جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 مهر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 مهر 1399 روزنامه همشهری 2 مهر 1399 روزنامه همشهری 3 مهر 1399 روزنامه همشهری 4 مهر 1399 روزنامه همشهری 5 مهر 1399 روزنامه همشهری 6 مهر 1399 روزنامه همشهری 7 مهر 1399 روزنامه همشهری 8 مهر 1399 روزنامه همشهری 9 مهر 1399 روزنامه همشهری 10 مهر 1399 روزنامه همشهری 11 مهر 1399 روزنامه همشهری 12 مهر 1399 روزنامه همشهری 13 مهر 1399 روزنامه همشهری 14 مهر 1399 روزنامه همشهری 15 مهر 1399 روزنامه همشهری 16 مهر 1399 روزنامه همشهری 17 مهر 1399 روزنامه همشهری 18 مهر 1399 روزنامه همشهری 19 مهر 1399 روزنامه همشهری 20 مهر 1399 روزنامه همشهری 21 مهر 1399 روزنامه همشهری 22 مهر 1399 روزنامه همشهری 23 مهر 1399 روزنامه همشهری 24 مهر 1399 روزنامه همشهری 25 مهر 1399 روزنامه همشهری 26 مهر 1399 روزنامه همشهری 27 مهر 1399 روزنامه همشهری 28 مهر 1399 روزنامه همشهری 29 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۵    
کمردرد یکی از شایع ترین و جدیدترین علامت ابتلا به کرونا است و مبتلایان با استفاده از استامینوفن می توانند این درد را تسکین دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۵    
برای ایجاد کسب وکار آنلاین گام های اولیه مهم است. درگام اول کارآفرینان باید به بررسی دقیق نیازها و خواسته های مشتریان بپردازند و در گام بعدی باید شناخت مناسبی از شیوه تبلیغات و سئو سایت خود در حوزه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۱۹    
ارتش جمهوری اسلامی ایران و یگان های مختلف آن همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدافع و پشتیبان مردم و انقلاب اسلامی بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۶    
تعداد کودکان بدسرپرست و بی سرپرست استان اردبیل در مقایسه با سایر استان ها کم اما تعداد خانواده های متقاضی برای فرزندپذیری در استان بیشتر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۴    
پناهیان گفت: خدا نابود کند مسئولینی که خبیثانه ترین رفتار ضد دین را انجام می دهند و آن، به فقر و فلاکت کشاندن مردم است. من باور نمی کنم این فقر و تورمی که به وجود آمده، دست ساز و عمدی نباشد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۶    
کرونا با جهش های غیرقابل پیش بینی همه دنیا را به هم ریخته و هر روز در جوامع مختلف به اشکال مختلفی در حال بروز و ظهور است و هر کشوری هم متناسب با امکانات و تجهیزات در اختیار داشته به نوعی در صدد مهار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که 11 تا 14 درصد تهران را شهرک ها تشکیل داده اند، از شهرک ها، کارخانجات و برج ها به عنوان نقاط دارای اولویت برای اجرای این طرح نام برد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۴    
مدیر کل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها از رشد متوسط سالانه 54 درصدی سطوح تحت پوشش فعالیت های آبخیزداری و آبخوانداری در دو سال اخیر در مقایسه با میانگین سالانه چهار دهه گذشته خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۷    
مردی که با دستبرد به یک گلخانه حدود 100 میلیون تومان گل سرقت کرده بود، به دام افتاد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۰:۱۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه از یک سال قبل بسیاری کشورها به ما مراجعه کردند و ما هم مذاکراتی با دیگران داشتیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۵    
متخصصان و دانشمندان علوم پزشکی ژاپن با انجام پاره ای تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که ویروس کرونا پنج برابر بیشتر از ویروس بیماری آنفلوآنزا روی پوست بدن انسان زنده می ماند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۵    
بانک مرکزی امروز و در پنجمین روز اجرای سیاست جدید ارزی، حدود 75 میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در بازار متشکل معاملات ارزی در نرخ های حاشیه بازار عرضه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۶    
ویدوئوی حاضر مربوط به رونمایی از کاراکتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال الف و فاخر راز ناتمام به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۹    
حسین موسویان با اشاره به لغو تحریم های تسلیحاتی ایران و اهداف آمریکا و متحدانش نوشت: اختلاف سیاسیون ایران دردناک است!
