سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۷:۲۱May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 13 بهمن 1400 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 بهمن 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1400 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۹    
آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که قیمت انواع برنج، شکر و گوشت در دی ماه امسال بین حدود 17 تا 81 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۷    
معاون وزیر کار: تا 21 اسفند تکلیف دستمزد کارگران مشخص می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر حوالی مهران در استان ایلام را لرزاند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۴:۰۶    
همسر دوم خسرو شکیبایی که عمرش را به پای بزرگ کردن فرزندنش گذاشت با چهره ای کاملا تکیده و شکسته نظر همه را به خود جلب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۵    
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ 28 بهمن ماه 1400 اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۲    
قیمت سبد نفتی اوپک با 95 سنت افزایش در سطح بالای 95 دلار تثبیت شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۰    
سیاستهای چین در حوزه فولاد زمینه را برای افزایش قیمت سنگ آهن و فولاد فراهم کرده است و پیش بینی می شود این روند افزایشی تا اواسط سال جاری ادامه داشته باشد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۱    
در حالی که انتقادات از کیفیت خودروسازی داخلی بالا گرفته، همه به دنبال راهی هستند که چگونه می توان این مشکل را برطرف کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۲    
برای خرید لپ تاپ HP ENVY x360 باید حدود 16 میلیون تومان هزینه کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۸    
مشاور وزیر اقتصاد و دارایی، به حذف قیمت گذاری و تاثیر آن بر معاملات بورس اشاره کرد و گفت: حذف قیمت گذاری دستوری از جمله اصلاحات ساختاری بود که در دولت سیزدهم رخ داد و این امر می تواند با تاثیر مثبت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۵    
ساحل خواری و تجاوز به حریم عمومی، پدیده ای است که تازگی ندارد و در سال های گذشته برخی افراد و سازمان ها به بهانه ساخت مراکز فرهنگی و گردشگری در حوزه دریا، پا روی قوانین گذاشتند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۳:۰۶    
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان گفت: باید به سمت صنایع با فناوری های برتر و کم مصرف در زمینه آب و انرژی حرکت کنیم و استفاده از صنایع آب بَر و انرژی بَر در استان محدود شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۳    
امروز قیمت انواع مصالح ساختمانی در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
یک فعال صنعت نساجی با بیان اینکه اشتغال آفرینی در صنایع پایین دستی منابع مالی کمتری می خواهد، گفت: در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم می توانیم در پنج سال به پایتخت تولید و صادرات پوشاک و کفش غرب ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور در نامه ای به رئیس مجلس اصلاحات انجام شده در برخی از بندهای لایحه بودجه 1401 را اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۸    
قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز پنجشنبه 14 بهمن با سه هزار و 500 تومان افزایش، یک میلیون و 210 هزار تومان معامله شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۱    
اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین پژوهش خود به بررسی نقش کشورهای همسایه ایران در اقتصاد جهانی و در تجارت مشترک دو طرفه پرداخته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۶    
قرارداد احمد گوهری و پرسپولیس چه زمانی نهایی می شود؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۶    
مسکن در ایران به طور سنتی بازاری جذاب برای سرمایه گذاری بوده است. به طوری که احتمالا همه ما بارها از پدران یا پدر بزرگ های خود شنیده ایم که هیچی مثل ملک نمیشه ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۳:۰۰    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تکمیل سهمیه صادرات سیب زمینی در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل دفتر بازرگانی با اعلام اینکه قیمت های فعلی برنج ایرانی که با رکورد بی سابقه 92هزار تومانی همراه شده غیر واقعی است از برخورد با متخلفین خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۵    
اتاق بازرگانی ایران جدیدترین گزارش شاخص مدیران خرید(شامخ) را منتشر کرده که نشان از افت آن و رسیدن به پایین ترین عدد در پنج ماه گذشته دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۸    
مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال امروز (پنجشنبه) به ایران بازخواهد گشت تا در تمرینات آبی ها شرکت کرده و به شایعات پایان دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۶    
