شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 9 آبان 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آبان 1399 روزنامه همشهری 2 آبان 1399 روزنامه همشهری 3 آبان 1399 روزنامه همشهری 4 آبان 1399 روزنامه همشهری 5 آبان 1399 روزنامه همشهری 6 آبان 1399 روزنامه همشهری 7 آبان 1399 روزنامه همشهری 8 آبان 1399 روزنامه همشهری 9 آبان 1399 روزنامه همشهری 10 آبان 1399 روزنامه همشهری 11 آبان 1399 روزنامه همشهری 12 آبان 1399 روزنامه همشهری 13 آبان 1399 روزنامه همشهری 14 آبان 1399 روزنامه همشهری 15 آبان 1399 روزنامه همشهری 16 آبان 1399 روزنامه همشهری 17 آبان 1399 روزنامه همشهری 18 آبان 1399 روزنامه همشهری 19 آبان 1399 روزنامه همشهری 20 آبان 1399 روزنامه همشهری 21 آبان 1399 روزنامه همشهری 22 آبان 1399 روزنامه همشهری 23 آبان 1399 روزنامه همشهری 24 آبان 1399 روزنامه همشهری 25 آبان 1399 روزنامه همشهری 26 آبان 1399 روزنامه همشهری 27 آبان 1399 روزنامه همشهری 28 آبان 1399 روزنامه همشهری 29 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۰:۱۱    
خاله آمریکا نوشته لئوناردو شاشا، داستان نویس و نمایشنامه نویس مطرح ایتالیایی است که صنم غیائی آن را به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی نشر ققنوس منتشر شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۳    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمار قبولی های کنکور در گروهای آزمایشی گفت: در مجموع تعداد 189هزارو948داوطلب در کنکور99 پذیرفته شدند که از این تعداد در گروه آزمایشی علوم ریاضی تعداد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۵    
اگر احساس می کنید در محل کار خود دارای چنین نشانه هایی هستید، باید به فکر رها کردن شغل خود باشید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۸    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضع رئیس جمهور و رهبران سیاسی فرانسه موضع ملت و جوانان این کشور نیست ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۶    
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه اعتراض کنکوری ها به نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1399 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۴    
محققان بر این باورند که ارقام اصلی مرگ و میر کرونا بالاتر از ارقام اعلامی توسط دولت ها است و در صورتی که اقدامات جدی صورت نگیرد این میزان ممکن است تا 3 برابر افزایش یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۷    
هزار حلب روغن خوراکی در تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۸    
بانی یک مراسم ازدواج در در روستایی در شهرستان نی ریز استان یزد به اتهام رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در زمانه شیوع کرونا راهی زندان شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۲    
حادثه نشت لوله گاز و انفجار منزل مسکونی در قائمشهر دو زخمی برجای گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۶    
سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از روز شنبه دهم آبان ماه با اجرای گروه هایی از مناطق مختلف ایران کار خود را در شهر کرمان آغاز می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۸:۵۰    
رسانه های کره ای اعلام کردند بازیکن 31 ساله تیم فوتبال اف سی سئول کره جنوبی فوت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۸:۱۹    
نزاجا چند سال است که با ساخت تانک برهای قدرتمند تحرک خود را افزایش داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۷:۴۶    
دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی مهمان برنامه دست خط بود. روایت شنیدنی دکتر طیبی از عصبانیت شرکت های دانمارکی به خاطر ورود ایران به حوزه فناوری های پیشرفته در عراق را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۶:۰۰    
دبیر کل حزب موتلفه می گوید: احمدی نژاد می تواند نامزد انتخابات 1400 شود و در صورت ورود قطعا هوادارانی برای حمایت خود دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۱:۲۵    
رسانه آمریکایی مدعی شد اخیرا عاملان و افسران دخیل در عملیات ترور سردار سلیمانی هدف تهدیدهای امنیتی قرار گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۳    
حشمت الله فلاحت پیشه، عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره احتمالات پیرامون وقوع جنگ در دوره رئیس جمهور بعدی آمریکا، گفت: اعتقاد دارم اگر ترامپ یا بایدن روی کار بیایند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۱    
قیمت ماشین ظرفشویی ال جی در بازار به 23 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۲    
زمین لرزه ای که بزرگی آن 6.6 تا 7 ریشتر برآورد شده، حوالی ساعت 15 روز جمعه به وقت محلی بخش هایی از سواحل دریای اژه در ترکیه و یونان را لرزاند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۰    
هولوگرام خواننده درگذشته ویتنی هیوستون در حین تمرین نهایی کنسرت موسیقی بعدازظهری با ویتنی هیوستون در مادرید پایتخت اسپانیا در روی صحنه ظاهر می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۷    
یک میمون ماکاک در گنتینگ سمپا در مالزی یک ماسک به جامانده از یک رهگذر را می جود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۲    
یک بررسی جدید نشان می دهد کارکنان خواروبار با احتمال بیشتری در معرض خطر عفونت با کرونا ویروس جدید هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۱    
