سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 16 مهر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 مهر 1399 روزنامه همشهری 2 مهر 1399 روزنامه همشهری 3 مهر 1399 روزنامه همشهری 4 مهر 1399 روزنامه همشهری 5 مهر 1399 روزنامه همشهری 6 مهر 1399 روزنامه همشهری 7 مهر 1399 روزنامه همشهری 8 مهر 1399 روزنامه همشهری 9 مهر 1399 روزنامه همشهری 10 مهر 1399 روزنامه همشهری 11 مهر 1399 روزنامه همشهری 12 مهر 1399 روزنامه همشهری 13 مهر 1399 روزنامه همشهری 14 مهر 1399 روزنامه همشهری 15 مهر 1399 روزنامه همشهری 16 مهر 1399 روزنامه همشهری 17 مهر 1399 روزنامه همشهری 18 مهر 1399 روزنامه همشهری 19 مهر 1399 روزنامه همشهری 20 مهر 1399 روزنامه همشهری 21 مهر 1399 روزنامه همشهری 22 مهر 1399 روزنامه همشهری 23 مهر 1399 روزنامه همشهری 24 مهر 1399 روزنامه همشهری 25 مهر 1399 روزنامه همشهری 26 مهر 1399 روزنامه همشهری 27 مهر 1399 روزنامه همشهری 28 مهر 1399 روزنامه همشهری 29 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۸:۳۵    
وضعیت شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۸    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 259 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 700 تومان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۲    
شهردار منطقه17 بر تسریع در انجام پروژه ها تأکید کرد و گفت: لازم است همه همکاران روند توسعه کنونی را شتاب دهند و عملیات های عمرانی و پروژه های محلی را در کمترین زمان برای بهره برداری آماده کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۵    
شهردار تبریز با اشاره به اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای طرح مرمت و بهسازی مجموعه تاریخی دوکمال گفت: این طرح 75 درصد پیشرفت دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۷:۴۰    
یکی از معضلات والدین کم غذایی کودکانشان است. اما برای رفع این مشکل راهکارهایی وجود دارد که می تواند اثرگذار باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۳:۳۷    
وقتی دچار سرماخوردگی یا آنفلوآنزا می شوید، باید از خوردن بعضی غذاها پرهیز کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۸    
سردرد یکی از علائم شایع کرونا است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۰:۱۵    
ماشین دودی در خیابان فداییان اسلام، مقابل آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) باهدف کشف مسیر اصلی این ماشین به ریل منتقل شد. ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۳:۳۱    
اکبر عالمی مجری، منتقد و مستندساز، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بامداد سه شنبه 22 مهرماه درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۵    
مدیر کل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به توجه جدی دولت به آبخیزداری گفت: عملیات آبخیزداری امسال در 594 حوضه آبخیز کشور در دست اجراست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۰    
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان از شناسایی محموله شتر آلوده به کرونا در استان خبر داد و گفت: این شترها بلافاصله معدوم شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۷:۳۸    
درست بعد از فرمان ایست بود که عملیات شروع شد؛ عملیات تعقیب و گریز در شهرک آزادی پایتخت. مأموریتی که مجرمان را راهی زندان کرد ولی افسر نیروی انتظامی را هم زیر تیغ جراحی برد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۹    
آیت الله مدرسی گفت: علما مسئولیت اخلاقی و دینی بزرگی در رابطه همراهی و همیاری با یکدیگر در راستای حفاظت از کره زمین دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۶    
فرمانده انتظامی ممسنی از شناسایی و دستگیری عاملان آتش سوزی 40 هکتار از ارتفاعات قلعه سفید که شهریور امسال دچار آتش سوزی شده بود، در کمتر از 20 روز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۸    
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر افزایش قدرت سپاه برای مقابله با هرگونه چشم طمع به آب های سرزمینی گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۴    
یک متخصص بیماری های دهان، فک و صورت درخصوص رسیدگی به بیماری های دهان و دندان در زمان شیوع کووید-19 و اینکه کدام موارد را می توان به زمان بعد از پاندمی موکول کرد و نیز مواردی که انجامشان ضروری است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۷:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: آقای خاتمی همیشه حامی دولت بوده است. اصلاً بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۷    
در جلسه شورای عالی بورس که عصر دیروز چهارشنبه، 16 مهرماه در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۲    
سایپا مشخصات و امکانات خودرو جدید شاهین را اعلام کرد. به نظر می رسد این نسخه همان مدل تحویلی به خریداران خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۹    
یک زن میانسال 10 سال است شوهر فلج خود را روی پشت خود حمل می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۰    
سفارت ترکیه در ایران با انتشار اطلاعیه ای نحوه و شرایط ورود ایرانیان را به خاک ترکیه تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۳    
یک عقاب طلایی که هدف سلاح ساچمه زنی قرار گرفته و از ناحیه بال به شدت دچار شکستگی و عفونت شدید شده بود توسط دامپزشکان یوتانایز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۱:۵۰    
سپتامبر امسال پنج صدم درجه سانتیگراد گرم تر از سپتامبر سال 2019 و در مجموع گرم ترین سپتامبر تاریخ بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۹    