تهاتر زمین با نیروهای مسلح برای تامین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن، یکی از برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از سوی وزیر راه و شهرسازی عنوان شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان جلسه روز گذشته شورای عالی بورس و اوراق بهادار، از پرداخت سود سال 1399 دارندگان سهام عدالت به مبلغ حدودا 550 هزار تومان تا پیش از پایان سال 1400 خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶    
به علت اوج گیری کرونا، وام های بدون ضامن فعلاً به حقوق بگیران پرداخت می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۵    
یک کالای مصرفی از درب کارخانه تا زمانی که به دست مصرف کننده نهایی (خریدار) برسد بیش از 30 درصد نمی تواند افزایش قیمت داشته باشد این در حالی است در برخی از این کالاها حتی تا 120 درصد هزینه توزیع اعمال ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۶    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها: 730 میلیارد تومان به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۷    
قیمت اوراق مسکن در بهمن ماه دوباره در آستانه پس گرفتن رکورد تاریخی خود است. افزایش تقاضا برای اوراق وام مسکن احتمالا به آن معنی است که روند صعودی معاملات مسکن که از نیمه دوم سال ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۷:۳۷    
اگر می خواهید از قیمت شاهین سایپا اطلاع پیدا کنید، دعوت می کنیم خبر پیش رو را تا انتها بخوانید و درباره جدیدترین قیمت سایپا شاهین اطلاعات دقیقی به دست آورید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۶:۴۹    
قیمت بیت کوین در دو ماه گذشته تا نصف ATH خود سقوط کرده است. مادامی که بسیاری از معامله گران در ترس از زمستان طولانی بازار رمزارزها به سر می برند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۵:۳۴    
تیمی از پژوهشگران در مطالعات جدید خود دریافتند که استفاده از دهانشویه های پزشکی به دلیل نابودی باکتری های بزاق، باعث افزایش فشار خون می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۵:۰۴    
کارآگاهان بعد از تشکیل پرونده مشخصات حبیب را ثبت و جست وجو را برای یافتن ردی از او آغاز کردند تا اینکه خبر رسید جنازه مردی ناشناس در یک زمین زراعی پیدا شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۴:۴۶    
بر اساس نتایج گزارش های منتشرشده، کووید پنهان کار (Stealth Covid) در حال گسترش در سراسر آسیا و اروپاست اما چگونه باید بفهمیم که به کدام اُمیکرون مبتلا شدیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۴:۳۷    
در آستانه رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 22 – Galaxy S22 تصاویر تازه ای منتشر شده است. یکی از این تصاویر، محتویات جعبه سامسونگ گلکسی S22 را نشان می دهد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۴:۱۹    
شرکت دارویی ژاپنی کووا امروز دوشنبه اعلام کرد که نتیجه مرحله سوم آزمایش داروی ضد انگل آیورمکتین نشان داد که این دارو برای درمان سویه اومیکرون کووید-19 موثر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۴:۰۷    
واکسیناسیون کودکان 9 تا 12 سال از ابتدای هفته جاری در ایران آغاز شد و اکنون این گروه سنی می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون یکی از دو واکسن سینوفارم و پاستوکووک را تزریق کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۳:۳۷    
یک تیم تحقیقاتی بین المللی به سرپرستی دانشمندان چینی فسیل گل کاملا سالم درون یک سنگ کهربا کشف کرده اند که قدمت آن به 100 میلیون سال می رسد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع لنت ترمز در سایت های فروش اینترنتی است؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۲:۵۲    
رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره علائم شایع اومیکرون و زمان طلایی برای انجام تست کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۲:۳۷    
رئیس بخش اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با بیان اینکه مردم هرچه کمتر در اجتماع و مراکز شلوغ حضور پیدا کنند بهتر است، گفت: در این شرایط حداقل از دو ماسک استفاده شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۲:۱۹    
رهبر کره شمالی در اقدامی غیرمنتظره، به همراه همسر و عمه تاثیرگذار خود، به تماشای یک اجرای هنری رفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۳۷    
در پی برخورد دو دستگاه خودروی پژو در محور قدیم ساوه به سلفچگان (قم) چهار نفر جان باختند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۲۲    
مبلغ تراکنش های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در دی ماه سال جاری به بیش از 626 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به آذر ماه کاهش 5.23 درصدی در تعداد و کاهش 6.16 درصدی نیز در ارزش ریالی داشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۲۲    
مهدی مهدوی کیا در پاسخ به دعوتنامه فیفا برای حضور در جلسه آنلاین مدیران فنی فدراسیون های فوتبال کشورهای عضو، اعلام کرد دیگر مدیرفنی فدراسیون فوتبال نیست.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۰:۱۰    
امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با عبدالله بن زاید آل نهیان در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای گفتگو کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۵    