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۰    
طبق پیش بینی ها، یک سیارک با عرض 43 تا 100 متر از کنار زمین می گذرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، بر ضرورت مصرف ویتامین D برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۱    
مرتضی شایسته، سخنگوی شورای صنفی نمایش از اعلام وصول درخواست نمایش فیلم آن شب و تهران شهر عشق خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۰    
شیوع بیماری کرونا معیشت کارگران فصلی خرم آباد را تحت تاثیر قرار داده و با وجود ضرورت رعایت نکات بهداشتی، این قشر با گذراندن اوقات خود در کنار خیابان منتظر پیدا شدن کاری با دستمزد حداقلی اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۷    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اهالی موسیقی استان برای سیاستگذاری های کلان موسیقی و ارائه بهتر خدمات فرهنگی هنری در سامانه بامک ثبت نام کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۷    
یک هزار و 200 کلاه ایمنی با مشارکت پلیس و همکاری دستگاه ها، نهادهای مردمی و خیران امنیت ساز به صورت رایگان به موتورسواران اصفهانی اهدا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۷    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان علت روند افزایشی قیمت گوجه فرنگی و پیاز را در بازار شرح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۶    
گذشته از مخاطراتی که افزایش جمعیت سگ های ولگرد برای جوامع انسانی و طبیعی دارد، بعضاً این سگ ها با گونه هایی از حیات وحش نظیر گرگ و شغال جفت می شوند و هیبریدهایی را به وجود می آورند که خطرات آنها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: تا اطلاع ثانوی صید و شکار پرندگان وحشی در منطقه ممنوع است و از صدور پروانه شکار پرندگان برای دارندگان سلاح شکاری دارای مجوز خودداری می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
کتاب ویتمن پارسی: فراتر از پذیرش ادبی نوشته بهنام فومشی توسط انتشارات دانشگاه لیدن منتشر شد. در این کتاب سیر تاریخی ترجمه های فارسی آثار ویتمن از اعتصام الملک تا فرید قدمی بررسی شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۸    
18 اکتبر 2020 (27 مهر 1399) پنج سال از روز تصویب برجام (Adoption Day) که مصادف با 17 اکتبر 2015 بود، می گذرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۰    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز از رفع تصرف 14 هکتار اراضی ملی در این شهرستان خبر داد که عمده این تخلفات مربوط به ییلاقات میانکوه بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۰    
یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده کاغذکنان شهرستان میانه در آذربایجان شرقی مشاهده شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در مبادی ورودی شیراز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۹    
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف 4 تانکر حامل 120 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس شهرستان ریگان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۸    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز قهوه دست ساز با کافئین زیاد را عامل مسموم شدن تعدادی از شهروندان استان فارس اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۶    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: تخریب ساباط تاریخی در خیابان عبید زاکانی عمدی بود و این اداره از مسببان این اقدام نابخردانه به دستگاه قضا شکایت می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۴    
هیات دولت در جلسه روز 27 مهرماه محمدصادق معتمدیان را به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۷    
اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد صلح امام حسن(ع) که به نوعی تحریف تاریخ از سوی ایشان بود، واکنش بسیاری از فعالان و کارشناسان دینی و سیاسی را در پی داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۲    
سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) مدال خلاقیت این سازمان را به محمدرضا شجریان اهدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغیه نخست خود برای تخصیص 120 میلیارد تومان از منابع یک میلیارد یورویی صندوق توسعه برای احداث یک دانشکده در تهران را اصلاح کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۲۹    
