شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 31 خرداد 1396 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 31 فروردین 1396 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1396 هم اندیشی 31 تیر 1396 هم اندیشی 31 مرداد 1396 هم اندیشی 30 شهریور 1396 هم اندیشی 30 مهر 1396 هم اندیشی 30 آبان 1396 هم اندیشی 30 آذر 1396 هم اندیشی 1 دی 1396 هم اندیشی 30 بهمن 1396 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 1 خرداد 1396 هم اندیشی 2 خرداد 1396 هم اندیشی 3 خرداد 1396 هم اندیشی 4 خرداد 1396 هم اندیشی 5 خرداد 1396 هم اندیشی 6 خرداد 1396 هم اندیشی 7 خرداد 1396 هم اندیشی 8 خرداد 1396 هم اندیشی 9 خرداد 1396 هم اندیشی 10 خرداد 1396 هم اندیشی 11 خرداد 1396 هم اندیشی 12 خرداد 1396 هم اندیشی 13 خرداد 1396 هم اندیشی 14 خرداد 1396 هم اندیشی 15 خرداد 1396 هم اندیشی 16 خرداد 1396 هم اندیشی 17 خرداد 1396 هم اندیشی 18 خرداد 1396 هم اندیشی 19 خرداد 1396 هم اندیشی 20 خرداد 1396 هم اندیشی 21 خرداد 1396 هم اندیشی 22 خرداد 1396 هم اندیشی 23 خرداد 1396 هم اندیشی 24 خرداد 1396 هم اندیشی 25 خرداد 1396 هم اندیشی 26 خرداد 1396 هم اندیشی 27 خرداد 1396 هم اندیشی 28 خرداد 1396 هم اندیشی 29 خرداد 1396 هم اندیشی 30 خرداد 1396 هم اندیشی 31 خرداد 1396 
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۷    
سرنگونی پهپاد کشورمان در جریان عملیات ضد تروریسم در مرزهای شرقی کشورمان که توسط جنگنده پاکستانی صورت گرفت ابعاد پنهان گسترده ای دارد که در راس آن ارتش و سرویس اطلاعاتی پاکستان قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۴    
خداوند در برخی از آیات قرآن کریم نسبت به فساد قوم بنی اسرائیل در زمین و از برخورد قاطعانه مومنان با آن ها خبر می دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۱    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: وضعیت مرزهای کردستان با گذشته بسیار متفاوت شده و اقدامات بسیار تاثیرگذار و خوبی در کنترل مرزها و ترددهای غیرمجاز انجام شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۴    
هشتاد و هفتمین شماره خط حزب الله با عنوان سیلی بزرگ تر منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده سازمان منافقین در واشنگتن گفت: برنامه موشکی و فعالیت مخفیانه ایران در زمینه اتمی کاملا مرتبطند و یکی از سایت های پرتاب موشک سپاه به مواضع داعش در سوریه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۴    
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعی آب و برق در خوزستان وضعیت را برای مردم بحرانی کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۸    
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: همزمان با روز جهانی قدس از "روز شمار نابودی اسرائیل" در میدان فلسطین تهران رونمائی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۹    
روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی نوشت ترس مشترک تل آویو و أمان از نفوذ ایران در جنوب سوریه، رژیم اسرائیل و اردن را به هم نزدیک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۷    
نشست اعضای شورای اسلامی شهر تهران و منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با شهردار پایتخت در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۹    
در ادامه واکنش های داخلی و خارجی به اقدام قاطعانه سپاه در موشک باران مقر فرماندهان داعش، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق گفت: موشک هایی که به داخل پایگاه های داعش در سوریه زده شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۶    
محمد بن سلمان فرزند شاه فعلی سعودی در عربستان، شب گذشته به عنوان ولیعهد این کشور و به شکل رسمی معرفی شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۳    
روابط عمومی کل سپاه با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریستهای تکفیری تاکید کرد: عملیات لیله القدر در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۰    
هفدهمین شب برنامه راز با موضوع معماری ایرانی بروی آنتن رفت. مهندس محمد حسین فرصت مهمان نادر طالب زاده در این برنامه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۰    
در نظام قبیله ای و سنتی عربستان که بر اساس ریش سفیدی اداره می شود، به قدرت رسیدن فرد جوانی در این سن و برهم زدن تمام مناسبات سیاسی و عشیره ای، آل سعود را در آینده با چالشهای جدی روبرو خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۷    
