چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 30 آذر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 آذر 1400 هم اندیشی 2 آذر 1400 هم اندیشی 3 آذر 1400 هم اندیشی 4 آذر 1400 هم اندیشی 5 آذر 1400 هم اندیشی 6 آذر 1400 هم اندیشی 7 آذر 1400 هم اندیشی 8 آذر 1400 هم اندیشی 9 آذر 1400 هم اندیشی 10 آذر 1400 هم اندیشی 11 آذر 1400 هم اندیشی 12 آذر 1400 هم اندیشی 13 آذر 1400 هم اندیشی 14 آذر 1400 هم اندیشی 15 آذر 1400 هم اندیشی 16 آذر 1400 هم اندیشی 17 آذر 1400 هم اندیشی 18 آذر 1400 هم اندیشی 19 آذر 1400 هم اندیشی 20 آذر 1400 هم اندیشی 21 آذر 1400 هم اندیشی 22 آذر 1400 هم اندیشی 23 آذر 1400 هم اندیشی 24 آذر 1400 هم اندیشی 25 آذر 1400 هم اندیشی 26 آذر 1400 هم اندیشی 27 آذر 1400 هم اندیشی 28 آذر 1400 هم اندیشی 29 آذر 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: براساس اعلام پایگاه انتشارات اسکوپوس که یکی از نمایه های استنادی معتبر و شناخته شده جهان است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جن ساکی سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت در صورت شکست مذاکرات در وین، ایالات متحده در حال آماده سازی گزینه های دیگر است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: دنی سیترینوویچ فرمانده پیشین امور ایران در سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در یادداشتی که در وبگاه اندیشکده شورای آتلانتیک بر ناکامی رژیم صهیونیستی در برابر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر افزایش دوباره قیمت بنزین ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۵    
تحولات یمن بیانگر تغییرات اساسی در دو عرصه سیاسی و نظامی است. در عرصه سیاسی روند تحولات پایان یافتن ابتکارات جبهه سعودی و حامیان غربی آن را تداعی می کند و درعرصه نظامی بن بست مطلق را در جبهه سعودی و ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۰    
یک ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب هرگونه ماجراحویی تل آویو در منطقه هشدار داد و تاکید کرد که ارتش این رژیم آماده نبرد منطقه ای نیست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۵    
وزیر امور خارجه گفت: کشورهایی که 6 سال است یمن را بمباران می کنند در بازگرداندن به موقع سفیر ایران در یمن همکاری نکردند و ما این ظلمی که در حق این شهید انجام شد را فراموش نخواهیم کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۵    
یک خبرگزاری فرانسوی به تلاش ایران در مذاکرات وین در متقاعد کردن طرف های غربی در رفع تحریم ها به عنوان یک اولویت اصلی اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۰    
شرکت های زیرمجموعه صوری برای خرید سهام ایران خودرو و سایپا تأسیس شده است تا ساختار خودروسازی به دلیل وابستگی به شرکت مادر و سهام داری تودرتو و غیرشفاف، دولتی باقی بماند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
به نظر می رسد تجربه ناموفق هدفمندی یارانه ها و از طرفی اشتباه فاحش دولت دوازدهم در آبان ماه 98، دولت سیزدهم را به این جمع بندی رسانده که اصلاح اقتصاد یارانه ای را از پارادایم بازار متشکل انرژی پیگیری ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
سیاست های کلان ارزی بوده اند دیوان عالی کشور با نقض رای دادگاه متهمان ارزی اعلام کرد: متهمان، مجریان سیاست های کلان ارزی بوده اند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
براساس محاسبات بانک مرکزی، رشد اقتصادی در 6 ماهه اول امسال به 3.3 درصد رسیده که در این دوره رشد بخش خدمات 5.7 درصد، صنایع و معادل منفی 1.9 درصد، نفت 15.1 درصد و کشاورزی منفی 2 درصد بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰    
30 آذر هر سال شبی برای یلدا دارد که جشن باستانی ایرانیان با چاشنی دورهمی و مهمانی است. در تاریخ معاصر هم هرچه به عقب می رویم لااقل تا دوره قاجار هندوانه، خوراکی مشهور این جشن است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰    
در روزهای اخیر با استقبال زائران برای سفر عتبات، تعداد کاروان ها و همچنین زائران ایرانی حاضر در شهرهای زیارتی عراق نیز افزایش یافته است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۵    
برخی منابع خبری مدعی شدند که احتمال دارد دولت آمریکا دارایی های مسدود شده افغانستان را آزاد کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۵    