شاخص کل بورس از هفته گذشته شاهد رشد است. این رشد پس از صحبت های رئیس جمهور و پنج مصوبه وزیر اقتصاد آغاز شد و تا اواسط بازار امروز ادامه داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۹    
پس از حذف مجردها از طرح جهش تولید مسکن، حالا نوبت به صنعت لوازم خانگی رسیده که ارائه تخفیف به مشتریان را مشروط به ازدواج کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۴    
پس از سه مرحله عملیات ارتش یمن علیه امارات، مقامات تل آویو خبر دادند که ابوظبی برای مقابله با موشک ها و پهپادها از این رژیم درخواست کمک کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع دستگاه بخور گرم در سایت های فروش اینترنتی است؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۱    
پرهام فر مدیر کل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا: میزان تولید در سال 99 و 1400 ، 60 میلیارد نخ سیگار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۲۵    
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی : با توجه به دستور رئیس جمهور و با بهره گیری از ظرفیت و فعالیت منظم و اثرگذار کمیته های ساماندهی و مدیریت سواحل استان های ساحلی و ایجاد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۱۳    
رئیس صنف جایگاه داران کشور با بیان اینکه در کیش و قشم به روال سابق سوخت گیری از جایگاه ها انجام می شود، گفت: حتما در ابتدای اجرا فروش سوخت با کاهش روبرو می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۱۰    
کمیته تعیین وضعیت قرار به عدم استماع بخشی از طلب مورد ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس را در خبری رسمی اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۴    
معاون اول رئیس جمهور در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا گفت: باید آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای کنترل و مقابله با سویه جدید اُمیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور اعمال شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۸    
بازار ارز و طلا امروز چهارشنبه 13 بهمن 1400 شاهد کاهش قیمت دلار ، قیمت سکه و قیمت درهم بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۲    
خبرنگاران و منتقدان حاضر در نشست خبری فیلم لایه های دروغ ، به شدت از کیفیت این فیلم انتقاد و حتی آن را با کارهای اینستاگرامی ایرج ملکی مقایسه کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۶    
نیویورک تایمز: چین جای آمریکا در خاورمیانه را پر می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۳    
دروازه بان سابق پرسپولیس از هوادارن این تیم خداحافظی کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه سطح فعلی مناسبات و همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و قزاقستان متناسب با سطح روابط سیاسی دو کشور نیست ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۱    
شکستن ناگهانی میز در برنامه زنده شبکه ورزش در فیلم زیر آمده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۶    
معاون وزیر اقتصاد از پرداخت کارت یارانه جدید به مردم تا پایان سال جاری خبر داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۴    
کمیته اخلاق مدیرعاملان دو باشگاه لیگ برتری را به علت بیانیه نویسی در روزهای گذشته و تشویش اذهان عمومی فراخواند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه سویه جدید کرونا که در کشور غالب شده است، اُمیکرون است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۵    
پرتیراژهای ایران خودرو امروز 13 بهمن 1400 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری و عرضه شدند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۹    
رهن و اجاره واحدهای 90 تا 100 متری در تهران با ودیعه 150 تا 850 میلیون تومانی و اجاره ماهانه 2 تا 28 میلیون تومان امکان پذیر است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۳    
بعد از صدور دستور آزادسازی سواحل از سوی رئیس جمهور و آغاز اجرای این دستور به ویژه در سواحل گیلان، شهرستان تالش دومین شهرستان استان بود که آزادسازی نوار ساحلی در آن کلید خورد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۸    
قیمت انواع زعفران در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۱    
سازمان سنجش شرایط و چگونگی استفاده از سهمیه ها را برای کنکور 1401 اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۲    
آنچه در گزارش زیر می آید قیمت تلویزیون های 32اینچ موجود در سطح بازار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۷    
عضو کمیته علمی کشوری کووید 19 ، با اشاره به قدرت سرایت اومیکرون، گفت: این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده آمار روزانه اومیکرون به 300 تا 400 هزار نفر برسد، به شرطی که تست انجام شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۷    
قیمت پراید در بازار آزاد به حدود 190 میلیون تومان رسید؛ رقمی که تا چند سال قبل برای خرید یک خودروی وارداتی کره ای کافی و شاید حتی زیاد هم بود!