وعده هایی که قالیباف در دوران انتخابات ریاست جمهوری داد و توسط کاندیداهای دولتی عوام فریبانه خوانده شد، بعدها دولت با تغییر نام به اسم خود ثبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۷    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب ضمن دعوت از مردم برای حضور کوبنده در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد:محور مقاومت به رهبری ایران دستاوردهای بزرگی در جنگ علیه تروریسم تکفیری خصوصا در سوریه و عراق کسب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۹    
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت فهرستی از درخواست های چهار کشور عربی از قطر آماده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:باید مشکلات کشور را مانند سایه دنبال کرد و طرح دولت سایه نیز ممکن است مشابهت هایی با آنچه در غرب مطرح است داشته باشد اما این ایده مبتنی بر اندیشه سیاسی اسلام و اصول ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۸    
ساعاتی پیش 18 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی به همراه دو فروند هواپیمای گلف وارد این کشور شدند تا از وقوع اقدامات احتمالی محمد بن نایف جلوگیری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، تأکید کردند: امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با استکبار و نظام سلطه است و به همین علت، سیاستمداران آمریکا از این حرکت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۳    
معاون پارلمان آلمان انتقاد شدیدی به رویکرد رئیس جمهور آمریکا در ساختن دیوار بر سر راه روابط با ایران و تشکیل جبهه ضد ایرانی با حمایت گسترده از عربستان وارد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه بار دیگر با تکرار ادعاها علیه رئیس جمهور سوریه وی را دشمن مردم کشور خودش خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۳    
مسکو اعلام کرد روسیه در اعتراض به تحریم های تازه آمریکا، دیدار معاونین وزرای خارجه دو کشور را لغو کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
شهردار بریا در جمهوری آفریقای مرکزی اعلام کرده که بر اثر درگیری های بین گروه های مختلف مسلح در این شهر، حداقل 100 نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۷    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اقدام شاه سعودی در ارتقا رتبه پسرش به ولیعهدی عربستان نوشت که افزایش قدرت این شاهزاده سعودی پیامدهای گسترده ای خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۱    
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مدعی شد احتمال درگیری با حزب الله در آینده نزدیک وجود دارد و بیشتر این نبرد هوایی خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۸    
یک روزنامه نگار عربی شاغل در انگلیس مدعی شد که پس از تغییرات سیاسی در عربستان، ولی عهد مخلوع و برادرش تحت اقامت اجباری قرار گرفته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۸    
در حالی که تنش های آمریکا با کره شمالی همچنان ادامه دارد، 2 بمب افکن راهبردی مافوق صوت خود را در شبه جزیره کره به پرواز درآورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۴    
همزمان با اعلام ولی عهدی پسر شاه سعودی، کاربران شبکه های اجتماعی یک طومار امضا شده از سوی شاهزاده های سعودی را فاش کردند که 6 ماه پیش به ملک سلمان درباره عواقب اتخاذ چنین تصمیمی هشدار داده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۱    
سردبیر رأی الیوم و تحلیلگر مشهور جهان عرب در واکنش به برکناری ولی عهد عربستان از سمت خود و تعیین محمد بن سلمان به عنوان جانشین وی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن تقدیر از اقدام موشکی سپاه تأکید کرد: هرگونه تهدید و تعرض به امنیت ملی کشور با واکنش نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: برخلاف پندار افراد ساده لوح این راهپیمایی و آن حملۀ موشکی در امنیت منطقه بسیار مؤثر است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۹    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از جزئیات عملیات موشکی "لیلة القدر" ضد تروریست های تکفیری را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۶    
در پی تجمع کامیونداران چابهاری در مقابل فرمانداری چابهار، نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و بخش مرکزی نیکشهر بر حل مشکلات این قشر تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۳    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه شورای عالی مسکن پروژه های دارای معارض مسکن مهر را تعیین تکلیف و به تصویب رسانده است، گفت: چنانچه بحث بیمه و مالیات واحدهای مسکن مهر حل نشود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
بویژه آقای روحانی که واکنش دیرهنگام و کنایه آلودش به طوفان موشکی سپاه در سوریه، بیشتر به "اثبات خویش" می ماند تا تجلیل از قهرمانان وطن.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
