 شهرداری ارزان تر است؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
به اشتباه این دو نوشیدنی از نظر میزان قند، معادل هم اعلام شده است. از طرفی دوغ یک نوشیدنی مناسب برای افراد دیابتی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۴    
شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر دیروز یکشنبه 30 آبان ماه موفق شد 10 هزار تن آهن اسفنجی خود را در بورس کالای ایران مورد معامله قرار دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۸    
نمایندگان هفته گذشته با مسعود فیاضی، دومین گزینه پیشنهادی دولت جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش مخالفت کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۵    
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه درمورد خبر ممنوعیت واردات خودرو ایرانی به سوریه گفت: این کشور به دلیل مشکلات ارزی واردات خودرو و قطعات را کلاً ممنوع کرده و این ممنوعیت فقط مشمول واردات از ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۳    
در ماه های اخیر با خشکیدگی رودخانه کارون به دلیل کمبود بارندگی و ادامه انتقال آب از سرشاخه های این رودخانه به استان های مرکزی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۰    
بازیکن تیم استقلال تهران درخواست جدایی از این تیم را مطرح کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۲    
ارزش سهام عدالت، دو درصد افزایش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۹    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: شیوع کرونا، امری ناگهانی بود، این آمادگی از قبل وجود نداشت که بتوانیم تدریسی اثربخش در فضای مجازی با همه مختصات داشته باشیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۵    
مهراوه شریفی نیا یک ویدئو از راه رفتن خود منتشر کرد که سوژه فضای مجازی شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۹    
روزنامه جوان با انتشار مطلبی فیلم تازه اکران شده گشت ارشاد 3 را نقد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۳    
پیرحسین کولیوند با حکم رئیس جمهور به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۴    
عوامل تاثیرگذار بر بازار رمزارزها همیشه متعدد بوده، اما در خصوص افت اخیر، می توان اثرات انتظارات تورمی و سیاست های پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا را نیز در نظر گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۶    
یک سناتور آمریکایی با بیان آن که ایران خطوط قرمز آمریکا را نخواهد پذیرفت، بازگشت به دور هفتم مذاکرات هسته ای در ژنو را اتلاف وقت دانست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۴    
ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درجمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در اجرایی پروژه ملی خط انتقال آب شیرین خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران که با مشارکت و سرمایه گذاری 3 شرکت بزرگ معدنی و ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۸    
سازمان غذا و دارو چراغ خاموش ارز ترجیحی برخی داروها را قطع کرد که این مساله احتمال افزایش ناگهانی نرخ این داروها را بالا می برد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۰    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: 60 هزار نفر از مستمری بگیرانِ کمیته امداد ماهانه بالای 10 میلیون درآمد دارند
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۱    
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، از موافقت هیأت پذیرش با درج نماد ذوب در بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و عنوان کرد که این نماد پس از انجام کارهای درج نماد، به بورس منتقل خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۰    
طالبان معتادان کابل را جمع آوری کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۰    
جلسه هم اندیشی عشقی با سهامداران و فعالان بازار سرمایه عصر دیروز برگزار شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۰    
نخست وزیر دولت مستعفی یمن با تکرار برخی ادعاهای بی اساس، سیاست های ایران را عامل بی ثباتی در منطقه خواند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۷    
تصویری از تجمع ساعتی قبل با عنوان "نه به ماسک اجباری" در خیابان پاستور تهران در فضای مجازی انتشار یافته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۶    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزارت صمت سازوکار نظارتی برای واردات خودرو تدوین می کند گفت: می توان با صادرات قطعه و خودرو تا 200 میلیون دلار ارز به دست آورد و در مقابل خودرو وارد کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۴:۴۶    
سریال اکشن و خارجی باج که داستان فصل اول آن درباره یک تیم مذاکره کننده با خلافکاران و تبهکاران است، از فردا (دوشنبه اول آذر) از شبکه پنج پخش خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۴:۰۴    
محققان دانشکده علوم پزشکی پاتنا هند در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند آلودگی هوا ممکن است به زایمان زودرس و رشد ضعیف مغز منجر شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۳:۴۳    
با سرد شدن دمای هوا، مصرف آب آشامیدنی ممکن است کاهش پیدا کند چرا که معمولا به اندازه ماه های گرم سال احساس تشنگی نداریم اما این به معنی آن نیست که بدن در هوای سرد به مایعات کمتری نیاز دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۳:۳۱    
ذات الریه همان بیماری است که با عنوان سینه پهلو در فرهنگ ایرانی شناخته شده و در آن ریه و سیستم تنفسی فرد بیمار به دلیل فعالیت ویروس یا باکتری مختل شده و بدن فرد قادر به اکسیژن رسانی کامل به اعضای بدن ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۴۳    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فرد 31 ساله ای به جرم قتل مردی 58 ساله در کرمانشاه خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۲۵    
