دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 12 مهر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 مهر 1399 روزنامه همشهری 2 مهر 1399 روزنامه همشهری 3 مهر 1399 روزنامه همشهری 4 مهر 1399 روزنامه همشهری 5 مهر 1399 روزنامه همشهری 6 مهر 1399 روزنامه همشهری 7 مهر 1399 روزنامه همشهری 8 مهر 1399 روزنامه همشهری 9 مهر 1399 روزنامه همشهری 10 مهر 1399 روزنامه همشهری 11 مهر 1399 روزنامه همشهری 12 مهر 1399 روزنامه همشهری 13 مهر 1399 روزنامه همشهری 14 مهر 1399 روزنامه همشهری 15 مهر 1399 روزنامه همشهری 16 مهر 1399 روزنامه همشهری 17 مهر 1399 روزنامه همشهری 18 مهر 1399 روزنامه همشهری 19 مهر 1399 روزنامه همشهری 20 مهر 1399 روزنامه همشهری 21 مهر 1399 روزنامه همشهری 22 مهر 1399 روزنامه همشهری 23 مهر 1399 روزنامه همشهری 24 مهر 1399 روزنامه همشهری 25 مهر 1399 روزنامه همشهری 26 مهر 1399 روزنامه همشهری 27 مهر 1399 روزنامه همشهری 28 مهر 1399 روزنامه همشهری 29 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۳    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام مرحله دوم طرح کمک ودیعه اجاره مسکن را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۷    
روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه امروز خود نوشت: ادعای اینکه روحانی در شرایطی رئیس جمهور شد که تعداد زیادی از اصلاح طلبان تاثیرگذار با ممنوعیت و محدودیت مواجه بودند ، خلاف واقع است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲    
روایتی از بزرگ ترین عملیات تاریخ جنگ های هوایی را می خوانید که بعد از انقلاب چنین مأموریتی انجام نشده بود و رخدادی پرریسک به شمار می رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۷    
عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی سیاسی و اداری کشور گفت: در صورتی می توان انتقال پایتخت را به نتیجه رساند که به خوبی مطالعه و کارشناسیهای لازم انجام شود اما با توجه به شرایط موجود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۸    
دفتر آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در واکنش به انتقادات از اظهارات وی در رابطه با برخورد با بی حجابی که دیروز خبرساز شده بود توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۸    
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند با بررسی تحلیلی و تجربی رفتار کششی پارچه های دوجداره و خمش کامپوزیت های پایه سیمانی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۷    
نتایج یک مطالعه نشان داد استفاده از اسپری دهانی عسل به عنوان درمان کمکی، می تواند موجب بهبودی زودتر علائم بالینی و کاهش زمان بهبودی عفونت گلو شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۵    
به مناسبت هفته سالمندان و در راستای تحقق شعار تهران، شهر دوستدار سالمند اداره سلامت شهرداری منطقه6 برنامه دوچرخه سواری با حضور سالمندان ورزشکار را 15 مهر با حضور شهردار تهران برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۴    
بخشدار مرکزی آستارا گفت: 2 گردشگر اهل استان اردبیل بر اثر سقوط به دره در ارتفاعات روستای گیلده شهرستان مرزی آستارا در استان گیلان فوت شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوان داری سازمان جنگل ها گفت: 9100 کانون جمعیتی در کشور در معرض خطر سیل هستند بنابر این تدوین ضوابط و استاندارهای مدیریت سیل در سطح حوزه های آبخیز مشرف به کانون های سکونتی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۶    
سفال پیداشده در آب های خلیج فارس در آخرین روز از هفته گردشگری در سیراف رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۶    
تیم والیبال استان گلستان در رقابت های زیر 16 سال ساحلی قهرمانی ایران انتخابی تیم ملی که در بهشهر مازندران برگزار شد، توانست مقام اول را کسب کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۸    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه زنجانی بار دیگر توانستند در رقابت های کشوری بدرخشند و با کسب مقام های برتر، افتخاری دیگر را برای استان رقم بزنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۵    
استان مازندران به عنوان مهد کشتی ایران با 2 تیم در بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران جام یادگار امام(ره) شرکت می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۳    
در دوره همه گیری کرونا باید خود را گرم نگه داشته و در معرض سرما قرار نداد چون سرما می تواند سیستم ایمنی انسان را مختل کرده و باعث رخنه ویروس کرونا به بدن شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۹    
باند 13 نفری سارقان به عنف در اصفهان با رصد اطلاعاتی پلیس متلاشی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۳    
مدیر توزیع برق خداآفرین اعلام کرد بر اثر برخورد خمپاره طرف های درگیر در قره باغ به شبکه برق، بخشی از شهرستان در خاموشی فرورفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۱    
راه اندازی دادگاه های ویژه تصادف در دادگستری استان کرمان در دست پیگیری است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۶    
گرمای هوا و تبخیر آب نفس دریاچه ارومیه را بار دیگر به شماره انداخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۷    
جاده 15 کیلومتری گردنه اسدآباد سال هاست بار سنگین تصادف های خونین را به دوش می کشد و در حالی ایمن سازی آن بارها رسانه ای شده که این پروژه در گیر و دار اعتبارهای قطره چکانی همچنان درجا می زند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۶    