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال بازهم توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۷:۲۳    
قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، شنبه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۷:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با انتقاد از رفتار ریاکارانه مقامات کاخ سفید که از یک طرف پول های متعلق به مردم ایران در بانک های خارجی را مسدود کرده و از طرف دیگر ژست دلسوزی برای مردم ایران می گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۵    
شروط ثبت نام خودرو این روزها مورد بحث بسیاری از کارشناسان این صنعت قرار گرفته است؛ موضوعی که بسیاری را دچار مشکل می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۴    
برادرزاده رئیس جمهور آمریکا گفته عموی من مسئول مرگ 210 هزار نفر است و اکنون عمداً در حال بیمار کردن عده ای دیگر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۷:۳۳    
محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در نامه ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محل تامین برقراری فوق العاده ویژه کادر درمان را تایید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۲:۰۶    
خبر دیدار رییس بنیاد مستضعفان با رییس جمهور اسبق کشورمان تکذیب شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۱۳    
مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد شایعه افزایش نرخ سود بانکی را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۳    
وزارت امور خارجه کره جنوبی گزارش یک رسانه ژاپنی دال بر اینکه سئول در تلاش است تا سفر خواهر رهبر کره شمالی به واشنگتن را پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا برنامه ریزی کند، رد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۵۳    
16 مهرماه 99 با 239 قربانی ابتلا به کرونا، بالاترین میزان جانباختگان را از شروع کرونا تاکنون به نام خود ثبت کرد. روزی سیاه در تقویم کرونایی ایران.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۲    
یک منبع آگاه از انتشار گزارش دقیق ایران از علت حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در هفته آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۵    
مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به امکان تقلب در طلای آب شده تاکید کرد: طلای آب شده به هیچ وجه مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان موضع و اظهارات مقامات رسمی ایران در مناقشه قره باغ را عادلانه دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۷    
وزیر ارتباطات این روزها به دلیل گرایشش به باشگاه پرسپولیس مورد عضب هواداران استقلال قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هواداران تیم قول می دهم 25 تا 30 محمود فکری متعصب برای تیمشان در این فصل بازی خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۳    
نتایج تست پادتن خون دونالد ترامپ مثبت شده و خون وی حاوی پادتن ویروس کرونا تشخیص داده شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۴    
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که متقاضیان پژو 2008 هنوز امکان خرید مدل صفر این خودرو را دارند اما خریداران کپچر باید به مدل های کارکرده آن بسنده کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی از استقبال فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران نسبت به الزامی شدن اجرای طرح فروش یک در میان صندلی هواپیماهای مسافری از اول آبان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۱    
جلسه مشترک ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران به منظور هم افزایی بیشتر با حضور فرمانده کل سپاه در محل قرارگاه ثارالله تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۷    
حیات وحش هر روز ابعاد تازه ای از خود را به بشر نشان می دهد؛ ابعادی که البته در بین گروه وسیعی از مردم طرفداران بی شماری دارد. در این ویدئو حمله باورنکردنی اختاپوس به کوسه را می بینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۶    
پانزدهمین نشست از سلسله نشست های دو شنبه های حقوق کودک با موضوع حقوق کودکان دارای معلولیت به همت کلینیک حقوقی خانواده کرسی حقوق بشر،صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از عوامل نزاع و درگیری در پاساژ علاءالدین خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۰    
محمود فکری رسما به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۷    
هزینه انسانی ویروس کرونا مدام افزایش یافته است: با بیش از 22.3 میلیون مورد ابتلای تأییدشده در سراسر جهان و بیش از 779200 مورد مرگِ شناسایی شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۶    
باشگاه نساجی در پاسخ به صحبت های امروز محمود فکری بیانیه ای منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۰    
امروزه پس از گذشت هشت ماه از شروع عالمگیری کرونا می دانیم که ظاهرا بسیاری موارد انتشار کروناویروس در جوامع به علت رویدادهای ابرانتقالی (superspreader events) رخ داده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۲    
رئیس مجلس گفت: بازدید ما از بیمارستان امام، حداقل کاری بود که می توانستیم انجام دهیم. ما در نظارت میدانی، همۀ پروتکل ها را رعایت کردیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۴    
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از برنامه ریزی برای یک طرح مشترک مداخله ای با کشور ژاپن در حوزه مقابله با بیماری کرونا در تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پیگیری و رصد بیماران مبتلا به ویروس کرونا براساس داده های آزمایشگاهی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۶    
