سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۸May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 2 خرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 خرداد 1396 هم اندیشی 2 خرداد 1396 هم اندیشی 3 خرداد 1396 هم اندیشی 4 خرداد 1396 هم اندیشی 5 خرداد 1396 هم اندیشی 6 خرداد 1396 هم اندیشی 7 خرداد 1396 هم اندیشی 8 خرداد 1396 هم اندیشی 9 خرداد 1396 هم اندیشی 10 خرداد 1396 هم اندیشی 11 خرداد 1396 هم اندیشی 12 خرداد 1396 هم اندیشی 13 خرداد 1396 هم اندیشی 14 خرداد 1396 هم اندیشی 15 خرداد 1396 هم اندیشی 16 خرداد 1396 هم اندیشی 17 خرداد 1396 هم اندیشی 18 خرداد 1396 هم اندیشی 19 خرداد 1396 هم اندیشی 20 خرداد 1396 هم اندیشی 21 خرداد 1396 هم اندیشی 22 خرداد 1396 هم اندیشی 23 خرداد 1396 هم اندیشی 24 خرداد 1396 هم اندیشی 25 خرداد 1396 هم اندیشی 26 خرداد 1396 هم اندیشی 27 خرداد 1396 هم اندیشی 28 خرداد 1396 هم اندیشی 29 خرداد 1396 هم اندیشی 30 خرداد 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۰:۲۴    
نگاهی به بخش هایی از سند 2030 مشخص می کند که باید بیش از پیش مراقب اجرایی شدن آن و رفتن زیر بار اجرای آن در ایران بود. چرا که در جایی از آن به صراحت مطالبی خلاف شرع و عرف جامعه ایرانی بیان می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۳    
آستان مقدسه حضرت معصومه(س) برنامه های لیالی قدر آن آستان را اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت:قطعات30هزار دستگاه کولر گازی قاچاق با پرداخت تعرفه 20 درصد وارد شده،اما اصل کالا تعرفه 40 درصدی دارد؛ یعنی نصف حقوق دولت را پرداخت کرده و قانون را دور زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۷    
ویلیام شکسپیر را شاید جز آن معدود ادبای غربی دانست که در نگاه رهبر انقلاب جایگاه ویژه ای پیدا کرد. درام نویس انگلیسی بارها موضوع گفتارهای رهبر انقلاب بوده و شاید از این حیث رکوردار است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۰:۱۲    
روند شکست و اضمحلال دیکتاتورهای منطقه از مدت ها پیش آغاز شده و اتخاذ سیاست مشت آهنین برای مقابله با مرجعیت و مردم، نتیجه ای جز تسریع در سقوط آن ها به دره نابودی نخواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۵    
جوان شیعه بحرینی که امروز در حمله رژیم آل خلیفه به منطقه الدراز به شهادت رسید یک پسر از خود به یادگار گذاشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۸    
اگر قرار باشد برخی مدیران ما به خیال بالا و پایین کردن چهار تا رای بیشتر، در مقابل ناتوی فرهنگی معبرگشایی کنند، تبعات پرخسارت این کج فهمی چگونه قابل جبران است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۲    
خداوند متعال در آیه سوم سوره شریفه نساء اگرچه اجازه داده است که مردان تا چهار همسر را با ازدواج دائم به عقد خود در بیاورند اما در ادامه می فرماید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۱    
مبارزان خشمگین بحرین با بستن خیابان های الدراز ده ها لاستیک را به آتش کشیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۵    
ایوانکا ترامپ که دراولین سفر خارجی با پدرش دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی رفته است، برای احترام به دین یهود و قوانین سفت وسخت آن، لباس مشکی تیره رنگ به تن کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۲    
نماینده آیت الله عیسی قاسم با اشاره به جنایت های رژیم آل خلیفه در بحرین گفت : امریکا برای دستگیری رهبر انقلاب بحرین به رژیم آل خلیفه چراغ سبز نشان داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۹    
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم روز استقلال جمهوری آذربایجان گفت: روابط بین ایران و آذربایجان در دولت دوازدهم به عنوان یک الگو بین همسایگان خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۷    
حزب الله لبنان طی بیانیه ای از تمام کشورها و سازمان هایی که شرف و استقلال دارند دعوت کرد تا جنایت حمله وحشیانه به منزل آیت الله عیسی قاسم را محکوم کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۱    
در حالی که رئیس جمهور ادعا کرده بود سند 2030 یونسکو امضا نشده، معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد این وزارت بعد از هشدار و اعتراض رهبر معظم انقلاب، اجرای سند مذکور را متوقف کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۸    
در نتیجه افزایش موج نارضایتی مردم به ویژه اهل تسنن از اقدامات رژیم سعودی، این سرکوب ها نتیجه معکوس داده ومی تواند قشر خاکستری و ساکت مردم بحرین را نیز به خیابان ها بکشاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۸    