بانک مرکزی با توجه به مطرح شدن گمانه هایی مبنی بر افزایش سقف کارت به کارت از شش به 10 میلیون تومان، اعلام کرده که سقف کارت به کارت از طریق خودپردازها و پرداخت سازها همچنان شش و سه میلیون تومان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۲۸    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی می گوید: هرکس نمی تواند با رهبری هماهنگ باشد، نمی تواند همانگی قوای سه گانه را رقم بزند و تکنوکرات ها و فن گراهای کشور را گرد هم آورد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۲۳    
هواپیمای باری 747 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۲۲    
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی یزد گفت: در دو عملیات جداگانه، با توقیف سه دستگاه تانکر عبوری، 65 هزار لیتر نفت گاز (گازوئیل) قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این استان کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۷:۱۸    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ماده واحده بودجه سالجاری دولت 570 هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: دولت نه تنها یک ریال هم کسری بودجه ندارد بلکه درآمد مازاد هم دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۲:۳۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: در مملکتی که رئیس جمهوری تهدید به اعدام می شود انتظاری جز سقوط بورس دارید؟
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۱:۴۴    
رسانه های عمانی اولین حضور رسمی عهد دختر عبدالله بن حمد البوسعیدی همسر سلطان عمان را منتشر کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۱:۳۹    
محافظان رئیس جمهوری روسیه اعلام کردند که تنها افراد تایید شده اجازه ملاقات با پوتین را دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۵    
خداحافظی با سوخت فسیلی نزدیک است کاربری به نام اندرو شفر در توییتر نوشته بود ما هنوز از فناوری لازم برای جمع آوری انرژی خورشیدی که برای تامین انرژی ایالات متحده کافی باشد، برخوردار نیستیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۵    
ادعای یک نماینده درباره کشف داروی کرونا احمدحسین فلاحی، نماینده همدان در نشست دیروز مجلس در تذکری گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۵    
ورودی ایستگاه متروی شهید نواب صفوی در خط 7 مترو از امروز برای استفاده شهروندان به بهره برداری می رسد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۵    
تیم های ملی فوتبال ایران و سنگال به مناسبت پنجاهمین سالگرد آغاز روابط دیپلماتیک 2 کشور با هم بازی می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۱۵    
اسماعلیل سلطنت پور- خبرنگار عبدالله عبدالله سیاستمدار افغانستانی، که در دو دوره نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور بود و حالا ریاست شورای عالی مصالحه افغانستان را بر عهده دارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۵۷    
محمد نادری امروز رقم پیشنهادی پرسپولیس برای تمدید را نپذیرفته. موضوعی که ممکن است فردا خبرساز شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۷    
پنومونی ریه یا ذات الریه عفونتی است که باعث می شود کیسه های هوا در ریه ها از مایع یا چرک پُر شوند و نفس کشیدن را دشوار کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۳    
پسر دونالد ترامپ علیه جو بایدن رقیب پدرش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده آمریکا افشاگری کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۳۵    
پنج ماه و اندی بیشتر به پایان سال باقی نمانده و احتمال می رود در این مدت، صنعت و بازار خودرو با تحولات مختلفی به ویژه در عرصه تولید و قیمت روبه رو شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۳۵    
دولت کانادا از پرتره رسمی جدید ملکه و رئیس حکومت این کشور رونمایی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۹    
هفته گذشته نشست کودک و رسانه با حضور دکتر مریم افشاری، استادیار دانشگاه و مدیر کلینیک های حقوقی کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی و دکتر شاهپور دولتشاهی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۸    
طبق آمار وزارت بهداشت، شدت شیوع بیماری کرونا در ایران شتاب بیشتری گرفته است. آمارهایی که راوی وضعیت وخیم دو متغیر نگران کننده هستند؛ قدرت کشندگی کرونا و سطح توان درمانی کشور ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۳    
چراغ های سی و سه پل امشب اینگونه در افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان روشن شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۱    
گرچه روال معین قانونی برای انتخاب رئیس جمهور آمریکا وجود دارد، اما این روال معمول ممکن است در انتخابات سال 2020 به هم بخورد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۶    