سرپرست پلیس پیشگیری تهران گفت: مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس براساس یک سری اقدامات پلیس با شناسایی یک سوله متوجه شدند افرادی خارج از شبکه توزیع اقدام به احتکار روغن مایع خوراکی کرده اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۳    
کاوشگر پیشگام اوریسیس- رکس سازمان فضایی آمریکا توانست نمونه پرارزش برداشته شده از یک سیارک در فاصله 330 میلیون کیلومتری زمین را در جایی مطمئن ذخیره کند تا بتواند آن را به زمین بازگرداند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۷    
مشاور رئیس جمهوری در یک پیام توئیتری خطاب به بی بی سی فارسی نوشت: اشتباه کرده اید؛ این آمریکا است که راهی جز بازگشت به میز مذاکره ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۶    
دامنه کاهش های پی در پی شاخص کل بورس به هفته جاری نیز کشیده شد و بازار سرمایه در آخرین روز کاری، بعد از مدت ها به کانال یک میلیون و 200 هزار واحد عقبگرد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۴    
از این پس انتقال (کارت به کارت) یک میلیون تومان پول 600 تومان و به ازای هر یک میلیون اضافه 240 تومان بیشتر باید کارمزد پرداخت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۰    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان شکن به هرگونه ماجراجویی در تمام مرزهای کشور هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۷    
زمین لرزه 6.6 ریشتری ترکیه، شوک بزرگی به مردم این کشور وارد کرد. در این ویدیو شهروندانی را می بینید که در هنگام وقوع زلزله، اشهد خود را خوانده و آماده مرگ شده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۷    
عکس هایی از علی دایی منتشر شده است که او بعد از سرقت به خانه مختلف آن اطراف می رود و درخواست می کند از دوربین های آن خانه ها استفاده کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن رقیبش از حزب دموکرات چهار روز مانده به روز رای گیری در سه شنبه 13 آبان به ایالت های سرنوشت ساز در غرب میانه آمریکا می روند تا آخرین تلاش هایشان را برای جلب ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون هیچ درمان قطعی برای بیماری کووید – 19 تایید نشده است، از هرگونه برگزاری مراسم عروسی جداً خودداری شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۰    
رقابت انتخاباتی بین جو بایدن و دونالد ترامپ به اوج خود رسیده و حالا تیم تبلیغاتی نماینده حزب دموکرات، تبلیغی را در فضای مجازی منتشر کرده اند که در بازه ای کوتاه بیش از 2 میلیون بار دیده شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۶    
شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از ساعتی فعالیت حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب اسلامی به زبان فرانسوی را به حالت قبل بازگرداند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۶    
پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف از لحاظ شدت بیماری در وضعیت خوبی قرار دارند و در مرحله خفیف این بیماری (کووید-19) هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۹    
بیل گیتس بیش از 2 میلیارد دلار از ثروتش را در یک روز از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی قطعا انجام می شود و امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۳    
بررسی متن و حاشیه انتخابات آمریکا با حضور امیرعلی ابوالفتح و رحمان قهرمانپور در میزگرد همشهری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی به بیانیه اخیر وزارت دادگستری آمریکا واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۷    
مهدی ترابی به دلیل مصدومیت در دیدار برابر المریخیه خیلی زود زمین بازی را ترک کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۲    
محسن ابراهیم زاده به نشانه اعتراض به ماسک نزدن عده ای از هموطنان در دوران کرونا تصمیم گرفت ادامه کنسرت را با ماسک اجرا کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی تا امروز پیشنهاد حزب برای نامزدی در انتخابات را نپذیرفته اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۷    
قیمت انواع لوازم یدکی خودرو پراید را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۵    
وزرای امور خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان امروز در ژنو با هم دیدار کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۱    
روغن سرخ کردنی سمن با مقدار 1.35 کیلوگرم به قیمت 42 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۰    
ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 در دانشگاه یا موسسه پذیرش شده از 14 آبان ماه آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۳    
طبق اعلام بانک مرکزی بخشنامه تغییرات اعمال شده در کارمزد خدمات بانکی به بانک ها ابلاغ شده است و از اول آذرماه اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
زمین لرزه ای قوی که روز جمعه 9 آبان در دریای ارژه در فاصله ساحل ترکیه و جزیر ساموس یونان رخ داد باعث ویرانی چند ساختمان در شهر ازمیر در غرب ترکیه و کشته شدن دست کم شش نفر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۳    
اینستاگرام به سرعت اولین تأثیر خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای افراد پشت سر گذاشت و به ابزاری جدی برای بازاریابی محتوا، فروش،شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارک ها تبدیل شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۱    
