یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 4 آبان 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آبان 1399 روزنامه همشهری 2 آبان 1399 روزنامه همشهری 3 آبان 1399 روزنامه همشهری 4 آبان 1399 روزنامه همشهری 5 آبان 1399 روزنامه همشهری 6 آبان 1399 روزنامه همشهری 7 آبان 1399 روزنامه همشهری 8 آبان 1399 روزنامه همشهری 9 آبان 1399 روزنامه همشهری 10 آبان 1399 روزنامه همشهری 11 آبان 1399 روزنامه همشهری 12 آبان 1399 روزنامه همشهری 13 آبان 1399 روزنامه همشهری 14 آبان 1399 روزنامه همشهری 15 آبان 1399 روزنامه همشهری 16 آبان 1399 روزنامه همشهری 17 آبان 1399 روزنامه همشهری 18 آبان 1399 روزنامه همشهری 19 آبان 1399 روزنامه همشهری 20 آبان 1399 روزنامه همشهری 21 آبان 1399 روزنامه همشهری 22 آبان 1399 روزنامه همشهری 23 آبان 1399 روزنامه همشهری 24 آبان 1399 روزنامه همشهری 25 آبان 1399 روزنامه همشهری 26 آبان 1399 روزنامه همشهری 27 آبان 1399 روزنامه همشهری 28 آبان 1399 روزنامه همشهری 29 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۱۰    
مقام معظم رهبری در تاریخ 14 خرداد سال 1398 فرموده اند: هرجا امریکایی ها پا گذاشتند یا جنگ شد یا فتنه و استثمار و استعمار شد؛ قدم امریکایی ها قدم نامبارکی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۲    
به دنبال مرگ جوان مشهدی در جریان بازداشت او توسط مأموران پلیس مشهد، مأمور متخلف، بازداشت شد. به گزارش همشهری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۲    
دبی : فواره موسوم به نخل جمیرا به عنوان بلند ترین فواره جهان نامش در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۴    
عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما در یک پست اینستاگرامی ضمن خوش و بش با یک نامه نویس در میدان پاستور، از رساندن نامه های مردم به برخی مسئولان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۶    
تلاش شرور سابقه دار برای گروگان گیری 2 شهروند با حضور به موقع پلیس اسفراین (خراسان شمالی) ناکام ماند و در نهایت این فرد به دست پلیس از پا درآمد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۵    
رئیس شورای شهر رویان مازندران گفت: تصاویر قبور تعدادی از بانوان در آرامستان این شهر که توسط یکی از اعضای هیات امنا مخدوش شده بود، به حالت اول برگشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۳    
این ماده غذایی که جایگاه ویژه ای در یک رژیم غذایی سالم دارد، یکی از مهم ترین منابع درمانی از دوران گذشته به حساب می آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۹    
قیمت انواع خودرو در بازار امروز نیز در فایل های اعلامی در بازار با نوسانی کاهشی مواجه شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵    
رییس جمهوری فرانسه که گفته است از تداوم انتشار تصاویر موهن علیه پیامبر اسلام (ص) حمایت می کند، بار دیگر تاکید کرد که از این موضع عقب نشینی نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۹    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر از تصادف شدید در این شهرستان استان بوشهر و کشته شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۱    
برابوس اخیرا ویرایشی جدید از مجموعه "راکت" خود را معرفی کرده که البته برخلاف پروژه های قبلی از موتور 12 سیلندر استفاده نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۴    
به مناسبت سالگرد 120 سالگی آنتوان دو سنت اگزوپری نمایشگاهی در لیون زادگاه وی برپا شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۸    
فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: باند توزیع و فروش سلاح های جنگی و شورشی در فریدونکنار منهدم شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۲    
چهاردهمین دوره جایزه کتاب سال شعر با انتخاب خبرنگاران در آیین پایانی خود، از یک عمر فعالیت شعری و ادبی محمدعلی اسلامی نُدوشن تقدیر می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۷    
مسیل های شمال تهران در آستانه بارش های پاییزی و آمادگی برای فصل زمستان با لایروبی 195 هزار متر طول و رسوب برداری 330 هزار مترمکعب از حوضچه های رسوب گیر آماده سازی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که ادعای ولایتمداری و انقلابی گری دارند باید بیش از دیگران به ارزش های اخلاقی و اسلامی پایبند باشند ولی عده ای انقلابی گری را با فحاشی و هتک حرمت اشتباه گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۲    
