چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۳:۲۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 29 آذر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 آذر 1400 هم اندیشی 2 آذر 1400 هم اندیشی 3 آذر 1400 هم اندیشی 4 آذر 1400 هم اندیشی 5 آذر 1400 هم اندیشی 6 آذر 1400 هم اندیشی 7 آذر 1400 هم اندیشی 8 آذر 1400 هم اندیشی 9 آذر 1400 هم اندیشی 10 آذر 1400 هم اندیشی 11 آذر 1400 هم اندیشی 12 آذر 1400 هم اندیشی 13 آذر 1400 هم اندیشی 14 آذر 1400 هم اندیشی 15 آذر 1400 هم اندیشی 16 آذر 1400 هم اندیشی 17 آذر 1400 هم اندیشی 18 آذر 1400 هم اندیشی 19 آذر 1400 هم اندیشی 20 آذر 1400 هم اندیشی 21 آذر 1400 هم اندیشی 22 آذر 1400 هم اندیشی 23 آذر 1400 هم اندیشی 24 آذر 1400 هم اندیشی 25 آذر 1400 هم اندیشی 26 آذر 1400 هم اندیشی 27 آذر 1400 هم اندیشی 28 آذر 1400 هم اندیشی 29 آذر 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۲    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اوایل هفته گذشته با همتای چینی خود، شی جین پینگ ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۸    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کتاب آش پشت جبهه ؛ خاطرات مربیان پرورشی دهه شصت اهواز به قلم آسیه طافی و توسط انتشارات راه یار چاپ و روانه بازار نشر شد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کنتورهای هوشمند یکی از بهترین ابزارها در راستای مدیریت مصرف هستند که قابلیت های جدیدی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده اند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: روشی جدید برای ترمیم و مقاوم سازی مخازن ذخیره با استفاده از مواد کامپوزیت ارائه شد که فرآیند بازسازی را به 3 ماه کاهش داده است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: در حال حاضر 5 هزار و 180 دستگاه و تجهیز آزمایشگاهی در حوزه کشاورزی و محیط زیست به اشتراک گذاشته شده است تا پژوهشگران، دانشجویان ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سیدکاظم دلخوش، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به وضعیت قیمت ها در آستانه شب یلدا گفت: سازمان تعزیرات با این شرایط قیمت ها نمی تواند شق القمر کند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بر اساس نظرسنجی جدیدی که PBS/NewsHour/Marist Poll روز دوشنبه منتشر کرده ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰    
طبق آمار گوگل ترندز در روز های اخیر میزان جست وجوی سوره واقعه در این موتور جست وجوگر بالاترین آمار را در کشورمان داشته و نشان از میزان دینداری مردم دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اصلاح در روند تخصیص ارز 4200 تومانی باعث می شو اقشار ضعیف جامعه بهتر بتوانند از این اعتبار تخصیص یافته استفاده کنند و کمتر شاهد سواستفاده ها در این حوزه خواهیم ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۰    
گفت: یکی از مسئولان رژیم آل سعود گفته است مذاکرات هسته ای وین چه به نفع ایران باشد و چه به زیان ایران تمام بشود، برای عربستان و سایر متحدان منطقه ای آمریکا خطرناک خواهد بود!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی دولت گفت: قرار نیست بنزین گران شود و دولت اهل تصمیمات یک شبه نیست، حتماً اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود که در زندگی جاری و عمومی مردم اثر بگذارد جوانب مختلف آن سنجیده می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه کشوری که خام می فروشد و خام می سوزاند در عرصه علم و فناوری سرمایه گذاری نکرده است، گفت: بهترین نوع سرمایه گذاری در کشور سرمایه گذاری در علم و فناوری است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در فاصله برگزاری جلسه شورای گفت و گوی قبل و فعلی با تلاش در دبیرخانه شورا تلاش شد تا شیوه پیشبرد جلسات تغییر کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۵    
از آنجایی که شیوع اُمیکرون، تقاضا برای دارایی های ریسک پذیر را کاهش داد و بر جذابیت طلا افزود، قیمت این فلز گران بها در معاملات امروز ثابت ماند و در نزدیکی بالاترین رقم 3 هفته گذشته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۵    
قیمت نفت به علت افزایش مبتلایان به اُمیکرون و اعمال محدودیت های جدید که سبب نگرانی سرمایه گذاران شده است، امروز 2 دلار و 82 سنت کاهش یافت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
نیروهای یمنی در حال پیشروی در استانهای مأرب و الجوف هستند تا بتوانند این دو استان را کاملا آزاد کنند. آزادسازی این مناطق، ذخایر عظیم نفتی را در اختیار نیروهای یمن قرار خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی ستاد عملیات مشترک عراق از خروج نیروهای رزمی ارتش آمریکا از پایگاه عین الاسد در غرب این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۰    
نخست وزیر دولت مستعفی یمن با معاون وزیر دفاع عربستان سعودی دیدار و درباره اوضاع یمن و تحولات منطقه گفت وگو کرد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
یک اندیشکده آمریکایی با تاکید بر دانش هسته ای بومی در ایران نوشت، تل آویو برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران با چالش های راهبردی مواجه است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
