یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه هموطن سلام 2 اسفند 1393 - hamvatansalam.com

روزنامه هموطن سلام 30 بهمن 1393 روزنامه هموطن سلام 1 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 2 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 3 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 4 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 5 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 6 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 7 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 10 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 11 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 12 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 13 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 14 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 16 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 17 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 18 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 19 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 20 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 21 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 23 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 24 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 25 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 26 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 27 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 28 اسفند 1393 
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
وزیر کار گفت: طرح واگذاری مسکن محرومان و کارگران بازنشسته کشور تا پایان سال جاری رونمایی و آغاز می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۸    
فهرست واحدهای مسکن مهر استان تهران که مشمول تسهیلات 30 میلیون تومانی می شوند، از سوی اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرهای جدید نهایی و ابلاغ شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات شنبه با 147 واحد افزایش به 64 هزار و 867 واحد رسید.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۳    
روزهای منتهی به عید نوروز، به دلایل مختلف زمان بسیار مناسبی برای خرید کردن است. معمولاً خانواده ها، برخی از خرید های اصلی خود را نظیر لوازم خانگی و صوتی و تصویری در این روزها انجام می دهند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات ملت، مهدیه، احمدآباد مستوفی، شهید عاطف، دماوند (جابان)، دانشگاه از تاریخ 3 اسفندماه آغاز می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
کد 17 و 117 سامانه اعلام و رفع خرابی تلفن از تاریخ 3 اسفند ماه سال جاری به 20117 تغییر می یابد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۹    
از همین ابتدا باید یک چیز را به شما بگوییم. اگر یک عروسی سنتی با لباس عروسی و ساقدوش و میهمانی و همه اینها می خواهید، دیگر چیزی به اسم عروسی ساده برای شما وجود نخواهد داشت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرانه مصرف مواد لبنی در کشور از سرانه مصرف جهانی بسیار پایین تر است که ممکن است یکی از دلایل آن گرانی مواد لبنی و عدم توانایی تهیه آن توسط خانوارهای ضعیف و کم درآمد باشد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۴    
مدیر کل دفتر بررسی قیمت سازمان حمایت گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران متوسط قیمت نان یارانه ای در سطح کشور نباید بیش از 30 درصد افزایش یابد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۴    
در پی عدم کاهش سکوهای حفاری نفت آمریکا مطابق انتظارات، بهای نفت در بازار های جهانی در آخرین روز معاملات هفته کاهش یافت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۹    
عملکرد بورس تهران در بهمن ماه نشان می دهد که در این ماه ارزش و حجم معاملات به شدت افت کرد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۴    
رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه گوجه فرنگی روی دست کشاورزان مانده است، گفت: سال آینده گوجه کاران اقدام به کشت نمی کنند و قیمت این محصول به 5 هزار تومان می رسد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۹    
بیش از دو ماه است که شور و شوق و حسرت زیادی بین مشمولان غایبی که بیش از هشت سال است از خدمت سربازی فراری بوده اند، به وجود آمده ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۴    
تحلیلگران اقتصادی کیتکونیوز بر این باورند که ادامه نگرانی های مربوط به اوضاع یونان و سخنرانی رئیس فدرال رزرو در نشست کنگره آمریکا موجب افت بیشتر قیمت طلا در روزهای آتی خواهد شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تولید بیش از دومیلیون تن گوشت طیور و مرغ در کشور گفت: هیچ گونه کمبودی در عرضه گوشت مرغ منجمد و گوشت گرم نداریم و برای شش ماه آینده هم ذخیره سازی مطلوبی ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
نمایندگان مجلس در لایحه بودجه 94 به وزارتخانه های نفت و نیرو اجازه دادند، هر دو ماه از هر واحد مسکونی مشترک گاز مبلغ 100 تومان و از هر واحد مسکونی مشترک برق مبلغ 50 تومان اخذ کنند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۹    
مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران درباره جزئیات 3 پیشنهاد نهایی مزد 94 کارگران گفت: جبران 73درصدی قدرت خرید کارگران طی 5 سال ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۹    
سامانه آنلاین صدور پروانه مطب صبح امروز با حضور وزیر بهداشت در سازمان نظام پزشکی رونمایی شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای روز جاری(شنبه) اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 21 ارز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته افزایش و قیمت 17 واحد پولی کاهش یافته البته نرخ یک ارز نیز تغییری نداشته است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۹    
معاون فنی مدیرعامل از رونمایی طرح های نوروزی کارتن های مورد استفاده در بسته بندی مرسولات پستی، از چهارم اسفند ماه خبر داد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۹    
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، بازار مسکن در بهار سال آینده را ادامه بازار امسال پیش بینی کرد و گفت: ممکن است به دلیل این رکود حتی قیمت مسکن تا اندازه ای کاهشی شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۴    
کیفیت برخی از خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال افزایش یافته است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس مسکن با اشاره به افزایش اجاره نشینی در کشور اعلام کرد: در حال حاضر اجاره نشینی به عنوان یک آسیب اجتماعی مطرح است به طوری که مسکن به عنوان یک کالای سرمایه ای در ایران شناخته شده و در سبد ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۹    
بالاخره انتظارات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که اغلب از سال 1390 و در دولت گذشته بلاتکلیف مانده بودند به پایان رسید و دولت بر استخدام بیش از 15 هزار نفر از آنها در سال آینده ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان گفت: نارنگی پاکستان، انگور شیلی، پرتقال ترکیه، پرتقال مصری، تمر هندی، گلابی چینی و لیموترش ترکیه از جمله میوه هایی هستند که به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
شش میلیون و 256 هزار و 668 نفر نوروز سال گذشته سفر دریایی داشتند، این آمار 19.7 درصد کل سفرهای نوروزی را به خود اختصاص داد ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۴    
دبیر انجمن ملی طیور ایران یکی از دلایل جانبی افزایش قیمت گوشت مرغ طی روزهای اخیر را کاهش تولید دانست و گفت: شرکت پشتیبانی امور دام برای کاهش قیمت ها باید مرغ منجمد زیادی را روانه بازار کند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۶    
جورج گرو استراتژیست RBC می گوید: بیشتر معامله گران سیاست صبر کردن و به نظاره نشستن را اتخاذ کرده اند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۷    
گذر از بازار خودرو کشور حاکی از آن است که در هفته های گذشته قیمت خودرو از کمترین افت و خیز برخوردار بوده است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
بورس کالای ایران اعلام کرد: امروز شنبه دوم اسفندماه، این بورس شاهد عرضه 33 نوع کالاست.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
فقر در آلمان، قدرتمندترین اقتصاد حوزه پولی یورو به بالاترین سطح خود از زمان اتحاد دو آلمان رسیده است. ایالت مکلن بورگ واقع در شمال شرقی آلمان با 23.6 درصد بیشترین آمار افراد فقیر را دارد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
اپل که به طور سری روی طراحی خودروی الکتریکی کار می کند ، می خواهد در سال 2020 تولید این خودرو را آغاز کند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: حذف خانوارهای پردرآمد از مدتها قبل در راستای تبصره 21 قانون بودجه شروع شده اما ضرورت ندارد که رسانه ای شود و درباره آن در رسانه ها گزارش منتشر شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۳    
براساس محاسبات دبیرخانه اوپک که اعلام شد، قیمت سبد نفت این سازمان، متشکل از نفت خام 12 کشور، چهارشنبه گذشته با 0.2 درصد افزایش نسبت به روز پیش، به 56.83 دلار رسید.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۸    
عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با بیان این که لیست پروژه های مسکن مهر برای افزایش وام به بانک مسکن ارائه شده است، گفت: افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر شامل 40 هزار واحد می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
بخشنامه اخیر دولت که افزایش 35 درصدی حقوق کارمندان ستادی و وزارتخانه ای را به دنبال داشته است، موجب نارضایتی سایر کارمندان دولت شده است و همزمان هم برخی نمایندگان مجلس این بخشنامه را مصداق تبعیض میان ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۹    
معلمان سالمند ایتالیایی پس از سال ها تدریس ، خواستار بازنشستگی هستند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۰:۵۲    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور از امشب خبر داد و گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی صبح فردا نیز تهرانی ها به عبارتی بیشتر ساکنان مناطق شمالی پایتخت قدم روی برف ...