طبق قانون، مسئولان اجرایی و نظارتی اگر می خواهند کاندیدا شوند موظف هستند از سمتشان استعفا دهند و قاعدتاً از وقتی فرآیند این انتخابات آغاز می شود، داوطلبان باید استعفا دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی به عنوان یکی از محل های پر رفت و آمد مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۲    
محققان دریافته اند 5 تا 8 ثانیه نخست پس از سرفه در تعلیق ترشحات تنفسی موجود در هوا و گسترش بیماری بسیار مهم است. پس از این زمان، ابری از کروناویروس شروع به پخش شدن می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۲:۰۳    
نتیجه نظرسنجی های جدید از رقابت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات از فاصله اندک این دو نامزد با یکدیگر برای کسب آرای الکترال در اکثر ایالت های سرنوشت ساز حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۱:۵۰    
مدافع سابق پرسپولیس پس از معارفه توسط باشگاه الریان، از هواداران سرخ پوش خداحافظی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۱:۳۸    
چند روزی است که خبری مبنی بر ضرب و شتم یک بانوی امربه معروف در رشت پیچیده است، خانمی که به دلیل تذکر به خانم دیگری مبنی بر اینکه پارک جای سگ گردانی نیست مورد حمله صاحب سگ قرار گرفت و به شدت آسیب دید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۲    
حمیدرضا بوجاریان -خبرنگار از امروز فعالیت 3دسته کسب و کار و گروه شغلی در 43شهر بحرانی کرونا زده به مدت یک هفته ممنوع است و درصورت نیاز در هفته بعد نیز ادامه می یابد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مناطق مرزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نسبت به امنیت و آرامش ایران با کسی تعارف نداریم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۷    
شجاع خلیل زاده رسما به الریان پیوست تا به شایعات تخلف در خصوص قراردادش پایان دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۶    
ماسکی اختراع شده که کرونا را از بین می برد. در این ویدئو این ماسک را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۸    
جسد دو کودک ظهر امروز در یکی از آبگیرهای پیرامون بلوار شهید رجایی در محدوده دوراهی ایسینی شهر بندرعباس کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۵    
برادر مهرداد سپهری گفت: از قوه قضائیه می خواهم عادلانه به این موضوع رسیدگی کنند؛ با شبکه های بیگانه کاری ندارم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۵    
معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در راستای قطع زنجیره سرایت بیماری کرونا، بخشنامه تمدید دورکاری 50 درصد کارکنان در آبان ماه 99 را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۸    
گزارشی از هجوم مردم به یک مزرعه خیار را در فایل زیر ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۱    
در یک پیش بینی ناامیدانه دیگر برای سرنوشت دلار تحلیل گران بانک استاندارد چارترد هشدار دادند که دلار در مسیر افول چندین ساله قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۷    
دادستان نظامی خراسان شمالی گفت: مأمور متخلف در ماجرای مشهد با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۶    
ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان طی پیامی توییتری از کشته شدن یکی از اعضای ارشد القاعده توسط نیروهای این نهاد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۴    
راننده بریتانیایی با پیروزی در رقابت های فرمول یک پرتغال توانست از رکورد راننده آلمانی پیشی بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۷    
اسپیس ایکس 60 ماهواره اینترنتی دیگر استارلینک را برای تکمیل سرویس اینترنت پهن باندش به فضا فرستاد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۹    
رئیس جمهور ترکیه در انتقاد از مواضع مقامات آمریکایی در ارتباط با اقدام کشورش به خرید و فعال سازی سامانه اس-400 روسیه گفت از تحریم های واشنگتن نمی ترسد و به آمریکا هشدار داد نمی داند با چه کسی طرف است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۴    
تیم فوتبال بانوان ملوان تمرینات خود را برای حضور در رقابت های فوتبال بانوان کشور دنبال می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۲۲    
لی کون-هی که سال ها ریاست گروه سامسونگ را به عهده داشت و آن را به یکی بزرگترین امپراتوری های تجاری جهان بدل کرد، در 78 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۸    
محمود صادقی در یک توییت به مرگ مهرداد سپهری، جوان مشهدی در جریان دستگیری واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۷    