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۹    
آنچه در این گزارش می آید قیمت لوکس ترین یخچال های موجود در سطح بازار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۹    
وزیر اقتصاد از پرداخت سود سهام عدالت سال 99 تا قبل از اسفند 1400 خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۷    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع شارژر همراه در بازار پرداختیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۲    
همزمان با تشدید فقر در جامعه، بازار فروش اعضای بدن افزایش یافته و تعداد کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی که بستری برای این مبادلات فراهم کرده اند روز به روز بیشتر می شوند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۷    
در پایان معاملات بورس، امروز چهارشنبه 13 بهمن، ارزش سبد دارندگان سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته 2 دهم درصد رشد داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۱    
صبح امروز و در دومین روز از دهه فجر، رئیس جمهور به مرقد امام خمینی رفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۸    
زلیکو پتروویچ از سرمربیگری تیم ملی عراق برکنار شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۸    
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری تهران، علی اکبر عیوضی از قطع بیمه تکمیلی خانواده های بازنشستگان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۸    
معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نماشگاه بین المللی ایران از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۲    
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات در اهواز خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۳    
امروز بورس پس از نوسان های فراوان به کانال یک 1٫3 میلیونی بازگشت. به گفته کارشناسان روند صعودی بازار سرمایه همچنان ادامه دار است. هفته آینده بورس چه وضعیتی به خود می گیرد؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۲    
از نگاه یک فعال حوزه کار، احتمال افزایش 60 درصدی حداقل مزد کارگران وجود دارد و نباید با کم و زیاد کردن درصد افزایش حقوق و دستمزد به فاصله طبقاتی در کشور دامن بزنیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۶    
مدیرروابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییاتی از حادثه حریق در مجاور ساختمان این سازمان ارائه داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۰    
اگر چه تزریق دوز یادآور واکسن کرونا می تواند محافظت قوی تری در برابر اومیکرون ایجاد کند اما محققان معتقدند نمی توان تا ابد واکسن تزریق کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۷    
معاون سابق وزیر آموزش و پرورش گفت این وزارتخانه طی فراخوانی در رشته های مورد نیاز، دانش آموختگان سایر دانشگاه ها را جذب می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۷    
در حالی که قرار بود هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار به بررسی پیشنهاد حذف الزام اینماد بپردازد اما به علت کمبود وقت این موضوع بررسی نشده و بار دیگر به کمیته تخصصی این شورا بازگشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۱    
اگه دنبال یه راه ساده و عملی هستید که بتونید مطالعه و کار در منزل رو 20 درصد بهبود بدید خوندن این مقاله رو از دست ندید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۵    
واحد تولید آهک ذوب آهن پاسارگاد با ظرفیت 200 هزار تن ظهر امروز با حضور وجیه الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو و محمد هادی ایمانیه استاندار فارس افتتاح شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۲    
نجاتگران هلال احمر مازندران به یک زن باردار در جنگل لشکنار منطقه کجور امدادرسانی کردند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۲    
در جریان افزایش قیمت سیب زمینی در مدت اخیر، گزارش های رسمی نشان می دهد که این کالا حتی در ماه گذشته نیز تا 106 درصد افزایش قیمت داشته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۶    
در این گزارش به بررسی قیمت انواع روغن ذرت در بازار پرداختیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۶    
رئیس شورای هماهنگی بانک ها از حمایت شبکه بانکی کشور از پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۰    
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در پیامی به مناسبت فرارسیدن "دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی" گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۰    
به رغم شروع پیک ششم کرونا و روند افزایشی مناطق قرمز، تالارهای پذیرایی در تهران و کرج همچنان باز هستند. آیا تالارهای پذیرایی هفته آینده تعطیل می شوند؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۰    
این پیاز در دسامبر 2021 در ایتالیا عرضه شد و در ماه جاری میلادی در مغازه های آلمان موجود می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۷    
سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه دولت از هر فیلمی که مردمی باشد حمایت می کند، گفت: شنبه هفته بعد در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع افزایش همه گیری سویه امیکرون بررسی می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۱    
جواد نوری به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شد.