چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۶:۵۰May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 20 آذر 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 آذر 1400 هم اندیشی 2 آذر 1400 هم اندیشی 3 آذر 1400 هم اندیشی 4 آذر 1400 هم اندیشی 5 آذر 1400 هم اندیشی 6 آذر 1400 هم اندیشی 7 آذر 1400 هم اندیشی 8 آذر 1400 هم اندیشی 9 آذر 1400 هم اندیشی 10 آذر 1400 هم اندیشی 11 آذر 1400 هم اندیشی 12 آذر 1400 هم اندیشی 13 آذر 1400 هم اندیشی 14 آذر 1400 هم اندیشی 15 آذر 1400 هم اندیشی 16 آذر 1400 هم اندیشی 17 آذر 1400 هم اندیشی 18 آذر 1400 هم اندیشی 19 آذر 1400 هم اندیشی 20 آذر 1400 هم اندیشی 21 آذر 1400 هم اندیشی 22 آذر 1400 هم اندیشی 23 آذر 1400 هم اندیشی 24 آذر 1400 هم اندیشی 25 آذر 1400 هم اندیشی 26 آذر 1400 هم اندیشی 27 آذر 1400 هم اندیشی 28 آذر 1400 هم اندیشی 29 آذر 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۵    
جنگی که در آن حدود 300 میلیارد دلار قرارداد تسلیحاتی بین کمپانی های تولید تسلیحات آمریکایی و اروپایی با دو کشور عربستان و امارات بسته شده و این تسلیحات به کشورهای مقصد وارد شده اند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۵    
مهمترین علت شروع مجدد مذاکرات برجامی بر اساس مهمترین دستاورد قبلی طرف های مذاکره، اولا" طولانی کردن فاصله توانمندی هسته ای ایران از نقطه گریز و ثانیا" حفظ پلتفرم برجام برای مذاکره با ایران است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۰    
آقای نوبخت به خاطر دارند که آقای روحانی در 6 آذر ماه سال 1392 و در اوج مذاکرات هسته ای در یک برنامه تلویزیونی اعلام کردند که ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۵    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری از موافقت کامل رئیس جمهور با سه درخواست مهم جامعه پرستاری کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: مراسم رونمایی از پویش کتابخوانی مثبت3 برگزار شد. حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با اشاره به موضوع کتاب مثبت 3 تصریح کرد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حمیدی مقدم دبیر پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت درباره سه فیلم مستند پرتره از شهید سلیمانی که در جشنواره امسال حضور دارند صحبت کرد و دیدن آنها را به مردم توصیه کرد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰    
لایحه بودجه سال 1401 از حیث منابع و مصارف 3631 هزار میلیارد تومان بوده که سهم منابع عمومی 1372 هزار میلیارد تومان ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۵    
روزهای یازدهم تا سیزدهم جمادی الاول ایام شهادت زهرا (س) به روایت 75 روز است که فاطمیه اول نامیده می شود، 18 مجلس عزاداری به مناسبت این ایام در تهران و شهرهای دیگر برپا می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۰    
بازار سرمایه این روزها منتظر یک شوک جدید برای آغاز حرکت صعودی و متعادل است، این خبرها و اتفاقات می تواند درباره بازار خودرو، اصلاح ارز ترجیحی یا بودجه سال 1401 باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۰    
در حالی که از ابتدای ازسرگیری سفر عتبات، زائران فقط از ایستگاه های پروازی تهران و کرمان به عراق اعزام شده بودند، سفر به عتبات از ایستگاه پروازی مشهد و یزد هم آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۰    
قیمت نفت طی هفته گذشته 8 درصد رشد قیمتی داشت که بیشترین افزایش هفتگی از اواخر ماه آگوست به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۰    
ششمین دوره مسابقه کتابخوانی کتاب قهرمان با محوریت کتاب از چیزی نمی ترسیدم ، زندگی نامه خودنوشت سردار شهید قاسم سلیمانی، با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه و انتشارات مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۵    
سه هدف عدالت، ثبات اقتصادی و کیفیت بودجه ریزی محورهای اصلاح ساختار لایحه بودجه سال 1401 دنبال می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۵    
جزئیات نخستین سند مالی دولت سیزدهم نشان دهنده صادرات روزانه نفت 1.2 میلیون بشکه نفت، رشد 73 درصدی درآمدهای مالیاتی، کاهش درآمد فروش اموال و رشد 4 درصدی سقف کل بودجه است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۵    
مهیا کردن سازوکار شیوه خودمالکی به عنوان موفق ترین مدل ساخت مورد استفاده در مسکن مهر، سرعت تحقق وعده مسکنی رئیس جمهور را افزایش می دهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۵    
قیمت مصرف کننده در آمریکا در ماه نوامبر 6.8 درصد افزایش یافت که بالاترین رقم از ژوئن 1982 به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۵    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با 7 دلار و 51 سنت افزایش به 1782.8 دلار در هر اونس رسید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۴۰    
پلیس نیویورک اعلام کرد جرائم ناشی از نفرت علیه آمریکایی های آسیایی تبار در این شهر، نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۵    
یک نماینده پارلمان کردستان عراق گفت که شرایط ملتهبی در شهرها و مناطق کردنشین حاکم است و هر لحظه باید شاهد اعتراضات گسترده مردمی باشیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۵    
یکی از تهیه کننده های یک شبکه خبری آمریکایی به اتهام آزار جنسی دختران زیر سن قانونی بازداشت شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۵    
معاون سابق ستاد ارتش ایالات متحده اذعان داشت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در چالش ایران، روسیه و چین قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۰    
مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین با بیان این که موضوعات اختلافی 6 دور مذاکره قبلی در وین هنوز حل نشده و روی میز است، تصریح کرد که ایران چیزی کمتر از برجام را نخواهد پذیرفت.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۰    