رسانه های خارجی با تمرکز بر برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 تاکید کردند که ایران در این رزمایش انواع موشک های خود را به نمایش گذاشت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۵    
گروههای مقاومت فلسطین از مردم این کشور خواستند که مقابله با دشمن صهیونیستی را افزایش دهند و تأکید کرند که انتفاضه و انقلاب، تنها راه نجات آنان از جنایات صهیونیستهاست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۵    
منابع خبری عراق گفتند که یک انفجار در کارخانه آهن اربیل رخ داده است که در پی آن، چهار نفر کشته و زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه یمن صرفا راه حل سیاسی دارد، گفت که دستگاه های اجرایی سعودی درباره بازگردندان شهید ایرلو به ایران دیر تصمیم گرفته و تعلل کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
مسعود بارزانی در ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بر توسعه روابط دوجانبه در زمینه فرهنگی، اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
نیروی هوایی ایالات متحده تایید کرده است که در پایگاه خود در اروپا چند فروند جنگنده چند منظوره جدید اف-35 دریافت کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جریان درگیری با مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در مأرب، موفق شدند بیش از 20 نفر از آنان را از پای درآورند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۰    
وزارت امور خارجه چین روز سه شنبه تحریم هایی را علیه 4 مقام آمریکایی به دلیل مداخله در امور داخلی این کشور اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
مشاور مقام معظم رهبری درامور بین الملل گفت: شهید ایرلو در دفاع از ارزش ها و معارف بلند اسلامی گام برداشت و در جبهه مقاومت نقش آفرینی کرده و برای احقاق حق ملت آزادی خواه و ستم دیده یمن فعالیت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
شبکه المیادین گزارش داد، پیامدهای جنگ سوریه و یمن از شباهت هایی برخوردار است که نشان می دهد در پشت پرده این جنگ ها ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
نخست وزیر انگلیس کرونا خبر داد که برنامه ای برای اعلام قرنطینه در این کشور پیش از کریسمس به دلیل شیوع سویه اومیکرون کرونا در انگلیس نداشته و شاید پس از کریسمس به این اقدام بپردازد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
سازمان جهانی بهداشت با اشاره به افزایش مبتلایان به سویه اومیکرون ویروس کرونا هشدار داد که طوفان جدید کرونا در راه است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۰    
فرمانده کل سپاه گفت: مجاهدت های حماسی و مخلصانه شهید ایرلو تجلی تمام عیار مجاهد فی سبیل الله در عینیت جامعه اسلامی بود و در سالهای اخیر پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن محسوب می شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
آیت الله رئیسی با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را با آنان گذراند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
رئیس مجلس گفت: از خودگذشتگی و ایثار مجاهد شریف شهید حسن ایرلو در خدمت بی منت به مظلومان و مستضعفان عالم و خنثی کردن نقشه های مستکبران برای از پا درآوردن ملت های مقاوم و مجاهد منطقه ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
شورای عالی فضای مجازی با تصویب الحاقیه تشکیل ستاد رسانه فضای مجازی مقرر کرد در راستای تقویت عملکرد این ستاد، تعدادی از دستگاه ها به آن اضافه شوند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دولت سیزدهم توانست پیامدهای اصلی کرونا را مدیریت و کنترل کند که گام ارزشمندی بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح از زمان فراگیری کرونا تاکنون با همه مشکلاتی که وجود داشته در همه ابعاد کمک کرده و از هیچ تلاشی هم دریغ نکرده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سفیر کشورمان در یمن گفت: ایرلو مدافع و صدای رثای حقانیت و مظلومیت مردم یمن بود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه یارانه کالاهای اساسی حذف نخواهد شد، گفت: با اصلاحات اقتصادی یارانه ارزی به جای واردکنندگان به مصرف کنندگان در قالب کارت های اعتباری اختصاص خواهد یافت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان در طرح اصلاح بازار سرمایه خواستار حضور رئیس سازمان بورس در جلسات هیئت دولت شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تمایلی ندارند که فضای مجازی ما از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت و مجلس تصمیمی برای افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین نگرفته اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هر نیروی فرامنطقه ای که بخواهد در منطقه آتش افروزی کند این آتش را به سمت خودش هدایت می کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