سازمان حقوق بشری الکرامه گزارشی در خصوص عربستان سعودی را به کمیته مبارزه با شکنجه (زیر مجموعه سازمان ملل) ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
یک روزنامه انگلیسی افشا کرد، مسئول تحقیق درباره جنایات ائتلاف سعودی در یمن نیز قربانی جاسوس افزار صهیونیستی شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
رئیس اسبق بخش امور ایران در یگان تحقیقات اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله ای به توضیح درباره این پرداخته که چرا تل آویو گزینه نظامی علیه ایران ندارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
یک هیأت دیپلماتیک اروپایی از محله شیخ جراح در قدس اشغالی که رژیم صهیونیستی در صدد کوچاندن اجباری شماری از ساکنان آن است، بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم در موضوع دفاع از حرم های مقدس در سوریه و عراق تحریف ایجاد شود ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اعتراف کرده که تل آویو در ترور سردار سلیمانی نقش داشته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۰    
جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد که مخالف گره زدن بازسازی نوار غزه به معامله تبادل اسرا است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به پرداخت حق عضویت بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی را ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس چهار اولویت اساسی را برای دولت سیزدهم نام برد و گفت: لزوم حذف سود بانکی یا حذف ربا از بانک های کشور از جمله این اولویت های است که دولت باید به آن توجه کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
وزیر اسبق امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اکنون آمریکا در بدترین شرایط خود به سر می برد، گفت: ایران همواره به لحاظ منطق مذاکراتی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
اساتید دانشگاهی غرب گرا طی سال های گذشته نه تنها گرهی از مشکلات مردم باز نکرده اند بلکه با صراحت اعلام می کنند برای رسیدن به اهداف سیاسی خود حاضرند مشکلات مردم افزایش یابد و نیازمندان نابود شوند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: لازم است تا هرچه سریع تر میزان افزایش ظرفیت رشته پزشکی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص شود تا دستگاه ها بتوانند با برنامه ریزی در کنکور سال آینده آن را اعمال کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت قصد دارد با اصلاح ارز 4200 تومانی اقدامی انجام دهد که مردم دیگر برای تهیه کالاهای اساسی خودشان دچار مشکل نشوند و هیچ فشاری به آنها وارد نشود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۵    
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با پیشنهادهای وزارت امور اقتصادی و دارایی برای بورس موافقت شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۰    
معاون عملیات کل سپاه با اعلام خبر آغاز رزمایش رزمایش مشترک پیامبر اعظم 17 گفت: این رزمایش بر اساس شبیه سازی یکی از پیشرفته ترین طرح های تهاجمی در جنگ های ترکیبی در حال اجرا است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۵    
سفیر اسبق ایران در جمهوری آذربایجان گفت: باید در ابتدا آمریکا تمام تحریم ها را لغو کند تا بتواند در نشست های برجامی شرکت کرده و راستی آزمایی لغو تحریم ها انجام شود همچنین تضمین عدم تکرار به ایران ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: خوشحالی های دشمنان از فشار بر ملت ایران و رنج مردم ما با واکسیناسیون گسترده مردم به ناراحتی تبدیل شد و این موضوع به خوبی در رفتارهای آن مشخص است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد دولت و مجلس این است که مذاکرات باید عزت مندانه و مقتدرانه برگزار شود که در نهایت منجر به حفظ منافع ملی شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه لغو تمامی تحریم ها از اولویت های تیم مذاکره کننده ایران است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۵    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) درباره ماجراجویی ها و تهدیدات علیه مراکز هسته ای و نظامی کشورمان هشدار قاطع داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۵    
29 آذر سال 1388 شمسی، مردی درگذشت که عمری مبارزه کرده بود و روزگاری قائم مقام رهبری ایران بود، ولی عاقبت معلوم شد کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را به دست لیبرال ها و از کانال آنها به ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال امید با پرچم رژیم اشغالگر در بازی نمادین حضور پیدا کرد ولی ستارگان عربستان و عمان از فلسطین حمایت کردند و بی تفاوتی وی را جبران کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۵    
ماجرای بنگاه های اقتصادی غیرمرتبط در زیرمجموعه خودروسازان/ اصلاح ساختار محقق نشود، بخش خصوصی خریدار ایران خودرو و سایپا نخواهد بود!
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۵    
کارخانه تولید آردی که به دلیل موانعی که بر سر راهش گذاشته بودند، در روند فعالیتش اختلال به وجود آمده بود و بالاخره این پیچیدگی 9 ساله به پایان رسید و این کارخانه فعالیتش را دوباره آغاز کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۵    
آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می کردند.