به نظر می رسد نیروی هوایی ارتش آمریکا در آستانه رونمایی از پهپادهای جاسوسی جدید خود به نام "خفاش سفید" است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۲:۰۷    
بسیاری از تازه عروس و دامادها بعد از ازدواج احساسات بدی دارند که امری رایج است، اما علت این عواطف و احساسات بد چیست؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۶    
دکتری فیزیولوژی پزشکی گفت: آلودگی هوا می تواند سبب پخش ذرات ویروس شده و از این طریق سرایت بیماری های ویروسی را افزایش دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۴    
تیروئید پرکار یا پرکاری تیروئید، همان هایپرتیروئیدیسم است. شرایطی که در آن غده ی تیروئید مقادیر بالایی هورمون تولید می کند و به داخل خون می فرستد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای حومه این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۷    
مایع لباسشویی مشکی سپید با مقدار 3 کیلوگرم به قیمت 57 هزار و 280 تومان در بازار به فروش می رسد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۶    
در بورس امروز 150میلیارد تومان دارا یکم و 230میلیون تومان پالایشی یکم خرید و فروش شد، معاملات صندوق های قابل معامله هزار و 295میلیارد تومان رسید و مازاد سرمایه گذاری اشخاص حقیقی در این صندوق ها ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از بازگشایی مدارس و احتمال اوج گرفتن بیماری کرونا، ابراز نگرانی کرد و گفت: این نگرانی، دیدگاه شخصی بنده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۴    
دل را می توان یکی از شرکت های دارای قدمت زیاد دانست. یکی از برندهای محبوب ایرانیان محصولات شرکت دل است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۶    
وزارت امر به معروف و نهی از منکر گروه طالبان پخش برنامه های تلویزیونی که "مغایر با شریعت اسلام هستند" را ممنوع کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۷    
در روزهای اخیر علاوه بر میادین میوه و تره بار شهرداری تهران که تخم مرغ را به قیمت مصوب خود به فروش می رسانند این محصول در برخی از فروشگاه های سطح شهر نیز مشاهده می شود که هر شانه تخم مرغ 30 عددی را ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۱    
بازار ارز و طلا امروز یکشنبه 30 آبان 1400 شاهد صعود قیمت دلار ، قیمت طلا و قیمت سکه بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۵    
پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور: اختیارات بیشتری به استانداران سراسر کشور واگذار خواهد شد و مطابق فرایند پیش بینی شده در بودجه 1401 صندوق توسعه ملی در استان ها شکل خواهد گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور امروز گفت: کمبود کالا وجود ندارد اما گرانی چرا. دلیل عمده گرانی هم تورم و کسری بودجه است. امیدوارم بودجه 1401 بدون کسری بسته شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۰    
رییس سازمان هواپیمایی: به طور میانگین، قیمت بلیت هواپیما 15 درصد ارزان شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۴    
قیمت بیت کوین پس از اصلاح 20 درصدی 13هزار و 400 دلار ریزش داشت. اما کارشناسان به سه دلیل قیمت 55600 دلاری بیت کوین را کف قیمتی بیت کوین می دانند و منتظر ادامه روند صعودی بیت کوین هستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۳    
محسن زنگنه گفت: لایحه رتبه بندی معلمان یکی از موارد دوگانه بین تامین معیشت این قشر و بی نظمی بودجه است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۳    
بر اساس مشاهدات اقتصادآنلاین قیمت خودروهای خانواده پژو پارس برای دومین هفته متوالی با کاهش قیمت (نسبت به 26آبان) روانه بازار شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۷    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، هدیه ای به میزان 10 لیتر به انواع خودروهای بنزین سوز و پنج لیتر برای موتورسیکلت ها، در کارت های سوخت از ساعت 3: 30 بامداد روز یکم آذرماه قابل استفاده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۴    
برای خرید چای 200 گرمی العطور باید 45 هزار تومان هزینه کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۸    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع رب گوجه فرنگی در بازار پرداخته ایم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۲    
در بودجه 1401 سعی شده به جای پرداخت به حواشی به متن پرداخته شود و این بودجه تضمین کننده شاخص های کلان اقتصادی باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۲    
دیگر غول ژاپنی بازی های ویدئویی، شرکت نینتندو به نوعی قدیمی ترین شرکت سازنده کنسول بازی در جهان است که تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۴    
با بررسی روند بازار و عوامل تاثیرگذار بر آن، به نظر می رسد روند نوسانی شاخص کل ادامه یافته و شاخص در همین محدوده سرگردان باشد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۴    
ایسر را می توان یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده لپ تاپ نامید. شرکت چند ملیتی ایسر از همان ابتدای ورود به بازار رایانه های همراه، توانست نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۲    
یک مقام ارشد کاخ سفید در امور خاورمیانه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی منامه، با ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه و برنامه هسته ای آن ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۶    
جبار آذین - منتقد سینما و تلویزیون
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۰    
طبق اعلام بانک مرکزی تا پایان مهر ماه سال جاری تعداد انواع کارت های بانکی در کشور به بیش از 408 میلیون رسیده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۷    