برخی منابع از کنسرت مشترک همایون شجریان و شهرام ناظری به یاد استاد آواز ایران در فروردین سال 1400 در سالن فیلارمونیک ⁧پاریس⁩ خبر داده اند در حالی که کنسرت مشترکی قرار نیست برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۱    
دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، درباره جریمه استفاده نکردن از ماسک افرادی که همراه خانواده در خودرو شخصی هستند توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۵    
در شرایطی که زمان زیادی از رونمایی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ نمی گذرد، این شرکت احتمالا در رقابت با اپل، محصول جدید خود را زودتر از موعد معرفی می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: بانک هایی که برخی از کارخانه ها را مالکیت خود درآورده اند، حق ندارند چرخ آنان را از حرکت بیندازند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۱    
حضور یا عدم حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری به عوامل متعددی بستگی دارد ولی او حتی اگر در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز حضور پیدا نکند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۸    
رئیس سابق سازمان امنیت اوکراین معتقد است که کشورش قادر به بازیابی قدرت هسته ای برای خود است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۷    
برنارد آرنو به رتبه دوم ثروتمندترین افراد جهان صعود کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۵    
دکتر مسعود مردانی عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا، در این ویدئو تفاوت های آنفلوآنزا و کرونا و راه های تشخیص این دو بیماری از هم را بیان کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۴    
تلویزیون رسمی عربستان گزارش داد که مسئولان این کشور به شهروندان و افراد مقیم در داخل عربستان اجازه اقامه نماز در مسجدالحرام در مکه را داده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۲    
تیم فوتبال بارسلونا با لباسی عجیب به مصاف تیم ختافه رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۹    
اولین گفتگوی محمدرضا گلزار از داخل بیمارستان را پس از انتشار خبر ابتلای وی به کرونا در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۶    
پس از فراز و نشیب های بسیار که برای برگزاری نمایشگاه ممیز، هنر به مثابه حرفه ایجاد شد، این نمایشگاه در تاریخ 2 آبان 1399 به صورت غیرحضوری در موزه گرافیک ایران برپا خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی سازمان غذا و داروی کشور به برخی ادعاها مبنی بر ساخت داروی قطعی درمان کرونا در برخی استان ها که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان شده، پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۵    
محمدرضا گلزار بازیگر سینما به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۰    
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اکنون در پیچ خطرناکی قرار داریم و نباید طوری رفتار کنیم که نسل های آینده ما را نفرین کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۲    
مسجدالحرام پس از 200 روز بسته بودن به دلیل شیوع کرونا، بازگشایی شد و جمعی از مسلمانان اجازه طواف خانه خدا را یافتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۲    
رئیس شورای عالی مصاحله افغانستان در توییتی محور دیدار خود با رئیس مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۴    
رئیس سازمان غذا و داروی کشور با اشاره به اینکه انسولین قلمی، یکی از ارزبرترین داروهای وارداتی کشور است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۹    
امیر قلعه نویی می گوید به مدیران استقلال گفته اند روی اسم من خط قرمز بکشند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
محورهای مقالات در حوزه کودکان و بازی های دیجیتال برای ارسال به ششمین کنفرانس بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۲    
صدها نفر روز یکشنبه 27 مهر در میدان جمهوری پاریس به یادبود معلم تاریخ کشته شده فرانسوی به دست یک جوان چچن تبار گردآمده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۸    
در کمتر از 48 ساعت و حداقل هشت روز قبل از اتمام مجوز اکران بیلبوردها و پس از اینکه فضای شهر همدان بوی گرامیداشت استاد شجریان را به خود گرفت، در شبانگاه روز تعطیل و بدون اجازه شرکت مجری طرح ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۶    