وزیر کشور گفت: تا شورای نگهبان صحت انتخابات را تأیید نکند ما هیچ آماری از تفکیک استانی در انتخابات را اعلام نمی کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۵    
یکی از دلایل اقدامات نظام حاکم بر بحرین علیه آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم آخرین مقاله ای که به قلم ایشان منتشر شد، مگر ایشان در این مقاله چه گفته بود که خشم و غضب حکومت بحرین را به دنبال داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۹    
بررسی ها نشان می دهد که با پذیرش 2030 راه برای شکایت های مختلف یونسکو علیه ایران باز می شود و مشخص است که اعتراضات یونسکو به یک تذکر ختم نشده و فضا برای وضع تحریم های جدید علیه ایران باز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۹    
تمامی تلاش های نشست پیش رو بر این است که ایران را بزرگ ترین حامی تروریست جلوه دهد و صفی از متحدان را در مقابل این کشور قرار دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۰    
نیروهای آل خلیفه با چراغ سبز ترامپ روز گذشته با تمام قوا به مردم که ماه هاست در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم تحصن کرده اند حمله کرده پس از به گلوله بستن آنها، رهبر شیعیان را ربودند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۰۱    
پلیس منچستر هویت فردی را که طی عملیات انتحاری به کنسرتی در این شهر حمله کرده بود، اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۹    
ترامپ که در فلسطین اشغالی به سر می برد، طی سخنرانی در یک موزه یهودی در قدس اشغالی گفت: قول می دهم که کابینه ام همواره حامی و پشتیبان اسرائیل باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۹    
خالد بن احمد وزیر خارجه بحرین در واکنش به پیام تویئتری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در خصوص سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز، پیامی توئیتری داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۹    
آمریکا به بهانه مقابله القاعده، طی ماه های اخیر حملات خود را به استان های مختلف یمن افزایش داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۹    
آمریکا قصد دارد سامانه موشکی "تاد" که در کره جنوبی هم از این نوع سامانه مستقر کرده است را به عربستان بفروشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۶    
کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر تهران طی نامه ای به فرماندار تهران خواستار بازشماری آرای ماخوذه با حضور نماینده این کاندیدا شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۶    
از زمانی که عناصر وزارت کشور بحرین به منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در الدراز هجوم برده اند، پرونده شیخ عیسی و وضعیت و سرنوشت ایشان پیچیده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله شیخ عیسی قاسم را "ستاره ای در آسمان تشیع" توصیف نموده و فرمودند: اینجانب به وجود شیخ افتخار می کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۳    
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بازشماری 15 صندوق تهران با حضور نماینده لیست خدمت خبر داد و گفت که در برخی از این صندوق ها نه تنها آرای لیست خدمت صفر بود بلکه آرای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در صدد هستیم برنامه ای برای تعیین کد اشتغال ایرانیان راه اندازی کنیم به طوری که هر فرد بر اساس مهارتی که دارد بتواند کد اشتغال دریافت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۳    
گروهی از حامیان فلسطین درحمایت و همبستگی با بیش از یک هزار و 800 زندانی فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده اند،در دهلی نو تجمع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۰    
یک فروند جنگنده سوخو نیروی هوایی هند ناپدید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۱    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای اقدامات خصمانه آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرینی و حکم دادگاه این کشور را محکوم کرد و از تمام اندیشمندان و مسلمانان جهان خواست مراتب اعتراض شدید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۱    
وزیر خارجه کشورمان در توئیتر نوشت: اولین نتیجه ملموس گرم گرفتن ترامپ با مستبدین ریاض، حمله مرگبار به تظاهرات مسالمت آمیز توسط رژیم بحرین است که جسورتر شده؛ کافی است در گوگل جستجو کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سالاری دینی در یک رقابت آزاد توانست مانور اقتدار ملی خود را در این انتخابات به نمایش بگذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۸    