احزاب و گروه های سیاسی با صدور بیانیه های جداگانه ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۲    
آنچنانکه برخی وزرای ارجمند و مقامات عزیز و عالیه دولت فعلی خود به قوه محترم قضائیه اظهار داشته اند، بعضا دارای ثروت هایی بالغ بر هزار میلیارد تومان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۲    
بنی صدر یک روز در شورای انقلاب حاضر شدند، در حالی که چند ساعت قبل رادیو اعلام کرده بود که آقای فراحی از سوی شورای انقلاب به سرپرستی رادیو تلویزیون منصوب شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۹    
آل سعود همزمان درگیر پنج جنگ (نفت، یمن، نیابتی، قدرت و جنگ اجتماعی) شده است. در این میان، دو جنگ قدرت و جنگ اجتماعی، سقوط قبیله آل سعود را وارد فاز نهایی نمود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در مورد رسیدگی به پرونده های افراد دستگیر شده مرتبط با گروهک های تروریستی در استان هرمزگان عنوان کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
شورای نگهبان در بیانیه ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد که استکبار با ایجاد اختلافات مذهبی اذهان مردم جهان را به جنایات تکفیری ها معطوف کرده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
شخصیت های لشکری و کشوری، از اقدام سپاه در حمله موشکی به مواضع تروریست ها در سوریه تشکر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۴    
یک مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: فراموش نمی کنیم که بنی صدر رئیس جمهور معزول و فراری اسبق او هم برداشت های خاص و غلطی از قرآن و تاریخ اسلام داشت و حتی گهگاهی با گستاخی مطرح می کرد که من خودم ولی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: امام خامنه ای:روز قدس پشتوانه ی امنیت کشور ما هم هست. هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک میکند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
موج جدید تحریم های ضدروسی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا حتی شامل یوگنی پریگوژین آشپز سابق ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
رئیس کل دادگستری فارس از صدور حکم عوامل دستگیر شده داعش در تاسوعای سال گذشته خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
بر اساس یک رده بندی جدید تیم ملی کشورمان شانس پایینی برای قهرمانی در رقابت های جام جهانی پیش رو را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی به تفکیک وزارت راه و شهرسازی واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
مدیر عامل بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان به عنوان عامل بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، حساب های سپرده گذاران ثامن الحجج را تعیین تکلیف کرده و قبل از 20 تیر پرداخت ها آغاز خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
سناتورهای آمریکایی روز سه شنبه با بیان اینکه حملات اخیر آمریکا در سوریه مشمول مجوزهای فعلی کنگره برای استفاده از نیروی نظامی نیست، از کنگره خواستند اختیارات خود برای اعلان جنگ را پس بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۸    
کاخ سفید بر باقی ماندن تحریم های ضد روسی تا زمانی که مسکو از شرق اوکراین خارج نشود، تاکید کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۸    
وزیر اطلاع رسانی سوریه با تشریح پیام های حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران به مواضع گروه تروریستی داعش تاکید کرد: اقدام موشکی ایران، آمریکا را حتی از فکر حمله یا منزوی کردن تهران بازداشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با امکانات بیشتری راهبرد موشکی را دنبال می کنیم گفت: تحریم ها توان بازدارندگی را افزایش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بابت برگزاری باشکوه نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز تقدیر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی درباره عملیات موشکی ایران برضد داعش گفت: این عملیات در داخل بازتاب وحدت و در خارج نشان دهنده قدرت ایران بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۷    
رئیس ستاد نماز عید فطر گفت: نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای معرفی کابینه دولت دوزادهم حتما با مجلس مشورت خواهیم داشت و رییس جمهور نیز در معرفی اعضای کابینه ذائقه مجلس را هم در نظر می گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۴    
وزارت کشور با انتشار اطلاعیه ای با تاکید بر این که دو قایق ایرانی که به سمت مرزهای عربستان هدایت شدند،صیادی بودند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
واحد مهندسی نظامی بسیج عراق، ایجاد خندق 90 کیلومتری در مرز این کشور با سوریه را آغاز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