علیرضا سلیمی در یک توییت درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس نوشت: یازده پیشنهاد در این زمینه مطرح شده که مجلس باید در مورد آنها تصمیم بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۷    
تا آخرین روز مهرماه، صدر جدول بازدهی بازارها متعلق به شاخص کل بورس بود؛ ولی ریزش اولین روزی کاری آبان ماه و سقوط به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی، این شاخص را از صدر جدول بازدهی پایین کشاند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۵    
روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت فاش کرد: یک خواننده مشهور اسرائیلی از حدود دو هفته قبل بنا به دعوت اعضای خاندان حاکم امارات در دبی حضور دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۴    
قطر موافقت نامه ای با شرکت آمریکای داروسازی مدرنا امضا کرده است تا واکسن بالقوه ساخت این شرکت را بلافاصله پس از تایید و وارد شدن به بازار جهانی بخرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۲    
بازیگر سینما و تلویزیون با پستی کنایه آمیز به خرید جدید استقلال واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۶    
حسین زاده شهردار رویان در استان مازندران با بیان اینکه آرامگاه شهر رویان تحت نظر هیات امناء مسجد جامع رویان اداره می شود، گفت: مخدوش کردن تصویر بانوان از روی سنگ قبرها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
عماد افروغ می گوید: آنهایی که نقد را نمی فهمند و با هتاکی خلط می کنند نگاه شان به رهبری نیز قاعده مند و بیناذهنیتی نیست. این عده کسانی هستند که از رهبری نیز بعضاً به نفع منافع شخصی خرج می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۴    
آرمین سهرابیان می گوید که پادوانی درخواست کمک او را قبول نمی کند و می خواهد حقش را از استقلال بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۰    
دکتر آنتونی فاوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا گفت بی خطر و موثر بودن واکسن های بالقوه کرونا تا اوائل دسامبر (اواسط آذر) مشخص می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۸    
حدود یک سال پیش بود که در آپارات ویدئویی منتشر شد که حواشی و پیامدهای زیادی برای مدیران آن داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۴    
رزمایش عاشقان ولایت 99 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت تیپ 164 متحرک هجومی پیرانشهر در مناطق مرزی شمال غرب کشور برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۳    
کمتر از 10 روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، در این حال دونالد ترامپ در اقدامی عجیب و جنجالی بر سر پیش قدم شدن ایران برای مذاکره با ایالات متحده شرط بست. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۴    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالاهای اساسی، اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و تکمیل پروژه های ناتمام و توازن در ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۰    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاقچیان اسلحه و کشف 50 قبضه سلاح شکاری از آنان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۲    
یک توصیه بهداشتی عمومی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا خودداری از تماس نزدیک با افراد دارای عفونت است، اما تماس نزدیک دقیقا به چه معناست؟
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۲    
احداث نهرها در نقاطی از منطقه 6 تهران که طی سال های گذشته محل آبگرفتگی بوده است، از احداث نهر عرضی در میدان سنایی به منظور هدایت آب های سطحی آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۱    
عبدالناصر همتی گفت: بانک مرکزی به خوبی واقف است که با توجه به وجود شوک منفی عرضه، ناترازی بانک ها و نیاز مالی دولت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۹    
رئیس اداره سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مطلبی در مورد دریافت مالیات از مشمولان غایب بعد از 28 سالگی مطرح شده است که نه تنها این مطلب صحت ندارد بلکه اصلا اولویت ستاد کل هم نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۶    
مسئولان استقلال با علی کریمی برای تمدید قرارداد توافق کردند اما اصرار این بازیکن برای اضافه شدن حق فسخ قرارداد مانع تمدید قرارداد تا این لحظه شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۵    