مراسم روز آفریقا با حضور وزیر خارجه کشورمان در تهران برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۸    
رییس جمهور عصر سه شنبه برای زیارت امام رضا (ع) وارد مشهد مقدس شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: رأی 16 میلیونی به رقیب رئیس جمهور مستقر در تاریخ انقلاب بی سابقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۵۲    
رئیس ائتلاف التحالف الوطنی با ابراز تعجب از رفتار عربستان با رئیس جمهور عراق در نشست اسلامی_آمریکایی، خواستار توضیح طرف های مربوطه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۹    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد راهکار بحران سوریه به حضور ایران نیاز دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۹    
وارتان ووسکانیان تحلیگر مسائل بین المللی و ایران شناس ارمنستانی با اشاره به سفر دونالد ترامپ به ریاض و طرح ادعا علیه جمهوری اسلامی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از کاهش دو ساعته زمان محدودیت طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۶    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در نامه ای به رحمانی فضلی خواستار ارائه نتایج شمارش آراء به تفکیک صندوق ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی شلیک خمپاره در تعقیب تروریست ها به خاک پاکستان را طبیعی دانست و گفت: موافقت نامه هایی بین کشورها امضا می شود و ما در سال های قبل چنین موافقت نامه ای را با پاکستان امضا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان برنامه ریزی کشور گفت: مجلس اجازه می دهد که 1.5 میلیارد دلار به عنوان تسهیلات برای اشتغال روستائیان استفاده شود و دولت اصلا پولی از صندوق توسعه برداشت نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲    
مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد که هم اکنون دو نفر از هر 5 نفر تحصیل کرده در مناطق شمالی آفریقا و خاورمیانه شغل ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۹    
نماینده اسلام آباد غرب در مجلس با از انتقاد از اینکه پس از بروز حوادث و سوانح باید بودجه را از طریق لابی کردن با مسئولان دریافت کرد و به مناطق حادثه دیده اختصاص داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۷    
عربستان و آمریکا در یک بیانیه مشترک ضدایرانی دیگر خواهان بازبینی بخش هایی از توافق هسته ای با ایران شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی دولت آلمان بر خلاف رئیس جمهوری آمریکا از تمایل کشورش برای همکاری های سازنده با ایران به عنوان یک بازیگر مهم منطقه ای خبر داده و تاکید کرد که آلمان از برجام حمایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۴    
شبکه دانشگاهیان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم انقلابی ایران برای شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت تشکر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۱    
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به وقوع تخلفات گسترده در انتخابات شورای شهر تهران درخواست کرد مانند سال 88 صورتجلسه شمارش آرای تمام صندوق ها در سایت فرمانداری منتشر و 10 درصد صندوق ها نیز ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۸    
طی 17 سال اخیر، به غیر از حملات تروریستی خنثی شده، دستکم 17 حادثه تروریستی در نقاط مختلف انگلیس رخ داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۸    
یکی از نزدیکان معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای جهانگیری تمایل و برنامه ای برای شهرداری تهران ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۲    
وزارت خارجه روسیه و کاخ کرملین سخنان توهین آمیز جان مک کین در مورد سرگئی لاوروف و ولادیمیر پوتین را مناسب یک سیاستمدار ندانسته و انگیزه آن را نفرت نسبت به روسیه نامیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۲    
نیروهای الحشد الشعبی که در روزهای گذشته عملیات آزاد سازی شهر راهبردی القیروان را آغاز کرده بودند، موفق شدند که این شهر را از اشغال گروه تکفیری داعش آزاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
یکی از موارد مورد توجه نشست ریاض این بود که با وجود روابط عربستان و ترکیه که فرض می شود روابط مستحکمی باشد، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در آن حضور نداشت، دلیل غیبت او چه بود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
هنوز چند روزی از انتخابات نگذشته است که مطالبات از رئیس جمهور مستقر برای تحقق وعده ها افزایش یافته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