مقام های نظامی و تحلیلگران ابراز نگرانی کرده اند که واشنگتن در شماری از فناوری های مهم از جمله هوش مصنوعی و موشک های ابرفراصوت از چین عقب مانده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۰    
ساکنان جولان اشغالی سوریه در واکنش به طرح صهیونیستها برای ساخت دو شهرک صهیونیستی جدید تأکید کردند که اجازه نخواهند داد رژیم صهیونیستی اراضی آنان را اشغال کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۰    
رسانه ها از شروع دور تازه تظاهرات جنبش اعتراضی جلیقه زردها در پاریس و شهرهای دیگر فرانسه خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۵    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که این جنبش در پی برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر است و در این زمینه نیز کارگروه تشکیل داده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۵    
مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا از کره جنوبی که از کشورهای پایبند به سیاست فشار حداکثری علیه ایران بوده، به دلیل حمایت از نقش اتحادیه اروپا در برجام قدردانی کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۰    
نخست وزیر عراق گفت که طی چند روز آینده، همه نیروهای رزمی آمریکا، در چارچوب توافق راهبردی با این کشور، از عراق خارج خواهند شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۰    
مقام های کردستان عراق شماری از مجروحان حمله شیمیایی دولت بعث عراق به شهر حلبچه را برای مداوا به خارج از کشور انتقال می دهند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از احضار وزیر صنعت و مدیران ایران خودرو و سایپا به این کمیسیون، در پی گرانی 18 درصدی خودرو کارخانه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی فرآیندهای بورس می تواند باعث رانت و سوءاستفاده عده ای و در مقابل ایجاد ضرر برای عده دیگری شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۵    
مطالبه درست از تیم مذاکره کننده، مطالبه صرفاً یک قرارداد نیست بلکه حفظ منافع در مقابل زیاده خواهی طرف دیگر است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه دیدار با سفیر سوریه در تهران گفت: مسئولان ایرانی عزم و اراده جدی برای همکاری با کشورهای همسایه دارند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۵    
سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز مصمم هستیم به شکل روزانه قدرت خود را گسترش دهیم، گفت: تولید قدرت برای ما یک عادت نیست بلکه الهام یافته از یک راهبرد نیرومند است و از یک منطق استراتژیک تبعیت می کند و ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی دولت با بیان اینکه حمایت دولت از خودروسازان به شرط افزایش کیفیت و عرضه است، گفت: پیش شرط هایی برای خودرو سازان به منظور افزایش عرضه خودرو در بازار و بهبود کیفیت خودروها در نظر گرفته شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۵    
نماینده اصلاح طلب مجلس یازدهم معتقد است طرح شفافیت آرای نمایندگان عقلانیت را از مجلس می گیرد؛ این اظهارنظر توسط عده ای به اسم کل مجلس فاکتور می شود و لازم است مجلس خودش پیشگام شفافیت شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۵    
جمعی از دانشجویان بسیجی با حضور در سفارت مالزی مدال قدس را به شخص اول سفارت این کشور در تهران اعطا کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه متاسفانه وزیر نفت سابق زمین و خوراک برای ساخت پتروپالایشگاه در اختیار قرارگاه خاتم قرار نداد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰    
یکی از برکات جمهوری اسلامی این است که طیف های مختلف دانشجویی می توانند در مقابل سران قوا بنشینند و بدون لکنت زبان سخنان خود را مطرح کنند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای لغو تحریم های یکجانبه آمریکا همه سعی و تلاش و تجربه دیپلماتیک خود را به کار می گیریم، تاکید کرد: توسعه پایدار اقتصادی را بدون نگاه به مذاکرات وین دنبال می کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس با تقدیر از معاون پارلمانی رئیس جمهور برای ارائه گزارش آیین نامه اجرایی قوانین به مجلس گفت ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: احساس می شود که آمریکایی ها و غربی ها می خواهند مردم و دولت سوریه را از نظر اقتصادی و سیاسی با تحریم هایی که انجام می دهند تحت فشار قرار دهند تا شکست نظامی خود را جبران ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور با اشاره به اجرای نظام مدیریت هوشمند کرونا گفت: اجرای این طرح زحمت مردم و مسؤولان برای نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی و صیانت از جان مردم را کم تر می کند و دقت را بالا می برد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۱    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی اداری کشور گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، تنها مسیر برای رفع تبعیض موجود در نظام استخدامی کارکنان دولت و نهادهای عمومی که در کمیسیون اجتماعی در دست بررسی است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اگر طرف مقابل برای رفع تحریم ها مصم باشد یک توافق خوب انجام خواهد شد، گفت: ارتباط با همسایگان برای ما یک استراتژی است و تاکتیک نیست.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۵    
در پی بررسی متون پیشنهادی ایران، فضایی واقع بینانه تر بر گفت وگوها حاکم و زمینه برای ورود به گفت وگوهای جزئی تر بیش از دور پیش فراهم شده و می توان گفت که این بار، تروئیکای اروپایی ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۰    
به نظر می رسد با وجود اینکه صادرات برخی اقلام ایران طی این 10 سال دستخوش تغییرات زیادی شده اما صادرات این اقلام کمتر کاهش یافته است ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۵    
دست برتر مذاکراتی ایران موجب شده تا بسیاری از ناظران و تحلیلگران، از تلاش های آمریکا جهت رایزنی با چین و روسیه با هدف اقناع ایران برای آنچه آن ها نشان دادنِ انعطاف پذیری در روند مذاکرات هسته ای می ...