معاون وزیر بهداشت در برنامه زنده رصد صدا و سیمای یزد با اشاره به این که یزد بیشترین میزان ابتلا به کرونا در 10 روز اخیر را داشته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۲    
وزیر ارتباطات با انتشار ویدئویی در اینستاگرام گفت وگوی امید قالیباف با رئیس سازمان برنامه و بودجه را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۳    
بسیاری از فعالان بازار خودرو انتظار ریزش قیمت خودروهای وارداتی را پس از نزولی شدن قیمت دلار در هفته گذشته داشتند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.6 ریشتر (در مقیاس امواج درونی زمین) ساعت 15 و 21 دقیقه (به وقت محلی) غرب ترکیه و مناطق ساحلی آن را لرزاند. بیشترین خسارت ها تاکنون در ازمیر بوده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۸    
خیابان امیرکبیر به خیابان شهیدان سلامت تغییر نام یافت. خبر مختصر و کوتاه بود، اما به سرعت در گروه های مجازی منطقه 22 منتشر شد و واکنش های بسیاری از شهروندان، شورایاران و ساکنان منطقه را برانگیخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۶    
در جلد نخست جغرافیای تاریخی شمیران از 2 حصارک نام برده شده است، یکی حصارک تجریش و دیگری حصارک کن .
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۶    
بیش از 20 چشمه سرویس بهداشتی تا پایان سال در بوستان های منطقه 4 به بهره برداری می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۲    
وکیل قاضی حداد از مرگ موکلش بر اثر کرونا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۷    
شمار موارد جدید روزانه کرونا در جهان با اوج گرفتن شیوع آن در کشورهای نیمکره شمالی، روز چهارشنبه 7 آبان برای نخستین بار در یک روز بیش از 500000 مورد افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۴    
دادگاه تجدیدنظر آمریکا در موضوع ابتلا به سرطان یک کارگر ایرانی در پالایشگاه نفت آبادان در زمان تصدی شورون و اگزون به نفع طرف آمریکایی رأی داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۸    
ولی اسماعیلی نماینده مجلس، با کنایه به یکی از وزرا، از مخالف بودن دولت با طرح معیشتی مجلس، انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۳    
ساعت 15 و 21 دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه زمین لرزه سواحل غربی این کشور سمت دریای اژه را لرزاند. شدت این زمین لرزه 6.6 ریشتر (در مقیاس امواج درونی زمین) بوده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۱    
میگل سیموئز لئال که خود را برای انتخابات شورای شهر در 15 نوامبر آماده می کند، می خواهد از شباهت ظاهری به رئیس جمهوری آمریکا بیشترین بهره را ببرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۸    
عبدالناصر همتی گفت: همانگونه که قبلا اعلام و پیش بینی می شد، عرضه ارز در سامانه نیما به سرعت افزایش یافته و روند معاملات حواله های ارزی رشد خوب و قابل توجهی پیدا کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۶    
یک زمین لرزه قوی در دریای اژه بعدازظهر روز جمعه 9 آبان یونان و ترکیه را تکان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۱    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.6 ریشتر (در مقیاس امواج درونی زمین) دقایقی قبل غرب ترکیه و مناطق ساحلی آن را لرزاند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۹    
بازیکن سابق پرسپولیس از ورود به دنیای هنر و سینما خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۳    
محمدحسین مهدویان با انتشار این ویدئوی تلخ نوشت: پارسال به دنبال یافتن بازیگرانی برای نقش های کودک فیلم درخت گردو جستجوی محلی مفصلی انجام دادیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۶    
مقامات در مسکو پایتخت روسیه آماده واکسیناسیون گروهی مردم بر ضد کووید-19 در اوائل ماه آینده می شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۶    
شجاعیان قصد داشت استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند اما به دلیل خارج شدن از لیست استقلال موفق به انجام این کار نشد
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۶    
دولت ایالات متحده در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از فهرست 274 نفری چهره های سرشناس برای حضور در کارزار تبلیغاتی مبارزه با کرونا فقط 10 نفر را تایید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۳    
نتایج نهایی آزمون سراسری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۸    
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می تواند سه روز دیگر قرنطینه خانگی خود را به پایان برساند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۸    
علی کریمی امشب رسما قرادادش را با القطر امضا می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۷    
بورس بازان حرفه ای معتقدند حرکت افتان و خیزان بورس به زودی تمام شده و صعود دوباره شاخص از سر گرفته می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۷    
کایلی مور-گیلبرت که چند ماه پیش به زندان قرچک در جنوب شرق پایتخت منتقل شده بود، در روزهای اخیر به زندان اوین در شمال تهران بازگردانده شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۲    