ترجمه مانی صالحی علامه از سفرنامه یک سال در میان ایرانیان به چاپ ششم رسید. ادوارد براون تصویری دقیق و هولناک از ایرانِ در آستانه انقلاب مشروطیت را در این سفرنامه ثبت و ضبط کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۶    
درک ماهون، شاعر مشهور ایرلندی در 78 سالگی درگذشت؛ او را یکی از برجسته ترین شاعران معاصر کشور ایرلند می دانند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۳    
رمان دراکولا نوشته برام استوکر با ترجمه محمود گودرزی توسط نشر برج منتشر و راهی بازار نشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
فرمانده انتظامی بندر ترکمن - استان گلستان از دستگیری عاملان چاقوکشی در بیمارستان این شهر خبر داد که باعث رعب و وحشت بیماران و مردم شده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۷    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از مرمت بیش از 41 هزار نقطه از خرابی های موجود در سطح معابر پایتخت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۸    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه جریان اصلاحات دیر یا زود به صحنه خواهد آمد و تکلیف را روشن خواهد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۶    
وزیر خارجه رژیم آل سعود با تکرار ادعاهای بی اساس مدعی نقض برجام از سوی ایران شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۶    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار با اشاره به وضعیت تخلیه پساب برخی واحدهای معدنی و صنعتی به رودخانه شادچای، گفت: آلوده کنندگان این رودخانه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۸    
سفیر روسیه در تهران می گوید که مسکو در تحویل اس 400 به ایران مشکلی ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۸    
وزارت خارجه فرانسه از تمدید ماموریت ائتلاف دریایی اروپا در خلیج فارس و تنگه هرمز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس دستور تشکیل کمیته ویژه استقبال از اعضای این تیم را داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۲    
نبرد حساس این هفته لیگ پرتغال بین تیم های پورتو و ماریتیمو با درخشش امیر عابدزاده توام بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۴۹    
نگاهی به تاریخ رؤسای جمهوری آمریکا نشان می دهد ابتلا به بیماری جان سه تن از آنها را در زمان ریاست شان گرفته و 4 رئیس جمهور هم در زمان عهده داری این منصب ترور و کشته شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
نخست وزیر عراق ضمن بیان اینکه آمریکا طی اشغال عراق اشتباهات بزرگی مرتکب شده است، درباره اینکه آمریکا تهدید به بستن سفارتخانه خود در بغداد کرده باشد، گفت که عراق تهدید از سوی هیچ کشوری را نمی پذیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۲    
سخن اصلی این نوشتار، بررسی و تجزیه و تحلیل مناظره های انتخاباتی یا مناظره ترامپ و بایدن نیست بلکه هشدار و توجهی است به نامزدها و متصدیان انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1400.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۰    
یک منبع آگاه اعلام کرد که شاخص های حیاتی رئیس جمهوری آمریکا که به ویروس کرونا مبتلا شده است طی 24 ساعت گذشته بسیار نگران کننده بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۴    
فارن افرز در تحلیلی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۵۷    
اولین ویژگی برجک رعد-2، بدون خدمه بودن آن است. دوربین دید روزانه با زوم 30 برابر و حسگر حرارتی با برد آشکارسازی 4000 متر و مسافت یاب لیزری با برد 10 کیلومتر نیز روی آن نصب شده تا به کاربر امکان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۴۵    
در حالی که کاخ سفید پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای ترامپ اعلام کرده بود که رئیس جمهوری آمریکا و بانوی اول از علائم خفیف این بیماری بهره می برند اما ساعاتی پس از اعلام این بیانیه خبر رسید که ترامپ ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۶    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر رئیسی وارد عرصه انتخابات شود، چه اصولگرا چه اصلاح طلب نمی توانند در مقابل آن رای کسب کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۱    
یک نماینده سابق مجلس گفت: هر جریانی باید به سهم خود از مردم عذرخواهی کند؛ چراکه این وضعیت شایسته و زیبنده آنان نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۱۴    
مرد جوانی که همسرش را به قتل رسانده و فرار کرده بود، وقتی خود را در دام پلیس دید، با خوردن اسید خودکشی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۲۶    
علی ربیعی سخنگوی دولت در صفحه توییتری خود صعود تیم پرسپولیس به فینال را تبریک گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صعود تیم پرسپولیس به فینال واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۵    
نیویورک: بنا به بررسی پزشکان که نتیجه آن در ماهنامه انجمن پزشکی آمریکا (JAMA Otolaryngology–Head & Neck Surgery) منتشر شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۵    
قالیباف: به دولت کمک می کنیم محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس که به استان مازندران سفر کرده در یک سخنرانی گفته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۵    