رسانه های اروپایی به تازگی فیلمی از یک استعداد نوظهور دنیای فوتبال منتشر کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۲    
سیدرضا میرکریمی که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی نگهبان شب را گرفته و در تدارک تولید آن بود، همراه سه نفر از اعضای خانواده اش به کووید-19 مبتلا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۰    
آهنگسازان فیلم سینمایی جوکر و مجموعه تلویزیونی وراثت جوایز اصلی بیستمین دوره مراسم اهدای جوایز جهانی ساندترک را با خود به خانه بردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
کرونا 10 ماه پس از سربرآوردن هر روز رکوردشکنی می کند و امروز هم در دنیا آمار مبتلایان افزایش یافته و هم در ایران.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۰    
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه اثرات شوکربرقی و اسپری فلفل روی بدن و یا صورت مهرداد سپهری نبود، اما روی گردن او آثار ضربه بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۸    
بچه گرگ های دره سیب به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی مجید برزگر با دریافت چهار پروانه زرین از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بهترین فیلم جشنواره شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۵۵    
ساشا بارون کوهن که در تازه ترین فیلم از مجموعه بورات رئیس جمهوری آمریکا و هوادارانش را حسابی دست انداخته، به توهین اخیر دانلد ترامپ پاسخی گزنده و کوبنده داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۹    
سید حسن خمینی گفت: شهرداری باید تلاش کند تا فرهنگ صحیح زندگی در میان مردم جاری شود و در این زمینه حرکت آقای حناچی در ترویج سه شنبه های بدون خودرو بسیار ستودنی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۷    
میانگین حقوق بازنشستگان 77 درصد افزایش یافت، این را محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید و صحت مدعایش در فیش های حقوقی بازنشستگان قابل اثبات است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۶    
آپارتمان های فرمانیه تهران در طول مهرماه بین 39 تا 81 میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۸    
خودروهای عجیب وغریبی در باغ غذا مجموعه گردشگری فرهنگی عباس آباد انتظار شما را می کشد که قدمت بعضی از آنها به جنگ جهانی می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره محدودیت های کرونایی در تهران توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۵    
کرونا در ایران دوباره رکورد زد و در یک روز 6191 بیمار جدید کرونا ثبت شد این درحالی است که مطابق آمار وزارت بهداشت کمتر از 4163 هزار بیمار بهبود یافته اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۲    
کرونا در ایران دوباره رکورد زد و در یک روز 6191 بیمار جدید کرونا ثبت شد این درحالی است که مطابق آمار وزارت بهداشت کمتر از 4163 هزار بیمار بهبود یافته اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۰    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: افزایش قیمت ارز آن هم به بیش از 30 هزار تومان بهترین مشوق برای توسعه صادرات است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۹    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همزمان با افزایش غلظت آلاینده ها در این استان 14 طرح عملیاتی مرتبط برای کاهش آلودگی هوا اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۷    
روزنامه گاردین نتایج نظرسنجی های اخیر در ایالت های کلیدی که سرنوشت انتخابات آمریکا را رقم می زنند، بررسی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۵    
معاون درمان وزیر بهداشت و درمان نگرانی اصلی وزارت بهداشت را در روزهای اوج گرفتن کووید19 بیان کرد و راهکارهایی برای عبور از این مشکلات ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری فارس با انتشار ویدئویی نوشته است: روز گذشته در شبکه های اجتماعی فیلمی از برخورد عجیب یک مامور پلیس در جریان بازداشت یک نفر در مشهد خبرساز شد و گفته شد متهم به نام مهرداد سپهری بعد از دستگیری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۴    
فرماندار کرمانشاه از تعطیلی یک هفته ای تعدادی از واحدهای صنفی از فردا (پنجم آبان) در شهرستان کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۱    
علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه ای به استاندار یزد مراتب ثبت هفت اثر میراث فرهنگی ناملموس استان را به وی ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۱    