شانزدهمین همایش سالانه ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی؛ تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها پنج شنبه مورخ 2 دی ماه 1400 با سخنرانی آیت الله سید محمد مهدی میرباقری و دکتر ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۵    
دو فروند جنگنده بمب افکن سوخو-22 نیروی هوافضای سپاه به منظور پشتیبانی نزدیک هوایی از نیروهای عمل کننده در رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) 17 عملیات بمباران اهداف دشمن را با موفقیت اجرا کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۰    
معاون اول رئیس با اشاره به منویات رهبر انقلاب بر حل مشکل حاشیه نشینی در کلانشهرها و شهرهای بزرگ گفت: وجود پدیده حاشیه نشینی و ایجاد سکونت گاه های غیررسمی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و باید ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به ویژگی های مدیر نمونه گفت: سردار سلیمانی در بحران ها توانست به خوبی هدایت امور را به دست گیرد و با اطمینان خاطر می توان از حاج قاسم به عنوان مدیر تراز انقلاب ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مهمترین تفاوت لایحه بودجه 1401 با لایحه بودجه 1400 این است که دولت سیزدهم به صورت واقع بینانه به موضوعات نگاه کرده و از پیش بینی ها و احتمالات دوری کرده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: شهید ایرلو به عنوان یک دیپلمات شجاع همیشه در کنار مردم یمن بود و با مبارزات آزادی خواهانه و استقلال طلبانه آن ها همراهی داشت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
گاهی اوقات در جنگ روایت ها باید در مقابل روایت غلط، روایت صحیح و مستند ارائه دهیم و یا مانند یک درمانگر وارد می شویم و با روایت خود، روایت غلط را اصلاح یا از بین ببریم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: موتورهای سنگین دیزلی که توسط متخصصان داخلی در کشور تولید شده، قادر است سرعت شنا ورهای نظامی را تا 30 گره دریایی افزایش دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از شهادت سفیر ایران نزد دولت نجات ملی یمن بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: همکاران ما در سازمان بازرسی تحقیقاتی در نزول قبلی بازار بورس داشتند و پیشنهاداتی نیز به سازمان بورس اعلام کردند که برخی از آن ها عمل نشد و به همین جهت برخی از مسئولین در این ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس مجمع واردات گفت: در حالی که واردکنندگان شناسنامه دار و اصیل، دائم در صف دریافت ارز ترجیحی دچار فرسایش هستند، اما برخی به واسطه ارتباط نزدیکشان با مراکز قدرت و لابی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
در دومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم17 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات موشکی بالستیک علیه اهداف ثابت و متحرک دشمن فرضی اجرا شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
حجت الاسلام مجید انصاری معتقد است دهه محرم و ماه محرم را ما ساختیم؛ این در حالی است که این مسئله ریشه در تاریخ عترت دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به بررسی فجیع ترین جنایات محمد بن سلمان از جمله اقدامات سرکوبگرانه وی علیه روزنامه نگاران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
بررسی شاخص های اقتصادی نشان می دهد که نوسانات نرخ ارز در هفته های گذشته متأثر از عوامل غیربنیادی و ایجاد جو روانی کاذب توسط دلالان بوده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۰    
معاون اول قوه قضائیه از تأکید رئیس این قوه بر اجرای سند تحول قضائی خبر داد و گفت: برنامه های عملیاتی اجرای این سند در حال تدوین است.