دلار در هشت ماه گذشته تحت تاثیر اخبار برجام، اغلب روند صعودی داشت به طوری که قیمت آن تا آخر آبان 3400تومان افزایش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۱    
گیل دخت عنوان سریالی تاریخی است که بعد از گذشت دو سال از ساخت آن قرار است راهی آنتن تلویزیون شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رکنا: در حالی که با انتقال مجدد آرمان به قرنطینه شمارش معکوس برای رفتن او پای چوبه دار آغاز شده است، چشم امید برای زنده ماندن آرمان تنها به بخشش خانواده غزاله است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
معاون اول رییس جمهور امروز اعلام کرده که ارز ترجیحی را برای کشور مفید نمی داند و ارزهای رانتی، فقط فنر قیمت ها را متراکم نگه داشته و این در حالی است که دولت طی روزهای گذشته ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رکنا: ماجرای آزادی پدربابک خرمدین از آن خبرهای عجیب و غریبی است که وقتی دربرخی از رسانه ها منتشر شد واکنش های زیادی را به همراه داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۸    
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس گفت: در طرح جدید گفته شده به جای واردات خودرو صادرات انجام شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
امروز بورس با افزایش تقاضا در نمادهای فولاد و شستا، مثبت به کار خود پایان داد. آیا این روند ادامه دار است؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
شهاب زاهدی ستاره تیم زوریا لوهانسک اوکراین مدنظر دو باشگاه بایرلورکوزن و کلن آلمان قرار گرفته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۶    
وکیل سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس می گوید هنوز تمام مطالبات موکلش واریز نشده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۶    
شاخص کل بورس امروز با حدود 3 هزار واحد افزایش در سطح 1 میلیون و 386 هزار واحدی قرار گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۶    
در این گزارش قیمت برخی از انواع حلوا شکری های موجود در بازار را گردآوری کرده ایم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۳    
با بررسی نمودار قیمتی بیت کوین و شاخص دلار می توان به همبستگی شدید این دو متغیر پی برد. معامله گران با استفاده از این شیوه تحلیل می توانند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
لپ تاپ های اچ پی جزو بهترین محصولات موجود در بازار هستند. اچ پی را می توان یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برند لپ تاپ دانست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۱    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع پاستیل در بازار پرداخته ایم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
رییس هیات مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: شرکت های سرمایه پذیر که سود سهامداران عدالت را بعد از مصوبه مجمع واریز نکرده اند تخلف کرده اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰    
مرکز آمار ایران متوسط قیمت محصولات و هزینه خدمات کشاورزی تابستان 1400 را اعلام کرد که براساس آن گوجه فرنگی با 230،1 درصد افزایش نسبت به فصل مشابه سال، بیشترین افزایش قیمت را داشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۷    
پژو 207 یک هاچ بک کوچک محسوب می شود که هم، خانواده های کم جمعیت آن را می پسندند و هم جوانان با دیدن ظاهر نسبتا اسپرت آن به وجد می آیند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۱    
در معاملات عصر امروز قیمت دلار نسبت به صبح 120تومان و یورو 100تومان افزایش یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
در آبان ماه بازدهی بازار های طلا، سکه و دلار مثبت شد اما روند یورو و بورس نزولی بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
نام مدافع چپ استقلال ممکن است به لیست این تیم اضافه شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
یکی از فروشندگان بازار موبایل چارسو با بیان اینکه قیمت تلفن همراه پس از افزایش در هفته گذشته، فعلا چند روزی است که ثبات یافته، گفت: بازار تلفن همراه در ثبات است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰    
ادعای صحرا کریمی کارگردان زن افغانستانی نسبت به اقدام زشت آریا عظیمی نژاد، آهنگساز مشهور ایرانی در توئیتر با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۱    
اکنون مدتی است که محصول جدید مایکروسافت با نام سرفیس وارد بازار شده است. سرفیس های مایکروسافت با طراحی زیبا و قدرت بالا طرفداران بسیاری دارند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۱    
در این گزارش قیمت برخی از انواع شیر آلات های موجود در بازار را گردآوری کرده ایم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به افزایش هزینه های تولید گفت: قیمت مصوب غیر رسمی جوجه یکروزه 6000 تومان شده است ولی همین قیمت هم در بازار رعایت نمی شود و مرغداران مجبورند جوجه یکروزه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
شرکت مدیران خودرو به تازگی در یک پست اینستاگرامی، تصویری را از کابین محصول جدید خود، تیگو 7 پرو، به نمایش گذاشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۶    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع ترشی در بازار پرداخته ایم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۶    
شنیده ها حاکی است رقم دستمزد بازیگران سریال پدر گواردیولا در شبکه های اجتماعی خبرساز شده.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
به گفته یکی از مسئولان سازمان لیگ، استقلال برای نصب تبلیغات دور زمین در بازی با نساجی در هفته پنجم لیگ برتر مجوز نداشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
آنچه در زیر می آید قیمت پرطرفدار ترین تلویزیون های موجود در سطح بازار است.