وزیر دفاع گفت: امروز منشاء و سرچشمه همه گرفتاری ها، خشونت ها و نا امنی ها در جهان اسلام بلکه سراسر جهان، رژیم جعلی و جانی صهیونیستی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۸    
رییس جمهور با دعوت از همه مردم ایران برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۵    
یک منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: عصر امروز منتخبان شورای پنجم و شهردار تهران دیدار خواهند کرد که این جلسه بیشتر جلسه آشنایی و معارفه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مسئولین بانک مرکزی و دولت که تا دیروز هر گونه پذیرش مسئولیت در خصوص موسسات مالی- اعتباری را رد می کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۹    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدا را شاکریم که فرزندان خلف امام راحل و مقام عظمای ولایت پاسخ دندان شکنی به تروریست های تکفیری داعش دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تحلیل های دقیق در سطح جهان و بین محافل کارشناسی مستقل، کورنومتر پایان عمر این رژیم به صورت معکوس فعال شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۶    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ایران اسلامی با اقتدار و امنیت پایدار مسیر رشد و توسعه را ادامه خواهد داد و اقدام اخیر غیورمردان سپاه، نمایشی از اقتدار کشور در سطح ملی، منطقه و جهان بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۳    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که هدف از حمله موشکی سپاه تنبه داعش بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۰    
وزیر امور خارجه روسیه گفت: با به نتیجه رسیدن اقدامات ایران، روسیه و ترکیه، هدف بسیار مهمی به دست خواهد آمد و آتش بس بین نیروهای ارتش سوریه و معارضان جدا شده از تروریست ها کامل برقرار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۰    
ستون نویس روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: مانند دهه 1940، که آمریکایی ها و شوروی ها می دانستند آلمان ها به زودی شکست خواهند خورد اما برای به دست آوردن غنایم بیشتر از این جنگ برای دوران پس از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۷    
حملات ائتلاف آمریکایی به مناطق مسکونی در سوریه بار دیگر فاجعه آفرید و این بار 14 غیرنظامی در این حملات که به جنوب شهر الرقه انجام شد، جان باختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۵    
سفیر ایران در مسکو بر لزوم اتحاد مسلمانان جهان برای حل مشکل فلسطین، سوریه، یمن و بحرین تاکید کرده و گفت: حمله موشکی ایران به تروریست ها در خاک سوریه دو پیام برای جهان داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
رای الیوم نوشت: مجری شبکه "السعودیه 24" برای آنکه از ارزش حمله موشکی سپاه به داعش در سوریه بکاهد، سلاح های قدیمی ایران را طی گفتگوی خبری در معرض دید مخاطبان قرار داد و گفت که سلاح های ایران کاردستی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مصوبه سنای آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به خاطر اینکه دارای بار مالی برای دولت این کشور است، برای تصویب در مجلس نمایندگان به مشکل قانونی برخورد کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۳    
وزیر مسکن و شهرسازی دولت هفتم با انتقاد از طرح جداسازی وزارتخانه ها خواستار بررسی علمی تفکیک یا ادغام وزارتخانه ها در قالب همکاری شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه ساختار سیستم اداری شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۷    
نماینده جنبش حماس در تهران معتقد است : از اواخر سال 2016 صفحه نوینی در روابط ایران و حماس گشوده می شود و طی شش ماه گذشته وارد فاز جدیدی از روابط شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۴    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت:ایران هنوز همه توانمندی خود را به کار نگرفته و اگر زمانی ضرورت ایجاب کند قطعاً بدانند که از پاسخ ایران پشیمان خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۱    
مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه جنگ شاهزاده های سعودی با ولیعهدی بن سلمان در عربستان کلید خواهد خورد، اظهار کرد: این ادامه همان جنگی است که با روی کار آمدن ملک سلمان در عربستان آغاز شده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸    
پایگاه خبری ان.بی.سی مدعی شد که ایران یک پایگاه هوایی پهپادی در سوریه احداث کرده است که با مقر نیروهای آمریکایی در این کشور فاصله چندانی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸    
آمریکا نمی تواند بدون توجه به نقش ایران در سوریه داعش را شکست.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۸    