اگر به سایت Planet Patrol ناسا در راستای کشف و رمزگشایی از سیاره های فراخورشیدی بپیوندید، می توانید خود را یک دانشمند افتخاری ناسا بنامید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۵    
هشدار درباره مشارکت 20درصدی محمدمهدی عبدخدایی، دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام، به مسئولان هشدار داده که اگر وضعیت بهبود پیدا نکند و به مشکلات مردم رسیدگی نشود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۵    
تور آشناسازی در عصر کرونایی: دور جدید تورهای آشناسازی وزارت میراث فرهنگی در حالی در استان هایی با وضعیت قرمز آغاز شده که میزان شیوع ویروس کرونا در این روزها افزایش یافته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۱:۰۵    
شروع هشتمین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور هشتمین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور از دیروز (12مهر) و با حضور 200شرکت کننده در قالب 75تیم 2تا 4نفره از سراسر کشور در محل صندوق نوآوری و ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۴    
موسیقی متن فیلم (لئون: حرفه ای) اثر اریک سرا را می شنوید. اریک سرا متولد 9 سپتامبر 1959 یک ترانه سرا، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی اهل فرانسه است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۴۴    
در شهریورماه اغلب کالاهای خوراکی با رشد قیمت نسبت به ماه قبل همراه بود و در بین آنها افزایش قیمت کره و تخم مرغ قابل توجه است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۴۴    
طرح پاکسازی خیابان شوش، مولوی و هرندی از مالخران اموال مسروقه توسط ماموران کلانتری 116 مولوی و سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۲۹    
ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت گفت: برای ارائه واکسن آنفلوآنزا، مسئول و نورچشمی نداریم. این واکسن دولتی و رایگان است و خودمان به بیمار تزریق می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۹    
فیلم تا ابد پس از هشت هفته اکران در سینما، تا چند روز دیگر به صورت آنلاین هم نمایش داده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۰:۱۹    
قیمت ها در بازار خودرو که از اواخر هفته گذشته روند صعودی را آغاز کرده بود کماکان در حال افزایش است به گونه ای که پراید 111 امروز به قیمت 136 میلیون تومان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۳    
ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت در گفتگو با شبکه خبر نمودارهایی از روند مبتلایان و جان باختگان در ایران ارائه داد. او گفت که شیب صعودی مبتلایان کمی ملایم شده، اما جانباختگان هنوز شیب تندی دارد
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۹    
اهالی شهر میانرود استان خوزستان بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمان آسیا در نزدیکی خانه عیسی ال کثیر به جشن و پایکوبی پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۱    
دروازه بان تازه وارد پرسپولیس بدون شک یکی از مهره های ارزشمند این تیم در لیگ قهرمانان بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۴    
لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون واکنش متفاوتی به برد تیم پرسپولیس مقابل النصر داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۵۲    
یک بررسی جدید نشان می دهد یک گروه داروهای رایج مورد استفاه برای درمان علائم سوزش سردل از جمله امپرازول ممکن است خطر دچار شدن به دیابت نوع 2 را افزایش دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۹    
کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از شادی پرسپولیسی ها بدون رعایت فاصله فیزیکی انتقاد کرد و آن را تجمع غیرضروری خواند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۹    
پرسپولیس در ضربات پنالتی موفق شد النصر عربستان را شکست دهد و راهی فینال شود. گزارش تصویری این صعود تاریخی را می بینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۷    
ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با اعلام پیش بینی های ناگوار از وضعیت کرونا در ایران گفت: ماسک از شنبه هفته آینده در استان تهران اجباری است و استفاده نکردن از آن جریمه دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۵    
اسکوچیچ اسامی بازیکنان تیم ملی را اعلام کرد که این لیست چند سورپرایز دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۱    
کارشناسان مطالعات اقلیمی هشدار می دهند بر اساس یک بررسی جدید، یخ های گرینلند با ادامه وضع موجود با سرعتی بیش از آن چه که در 12 هزار سال گذشته پیش می رفته آب خواهند شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۵    
یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی گفت اتفاقی که امروز برای ما به دلیل محرومیت آل کثیر افتاد، انگیزه های مان را چند برابر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۳    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از ورود مجلس به موضوع محرومیت مهاجم پرسپولیس در آستانه بازی نیمه نهایی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت که از کنفدراسیون فوتبال آسیا انتظار می رود که شائبه تکراری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۲    
تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۱    
واکنش بهرنگ علوی، علی عبدالمالکی، محمدرضا عیوضی و سید جواد هاشمی بعد از فینالیست شدن پرسپولیس را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۰    