دفتر آیت الله علوی بروجردی با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام ابتلای آیت الله سیدمحمدجواد علوی بروجردی به بیماری کرونا حال این استاد برجسته حوزه علمیه قم را خوب دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۶    
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: هواداران استقلال صحبت هایی در فضای مجاری داشتند که من به این تیم بروم ولی من به آنها می گویم شرایط استقلال اصلا خوب نیست و نمی خواهند این باشگاه درست شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۲    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران درباره مسائل مهم مرتبط با اپیدمی کرونا در پایتخت ازجمله پر شدن بیمارستان ها از بیماران کرونا و استفاده از سوله های بحران شهرداری برای این منظور ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۸    
همشهری آنلاین: رئیس جمهوری آمریکا هزینه 70 هزار دلاری آرایش موهای خود را از مالیات بر درآمد کم کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد این وزارتخانه یادداشت رسمی اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به اصابت گلوله و راکت های شلیک شده به داخل کشور را که موجب نقض تمامیت سرزمینی شده است به جمهوری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۸    
علی مطهری نماینده سابق مجلس با توجه به شدت شیوع کرونا به دولت پیشنهاد داد که تعطیلی های پیش رو را لغو کند تا مردم به سفر نروند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۵    
محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران و از چهره های سرشناس اصلاح طلبان در مصاحبه ای در خصوص مجلس فعلی ضمن انتقاد شدید به اقدامات اخیر رئیس مجلس گفت: مجلس دچار خلاء هویتی است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۱    
تصویر تکان دهنده از زباله گردی یک گله فیل در سریلانکا برنده جایزه 1000 پوندی عکاسی جامعه سلطنتی زیست شناسی شد. تیلاکسان تارماپالان این عکس را از فیل های زباله گرد و زباله خوار منطقه آمپارا گرفته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۹    
رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با ایثار ماندگار جوان گناوه ای در سحرگاه پانزدهم مهرماه هفتمین اهدای عضو استان بوشهر در سال 99 به ثبت رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۳    
باشگاه پرسپولیس مدارک خود را برای دریافت مجوز حرفه ای طبق توافق با طلبکارانش تکمیل کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۰    
ضربه های چکش استاد جهانگیر آیتی بر فولاد، داستان ضرب زندگی است و آن زمان که قامت فلز با ضربه های چکش خم می شود، از عشق حکایت می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۹    
اسکلت یک دایناسور به گران ترین اثر فروخته شده در یک حراجی تبدیل شد که با حضور آثار هنری هنرمندان مشهور برگزار شده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۷    
تولید مستند کوتاه دوربین فرانسوی به کارگردانی اردوان زینی سوق و تهیه کنندگی مشترک کیوان کثیریان و اردوان زینی سوق به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۵    
حالا و در تازه ترین موضع انتخاباتی محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران و یکی از اعضای اصلی حزب کارگزاران سازندگی در گفت وگویی رادیویی گفته است که نمی آید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: از تیم ملی ازبکستان خاطره خوشی داریم و آن به صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 برمی گردد که در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست دادیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۱    
همشهری آنلاین: نخستین مناظره یاران انتخاباتی و معاونان دانلد ترامپ و جوزف بایدن، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 ساعت 21 تا 22 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: نه تنها لغو جلسه سران قوا از سوی مجلس اعلام نشد، بلکه تدابیر لازم برای برگزاری این نشست در مجلس فراهم شده بود اما این جلسه به یکباره از سوی دفتر ریاست جمهوری لغو و به زمان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۲    
محققان یکی از شرکت های فناوری به تولید منسوج نبافته پزشکی و ماسک جراحی نانویی با قابلیت حذف عوامل بیماری زا دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۲    
دو فارغ التحصیل خلاق دانشگاه هاروارد از تولید گوشی اندرویدی ارزان قیمت قابل بازیافتی به نام تراکیوب 2 ای خبر داده اند که تنها 200 دلار قیمت دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۲    
تحقیقات علمی تاکید می کنند که دخانیات نه تنها اثرات محافظتی در برابر ویروس کرونا ندارد بلکه یکی از عوامل تشدید کننده بیماری کووید 19 است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۲    
دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در 10 روز گذشته اثری از بهبود شاخص های بستری، مراجعات سرپایی و مرگ و میر کرونا در تهران مشاهده نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۱    
مدیرگروه داروسازی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: درصد زیادی از آسیب های کووید 19، ناشی از بیماری های زمینه ای افراد مبتلا است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۷    
پژوهشگران سوئدی در بررسی جدید خود دریافتند پر شدن ریه ها با یک ماده ژله ای در بیماران کووید-19 باعث از کار افتادن آنها می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۶    