یک رسانه اسپانیایی خبر داد در صورت اثبات توهین سرمربی بارسلونا بعد از بازی ال کلاسیکو به داور محرومیتی چند جلسه ای در انتظار اوست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۸    
آرنولد شوارتزنگر با انتشار تصویری از خودش روی تخت بیمارستان اعلام کرد عمل تعویض دریچه آئورت قلب را با موفقیت پشت سر گذاشته و حال عمومی اش خوب است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
اظهارات جدید مدیرکل آژانس درباره بازرسی های اخیر در ایران مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت و گویی به بازرسی اخیر اعلام شده در ایران اشاره کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۶    
شهر مقدس قم در سالروز غروب یازدهمین خورشید امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) رخت عزا بر تن کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۲    
کار برداشت یاقوت سرخ (انار) از سطح 442 هکتار باغ شهرستان سروآباد در استان کردستان آغاز شده و پیش بینی می شود بیش از هفت هزار تن انار تولید و روانه بازار مصرف شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تصویری که جاسپر دوست از نمایش ماکاک ها با ماسک در دوربین خود ثبت کرده، جایزه بهترین عکاس اروپایی حیات وحش را در سال 2020 از آن خود کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۸    
بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده، در شهریورماه امسال در گروه خودروهای سبک، پنج خودرو سواری توانستند چهار ستاره کیفی و همچنین 28 خودرو سواری و وانت سه ستاره کیفی به خود اختصاص دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان و قربانیان کووید-19 را در ایران طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۳    
عباس معیری، هنرمند نگارگر، نقاش و مجسمه ساز روز شنبه سوم آبان پس از تحمل دوره ای بیماری در سن 81 سالگی از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور با قدردانی از حمایت اخیر مقام معظم رهبری از دولت، فرمایشات ایشان را فصل الخطاب دولت و همه گروه های سیاسی دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۵    
ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر مدیران پروژه لینکلن را تهدید کردند اگر آگهی های توهین آمیز میدان تایمز نیویورک را برندارند، علیه آنها اقدام قانونی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۶    
گفته می شود قرار است محمود فکری دستمزد کادر فنی اش را از قراردادی که با استقلال بسته پرداخت کند که این موضع با توجه به رقم قرارداد و تعدد دستیاران عجیب به نظر می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۱    
اقدام های لازم با شناسایی علل وقوع سیل فروردین 98 در دروازه قرآن شیراز انجام و این نقطه در مقابل سیل احتمالی ایمن سازی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۰    
زلزله بعدازظهر شنبه سوم آبان در آوج علاوه بر اینکه خسارت جانی نداشت، به منازل روستایی این شهرستان هم آسیب سنگین وارد نکرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۹    
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاالله همه با هم تمرین کنیم تا احترام یکدیگر را نگه داریم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۲    
پوشاندن خودسرانه تصویر بانوان از روی سنگ های آرامگاه شهر رویان بدون اطلاع دادن به خانواده های این درگذشتگان سبب نارضایتی و انتقادهای شهروندان شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره ساخت آزمایشگاه های سطح 3 در کشور توضیحاتی را ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۳    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوان مشهدی که گفته می شود در درگیری با پلیس جان باخته با انجام تحقیقات از مامور پلیس ادامه دارد و دستور ویژه در این خصوص صادر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۲    
زلزله روز شنبه سوم آبان به بناهای تاریخی استان زنجان که در همسایگی کانون زلزله (استان قزوین) واقع شده اند، آسیب وارد نکرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: در جریان داروی مورد ادعای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مراحل قانونی صورت نپذیرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۵    
بیشتر کشورها در سراسر جهان در حالی اقدامات خود برای مقابله با کروناویروس را تشدید کرده اند که سازمان بهداشت جهانی (WHO) نیز درباره افزایش شدید موارد ابتلا هشدار داده است.
  • ۱