پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه هموطن سلام 4 اسفند 1393 - hamvatansalam.com

روزنامه هموطن سلام 30 بهمن 1393 روزنامه هموطن سلام 1 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 2 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 3 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 4 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 5 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 6 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 7 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 10 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 11 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 12 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 13 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 14 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 16 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 17 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 18 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 19 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 20 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 21 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 23 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 24 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 25 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 26 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 27 اسفند 1393 روزنامه هموطن سلام 28 اسفند 1393 
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۳    
بزرگداشت اتو پینه نقاش برجسته آلمانی با اجرای نوینی از موسیقی آرش کامور؛ آهنگساز و نوازنده کمانچه برگزار می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۳    
با تبلت Fonepad 7 FE171CG بیشتر آشنا شوید.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۳    
شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت برای دومین سال متوالی و با رشد امتیاز نسبت به سال گذشته درجایزه ملی تعالی سازمانی مبتنی بر مدل EFQM موفق به دریافت تقدیر نامه ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۸    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات دکتر حسابی (مارلیک)، استقلال، شهید قندی، شهید منتظری، صالحیه، شهید عاطف، شهیدان غیاثی، مشیریه، خاورشهر، شهرک صنعتی خوارزمی ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۴    
هموطن آنلاین _ سازمان نصر تهران با همکاری انجمن تشکل های ICT عرب ، مراسم دومین جایزه چالش نوآورانه را 20اسفندماه 93 با حضور شرکت کنندگان این طرح، مدیران و فعالان فناوری اطلاعات کشور ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۸    
هزینه ساخت هر دستگاه آیفون 6 حدودا 230 دلار است که به قیمتی حدود 650 دلار یعنی 280 درصد بالاتر از قیمت ساخت به فروش می رود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۴    
سعید مترصد از هنرمندان سینما و تلویزیون پس از سالها مبارزه با بیماری صبح امروز در بیمارستان مهراد تهران درگذشت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۹    
قیمت نفت در بازارهای جهان به علت نگرانی از عرضه بیش از حد در شمال آمریکا کاهش یافت اما همچنان بالای 60 دلار معامله می شود.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
نماینده و بازرس ویژه رئیس سازمان غذا و دارو و مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات از توزیع دو نوع شامپوی تقلبی و جعلی در بازار خبر داد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
تعداد زیادی از تولیدکنده های تراز اول وقت و سرمایه خود را روی تولید تلویزیون های صفحه خمیده متمرکز کرده اند و به نظر می آید به زودی مجبوریم یکی از آنها را بخریم.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
بیش از 72 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی برنامه پایش شب گذشته علت اصرار بر خرید کالای خارجی را کیفیت این نوع کالاها عنوان کردند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
سازمان جهانی کار با هشدار نسبت به رشد شرایط کار اجباری و برده داری در برخی کشورها اعلام کرد: شکاف اقتصادی همچنان رو به افزایش است.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: قیمت برق خانگی و کشاورزی 10 درصد و قیمت برق تجاری ، صنعتی و عمومی 20 درصد از اول اسفندماه افزایش یافت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۹    
پیشنهاد افزایش مجدد نرخ خدمات پیام کوتاه به میزان 10 ریال برای اختصاص به سازمان صداوسیما امروز رأی نیاورد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد که طی مکاتبه ای با بانک مرکزی ضوابط ورود و خروج ارز در کشور مشخص شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۴    
در حالی نمایندگان مجلس به بازگشت تبصره 21 بودجه 94 (در خصوص قانون هدفمندی یارانه ها) به کمیسیون تلفیق رای دادند که دولت دو پیشنهاد جدید در این حوزه مبنی بر عرضه تک نرخی بنزین و پرداخت 10 ماه یارانه ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی مدیرعامل بانک سپه را به عنوان عضو شورای راهبردی تحول نظام بانکی منصوب کرد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۰    
هموطن آنلاین _ درپی افزایش قیمت شیر استریل یک لیتری از سوی برخی کارخانه های لبنی، عضو انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که قیمت مصوب شیر استریل یک لیتری در سال جاری با 15 درصد افزایش 2800 تومان است ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
بورسهای آسیا امروز نوسان داشتند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۱    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای روز جاری دوشنبه اعلام کرد که براین اساس، قیمت 20 ارز نسبت به روز یکشنبه گذشته کاهش، 12 واحد پولی افزایش و نرخ 7 ارز نیز تغییری نکرد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
با موافقت نمایندگان و به منظور تامین نظر شورای نگهبان، مساجد، حسینیه ها و موسسات قرآنی از پرداخت هزینه مصارف ماهانه آب، برق و گاز معاف شدند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
قیمت طلا در بازار جهانی با انتظار سرمایه گذاران برای روشن شدن سرنوشت مذاکرات یونان با وام دهندگان اروپایی این کشور، بالای 1200 دلار ثابت ماند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: آینده قیمت مسکن را نمی توان به صورت دقیق پیش بینی کرد؛ اما میزان افزایش آن کمتر از پنج درصد خواهد بود ...
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
دادستان کل کشور، لیست 575 نفره بدهکاران بزرگ بانکی را ناقص اعلام کرد و گفت: باید بانک ها از این افراد شکایت کنند که معاون بانک مرکزی در پاسخ گفت شکایت کرده ایم.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۶    
مشاور رئیس جمهور در امور اقتصادی از توافق دولت و مجلس درباره تعیین تکلیف حذف یارانه نقدی ثروتمندان قبل از تصویب نهایی بودجه سال 94 خبر داد و گفت: حذف یارانه ثروتمندان سرعت می گیرد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۱    
قائم مقام وزیر صنعت گفت: در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان کالای خود را به فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با تخفیف ارائه می دهند و این فروشگاه ها کالا را با تخفیفات اعمال شده به دست مشتری می رسانند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۱    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۱    
برخی از خودروهای عرضه شده در بازار آزاد به دلیل تفاوت پلاک (93 و 94) با دو نرخ متفاوت به فروش می رسند.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۱    
بهای نفت که هفته گذشته کاهش شدیدی پیدا کرده بود، روز دوشنبه در نخستین روز کاری هفته در بازار آسیا اندکی افزایش یافت.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۶    
ایرانسل از عرضه سیم کارت، اینترنت، مکالمه و شارژ رایگان به مشترکین جدیدی که تا 15 فروردین 94 به شبکه ایرانسل بپیوندند خبر داد.
روزنامه هموطن سلام   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۱    
کسانی که در ماه های پایانی سال درخواست دریافت تسهیلات از نظام بانکی را داشتند برای دریافت این تسهیلات باید چند ماه دیگر منتظر بمانند چراکه بانک ها درب خزانه را به روی تسهیلات بسته اند.