وزیر اقتصاد از ورود دارا سوم به بازار سرمایه خبر داد و گفت: باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات عرضه خواهد شد و امیدواریم این موضوعات تداوم داشته باشد تا به ثبات بازار سرمایه کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۴    
محسن رفیقدوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در یک برنامه تلویزیونی گفت: تا مدت ها ما به نیروهای سپاه حقوق نمی دادیم. من دیدم اکثر این ها جوان اند و بعداً می خواهند زندگی تشکیل بدهند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۱    
همشهری آنلاین: دوک و دوشس کیمبریج (شاهزاده هری و همسرش کیت میدلتن) در یکی از سالن های کاخ باکینگهام از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین و همسرش پذیرایی کردند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
رئیس انجمن داروسازان خراسان شمالی گفت: ویترین داروخانه های این استان به دلیل گران شدن دارو خالی شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۴    
استان البرز با میانگین تولید سالانه 415 هزار تن هشتمین تولیدکننده بزرگ شیر در ایران است و وجود 300 هزار راس دام دامپروری را به یکی از نقاط قوت استان در حوزه تولید تبدیل کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۲    
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر مرزی آستارا از اختصاص اعتبار برای احداث پیاده راه آبشار لاتون و استیل عباس آباد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۰    
مدیر شبکه بهداشت محیط شاهین شهر و میمه از کشف و معدوم سازی 3000 بسته زعفران تقلبی در این شهر استان اصغهان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۹    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: حجم آب پشت سدهای استان طبق آخرین پایش 206 میلیون متر مکعب کمتر از زمان مشابه سال گذشته است که امیدواریم با بارش های پاییزی این کمبود جبران شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۸    
همزمان با شروع فصل سرما جمعی از صاحبان صنف شیشه و آینه فروشان مهاباد در اقدامی جالب برای کمک به خانواده های بی بضاعت شهر دیوار مهربانی از جنس شیشه راه انداختند تا افراد نیازمند بدون هزینه شیشه مورد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۷    
سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی 7 تا 13 آبان 99 برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۷    
یوسف فضایی، مدرس و پژوهشگر حوزه ادیان و عرفان روز سه شنبه 15 مهر در سن 86 سالگی در شهر بهار استان همدان درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۴    
دکتر ماهر، معاون نظارت ستاد فرماندهی کرونا در تهران، به سوالی غافلگیرکننده درباره محدودیت های کرونایی در تهران پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۷    
عمل جراحی خارج کردن توده 16 کیلویی از شکم یک زن 40 ساله سمنانی با موفقیت در بیمارستان سینا انجام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۷    
بازار ارز به نظر می آید نفس های آخر را در کانال 29 هزار تومان می کشد، برخی تکنیکالیست ها معتقدند که دلار در این سطح در حال ایجاد یک الگوی کاهشی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۴    
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی میدانی از خسارت زلزله اخیر گفت: خسارت زلزله استان 300 میلیارد ریال برآورد و اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۴    
بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می دهد که طی 10 روز اخیر (7 تا 16 مهر) به طور متوسط در هر ساعت 156 نفر در ایران مبتلا و حدود 9 نفر قربانی این ویروس شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۲    
خانه نساجی در یکی از خانه های تاریخی شهرستان بروجرد در استان لرستان راه اندازی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۱    
چند نفر از اراذل و اوباش که مخل نظم و آرامش در یکی از بیمارستان های اراک شده بودند، شناسایی، دستگیر و برای اجرای قانون به مراجع ذیربط تحویل شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از 24 ماهه شدن خدمت وظیفه عمومی در برخی مناطق خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۸    
خیابان مدرس کرمانشاه در محدوده میدان آزادی تا میدان انقلاب با تصویب شورای ترافیک استان تبدیل به پیاده راه می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۸    
مجموعه کوییز آو کینگز به منظور رسیدگی به اعتراض 535 کاربر این بازی در پی مسدود شدن حساب کاربری شان به خاطر تقلب در بازی اعلام کرد که از تاریخ 10 آبان به بعد یعنی با پایان کوییزکاپ 99 موضوع تجدید نظر ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۶    
تعداد اسلحه مجوزدار موجود با تعداد شکاری که محیط زیست می تواند اجازه آن را بدهد اصلا همخوانی ندارد. 38 نفر از ماموران محیط زیست با سلاح مجوزدار جانباز شدند و 11 نفر هم با سلاح مجوزدار به شهادت رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۹    
تالاب میقان در استان مرکزی با توجه به نزدیک شدن کوچ پاییزه پرندگان، آمادگی لازم را برای میزبانی پرندگان مهاجر آبزی و کنارآبزی دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۶    
پیرمرد پرانرژی ایلامی با وجود سن و سال زیاد، همچنان به ورزش و فعالیت های دیگر خود ادامه می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه خبر داد همزمان با شصت و هشتمین سالروز تولد پوتین، موشک کروز هایپرسونیک زیکرون از کشتی دریادار گورشکوف با موفقیت آزمایش شد.