خیابان های پاریس و هشت شهر عمده دیگر فرانسه شنبه شب 26 مهر در نخستین روز منع رفت وآمد شبانه از ساعت 9 شب برای چهار هفته برای مهار شیوع کرونا خالی و خاموش بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۵    
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور به توییت کنایه آمیز مجتبی رضاخواه، نماینده تهران در مجلس واکنش نشان داد و نوشت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۲۲    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس نهم برای نخستین بار پس از بازداشتش به شایعاتش مطرح شده درباره پرونده شمیم ولایت توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۹    
ساشا شفر فرزند وینفرد شفر عنوان کرد هنوز هیچ پولی به حساب پدرش واریز نشده و بدون پول هیچ چیزی ممکن نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۱    
کمپانی دارویی Pfizer با انتشار این ویدئو نشان داده که در حال تولید هزاران دوز از واکسن کووید 19 در بلژیک است، واکسنی که در صورت اثبات بی خطری، روانه بازار خواهد شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۰    
وزیر دفاع اسرائیل در واکنش به پایان یافتن تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران تاکید کرد که این رژیم باید قوی تر شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۰    
عطاءالله مهاجرانی در یک توییت به طرح استیضاح روحانی که توسط مجتبی ذوالنوری مطرح شده بود، واکنش نشان داد و نوشت: بدیهی است طرح استیضاح رئیس جمهور هیاهوست. از 44 امضاء 11 نفر امضای خود را پس گرفته اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۹    
فهرست هفتگی جدید نشریه نیویورک تایمز در بخش رمان های جلد سخت درحالی معرفی شد که نام آثار جدیدی همچون رمان الین هیلدربرند و سه نویسنده دیگر در آن به چشم می خورد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۷    
انیمیشن نهنگ سفید در نخستین حضور جهانی خود موفق به دریافت جایزه بهترین انیمیشن کوتاه از سی و ششمین دوره جشنواره ورشو - لهستان شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۰    
مدیر کل موزه ملی ایران از تعطیلی ادامه دار موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در طول هفته جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۹    
وزیر خارجه آمریکا یک روز بعد از اتمام محدودیت های تسلیحاتی ایران، کشورها یا افرادی که به فروش سلاح به ایران کمک کنند را تهدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۸    
سید محمد صدر گفت: اگر ترامپ انتخاب شود طبیعی است که حتما تغییراتی در استراتژی های جمهوری اسلامی ایجاد خواهد شد ولی از همه مهمتر این است که باید یک انسجام ملی قوی در کشور به وجود بیاید و کشور یکدست ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۰    
تحقیقات نشان می دهد داروهای کاهنده کلسترول موسوم به استاتین ها خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۸    
ویندوز 10 بدون آنکه از کاربران اجازه بگیرد برنامه های آفیس تحت وب را بر روی رایانه های افراد نصب می کند و این امر موجب اعتراض شدید کاربران شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۵    
محققان کوچکترین واحد زمان را براساس حرکت نور در مولکول هیدروژن اندازه گیری کرده اند که معادل 247 زپتو ثانیه است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۳    
رعایت استاندارها و شیوه نامه های بهداشتی سبب شد پروازهای هوایی به یکی از امن ترین روش های سفر ضروری در ایام شیوع کرونا تبدیل شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۲    
کارشناس نجوم از امکان رصدبارش شهابی جباری در 29 و30 مهرماه خبر داد و گفت: رصد این بارش تنها در آسمان تاریک و بدون آلودگی نوری امکان پذیر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۸    
آتش بسی که با میانجیگری روسیه اعلام شده بود با ادامه حملات نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان علیه مواضع یکدیگر تنها چهار دقیقه دوام آورد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه در توییتی با اشاره به آغاز نشست ظریف با عبدالله عبدالله نوشت: تمامی مساعی خود را برای کمک به گفت وگوهای اصیل بین الافغانی به کار خواهیم گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۹    
ساختمان شهرداری پلدختر در استان لرستان ساعتی پیش به دلایل نامعلوم دچار آتش سوزی شد و هم اکنون دود غلیظ ناشی از آتش اطراف ساختمان دیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۷    
اعضای هیات کشتی خوزستان در اعتراض به فرآیند برگزاری مجمع انتخاب پنج عضو شهرستانی برای حضور در مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی خوزستان استعفا دادند.