یک سناتور عضو حزب دمکرات روزسه شنبه هشدار داد که دولت ترامپ بدون اجازه کنگره، در حال کشاندن پای آمریکا به جنگی تازه در سوریه و رودرویی نظامی با ایران و روسیه در آن کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۵    
حضرت آیت الله نوری همدانی بر حضور مردم در روز قدس تاکید کرد و از ملت مسلمان ایران و همه آزادی خواهان جهان خواست در این روز باشکوه به میدان بیاییند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر اطلاعات با اشاره به دستور رئیس جمهور در حمله موشکی سپاه به مقر داعش در دیرالزور گفت: پرتاب موشک به مراکز مهم تجمع سرکردگان داعش توسط سپاه قهرمان تجلی اراده ملت ایران و تصمیم جمعی سران نظام و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است: در قبال بخشی از دستاوردهای هسته ای عقب نشینی کردیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۹    
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: متجاوز نبوده و نیستیم ولی اگر احمق هایی پیدا شوند که بخواهند به سرزمین ما تجاوز کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۹    
نشریه کامنتری مگزین در گزارشی ضمن اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز هدایت و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور نوشت که توان موشکی ایران بیش از آنکه در تئوری بیان شود، عمل گرایانه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل: اقدام تروریستی اخیر در تهران با سفارش سرویس امنیتی عربستان انجام شده است. د
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۶    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مجلس نمی توانست با بنی صدر همراهی کند. خیانت بنی صدر مشهود بود، اگر مجلس او را عزل نمی کرد، مردم علیه مجلس قیام می کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۳    
لایحه تحریم های ایران و روسیه که هفته گذشته با اجماع کم نظیر دو حزبی در سنای آمریکا و با 98 رأی به تصویب رسید در مجلس نمایندگان آمریکا به مانع برخورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۳    
هیثر نوئرت ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روز سه شنبه گفت که واشنگتن برنامه موشکی ایران را رصد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه همچون وزیر دفاع، تاکید شده حسب اختیارات ناشی از قانون دریایی ایران مصوب 1343 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پس از اجرای تفاهم نامه مشترک میان ایران و رومانی در ماه های گذشته، بر اساس تصمیم روزهای اخیر هیئت دولت که به پیشنهاد اردیبهشت ماه محمد جواد ظریف صورت گرفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۰    
وزارت کشور تاکید می نماید قایق های مذکور صرفاً صیادی بوده و بر اثر امواج دریا جابجا گردیده اند که در حوزه آبهای دریای عمان و خلیج فارس؛ این موضوع کاملاً عادی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۹    
پسر ملک سلمان که امروز به سمت ولیعهدی وی منصوب شد، در تازه ترین ادعای خود هرگونه مذاکره با تهران را رد کرده و گفته جنگ را به ایران خواهد کشاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
وزارت نفت درباره پرونده ترکمنستان و بدهی 2 میلیارد دلاری ایران به این کشور سکوت کرده است؛ سکوتی که پس از ماجرای صادرات گاز مجانی ایران به ترکیه باید با روشنگری وزارت نفت همراه باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۷    
16 ماه پیش، حزبی با نام پیشرو وجود نداشت و حالا دولت و مجلس فرانسه را پس از دهه ها حاکمیت دو جناح چپ و راست در اختیار گرفته است. مأموریت دشوار این بازیگر جدید در 5 سال آینده چیست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۴    
حاتمی یزدی بانک مرکزی را مسئول اصلی نظارت بر نهادهای مالی در کشور دانست و تاکید کرد: بانک مرکزی بعضا با موسسات مالی روبرو است که توان مقابله با تخلفات آنها را ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۸    
حسن روحانی در بخشنامه ابلاغی اسفند ماه سال قبل خطاب به 416 شرکت و موسسه دولتی اعلام کرد هر چه سریعتر حسابهای خود را به بانک مرکزی منتقل کنند، اما آنها هیچ توجهی به بخشنامه روحانی نکردند!
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:به طور طبیعی تروریستها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها و همچنین تمام کسانی که حتی در فکر تهدید امنیت ملی کشور ما هستند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۱    
نماینده آمریکا در شورای امنیت از این شورا خواست که نام جنبش مقاومت اسلامی "حماس" را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کرده و تصمیم مناسبی در این زمینه اتخاذ کند.
  • ۱