جشن صعود به فینال بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس در استادیوم جاسم بن حمد پس از شکست النصر را در این ویدئو مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۹    
بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از برد شیرین النصر یحیی گل محمدی را روی دستانشان بلند و اینگونه از وی قدردانی کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۳    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات برد تیم پرسپولیس را تبریک گفت و از ورزشکاران ایرانی تشکر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۳    
همزمان با هفته ملی کودک، شش فیلم بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت اینترنتی نمایش داده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل محرومیت 6 ماهه ⁧‫مهاجم تیم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی و غیرحرفه ای توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۰    
عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس به برد این تیم در مقابل النصر واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۰    
شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند در ضربات پنالتی باشکست النصر عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۷    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به کووید-19 دچار شده است، با یک داروی تجربی متشکل از آمیزه ای از آنتی بادی ها درمان شده است، اما این دارو چیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۲    
پرسپولیس و النصر در 90 دقیقه به تساوی یک به یک رسیدند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی گفت: بارش باران گاهی رگبار ورعد و برق توام با تندبادهای لحظه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال شرق استان همچنین کاهش قابل ملاحظه دما ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۲۷    
المیرا شریفی در توییتر خود به محرومیت عیسی آل کثیر واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۴    
دکتر شان کانلی، پزشک مخصوص رئیس جمهور آمریکا حال عمومی او را خوب توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا امروز به مصاف النصر عربستان رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۹    
بازی دو تیم پرسپولیس و النصیر در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۰۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از لغو دوباره پرواز ایرلاین های داخلی به مقصد استانبول خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۵۹    
دکتر میرسیدی درباره ابتلای مجدد به کرونا و نقش سیستم دفاعی بدن در مقابله با این بیماری توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۷    
فدراسیون فوتبال درباره رای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت عیسی آل کثیر بازیکن باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۷    
وزیر ارتباطات به محرومیت آل کثیر در آستانه دیدار حساس پرسپولیس واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۵    
بازسازی خانه ای که سریال معروف دایی جان ناپلئون در آن ساخته شده، رو به پایان است. همشهری از این عمارت تاریخی رونمایی کرده است .
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۷    
صرافی های ملی و توسعه صادرات با تصمیم بانک مرکزی تا اطلاع ثانوی مسئول دریافت ارز حاصل از صادرات هستند؛ ضمن اینکه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان برای سال های 97 و 98 در این صرافی ها انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۶    
درنخستین روز فصل پاییز 3 معامله بالای 10 میلیارد تومان به ثبت رسیده که هر سه معامله نیز در منطقه یک انجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۳    
زمستان، شعری که نشان یک دوران است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۸    
مقایسه پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا 2020 را در اینفوگرافیک زیر مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۷    
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در یک توییت به سفرهای استانی محمدباقر قالیباف واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۴    
باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت پرسپولیس عیسی آل کثیر با صدور بیانیه ای توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۷    
رییس سازمان سینمایی در حالی از شفافیت در اکران آنلاین سخن گفته که دست اندرکاران این حوزه امکان دسترسی آزاد به اطلاعات را همانند آنچه در سمفا رخ داده، در اختیار قرار نمی دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۶    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از آغاز بازگشایی مدارس در پانزدهم شهریور ماه امسال تاکنون 57 دانش آموز و معلم در شهرستان های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۵    
مایکل مور مستندساز و فیلمساز مشهور آمریکایی معتقد است خبر ابتلای ترامپ به بیماری کرونا جعلی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۵    
احسان علیخانی در صفحه اینستاگرام خود به محرومیت عیسی آل کثیر واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ضمن اعلام غیر قابل تحمل بودن هرگونه تعرض از سوی هر یک از طرف های درگیر در منطقه به خاک کشورمان، به همه طرف ها در زمینه مراقبت لازم در این خصوص هشدار جدی می دهیم.