درحالی که حسن روحانی پیش از انتخابات ریاست جمهوری وعده ایجاد 995 هزار شغل را در برنامه های دولت دوازدهم داده بود که روز گذشته این اشتغالزایی را به سرمایه گذاری خارجی مشروط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۳    
تهیه کننده سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات اخیر وزیر ارشاد گفت: متأسفانه برخی صحبت ها و رفتارها، جایگاه ارزشی هنرمندان را در کشور زیر سؤال می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
به نظر می رسد اقتصاد کشور در صورت عدم طراحی یک راه علاج و بسته نجات، در آینده ای نزدیک در دام تورم شدید و التهابات بزرگ در بازارهای دارایی خواهد بود که ممکن است مخاطرات امنیتی نیز در بر داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
سعودی ها ما را فریب دادند ، این خلاصه اتفاقات نششت سران آمریکایی- عربی- اسلامی در ریاض است که در بیانیه پایانی مبنی بر حمله به حزب الله و ایران نمود یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
روز گذشته حسن روحانی اولین نشست خبری خود را پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرد. در میان 27 خبرنگار فقط یک نفر از فرهنگ و هنر پرسید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۷    
وسایل حمل و نقل عمومی در برخی از شهرهای جهان مانند چین و دهلی نو به قدری شلوغ است که تمرکز جمعیت آنها موجب تعجب رسانه های دنیا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۷    
مهدی چمران گفت: ترک خدمت معاونان شهردار پس از اعلام نتایج انتخابات کذب محض است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۴    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، گفت: درخواست ما این است که 20 درصد آرای صندوق های انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بازشماری شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۶    
دو کاربرد مهم دیگر برای هواپیماهای بدون سرنشین استفاده به عنوان هدف پروازی برای تمرین و آموزش کارکنان شبکه پدافند هوایی توپخانه ای و موشکی و همچنین اجرای عملیات تهاجمی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۵    
رییس اداره اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) گفت: فیلم هایی که از حمله با سلاح سرد و درگیری در سایت های ارتباطات اجتماعی منتشر شده است، نوعی ترس و وحشت در میان اتباع این رژیم ایجاد کرده است
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۶    
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت نوجوانی فلسطینی در ایست بازرسی کانتینر در شرق قدس اشغالی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۷    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در پی حادثه مرگبار منچستر احزاب انگلیس توافق کردند در شرایط کنونی تا اطلاع بعدی کارزار انتخاباتی خود را متوقف کنند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۴    
یک شخص انتحاری با خودروی خود به ایست و بازرسی المستقبل منطقه سیده زنیب حمله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۱    
نظامیان سعودی که 13 روز است درحال تخریب روستای المسوره در شهر العوامیه هستند پس از مقاومت مردمی،بر شدت حملات خود افزوده و شمار بیشتری از ساکنان منطقه را بازداشت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۹    
دونالد ترامپ پیشتر از 2 مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا درخواست کرده بود وجود هرگونه مدرک درخصوص ارتباط کمپین وی با روسیه را انکار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۱    
منابع خبری اعلام کردند که یک مستشار نظامی روسیه اوایل ماه جاری میلادی حین عملیات ضدتروریستی در سوریه کشته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۱    
نیروهای ارتش سوریه اعلام کردند که سه پهپاد جاسوسی آمریکا را در استان لاذقیه سرنگون کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۱    
منابع دولتی در ژاپن اعلام کرده اند که دستکم شش تبعه این کشور را چینی ها از ماه مارس امسال تاکنون (اسفند 95) به اتهام جاسوسی بازداشت کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهوری روسیه در سفری غیربرنامه ریزی شده به پاریس می رود تا شخصا با رئیس جمهوری جدید فرانسه دیدار و به روابط دو متحد قدیمی بهبود ببخشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۸    
اعضای شورای امنیت با صدور بیانیه ای آزمایش موشکی اخیر کره شمالی را محکوم کرده و توقف سرکشی تحریک آمیز پیونگ یانگ را خواستار شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۵    