اعضا جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران بر تعطیلی دو هفته ای این استان در راستای قطع زنجیره کرونا تاکید کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی شورای شهر تهران از تصمیم گیری برای کاهش جلسات شورای شهر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۷    
دانشمندان آمریکایی در پژوهش جدید خود دریافتند که تزریق برخی از مواد شیمیایی ضد ویروسی می تواند به ماسک کمک کند تا قطرات تنفسی حاوی کروناویروس را از بین ببرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: 592 هزار دلار به حساب شفر پرداخت شده و حدود 50 هزار دلار هنوز به حسابش ننشسته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۵    
دولت آمریکا مدعی شد، محموله نفتی ایران را که در راه ونزوئلا در ماه آگوست توقیف کرده بود، حدود 40 میلیون دلار فروخته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۱    
آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در ایران امروز نهم آبان ماه اندکی کاهش یافت اما همچنان بیش از 8 هزار بیمار جدید شناسایی شده اند و 365 نفر هم جان باخته اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۸    
طبق اعلام نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در طول یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، نسبت به هفته های گذشته آرام گرفته و باتوجه به کاهش قیمت اونس جهانی طلا ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۱    
اسکارلت جوهانسن که از گران ترین و پردرآمدترین ستاره های هالیوود است، در یک مراسم خصوصی با حضور برخی خویشان و دوستان نزدیک با کالین جاست ازدواج کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۲    
مطابق آمار رسمی کرونا در ایران، شمار مبتلایان و جان باختگان نسبت به روز قبل کمتر است، اما تعداد بیماران بدحال بیش از 70 نفر از روز گذشته بیشتر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۹    
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که در صورت پیروزی در فلوریدا، رییس جمهور بعدی این کشور خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۴    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که یک جلسه توجیهی برای مقامات ارشد آمریکایی برگزار شده که در آن به مقامات نظامی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۰    
با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آلمان به 17 هزار مورد در روز، احتمال تعطیلی سراسری در این کشور مطرح شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۰    
اینستاگرام حساب کاربری فرانسوی سایت رهبر معظم انقلاب را بست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۳    
ارزش هر دلار به نزدیکی 8.3 لیر رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۹    
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به دنبال اعلام سرقت گردنبند طلای علی دایی در منطقه زعفرانیه توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۲    
حجت الاسلام برکت رضایی مسئول پایگاه اطلاع رسانی حج، از آخرین وضعیت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پس از ابتلا به کرونا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۴    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دوره ای که بودم 4 مدیرعامل را بالای سر خود دیدم و دوست ندارم به کالبدشکافی تک تک مسائلی که به وجود آمده بپردازم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۶    
با حمایت رییس جمهور فرانسه از توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم(ص) پویش جُرم بزرگ بار دیگر و با گستره بیشتری در فضای مجازی به جریان افتاد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۹    
مدت هاست که می دانیم اپل در حال ساخت عینک واقعیت افزوده خود است. اخیرا افشاگر معروف، جان پروسر مدعی شده که این عینک در فصل چهارم 2021 یا اوایل 2022 با قیمتی در حدود 500 دلار در اختیار خریداران قرار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۱    
ضرابخانه یکی از قدیمی ترین محله های منطقه4 است که به گفته استاد نصرالله حدادی مورخ و تهران شناس پیشنیه نام آن به ضرب سکه برمی گردد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۳    
اسطوره فوتبال آرژانتین در ادوار مختلف جام جهانی حضورداشته و با این تیم در سال 1986 قهرمان جهان شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۱    
بیست و پنجمین جشنواره فیلم بوسان شامگاه پنجشنبه با معرفی برگزیدگان بخش های رسمی و اهدای سه جایزه به سینماگران ایرانی به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اسامی مشترک بین دخترها و پسرها را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۲    
کتابفروشی افسانه ای شکسپیر و شرکا در پاریس به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا دچار ضررهای مالی سنگین شده و صاحبانش برای بقای کتابفروشی از مشتریان درخواست کمک کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۰    
مادران واقعی به کارگردانی نایومی کاواسه شصت و هفتمین فیلم است که به نمایندگی از سینمای ژاپن به آکادمی اسکار معرفی می شود تا دومین جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی را برای این کشور ببرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۷    
خبرگزاری رویترز گزارش کرد، رکورد موارد جدید ابتلا به کروناویروس طی یک روز در آمریکا در روز پنجشنبه با ثبت بالغ بر 91000 مورد جدید شکسته شده است.
  • ۱