وزیر نفت عراق از موافقت این کشور با تمدید توافق کاهش تولید نفت به مدت 9 ماه دیگر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی توئیتری، انفجار تروریستی در منچستر را حاصل رقص شمشمیر ترامپ با رئیس تروریست ها در عربستان سعودی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۳    
رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی در گفتگو با شبکه سی ان ان، اظهارات گستاخانه ریاض علیه کشورمان را تکرار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۷    
نماینده مردم ورامین معتقد است؛ مسئولی که یک نفر باید مراقب قرص خوردن آن باشد در حوزه اجرا کارایی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۴    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از رئیس جمهور کشورمان نوشت که نشست ترامپ و سران عرب در ریاض هیچ دست آورد عملی و سیاسی نخواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۴    
وزیر خارجه آلمان ادعا کرده است که ایران باید دست از حمایت از گروه های مسلح در عراق و سوریه بردارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۴    
وزارت خارجه فرانسه خواستار توسعه مذاکره سیاسی با جمهوری اسلامی ایران شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۱    
رئیس مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با انتخابات اخیر در دنیا سربلند شد و حضور قوی در منطقه پیدا کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۸    
در حالی سازمان هدفمندسازی یارانه ها یارانه نقدی مشمولان کمیته امداد و بهزیستی را از فروردین 96 تا 3برابر افزایش داده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۸    
حشمت الله فلاحت پیشه انتخابات ریاست جمهوری اخیر را نشانگر بلوغ سیاسی مردم ایران خواند که موضوعاتی که تا چند سال پیش مطرح می شد مانند تحریم انتخابات و ... را از فرهنگ سیاسی مردم پاک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۵    
حضرت آ یت الله مکارم شیرازی هشدار داد که دشمن می خواهد سیاست گام به گام شیطانی را از راه ها و برنامه هایی اجرایی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۹    
رییس شورای شهر تهران از ارسال نامه به وزیر کشور و رییس مجلس برای بررسی انتخابات شورای شهر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۶    
نشریه ویژه ارتش آمریکا نوشت: ارتقا توانمندی ساخت موشک های نقطه زن بیانگر رشد فنی صنایع نظامی بومی ایران و شسکت تلاش های غرب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۶    
رستم مینیخانف رئیس جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران، پیروزی در انتخابات را به وی شادباش گفت و تاکید کرد: برتری قاطع در کسب ارای ملت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس نامه روزهای اخیر علی لاریجانی رییس مجلس به حسن روحانی رییس جمهور ، با اشاره به مصوبه فروردین ماه امسال هیئت دولت برای رفع مشکلات استان خوزستان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۳    
شرکت قزاقستانی تامین کننده اورانیوم به ایران مدعی شده که به خاطر سیاست های دولت ترامپ، ارسال این ماده به ایران را به حالت تعلیق درآورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس از دولت خواست تا لایحه مدیریت سوانح کشور را هر چه سریع تر به مجلس ارائه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ترامپ به عربستان گفت: حضور ترامپ در عربستان نمونه عینی اسلام آمریکایی است
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۱    
مرحوم حضرت آیت الله العظمی بهجت می فرمود: عذاب خداوند از طرف غیب به توسط ملایکه، با توبه و رجوع الی الله و تضرع رفع می شود چه استبعاد دارد که عذاب از ما نیز رفع شود؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۸    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: آنها دریاهای عزّت و نور خدا و حیایند. امیدوارم بر اثر نشستن و برخاستن با آنها و ذکر و یادشان ما از این کوچکی و ضعف و کودکی و ظلمات جهل و نادانی، نجات پیدا کنیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۲    
ابوحمزه ثمالی می گوید از امام صادق(ع) پرسیدم چرا طواف خانه خدا هفت بار است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۹    
اهمیت نیت روزه به قدری بالاست که بازگشت از آن باعت ابطال روزه فرد می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۶    
اولین خصوصیت صاحبان تقوا طبق آیه 16 سوره آل عمران این است که آنها همواره در یک حال خوف و نگرانی هستند و از گناهانی که تهدید می کند، قصورات و تقصیراتی که آن ها را تهدید می کند، نگران هستند.
  • ۱